Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята Дачия е Моят Автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
    Понеже беше спомената безопасност: Колко безопасна е въздушна възглавница на 10 и повече години? (включително всичко около нея)
    Купувайте си нови коли. Ако може да са нови беенвета - още по-добре.
    Ако не е румънска и доста повече от 10 години. Имам наблюдение върху лична немска кола 96 година (вече възстановена) Възглавниците работят.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Skorpion_BG
      Skorpion_BG коментира
      Редактиране на коментар
      То някои Дачии освен името имат малко общо с Румъния. Докера е Рено произвеждано в Мароко и му викат Дачия.

    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      А пробвани ли са възглавниците?

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      И аз имам опит с две немски коли, едната от същата марка като твоята, 94-ти набор, другата 98-ми. И при двете еърбег йок, едната удар с около 30-40 км/ч в предният автомобил, другата удар с около 100 челно в мантинела след завъртане. Първата имаше 2, втората 4 възглавници - нищо не се отвори и на двете.

  • На моята сработиха - пилотът беше жена ми. Колата е в перфектно техническо състояние, без компромиси и побългарявания. Проблемът беше смяна на табло след това.. Новите са ок, според диагностиката.
    На Дъстъра, който ударих нищо не се отвори,, при страничен за него удар.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • kbot
      kbot коментира
      Редактиране на коментар
      Дъстър има са 20 и 40 хиляди. При 20 няма странични възглавници, и още много неща няма ....

    • Veni1
      Veni1 коментира
      Редактиране на коментар
      Моята S124 беше набор 95.
      За съжаление, съфорумника, който я купи, я тотализира - жестоко, при това.

      Всички ербеци се бяха отворили...
      Още ме е яд за колата.

    • raico
      raico коментира
      Редактиране на коментар
      Удареният автомобил странично винаги е по-потърпевщ.

  • Много е вероятно въпростните 10+ годишни коли някога да са имали удър и след това възглавниците да не са съвсем възстановени.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • На моята чета всичката периферия, включително и възглавниците. Всичко работи. Не е до възраст а до поддръжка и съответните компромиси. Сменил съм всички възглавници след случката, която беше сравнително безобидна.
      Много хора карат със светеща лампа SRS...
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Аз пък съжалявм хора които като си избират кола-броя на въздушните възглавници са им критерий.

        То и при мен са критерий де-колкото са по-малко-толкова по-голям е шанса да купя колата.
        А ако съвсем няма "ербеци"-това е моята кола.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          Вече няма такива. Освен може би някъде за Африка ако продават. Даже в Ладата има.

      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Аз пък съжалявм хора които като си избират кола-броя на въздушните възглавници са им критерий.

        То и при мен са критерий де-колкото са по-малко-толкова по-голям е шанса да купя колата.
        А ако съвсем няма "ербеци"-това е моята кола.
        Щото брат ти не е лежал две години в реанимация от катастрофа със скапана кола. Не го пожелавам на никого! Пък любимата ми кола, няма нито възглавници, нито компютър, моторът още по-малко, пък си ги карам...
        Ти ме съжалявай колкото щеш. Колата с възглавници я карам не заради тях, а защото предимно я КАРАМ а не я правя.Освен това, след цял ден каране слизам от нея свеж и без умора. От Уазката излизах изкривен, като кламер в устата на влюбена касиерка.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Какво пък общо има любимата ти кола с темата за Дачия!? Или просто по традиция и тук да изсереш един куп лайна?

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          На вниманието на модерацията:
          Някой е хакнал профила на адаша. Това не може да го е написал Ники скрапа.

          Или света е започнал да се върти обратно...

      • Обикновено, фабрично вградените бутилки за LPG в Dacia са 40-42 литрови. Моята е тороидална 40 литрова и побира обикновено 30-33 литра, според остатъчната газ в бутилката преди заряд. Пробегът ми на газ е от 400, до 500 км и много зависи от условията, при които експлоатирам Моята Dacia. Тук се включва и пробегът на бензин, докато прехвърли на газ. Майстор съм на чупене на рекорди, с посочени фабрични стойности по каталог и съм горд, че го постигам, защото Моята Dacia е Моят Автомобил....., следващата също ще е Dacia и пак ще е чисто нова.

        Подканям отново администрацията на този форум да разчисти Спам-а от Спам-а в темата ми. Благодаря!

        Коментар


        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          Служебните се вземат без екстри, и се карат на "педала до метала". От там са много от негативните мнения, както и разхода на газ

        • santaclash
          santaclash коментира
          Редактиране на коментар
          А, негативни...тука едни до мене имат 6 такива служебни, ама стария Логан, не тоя новия.
          Четвърта година не могат да ги убият. А ги карат такива аграри, че направо не е истина. Направо се чудя на шефа им от къде събра такъв отбор юнаци. То един-двама такива има навсякъде, но тия наистина всичките са от кол и въже.
          Доставят разни маслини, зехтини, кюспета и химикали за хранителната индустрия, въртят дълги курсове, на всичките коли салоните са вътре като лисичарници, но вървят. До сега не съм видял една да приберат на колесар.

      • След 2 седмици съм на първо ГТП, няколко дни преди изтичането на три години експлоатация на нов автомобил. За пръв път ще минавам и автомобил с газова уредба на подобен преглед. Подготвил съм си някои документи, които така или иначе винаги нося, когато се придвижвам с турбинираната гаСка, като:

        малък талон в който при регистрацията на автомобила е вписана двугоривността, копие на големият талон(на лизинг съм), паспорт на бутилката(тя е тествана 2017 г. и е годна 10 години според българските разпоредби) и документ за газовият нжекцион(име, модел на изпарителя).
        Данък МПС(ако изобщо се изисква) също е платен през април миналата година и имам на мейл разписката от банката.
        Имам валидни автокаско и гражданска отговорност, и лична карта.

        Друго ще ми трябва ли? Благодаря на отзовалите се!

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Няма.
          Отивай смело.Стига колата да е в ред е.

        • IvanIvanovi
          IvanIvanovi коментира
          Редактиране на коментар
          копие от големия талон и л.к. искат, другото е в компа им, а при теб ще трябват и документите за газовата, щом е за пръв път

      • Ясно, ще се справя значи. Как е минал прегледа ще ви разкажа скоро.

        Иначе, пръв проблем със заредена газ преди 2 седмици. В движение при рязко ускорение, връщаше на бензин. После, пак отиваше на гаС. И така няколко пъти при -12°С. След като се стопли след два дни, изгорих гаСта с явно голямо количество Бутан. Питах човек, който обслужва газови инжекциони и той ме светна. Та, така! Дребнотии.

        Коментар


        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          Ако е имало малко газ в бутилката е нормално. Под малко в такъв студ разбирай под 1/3 от бутилката.

        • Иванов Иван
          Иванов Иван коментира
          Редактиране на коментар
          Количеството газ няма никакво значение. Както е писал колегата - много бутан.

      • То, не било голяма драма да минеш за пръв път на ГТП с автомобил, с фабрично вграден газов инжекцион, като крайният продукт е закупен от мен от официален дилър в България, който е регистрирал правилно документално стоката си в КАТ, с вписване двугоривността в талоните.
        И тук дойде драмата!
        Викат ме в офиса на пункта, разглеждат представените от мен документи, включително на газовия инжекцион и тороидалната бутилка и ми задават въпроса, кой е монтирал газовата уредба и къде е протоколът за монтаж. Онемях..... . Реших, че се шегуват, но се оказа, че е проблем прегледа. Хората си искат документ, нищо, че е монтирана в завода. Предложих им да отскоча до Румъния.... .
        Цялата неразбория идва от задължението на пункта, да вземе данните на фирмата, извършила монтажът от протокола за монтаж, за да се пусне извършен първоначален технически преглед на газовия инжекцион и бутилката. Нямаше смисъл да звъня в оторизираният сервиз, защото на 99,99% няма да имат такъв протокол или още по-малко, да е послужил за регистрацията в КАТ. Все пак, оставям една стотна вероятност една от трите страни да на са прави и ще разнищя къде е пропускът и ще Го посоча с пръст, с имена... !

        Иначе, типично по български решение се намери и спокойно можете да ме викате, за да монтирам фабрично газовите ви инжекционни.

        Лека вечер и се пазете!

        П.П.: Ако е рекъл Господ, скоро ще ви покажа следващата си Dacia, защото Моята Dacia е Моят Автомобил!

        Коментар


        • kbot
          kbot коментира
          Редактиране на коментар
          Нормално за .bg! На мен, в общината ми искаха документ за платена еко-такса. А му казвам "Ама колата е нова", то ми вика "Имаш един месец срок".

      • Здравейте!
        Ето, че дойде ред да се ослушам за Нов Logan, който се предлага при някои от оторизираните дилъри в България. Ориентировъчна цена, 27000 лева, с нова визия и много екстри. Спрял съм се на ниво Comfort, Eco-G(LPG), TCe 100, 1.0 кубика с турбокомпресор, 100 к.с. с включени допълнително:
        Автоматичен климатик; Преден и Заден парктроник с камера; Безключово палене; Електрически огледала със сензори за сляпа зона; Задни електрически стъкла; Кожен волан; 16" алуминиеви джанти; Автоматични фарове и чистачки; Цвят черен металик; Шест степенна ръчна скоростна кутия.
        Ми, горе долу е това. Чакам само оценката на тригодишната ми Dacia и предварителна проверка от лизинговата компания. Ако преценя, че не съм ощетен повече отколкото трябва, ще се впусна в поредното приключение.

        Коментар


        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Пиши на колко са я оценили, на какъв пробег е и съответно, за колко си я купил.
          Последно редактирано от bullet_pk; 14-02-21, 15:36.

      • Съвсем искрено, исках 15, дадоха 14. 62000 пробег, закупена за 25. На 18.02 става на 3 годинки.

        Днес направих предварителен договор. Петък ИЛИ Понеделник, Black Dracula ще е в базата на Рено-Нисан в Пазарджик. Стои ден, два. После, поема за София. Стои за регистрация и дооборудване с аксесоари. През това време предавам "старата" и около 01.03, получавам Новата. Нещо такова......

        Коментар


        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Сигур си е изкарала парите

        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Коле през далечната 2015 си взех 4 годишна кола за 17 к дето сега е преко сили 7 к, т.е. около 2 к годишно обезценка

          Колкото по нова кола искаш да караш толкоз повече на година се плаща.

          А пък кат си земеш скраб на цена за скраб знаеш че и след 5 години ще струва толкоз па може и цената на скраба да се е увеличила

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Като се замислих , 3700 на година не са кой знае какво - пада се по 300 лв.на месец грубо удоволствието да седиш на седалка дето никой не е пърдял освен теб , нищо че е от най-евтинджосите .
          Миналата година се разделих с 27 годишният ми автомобил , карах го 4 години . Като тегля чертата на месец ми е стъпал по 150 лв.за 25 годишна бангия , било тя и от премиум класа си за времето и Made in Japan.

          П.П.Имал съм и друг случай де : Кола купена за 500 евро , карах я 2 години и съм и набил 40 хил.км и за всичкото това съм дал 100 евро за 4 смени на масло с филтър от най-евтиното. Накрая я продадох за 450 еврака...
          Последно редактирано от cnc82; 15-02-21, 22:12.

      • Аз не изкарвам пари с Dacia, наслаждавам й се, защото поне нея мога да си позволя нова. Като порастна, за работна ще взема нещо по-така, по-грубо. Позволих си до тук да взимам всяка следваща нова модификация през годините. Мисля, че това ми е предела.

        Коментар


        • Krelion
          Krelion коментира
          Редактиране на коментар
          десет символа

      • Честита да Ви е!

        Моля за линк към модела.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
          Честита да Ви е!

          Моля за линк към модела.
          Благодаря! Ето цената за България.
          Прикачени файлове

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X