Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята Дачия е Моят Автомобил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Моята Дачия е Моят Автомобил

    Ще връщам Субару-то тия дни и реших леко да го хигиенизирам. Голяма грешка, защото протече като лейка, но е топло и изсъхна.

    Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

    Коментар


    • #77
      От: Моята Дачия е Моят Автомобил

      Ето го "звярът" турбо-газка! Сега трупам впечатления и след затвърждаването им, ще споделя малко по-подробно:











      Коментар


      • #78
        От: Моята Дачия е Моят Автомобил

        Не знам защо бях останал с впечатлението е stepway!
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • #79
          От: Моята Дачия е Моят Автомобил

          Продадох я Стъпката, даже имах обява във форума тук. След като стана ясно кой ще я купи, помолих да затворят обявата. Модификацията Stepway на Dacia действително е много търсена, но и по-скъпа. За момента ми трябва това, което взех, а след време знае ли човек? Може отново да взема Стъпка. Живи и здрави!

          Коментар


          • #80
            От: Моята Дачия е Моят Автомобил

            Първоначално публикуван от _ninja_
            Продадох я Стъпката, даже имах обява във форума тук. След като стана ясно кой ще я купи, помолих да затворят обявата. Модификацията Stepway на Dacia действително е много търсена, но и по-скъпа. За момента ми трябва това, което взех, а след време знае ли човек? Може отново да взема Стъпка. Живи и здрави!
            Аз не съм те разбрал, не знам защо останах с впечатление, че и тази ще е стъпка.
            За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
            0878 79 20 61 Борис

            Коментар


            • #81
              От: Моята Дачия е Моят Автомобил

              Приятно съм изненадан от поведението на турбиниран бензинов двигател под 1000 кубика, на всичко отгоре, да ползва основно гориво газ. Сега в студовете, след 5 минутно почиствате от сняг и заскрежаване по стъклата, на 3 - 4 километра след потегляне от място, прехвърля на алтернативното гориво, без дори да се усети. Обратното още не ми се е случвало, че още не ми е свършила газта. Парното в същият момент, вече е на поносими за външните температури показания и не ни е студено, но не ни е топло. Карам автомобилът от последните снимки, които съм представил от 21.02.2018 г. сутринта и най-трудно ми беше да не го карам както карах дизеловата Стъпка. За шестте дни експлоатация, външните температури упорито спадаха, до минус 9 градуса тази сутрин. Да се върна на Стъпката, при минус 9 градуса палеше без проблем, с един основен проблем - чук, тряс, запалване и 4-5 секунди работа като парен чук, след което мека и равномерна работа. При бензиновата малолитражката, не се наблюдават подобни децибели и работи като добре смазана шевна машина още от стартирането. Живея в Квартало на Перник и се чувствахме затоплени в районът на караулката на Владая, когато бяхме със Стъпката, докато с бензин/газ-ката, на светофара на Драгичево, посока София. Трудно, но свикнах за тия дни, че нещата от първа до четвърта предавки се случват от 1 800, до 2 200 оборота, а не като при Стъпката 1 500 - 1 800. Пробвах да карам турбинираният бензинов двигател като дизелов, но не се получава. Иначе, в оборотен диапазон, близък до максималният въртящ момент, мисля 2 250 оборота, не намирам никаква разлика в динамичните характеристики между двата вида двигателя. Това за маршрут - пътуване/прибиране за/от работа, което ще рече около 50-60, до 70 км пробег в двете посоки. До 4-та предавка и двата двигателя при 60 км/ч нямаха проблем, но, на 5-та при бензинката се придвижвам с 60-65 км/ч, докато с дизеловата, над 70 км/ч. Удобно за придвижване в града с възможно най-висока предавка за бензинката. По отношение на "дължината" на 4-та и 5-та предавки на дълго, ще мога да кажа в неделя, след 14.00 часа, когато ще съм изпитал Логанчето в две посоки на две магистрали - "Люлин" и "Хемус". И едно лирично отклонение - хич не съжалявам, че не изпитах Субару-то в зимни условия, с Логанчето не почувствах никаква разлика, освен по-ниският разход на гориво, поне предполагам, но за това след два дена ще пиша. Изминал съм около 300 километра и продължавам да се старая, да свикна с двигателят и "играта" с предавките. После ще е лесно.
              Последно редактирано от _ninja_; 26-02-18, 20:20.

              Коментар


              • #82
                От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                Първоначално публикуван от _ninja_ Преглед на мнение
                Приятно съм изненадан от поведението на турбиниран бензинов двигател под 1000 кубика, на всичко отгоре, да ползва основно гориво газ. Сега в студовете, след 5 минутно почиствате от сняг и заскрежаване по стъклата, на 3 - 4 километра след потегляне от място, прехвърля на алтернативното гориво, без дори да се усети. Обратното още не ми се е случвало, че още не ми е свършила газта. Парното в същият момент, вече е на поносими за външните температури показания и не ни е студено, но не ни е топло. Карам автомобилът от последните снимки, които съм представил от 21.02.2018 г. сутринта и най-трудно ми беше да не го карам както карах дизеловата Стъпка. За шестте дни експлоатация, външните температури упорито спадаха, до минус 9 градуса тази сутрин. Да се върна на Стъпката, при минус 9 градуса палеше без проблем, с един основен проблем - чук, тряс, запалване и 4-5 секунди работа като парен чук, след което мека и равномерна работа. При бензиновата малолитражката, не се наблюдават подобни децибели и работи като добре смазана шевна машина още от стартирането. Живея в Квартало на Перник и се чувствахме затоплени в районът на караулката на Владая, когато бяхме със Стъпката, докато с бензин/газ-ката, на светофара на Драгичево, посока София. Трудно, но свикнах за тия дни, че нещата от първа до четвърта предавки се случват от 1 800, до 2 200 оборота, а не като при Стъпката 1 500 - 1 800. Пробвах да карам турбинираният бензинов двигател като дизелов, но не се получава. Иначе, в оборотен диапазон, близък до максималният въртящ момент, мисля 2 250 оборота, не намирам никаква разлика в динамичните характеристики между двата вида двигателя. Това за маршрут - пътуване/прибиране за/от работа, което ще рече около 50-60, до 70 км пробег в двете посоки. До 4-та предавка и двата двигателя при 60 км/ч нямаха проблем, но, на 5-та при бензинката се придвижвам с 60-65 км/ч, докато с дизеловата, над 70 км/ч. Удобно за придвижване в града с възможно най-висока предавка за бензинката. По отношение на "дължината" на 4-та и 5-та предавки на дълго, ще мога да кажа в неделя, след 14.00 часа, когато ще съм изпитал Логанчето в две посоки на две магистрали - "Люлин" и "Хемус". И едно лирично отклонение - хич не съжалявам, че не изпитах Субару-то в зимни условия, с Логанчето не почувствах никаква разлика, освен по-ниският разход на гориво, поне предполагам, но за това след два дена ще пиша. Изминал съм около 300 километра и продължавам да се старая, да свикна с двигателят и "играта" с предавките. После ще е лесно.
                На колко и е прекъсвача ? Или все още я разработваш? Все пак е турбо и предполагам, че ще е около 6300об., не повече от 6700. Аз съм такова диване, че още преди да съм купил една кола съм разбрал . Моя на Тойотата от подписа е още на 6250об., но е сравнително ниско оборотен двигателя, а турбото е още по-нискооборотно. Май всичко което съм имал е правело 7000об. освен Тойотата.
                И вземи я пробвай на 3500-4000 да се развърти турбинката и да усетиш разликата с дизела.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #83
                  От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                  Ще я изпробвам, но нека я поразработя спокойно, поне до 1 000 км.

                  Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                  Коментар


                  • #84
                    От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                    Вчера срещнах бившата с настоящата!

                    Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                    Коментар


                    • #85
                      От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                      Свърши Първата бутилка газ и 2 километра карах на бензин до бензиностанцията. Момента на прехвърляне от газ на бензин, се чу тих, но дразнещо писклив звук, загасна последната лампа за газта, която бе в червено от вчера(м/у 9-11 литра газ резерва) и лампата за бензин на копчето на газовата светна в оранж. Заредих газ до горе, точно 30.000 литра. Засечен пробег от 445 км.

                      Среден разход на газ на неразработен автомобил(пробег под 500 км) - 6.74157303371 литра на 100 км.

                      Изразходил съм и 5 литра бензин.


                      Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                      Коментар


                      • #86
                        От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                        Днес и утре ще е Първото "на дълго" пътуване с бензиновата турбо гъзарка. Ще пътуваме по автомагистралите "Люлин" и "Хемус". Надявам се, ще изпитам ограничителят за скорост и круиз контролът, "динамиката" и смисълът от ECO режимът, ползата от задни електрически стъкла със задни ветробрани, "дължината" на 4-та и 5-та предавки, динамиката на комбито при изпреварване на колона тирове и ползваната предавка. Утре очаквайте постигнатите резултати, описани от мен. Хубав ден и нека Силата бъде с вас!

                        Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                        Коментар


                        • #87
                          От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                          Внасям корекция в данните, които дадох за разход на газ, като изваждам 48 км пробег от 445, защото е карано на бензин. При тази ситуация, идва около 7.556 литра среден разход на газ. Прощавайте, но още съм новобранец с газовите сметки.

                          Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                          Коментар


                          • #88
                            От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                            200 км магистрала е добра извадка, но пък автомобилът не е разработен. Това обаче не пречи на:
                            - круиз контролът работи безупречно, както и ограничителят за скорост;
                            - Eco mode - на дълго може да се използва, но аз го изключих. По-ефикасен ще е в градски условия;
                            - задните електрически стъкла в съчетание с ветробрани е доста по-добрият вариант, ако имат само предните. Свалих задните стъкла в обхватът на ветробраните им и установихме далеч по-ниска сила на шума. Препоръчвам.
                            - на три пъти ми се случваха по пет тира в колона, които се придвижваха със 110 км/ч, като единият пакет тежкотоварни беше в изкачване. От четвърта предавка нямаше нужда - пета предавка е достатъчна, а и оборотите на двигателя също, за да поеме и изпреваря чевръсто. Това, с четвърта предавка ще се пробва на път, различен от магистрала.
                            Иначе, много сме доволни от пътното поведение на автомобилът, комфортът, който предлага и ниският разход на гориво. Средната скорост е 75 км/ч, нито висока, нито ниска. И да, разбрахте предполагам, че не съм бил сам в турбинираната бензинова газка!

                            Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                            Коментар


                            • #89
                              От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                              Когато ви свърши газта в движение ще чуете дразнещо изпискване и автоматично двигателят преминава на бензин. Свети оранжев индикатор на газовата, че сте на бензин. След като заредите газ, запалите и тръгнете, все още сте на бензин, а за да включите автоматичният режим бензин/газ е нужна намеса на водачът. Докато изреждате предавките в движение, при ускоряване от 1-ва към 2-ра, натиснете централно бутонът на газовата. Автоматичният режим на газовата, вече е активен и зелените индикатори за количеството газ ще светят. Така ще е до следващо свършване на газта и преминаване на бензин. Лесно е!

                              Възможна е и друга ситуация, в движение да превключите ръчно, да водите машината на бензин, въпреки, че имате газ. Просто отпуснете педала на газта и натиснете централно копчето на газовата. Зелените индикатори за газта ще угаснат, а ще светне оранжевата лампа, че сте на бензин. За да преминете към автоматичният режим бензин/газ, по горната схема при ускоряване за следваща предавка.

                              Втората ситуация се препоръчва, когато ви предстои преодоляване на стръмен наклон, по-дълъг и ще използвате дълго време 1-ва и 2-ра предавки.

                              Дано съм бил полезен!

                              Изпратено от моят A1-734 с помощта на Tapatalk

                              Коментар


                              • #90
                                От: Моята Дачия е Моят Автомобил

                                Как е с ускорението? Каква е приемливата(комфортната) скорост за движение на магистрала?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X