Първоначално публикуван от kbot
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моята Дачия е Моят Автомобил
Свий
X
-
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
-
То някои Дачии освен името имат малко общо с Румъния. Докера е Рено произвеждано в Мароко и му викат Дачия.
-
И аз имам опит с две немски коли, едната от същата марка като твоята, 94-ти набор, другата 98-ми. И при двете еърбег йок, едната удар с около 30-40 км/ч в предният автомобил, другата удар с около 100 челно в мантинела след завъртане. Първата имаше 2, втората 4 възглавници - нищо не се отвори и на двете.
-
-
На моята сработиха - пилотът беше жена ми. Колата е в перфектно техническо състояние, без компромиси и побългарявания. Проблемът беше смяна на табло след това.. Новите са ок, според диагностиката.
На Дъстъра, който ударих нищо не се отвори,, при страничен за него удар.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
На моята чета всичката периферия, включително и възглавниците. Всичко работи. Не е до възраст а до поддръжка и съответните компромиси. Сменил съм всички възглавници след случката, която беше сравнително безобидна.
Много хора карат със светеща лампа SRS...
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
- 1 like
Коментар
-
Аз пък съжалявм хора които като си избират кола-броя на въздушните възглавници са им критерий.
То и при мен са критерий де-колкото са по-малко-толкова по-голям е шанса да купя колата.
А ако съвсем няма "ербеци"-това е моята кола.Има ли желание-има и начин!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеАз пък съжалявм хора които като си избират кола-броя на въздушните възглавници са им критерий.
То и при мен са критерий де-колкото са по-малко-толкова по-голям е шанса да купя колата.
А ако съвсем няма "ербеци"-това е моята кола.
Ти ме съжалявай колкото щеш. Колата с възглавници я карам не заради тях, а защото предимно я КАРАМ а не я правя.Освен това, след цял ден каране слизам от нея свеж и без умора. От Уазката излизах изкривен, като кламер в устата на влюбена касиерка."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Обикновено, фабрично вградените бутилки за LPG в Dacia са 40-42 литрови. Моята е тороидална 40 литрова и побира обикновено 30-33 литра, според остатъчната газ в бутилката преди заряд. Пробегът ми на газ е от 400, до 500 км и много зависи от условията, при които експлоатирам Моята Dacia. Тук се включва и пробегът на бензин, докато прехвърли на газ. Майстор съм на чупене на рекорди, с посочени фабрични стойности по каталог и съм горд, че го постигам, защото Моята Dacia е Моят Автомобил....., следващата също ще е Dacia и пак ще е чисто нова.
Подканям отново администрацията на този форум да разчисти Спам-а от Спам-а в темата ми. Благодаря!
Коментар
-
А, негативни...тука едни до мене имат 6 такива служебни, ама стария Логан, не тоя новия.
Четвърта година не могат да ги убият. А ги карат такива аграри, че направо не е истина. Направо се чудя на шефа им от къде събра такъв отбор юнаци. То един-двама такива има навсякъде, но тия наистина всичките са от кол и въже.
Доставят разни маслини, зехтини, кюспета и химикали за хранителната индустрия, въртят дълги курсове, на всичките коли салоните са вътре като лисичарници, но вървят. До сега не съм видял една да приберат на колесар.
-
След 2 седмици съм на първо ГТП, няколко дни преди изтичането на три години експлоатация на нов автомобил. За пръв път ще минавам и автомобил с газова уредба на подобен преглед. Подготвил съм си някои документи, които така или иначе винаги нося, когато се придвижвам с турбинираната гаСка, като:
малък талон в който при регистрацията на автомобила е вписана двугоривността, копие на големият талон(на лизинг съм), паспорт на бутилката(тя е тествана 2017 г. и е годна 10 години според българските разпоредби) и документ за газовият нжекцион(име, модел на изпарителя).
Данък МПС(ако изобщо се изисква) също е платен през април миналата година и имам на мейл разписката от банката.
Имам валидни автокаско и гражданска отговорност, и лична карта.
Друго ще ми трябва ли? Благодаря на отзовалите се!
Коментар
-
Ясно, ще се справя значи. Как е минал прегледа ще ви разкажа скоро.
Иначе, пръв проблем със заредена газ преди 2 седмици. В движение при рязко ускорение, връщаше на бензин. После, пак отиваше на гаС. И така няколко пъти при -12°С. След като се стопли след два дни, изгорих гаСта с явно голямо количество Бутан. Питах човек, който обслужва газови инжекциони и той ме светна. Та, така! Дребнотии.
Коментар
-
То, не било голяма драма да минеш за пръв път на ГТП с автомобил, с фабрично вграден газов инжекцион, като крайният продукт е закупен от мен от официален дилър в България, който е регистрирал правилно документално стоката си в КАТ, с вписване двугоривността в талоните.
И тук дойде драмата!
Викат ме в офиса на пункта, разглеждат представените от мен документи, включително на газовия инжекцион и тороидалната бутилка и ми задават въпроса, кой е монтирал газовата уредба и къде е протоколът за монтаж. Онемях..... . Реших, че се шегуват, но се оказа, че е проблем прегледа. Хората си искат документ, нищо, че е монтирана в завода. Предложих им да отскоча до Румъния.... .
Цялата неразбория идва от задължението на пункта, да вземе данните на фирмата, извършила монтажът от протокола за монтаж, за да се пусне извършен първоначален технически преглед на газовия инжекцион и бутилката. Нямаше смисъл да звъня в оторизираният сервиз, защото на 99,99% няма да имат такъв протокол или още по-малко, да е послужил за регистрацията в КАТ. Все пак, оставям една стотна вероятност една от трите страни да на са прави и ще разнищя къде е пропускът и ще Го посоча с пръст, с имена... !
Иначе, типично по български решение се намери и спокойно можете да ме викате, за да монтирам фабрично газовите ви инжекционни.
Лека вечер и се пазете!
П.П.: Ако е рекъл Господ, скоро ще ви покажа следващата си Dacia, защото Моята Dacia е Моят Автомобил!
Коментар
-
Здравейте!
Ето, че дойде ред да се ослушам за Нов Logan, който се предлага при някои от оторизираните дилъри в България. Ориентировъчна цена, 27000 лева, с нова визия и много екстри. Спрял съм се на ниво Comfort, Eco-G(LPG), TCe 100, 1.0 кубика с турбокомпресор, 100 к.с. с включени допълнително:
Автоматичен климатик; Преден и Заден парктроник с камера; Безключово палене; Електрически огледала със сензори за сляпа зона; Задни електрически стъкла; Кожен волан; 16" алуминиеви джанти; Автоматични фарове и чистачки; Цвят черен металик; Шест степенна ръчна скоростна кутия.
Ми, горе долу е това. Чакам само оценката на тригодишната ми Dacia и предварителна проверка от лизинговата компания. Ако преценя, че не съм ощетен повече отколкото трябва, ще се впусна в поредното приключение.
Коментар
-
Съвсем искрено, исках 15, дадоха 14. 62000 пробег, закупена за 25. На 18.02 става на 3 годинки.
Днес направих предварителен договор. Петък ИЛИ Понеделник, Black Dracula ще е в базата на Рено-Нисан в Пазарджик. Стои ден, два. После, поема за София. Стои за регистрация и дооборудване с аксесоари. През това време предавам "старата" и около 01.03, получавам Новата. Нещо такова......
Коментар
-
Коле през далечната 2015 си взех 4 годишна кола за 17 к дето сега е преко сили 7 к, т.е. около 2 к годишно обезценка
Колкото по нова кола искаш да караш толкоз повече на година се плаща.
А пък кат си земеш скраб на цена за скраб знаеш че и след 5 години ще струва толкоз па може и цената на скраба да се е увеличила
-
Като се замислих , 3700 на година не са кой знае какво - пада се по 300 лв.на месец грубо удоволствието да седиш на седалка дето никой не е пърдял освен теб , нищо че е от най-евтинджосите .
Миналата година се разделих с 27 годишният ми автомобил , карах го 4 години . Като тегля чертата на месец ми е стъпал по 150 лв.за 25 годишна бангия , било тя и от премиум класа си за времето и Made in Japan.
П.П.Имал съм и друг случай де : Кола купена за 500 евро , карах я 2 години и съм и набил 40 хил.км и за всичкото това съм дал 100 евро за 4 смени на масло с филтър от най-евтиното. Накрая я продадох за 450 еврака...Последно редактирано от cnc82; 15-02-21, 22:12.
-
Аз не изкарвам пари с Dacia, наслаждавам й се, защото поне нея мога да си позволя нова. Като порастна, за работна ще взема нещо по-така, по-грубо. Позволих си до тук да взимам всяка следваща нова модификация през годините. Мисля, че това ми е предела.
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеЧестита да Ви е!
Моля за линк към модела.Прикачени файлове
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар