Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правилното въже.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • andirz
    отговори
    От: Правилното въже.

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Въжето трябва да е към болта. За в града става, за затънал джип е тънко.
    Ааааа не съм много съгласен на практика как е аааа, пъхаш въртиш и закачаш по мъдър си и те ползваме за еталон ама трудничко ще да е да го вкараш шекела където и да е по лесно е болта през ухото и въжето/куката/ през шекела.

    Остави коментар:


  • Veni1
    отговори
    От: Правилното въже.

    Бе, да речем, че говорим за шеКел, а не шегел, ама кво от това?

    Остави коментар:


  • Alexfield
    отговори
    От: Правилното въже.

    Според мен е по-добре въжето да е към шегела, а не към болта. Така независимо от ъгъла (в разумни граници) имаме еднаква контактна площ между шегел и въже.

    П.П. Нямам много опит, не претендирам, че съм прав.

    Остави коментар:


  • slowtraveler
    отговори
    От: Правилното въже.

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    Баси, чувствам се много тъп....
    Споко - не си единствения

    Остави коментар:


  • Veni1
    отговори
    От: Правилното въже.

    Баси, чувствам се много тъп....

    Защо въжето трябва да е към шекела, или към болта, или ако не защо (щото не вдявам), просто къде трябва да е?

    Остави коментар:


  • BENZBOSS
    отговори
    От: Правилното въже.

    Застопоряваш болта,въжето стои на плоскост като болт и натоварването е еднакво разпределено,а скобата върти около друга окръжност.

    Остави коментар:


  • Veni1
    отговори
    От: Правилното въже.

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Въжето трябва да е към болта.
    Може ли да обясниш по-подробно?

    Всички шекели, дето висят от броните на разни жипки, са с болт към бронята, и място за въжето - от към скобата на шекела.

    Остави коментар:


  • slowtraveler
    отговори
    От: Правилното въже.

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    .....
    Що се отнася до избора на шекели ... Пак няма кой да Ви даде смислен отговор при така зададен въпрос по простата причина, че никой не знае как изглеждат и с какъв размер са ушите за теглене на Вашия автомобил. ...
    Напълно съм съгласен с Чавдар... Универсално решение няма...
    Зимата се опитах да дръпна един закъсал юнак с джипа - отзад имам кука, на която не можах да закача куката на наличното въже (пък и не виждам как ще сложа там шегел), та се наложи да подходя малко левашки - направих ухо, като куката на въжето се закача на самото въже, и така направеното ухо закачих на куката на джипа...

    Остави коментар:


  • Чавдар (V93)
    отговори
    От: Правилното въже.

    Първоначално публикуван от svetlik Преглед на мнение
    Здравейте, имам едно капроново въже дълго 5,5 м и дебело 16мм. Въпроса ми е дали е достатъчно издръжливо за кола около 1 тон и има ли някаква разтегливост. Целат ми е да го ползвам само в градски условия когато се наложи. Какаъв тип шегели трбва да си взема - от т.нар. лири или Д-шегели с каква големина. По принцип въжето къде трябва да опъва - в заоблената част на шегела или обратно - откъм завиващия се болт
    Много трудно някой ще прецени колко издържливо е едно въже и дали има разтегливост само по една снимка. По принцип, за теглене на кола по твърда настилка може и да става. Въпросът е колко време ще изтрае. При всяко охлабване на въжето при теглене, то ще се провлачва по асфалта, което не се отразява добре на синтетика. Поради тази причина за едни 40-км съм съсипвал добър колан.

    Що се отнася до избора на шекели ... Пак няма кой да Ви даде смислен отговор при така зададен въпрос по простата причина, че никой не знае как изглеждат и с какъв размер са ушите за теглене на Вашия автомобил. На повечето съвременни леки коли те са доста малки, което предполага използване на по-малки по размер шекели. Дори и ушите на Вашия автомобил да са по-големи, ще е добре да предвидите и поне един по-малък шекел, който да е подходящ и за коли с по-малки уши, защото не се знае кой кого ще трябва да тегли в даден момент. Брал съм ядове при теглене на лека кола с джип, защото шекелите ми, предназначени за закачване по големи уши и куки на джипове, по никакъв начин не можеха да се закачат за ушенцето на колата.

    Размерът на ушите за теглене ще обуслови и това, къде ще е въжето. При по-малко ухо няма да можете да вденете шекела през него, така че, искате - не искате, болтът ще остане откъм ухото на колата, а въжето - откъм заоблената част на шекела.

    Остави коментар:


  • targa
    отговори
    От: Правилното въже.

    Въжето трябва да е към болта. За в града става, за затънал джип е тънко.

    Остави коментар:


  • svetlik
    отговори
    От: Правилното въже.

    Здравейте, имам едно капроново въже дълго 5,5 м и дебело 16мм. Въпроса ми е дали е достатъчно издръжливо за кола около 1 тон и има ли някаква разтегливост. Целат ми е да го ползвам само в градски условия когато се наложи. Какаъв тип шегели трбва да си взема - от т.нар. лири или Д-шегели с каква големина. По принцип въжето къде трябва да опъва - в заоблената част на шегела или обратно - откъм завиващия се болт?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр004 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:368.8 КБ
ID:5592162

    Остави коментар:


  • svetlik
    отговори
    От: Правилното въже.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изобр004 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:66.6 КБ
ID:5592064

    Здравейте, наскоро си купих от магазина на Бай Станьо ето това въже. Продавачката ми каза че е капроново, 16 мм и дълго 5,5 м. На мен ми трябва само за теглене на къси разстояния в града когато се наложи. Колата ми е около 1 тон и въпроса ми е дали това въже ще е достатъчно яко и доколко ще е разтегливо, ще се усещат ли ударите силно или поне малко ще ги обира след като знам че капроновото въже е еластично. Вижда се че ушите са оплетени но без тези металните халки, които вие ползвате за по-дебели въжета за вадене. Остава само да се снабдя с два шегела.

    Остави коментар:


  • imarh
    отговори
    От: Правилното въже.

    Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
    [ATTACH=CONFIG]655042[/ATTACH]

    4.5 метра. Води се 5 тона. Някой с наблюдения? Ще свърши ли работа да (ме) извадя(т) от някоя пряспя или коловоз?
    Да докладвам за въпросният колан.
    Онзи ден пасат комби (Б5.5) на тъстът от едни кални коловзчета на една поляна натоварен с кошери/магазини. Куката беше на халката отпред под бронята.

    Днес като се прибирахме се наложи да извадя едно завъртяло се комби и отишло в склонът при храстите/дърветата на пътя преди Бучин проход. Беше влязъл със задницита и с вирнати предни гуми на банкета. Куката отзад на конзолата под бронята. Първо скъсахме неговото въже, но беше старо, памучно, и влажно.

    И в двата случая никакви грижи. Даже и неразбрах, че тегля някой. За бавните не се и сетих. По коланът няма и след от експлоатация.

    Остави коментар:


  • VECTOR
    отговори
    От: Правилното въже.

    В ситуацията, която видях от видеото, честно казано и не очаквах да се случи нещо различно от скъсване.
    За мен тревожното е скупчването на добре подготвена техника и неподготвени хора в нея.

    Остави коментар:


  • PinMaster
    отговори
    От: Правилното въже.

    Кокич - само въже не стигааааа....
    Направиха Елешница магистрала, сега пък проблем с тва кой стига дотам...
    И с газззз само не става, не 5,9 - 59,9 не стига!
    Освен пък да се обадим да ви трасират и блатото, че да не се осакатите

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X