От: Правилното въже.
Омегата поема добре натоварване в различни ъгли, другия работи добре само в една посока (на сгъвката)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Правилното въже.
Свий
X
-
От: Правилното въже.
На сканията 40т. окопана се чупят ушите за дърпане, ни шегел ни колан.
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Ммм, и с двете твърдения не съм съгласен.
Шегелите са измислени много, много преди на мода да дойдат коланите. Тогава се е работело със стоманени въжета, та тезата за ширината на колана издиша.
Относно поддаването под товар- не мисля, че шегелите поддават, или поне не са мислени да работят така. От шегела се очаква да бъде тъпо желязо, което служи единствено за връзка, а всичката работа по еластичност се поема от въжето. И бидейки "тъпо" се очаква да се държи като такова-да е здраво и неподатливон а усилията на които е подложен.
Както е всъщност.
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Първо, защото омегата е с по-голяма възможност да поеме в себе си колана (колкото и широк да е) и второ, защото омегата поема натоварването при опън и поддава еластично, вместо да се изкриви болта.
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Добре де, защо да е задължително омега?
С какво U шегелите са по-лоши?
Не споря, просто това ми е било въпрос(и още ми е), та ако някой знае...
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
При огънат болт, режеш колана по шевовете и после го възстановяваш. По- евтино е да си вземеш скъп шегел, задължително омега с оцветен болт.
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Шегела не се къса току-така. Ако и да е от стомана 3.
Виждал съм огънат болта на шегела, след вадене на закъсал джип от трактор, и то така, че беше напълно невъзможно да се развие болтът. Вариантите бяха два-с шлайф да се среже шегела(той така и така е брак), или да се среше колана. На реката познайте кое се случи...
Та шегелите са си здраво нещо, държат здраво и не пускат, даже и ако са от смотан материал. А ако са от добър-песен...
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Да де, на теория е така. Ама веднага мога да ти дам няколко линка да видиш колани за теглене 12 тона (очевидно не е wll) и прочее
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеСпоко. Това дето пише на шегелите е работно усилие. Усилието на скъсване е х5.
Така де, на истинските. На китайските пише усилие на скъсване (евентуално) за да плаши гаргите с големи числа
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Споко. Това дето пише на шегелите е работно усилие. Усилието на скъсване е х5.
Така де, на истинските. На китайските пише усилие на скъсване (евентуално) за да плаши гаргите с големи числа
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСт3 преди всичко е стомана.
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Шегела от Ташев е тестван, а ако е на фирмата производител от снимката, купувай без да се притесняваш.
Ако не е като на снимката, трябва да е тестван(сертифициран) и цветово маркиран - оранжево за тази година. Силно ме съмнява обаче, някой в България да го прави.Последно редактирано от skitnik; 08-04-15, 10:31.
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеМатериал: Ст 3
Дайте акъл къде продават сертифицирани. Аз мернах ето тези, но не знам СЕ маркировката и стандартът, който са споменали дали е това, което имате предвид:
http://www.kammarton.com/pravi-shekeli
Остави коментар:
-
От: Правилното въже.
Купи си със сертификат.
Товароподемност /тон/: 6.5 тон
Търговска марка: 0
Статус на артикула: На склад
Характеристика: форма омега
Покритие: Zn
Материал: Ст 3
Прочети последния ред.
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Остави коментар: