От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!
Точно така - при този разгон няма как да ограничиш оборотите, защото горивото (маслото) не се подава през контролируемата горивна система, а попада произволно (не е задължително мотора да е износен - ако ти издумка турбото можеш да влезеш в същия цирк)...
И колкото по-високи обороти - толкова повече гориво(масло) навлиза в цилиндрите... Никакви ограничители не помагат, защото те ограничават нафтата, а не самопроизволно попадналото масло...
Примерите ги дадох само с цел да онагледя, че маслото също е добро гориво, даващо доста енергия
И разбира се, че в примерите по-горе двигателя не се чупи в следствие на горенето на масло.
Обратното - започва да гори масло в следствие на чупенето...
Но ако подаваш маслото контролируемо, поразредено, и достатъчно чисто за горивната система - не би трябвало да има какъвто и да е проблем...
Точно така - при този разгон няма как да ограничиш оборотите, защото горивото (маслото) не се подава през контролируемата горивна система, а попада произволно (не е задължително мотора да е износен - ако ти издумка турбото можеш да влезеш в същия цирк)...
И колкото по-високи обороти - толкова повече гориво(масло) навлиза в цилиндрите... Никакви ограничители не помагат, защото те ограничават нафтата, а не самопроизволно попадналото масло...
Примерите ги дадох само с цел да онагледя, че маслото също е добро гориво, даващо доста енергия
И разбира се, че в примерите по-горе двигателя не се чупи в следствие на горенето на масло.
Обратното - започва да гори масло в следствие на чупенето...
Но ако подаваш маслото контролируемо, поразредено, и достатъчно чисто за горивната система - не би трябвало да има какъвто и да е проблем...
Тук при нас започват да източват трансформаторно масло директно от работещ трафопост (около 400 литра са дали фира + изгорял траф !!!!
Коментар