Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

    Захарта не влияе на работата на двигателя, освен ако не е комън рейл или помпа-дюза. Може да навреди на горивната система, както може да навреди и абсолютно всичко останало попаднало вътре в това число и кофти нафта.
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

    Коментар


    • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

      Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
      Захарта не влияе на работата на двигателя, освен ако не е комън рейл или помпа-дюза. Може да навреди на горивната система, както може да навреди и абсолютно всичко останало попаднало вътре в това число и кофти нафта.
      Що си мисля, че от захар в горивото запичат сегментите и направо задират буталата.
      Ма то сигурно на бензиновите само става.
      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

      Коментар


      • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

        Пробвал съм го на ИЖ-а, никакъв ефект, пробвал съм го и служебния дизел (АД 30) преди да го бракуваме, също ефект нулев.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

          Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
          Пробвал съм го на ИЖ-а, никакъв ефект, пробвал съм го и служебния дизел (АД 30) преди да го бракуваме, също ефект нулев.

          Е, аз не съм го пробвал /има си хас/
          Но са ми казвали и по филми съм гледал, като му сипят захар в резервоара и след стотина метра двигателя угасва.
          Има логика, захарта карамелизира и запича, може би трябва нужната концентрация, не знам, но не препоръчвам на никой.
          Трябва да бъдем внимателни какво пишем, много хора четат и да не подведем някой.
          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

          Коментар


          • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

            Нещо, което ще е полезно на всички каращи на отработено масло : http://stores.ebay.co.uk/filterbagman2 , ние ги ползваме доста успешно.

            Според мотора и целите можете да избирате измежду 1,5,10,20,50 и 100 микрона.

            Успех

            Коментар


            • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

              Маслото минава през филтър само с налягане, с отворен филтър на самотек няма шанс....
              If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

              Коментар


              • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                Щом казваш !

                Хората тука преточиха вече близо тон, на теб ли да вярвам или на очите си ?

                Коментар


                • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                  Доста над тон съм прецедил и изгорил. Хайде направи един клип с телефона как отработено двигателно масло на самотек минава през филтър два микрона. Случайно да знаеш примерно, че дори нафтата на самотек не минава през хартиен филтър за кафе? А какво остава за масло през 2 мк... Аз в няколко теми в този форум съм описал много методи за прецеждане на маслото, пуснал съм и снимков материал, споделил съм и моят опит с филтрите. Не ми вярвай, ама аз вярвам на себе си и на няколкогодишният си опит и приказки за първи клас не обичам да слушам.
                  If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                  Коментар


                  • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                    Аре обясни ми що да си права тоя труд ? Или пък ми дай причина, да те лъжа, че тогава да почна да се оправдавам ? Да ме видя да пускам обява, че аз продавам филтри ? Използвай си скъпоценния опит със здраве

                    Коментар


                    • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                      Защото твоята информация е подвеждаща, а моята не. Твоята информация не е доказана, а моята е. Защото ти си "виждал", а аз съм го правил. Така че, аз държа на моята теза, а именно "Отработено двигателно масло не може да мине на самотек през филтър 2 микрона".
                      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                      Коментар


                      • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                        https://maps.google.com/maps?q=42.02...38581&t=h&z=16

                        Заповядай да ти демонстрирам. Ако не мине, ти плащам горивото. Ама ако мине, ти кво оставяш ?

                        Коментар


                        • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                          Първоначално публикуван от Dimitar Nenchev Преглед на мнение
                          .. Аз в няколко теми в този форум съм описал много методи за прецеждане на маслото, пуснал съм и снимков материал, споделил съм и моят опит с филтрите.
                          Би ли споделил къде точно,че живо ме интересува ,след около половин тон ,може би и тон масло,имам само един проблем,при 100% масло в резервоара,не ми отваря стоп клапана на ГНП -то на студено,след загасване,маркуч с чиста нафта за 1-2 мин. и фуния да засмуче,пали от четвърт оборот,ако я оставя с масло,подгряване с духалката на ГНП-то за около 20-30 мин. !
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                            Не помня къде съм писал, това ми е проблема. Не виждам какво общо има филтрирането с твоя проблем. Аз като е много студено на жипката проблем не съм имал никога с каране на масло.С филтриране съм пробвал няколко метода. Първия е 200 литров варел с бутална помпа, маркуч и горивен филтър и помпа като откачен. На десетия варел се отказах. Втория вариант е с туба,после бидон с гърло с резба, на което завих помпа от градинска пръскачна, на чучура на бидона маркуч с филтър. Помпата помпи въздух който избутва маслото. Ако препомпиш-гърми и прави всичко мазало. И това отпадна като вариант. Сега е най-лесния начин. Бидон на дъното на който има цопната маслена помпа от волксваген транстортер. Помпата се крепи за горната част на бидона с две дълги шини и болтове, а самата помпа е на дъното. От помпата пак маркуч и филтър. Има за вала на помпата заварен четириграм който въртя с една дрелка. дебита е 10л за 2 мин. Пробвал съм и със зъбна помпа за дрелка, ама иска високи обороти и да е пълна с масло предварително. Маслото първо го прекарвам през филтър за боя 190 микрона, че иначе горивни филтър ( 2 микрона) заминава много бързо.
                            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

                            Коментар


                            • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                              Здравейте,чета отдавна във форума,но се регистрирах скоро и то точно по повод тази тема,и то за да споделя моя опит с каране на отработено масло.Доста неща от тази тема ми помогнаха,та ще споделя и как аз процедирам.Маслото наливам първо в един варел,208л,там се утаява няколко до 10 дни,зависи дали разполагам с други количества .После го прехвърлям в друг,чист варел,с ръчна помпа,като смукатела оставям около 30-40см над дъното.В другия варел пак няколко дни за утаяване.На него съм направил така:на малката капачка на варела има отвор,през който минава тръба с диаметър 8мм,стигаща до 30см над дъното на варела,заварена е горе за капачката и стърчи 10см. нагоре.На нея със скоба е захванат маркуч ,който отива в горивен филтър за дизел Фолксваген с два отвора отгоре-вход и изход.От изхода-в тубата-колата.На голямата капачка на варела съм направил отвор 14мм,сложил съм винтил за джанта.Надувам варела на 0,8-до 1 атм.От налягането маслото само излиза,мисля,че е ясно.Колата е БМВ 525тдс,Е34.Първо минах 500км,филтъра не се запуши,но го смених превантивно.От тогава 6000км,без проблем засега.Маслото на самия ДВГ смятам да сменя на 8000км,като не знам дали е нужно,просто мисля че от съответното гориво миже да има повече отлаганя.Държа да подчертая,че по принцип се занимавам с БМВ и имам достатъчно части по горивната система,за да експериментирам без да се притеснявам.

                              Коментар


                              • От: Отработено двигателно масло, като алтернативно гориво!

                                Това с компресора е идея,аз до сега само го утаявах без филтрация.Филтър горивен не съм сменял,нося резервен за всеки случай.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X