Аааааааааа "циментизирана стомана"!!!!!!!! Направо пусна ток на рибите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект - създаване на СуперУАЗ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
-
Ей ние по наща планина си помагаме и с лебедки и в коловозите и въобще където се наложи,независимо от гуми и здрави трансмисии.Когато се разпределят точките на натоварване винаги има плюс ,тука сметки и теории няма,всичко е относително.Дерзаенето по тая идея не е лошо ,при положение че и велики умове са творили.велики глупости!Американската машина "Пингвин" произведена за Арктика е била един безмислен неработещ гигант ,останал там погребан под ледовете !Проект за милиони!Подробна статия в списанието оффролд,май предпоследното беше,не че.има.значение!Тия дискове с два апарата са много ефективни ,никакъв спор,обаче трябва да издържат на греене и се отива в по висока и скъпа технология.Най-малкото трябва да са вентилирани на макс!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение...Тия дискове с два апарата са много ефективни ,никакъв спор,обаче трябва да издържат на греене и се отива в по висока и скъпа технология.Най-малкото трябва да са вентилирани на макс!
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Относно циментацията се оказа, че даже не е жаргон, а термин - ето образовайте се малко, че май вие се излагате - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6...86%D0%B8%D1%8F .
Коментар
-
Май ще стигнем и до желязо-въглеродната диаграма, накрая?
https://www.google.com/search?q=%D0%...3uruyOM:&vet=1
Коментар
-
Не, не мисля, както повечето от вас са изучавали технически профили, така има и хора, които са прекарали години в изучаването на хуманитарни системи. Както и на мен ми е трудно и даже почти невъзможно да разбирам някои неща от света на техниката, така е нормално да е трудно и даже почти невъзможно да обясняваш на някой инженер за Адам Смит. Или ако искаш да почнем? Например настоящият проект капитал ли е или не?
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеОтносно циментацията се оказа, че даже не е жаргон, а термин - ето образовайте се малко, че май вие се излагате - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6...86%D0%B8%D1%8F .Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Друго си е да си "мериджей", още повече юрист... Може да си тълкува ръководствата както му е удобно.
Днес, 04:52
...
...
Да прав си в определени ситуации карам УАЗ-а на асфалт и с предния мост, но то си е задължително. В ръководство пише, че не трябва да се кара дълго време, а не че изобщо не трябва да се кара. Така дай да се съсредоточим върху мостовете, че практиката е ясна.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Нищо не пречи да са вентилирани ,независимо.че.това няма значение в калта и при ниски скорости!Спускаш ли и по черен път с едни 30-50км си е друго с добри.дискове.Иначе и обикновени ще вършат работа ,за обикновена машина дори и да е с тунинг ,обаче тука става въпрос за хипер тунинг и като проходимосхи като товар.На тия условия требва да се работи според мене на база Молотовка нагоре ,не УаЗ!С кво ще накичиш и наредиш шасито пак трябва да е от машини с тия параметри .Hard-heavy offroad truck или нещо те такова.При толкова неща дето ще се изискват от тоя франки ,трудно ще е добър във всеки аспект.А спирачките направо е добре да си отидат въздушен -камионджийски раздел .А такива има готови ,даже с налягане на гумите по избор.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеОтносно циментацията се оказа, че даже не е жаргон, а термин - ето образовайте се малко, че май вие се излагате - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6...86%D0%B8%D1%8F .
Адаш , остави ги бе , нека се излагат .
Излишно е да ги образоваш с Википедията . Те тия тука камионджиЙ и комбайнери знаат само у учебници да четат . Не им е ясно ни що е циментизиране , ни па са чули даже , че фургоните се прават от вредни за здравето феромагнити .
Ти си маай по проекта . Като нема 5-тонни камЬони - и УАЗ-а ше стане . За 7-8 кубика дърва се е утепАл.Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеКарал съм джуган из планината н /нямам категория/,та и него го държи основно мотора и трансмисията+спирачки..
Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
Nissan Terano 2.4i дълго с газ
0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/
Коментар
-
Леле мале, ама темата явно си я бива....., из нашите гористи географски ширини, най-често съм срещал ей това чудо на снимката, което значи само едно, върши си работата за в гората, пренасяне на дърва и трупи и приказката за топлата вода си остава все с пълна сила....
Ся, да не земеш да кажеш че ще ти е висок разхода, че ти е голям, скъп и все оправдания, като ти се предложи нещо различно от супер-дупер УАЗ....Последно редактирано от Еделвайс; 21-01-20, 17:27.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеЛеле мале, ама темата явно си я бива....., из нашите гористи географски ширини, най-често съм срещал ей това чудо на снимката, което значи само едно, върши си работата за в гората, пренасяне на дърва и трупи и приказката за топлата вода си остава все с пълна сила....
Ся, да не земеш да кажеш че ще ти е висок разхода, че ти е голям, скъп и все оправдания, като ти се предложи нещо различно от супер-дупер УАЗ....
Имахме 4-5 такива 100 киловатови агрегати в БТ от преди преврата. Гледам още ги ползват.
- 1 like
Коментар
-
Тоя даже не е натоварен!Имам едни селски с виетнамка сваля толкова ,а и повече от това на снимката!Но сте прави това е топлата вода и всичките и производни,манове,праги, щаери,уаза другите 4х4 возят гориво,вода и джегалите!Колегата дано направи нещо интересно ,но няма да е добро и в трите дейности на тая лекотоварна база.4кубика сурово дърво и пътници и супер проходимост под товар.Това го могат само е тия отгоре изброените!Не и уаз!Всеки си знае ква муха го яде де....Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
Те това е най-коравата СССР машина на гуми и да не е БТР.
.
В гората влизат всякакви, а оцеляват подготвените .......
Темата за "Супер Уаза" изважда на показ разликата между желания и възможности на техника и водачи!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
Смъкнал съм хиляди кубици с Джуга без да имам дори педал на спирачките ,а лоста раздатката притегнат към таблото с колан /защото понякога натискащото с крак цигане заспива и става страшно/.Занимаващите се с дърводобив в силно пресечен терен знаят ,за какво иде реч.Претоварвал съм толкова ,колкото никоя формула няма да изчисли!Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар