Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
    Силно подозирам ,че това е подставено лице ,целящо да увеличи активността във форума. Самомтака биха се родили бисерите от тази ,и другата тема.
    Иииии съм прав.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • По някога случайно попадам в някоя гора и съм виждал едни големи, и симпатични животинки-като коне, да носят или влачат дърва. Това решение ми се вижда, че е изпитано в практиката, екологично е и пази гората. Но изглежда едно такова животинче струва повече от една УАЗ-ка.
      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

      Коментар


      • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение

        Иииии съм прав.
        За съжаление се вдига само активността на спама. Най-вече от хора, които не могат да вдигат нещо друго и избиват комплекси. За съжаление този спам заси** форума и някой ден ще го погребе. Повечето интересни теми са отпреди 10 г. и май оттогава шепа самопровъзгласили се за форумни корифеи само ходя да цапат по темите, а модераторите дремят. Така осра** е и интересната тема за браун генераторите. Въобще Ганьо е цар на сран**о. Толкова ли не се усещате, че мирише г-да? Въпросът е реторичен.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Като какво се доказал Калин не много относимо към темата. Тук май доказва завидни умения в спама и параноята. Жалко е, ако мислиш, че няма какво ново да се направи. За съжаление си явно от поколението на родителите ми и те са с такъв манталитет. Нютон отдавна не актуален във света на физиката. По другата тема и аз предложих мостове от бус - особено отзад, където пада основния товар. А преди да се свържа с тези хора трябва да знам какво искам точно, защото наистина ще излезе скъпо, ако се изработва. Това за мен е грешна стратегия. Не искам да произвеждам, а конфигурирам общодостъпни и надеждни елементи в едно цяло. УАЗ като концепция е уникален, нямам сантименти към нищо съветско.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          "Нютон отдавна не актуален във света на физиката."
          Извинявай, но от тази по-голяма глупост не съм чувал.
          Ама да де, човек който бленува браун газ е ясен като бял ден. Че и директор, малееее...

          Човек, нямаш си представа от тези неща, но уверено се дърлиш да си по-прав. И това е смешно. Ако не го разбираш си е за твоя сметка.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Не " се дърля да съм по прав" - това е някаква форумна болест, от която съм имунен Относно Нютон - още Айнщайн отхвърля парадигмите му със Обща и Специална, а сега хитът е квантова, но много надхвърляме темата, а и капацитета
          Последно редактирано от Владо М; 18-01-20, 21:47.

      • Още една идея за мостова конфигурация - "Паджеро с ПЧ-4.62 с пълен блокаж и преден уаз-с ПЧ4.62" - какво ще кажете - някой пробвал ли е?

        Коментар


      • Ето тук намерих една тунинг фирма -изглеждат смели и не робуват на стереотипи. Ето сайта им - http://www.offroad-monsters.com - дали някой е ползвал услугите им и дали могат да бъдат включени в проекта?

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Това са Иори и Соти . 0888 79 99 75 Иори .

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Владо, ти май не си прочел коментара в #108, или си мислиш, че Кольо ти говори глупости ?!

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Ами не ги познавам за това питам Толкова е логично

      • А това е част от мен и моя струг точно като обработвам джантите за големия проект Тойота с редукторни мостове от Прага . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140708_150526.jpg
Прегледи:386
Размер:147.6 КБ
ID:6549416Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20140919_114507.jpg
Прегледи:379
Размер:144.0 КБ
ID:6549417 Това е крайния резултат .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Между другото това на страничен наклон пробвано ли?

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Не знам дали е пробвано, но поне по снимката ми се вижда,ч е ще е доста държеливо настрани.
          Макар центъра на тежестта да му е доста високо-мостовете му са широки и ще го държат. Представи си къде е главата на двигателя-там някъде е и центъра на тежестта. И като си представиш кога ще излезе извън гумата-доста добре се получава.
          Това при статично положение де. По-важно е как е в движение, но там играят вече много фактори и не може да има еднозначен отговор.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Относно легализацията на проекта нямам притеснения не защото съм тежкар, а защото работя професионално в сферата на правото,като съм работил конкретно по въпроса с успех миналото лято. Но темата е не да самохвалствам, а както казваш много точно да направим от скрап икономически жизнен проект. Знам, че ще успея и хейтът само ме надъхва

      • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20140402_133939.jpg Прегледи:0 Размер:126.2 КБ ID:6549595 Колега и всичката документация да ти дам нищо няма да направите . За такъв проект трябва да имаш доста натрупан опит зад гърба си . Това са стотици часове машинно време ; лазерно рязане ; напасване в повечето случаи до милиметри ; заваряване и тнт. Право на грешка нямаш много са скъпи грешките стъпиш ли на това ниво . Смятай сам в тия мостове само на грубо колко работа има . Такъв проект няма как да е евтин . Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20120810_230730.jpg Прегледи:0 Размер:111.0 КБ ID:6549594
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Станьо, ти да не си мениджър та ги разбираш нещата

        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Не съм мениджър само до машинен инженер го докарах през тоя живот . Като ти минат през ръцете няколко такива проекта въобще не ти трябва да си мениджър . То и при тебе беше нищо работа един двигател смени само . Помня нещо фланчета за кардани правихме .
          Последно редактирано от sek.1; 18-01-20, 21:03.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Колега, съгласен съм, че индивидуалният тунинг е скъпо начинание, но това, че в него е вложен скъп и професионален труд не го прави годно за професионални цели. За съжаление това не го разбирате 90% от този форум. Аз си изкарвам парите с офроуд, не искам да се изтъква - това е просто факт, който ме познава знае много добре. Така че нямам нищо против скъпите и уникални проекти, но за мен приложението им е ограничено в хоби класа, а ние в нашия проект търсим професионално бизнес решение.
          Последно редактирано от Владо М; 18-01-20, 21:49.

      • Чакай че се объркАх.
        С офрод или с право си изкарваш парите или си мениджър?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          CV изпращам само на лично срещу достойно предложение за работа

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          За да получите " достойно предложение", трябва да има отправна насока за квалификацията ВИ.

      • Ти къв си гаден, какви въпроси задаваш.Аз исках просто да видя една снимка от базата за проекта, че да може да се направи съпоставка преди/след

        Коментар


        • Колега, икономически жизнен проект със старт от скрапа с Вашите изисквания, няма как да се получи. Но ще следя темата с интерес.

          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • Преди доста страници написах, че ако се направи както трябва, няма да е икономически оправдано. Може да се върнеш и да видиш собствения си отговор - нещо от сорта, че да не ти правим сметка, и щом искаш да го правиш, значи е оправдано...
            Винаги две обикновенни Уазки, ще возят повече от една, та била тя и Супер. Това е положението.
            Излишно голямото самочувствие, па мениджър, юрист...изкарващ си парите с офроад и дърводобив...директни обиди и хаплив тон, плюс доста бисери, доказващи, че слабо ги разбираш нещата...меко казано...
            Не те знам какъв мениджър си, ама с всичкото това отношение сам си прецака темата, и предизвика негативно отношение(не случайно и аз спрях да пиша). Като мога да ти кажа в пряк текст, че със сигурност поне на някои от въпросите ти има лесни отговори, които са отиграни, знаят се от поне няколко човека пишещи в темата, но съвсем нарочно си ги спестиха, заради грешното отношение като цяло. Добрият мениджър трябва най-вече да може правилно да оценява силните и слабите страни на всички, включително и на себе си, за да ги използва по най-добрия начин. Твоята самооценка е грешна, най-малкото за възможностите ти и познанията в областта на физиката и техниката, а с оглед начина ти на комуникация, вероятно и мениджърските ти способности са силно надценени. Ако въобще си учил някога нещо свързано с психология, вероятно си чувал за синдрома на Дънинг-Крюгер, доста подходящо обяснение на поведението ти.

            Не знам защо, но едни от най-налудничавите ентусиасти във Форума, с детински разбирания и сериозни пропуски в знанията, опита, и логичното мислене...както и ръсещи най-странните бисери...са именно хора с интереси към дърводобива...

            Не целя да обиждам, просто констатирам. Умен човек би се поучил от казаното.

            ПП: УАЗ-ът наистина е уникална машинка, но точно с качествата си спрямо цената, и то в заводския си вид, или със доста по-скромни доработки. Като го направиш с качества на Ифа Мултикар, на цена с пет цифри, се губи смисъла. Ако се запазят качествата и се удвои товароносимостта, от оригинала ще остане само кабината, и евентуално нещо от рамата, а цената ще е колкото на читав Унимог, пригоден да върши същата работа от завода.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Знаеш ли преди да си стартирам бизнеса много хора ми говореха със същия изпълнен с отрицание и завист начин. Наслушал се се на хиляди тиради като твоята. Типично по български. Пълно е с мрънкачи в тази страна, които само твърдят колко е труден живота и как нищо добро няма да се случи, освен ако в къщи от чешмата не извира кеш. Честно казано ви съжалявам, защото явно подсъзнателно се опитвате да проектирате собствените житейски неудачи върху другите. За съжаление вица за липсата на охрана на българския казан в ада си остава най-истинското и кратко описание за този беден, робски народ. Въпреки всички братвежи и хейт ще продължа да вярвам хора като Кели Джонсън, а не на форумните пенкилери, които ако се огледате сте 5-6 човека реално, но създавате усещане за множество т.нар. от мен "хунта" поради кресливостта си и някои липси във възпитанието, а може би и в сексуалния живот. Още веднъж ще повторя не карам никой насила да посещава темите ми, който смята, че съм му под нивото спокойно може да мери мускули с Тръмп и Путин в съответните хумористични теми. Тази тема е за ентусиасти, които се интересуват професионално от офроуд или любители, които смятат, че биха могли на база на натрупания опит да предложат решение. Разни шмекери, които сънуват лесни хилядарки да се насочат към наркобизнеса, а не да се чудят как да се самопредложат...Хайде със здраве

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Пълно е с "калинки" в тая страна, това е проблема.
              Не завиждам, а просто се опитах да развенчая някои блаженни заблуди, в които вярваш... Е, нормално е да се противиш пред истини, които не те радват. Та желая ти и аз здраве и късмет, па акъла може и да ти дойде след като почнеш сам да се сблъскаш с нещата, и ти се наложи да се пообразоваш.
              Опитите за обиди ги подминавам с усмивка и едно на ум... Дано възпитанието, пълноценния ти сексуален живот, и каквото там още смяташ, че имаш повече от другите, да ти помогнат за осъществяването на успехи и в областта на техниката.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Колега Цецо, не съм искал да те обидя лично, тъй като не те познавам - просто генерализирам. Извинявам се, ако си го разбрал така. С удоволствие бих изпил по бира с теб или с всеки, които има желание, за да изгладим противоречията. Честно казано просто споделях мнение за масовите нагласи не само във форума, но и в страната. Просто съм открит и ако нещо ме дразни си казвам. А относно истините те винаги са относителни...

          • Има готови супер УАЗ . Волво Лапландер и Щаер Пинцгауер . Проекта който борим в момента е ГАЗ 66 с форсиран двигател от Чайка ГАЗ 13 и скоростна кутия от ЗиЛ 130 . Отзад ще е с кран и самосвален кош . Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Pinzgauer_712M_1973.jpg Прегледи:0 Размер:21.8 КБ ID:6549676Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Volvo-Laplander-TGB-1314.jpg Прегледи:0 Размер:50.8 КБ ID:6549677
            Последно редактирано от sek.1; 19-01-20, 05:24.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение

              Не знам защо, но едни от най-налудничавите ентусиасти във Форума, с детински разбирания и сериозни пропуски в знанията, опита, и логичното мислене...както и ръсещи най-странните бисери...са именно хора с интереси към дърводобива...

              Не целя да обиждам, просто констатирам.
              .
              Колега може и да има правота в съжденията ВИ,но се чувствам леко "Увреден"- както казва сърбина.
              Част от живота ми беше свързан с дърводобива ,екстремността( в този "занаят") и "творчески реализации" по техниката.
              Там в гората се събират "корави" хора , безумно "смели" , най-причудливи технически решения и реализация на принципа -за триците и брашното!
              А с Вашите разяснителни бележки по Темата не само че не помагате за реализацията на Проекта -(излишно усложнявате и оскъпявате),но може да лишите Форума от споделено творчество.
              Нищо лично и лек ден!

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Да, извинете ме ако с нещо съм засегнал Вас, или останалите нормални хора свързани с посочения бранш.
                Надявам се, че автора на темата е достатъчно интелигентен и упорит за да не се откаже заради лаишките ми забележки. А също вярвам и че е човек на честта, и не би пропуснал да сподели детайлно, страхотните резултати, които ще постигне, с което да опровергае напълно всички съмняващи се сега в способностите му (и във възможностите на съвременната наука и техника).

                ПП: Възможно е на места да съм пропуснал разни препинателни знаци, най-вече кавички.

            • ... малко встрани от темата.

              Владо, моля те, пусни някаква тема в Jeep, където със сигурност ще се намерите с друг подобен форумен корифей, със сходно образование и почти сходни интереси.

              ... и ти приемам офертата за бирата (която в моят случай ще е кафе) щото имам една от най-богатите колекции от лични контакти със специфични характери, та предполагам, че "бирата" ще я обогати.
              Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 19-01-20, 12:20.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Нямаш проблем, ако имаш път към Търново или Габрово, пиши на лични с радост ще се порадвам да обменим опит на живо, а ако е напролет може да направим и малко офроуд, ако съм сглобил спирачките до тогава

              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Имам няколко разходки до Стражица по работа, а до Узана се опитвам да стигна от двайсетина години, амааа ...

              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Стражица ми е малко далече, но Узана е друго нещо особено зимата е супер забавно и бюджетно решение.

            • Да направя предложение към колегата, което е реално действащо и покрива повечето критерии- за проходимост,товароподемност,самосвал,просвет,маневреност. ... на приемлива цена и без нужда от творчески промени........... ще изпълнява задачите в гората и в полето (отново споделям лично проверени възможности на техниката). Само за транспорт на "персонала" може да използва Нива.....
              Та задачата се решава със снабдяване с Т40 и самосвално ремарке.

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Идеята е да се движи и по асфалт и в града,т.е. пикап, а не трактор...

              • Kirilpm
                Kirilpm коментира
                Редактиране на коментар
                Умрем да видим как спускаш кален баир с 3.5 тона отзаде на УАЗ пикап.Иначе за Т40 не знам, но едно МТЗ80 с малка кабина и клетка се е утепало и за гората и за града.В гората дори да го обърнеш, което рано или късно неизбежно се случва, няма да се утрепеш, минава откъдето ти се минава, може да тегли неразумно голямо количество за трактор с такива габарити.За в града имаш прекрасна транспортна скорост - близо 40км/ч и радиус на завой, непостижим и за Смрат.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X