Аааааааааа "циментизирана стомана"!!!!!!!! Направо пусна ток на рибите.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Заедно с Перник сме едни от най-индустриализираните градове в миналото. Нямам време да чета. Имам доста познати със стругарски фирми. Просто отивам и им казвам какво искам и за какво и те ми казват дали ще стане и на каква цена. Сега обаче съм в позиция, че не знам какво точно искам?
Ей ние по наща планина си помагаме и с лебедки и в коловозите и въобще където се наложи,независимо от гуми и здрави трансмисии.Когато се разпределят точките на натоварване винаги има плюс ,тука сметки и теории няма,всичко е относително.Дерзаенето по тая идея не е лошо ,при положение че и велики умове са творили.велики глупости!Американската машина "Пингвин" произведена за Арктика е била един безмислен неработещ гигант ,останал там погребан под ледовете !Проект за милиони!Подробна статия в списанието оффролд,май предпоследното беше,не че.има.значение!Тия дискове с два апарата са много ефективни ,никакъв спор,обаче трябва да издържат на греене и се отива в по висока и скъпа технология.Най-малкото трябва да са вентилирани на макс!
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Ако не е опасно, защо не трябва да карам на два моста без да бутам таралежките, за които всъщност не знам? А скорост и ускорение са различни величини - дано правиш разлика, приемам пъргавината за синоним на ускорението...Сега разбра ли ме?
Не. Ама приемам, че не мога да стигна висотата на знанията ти, та затова не те разбирам. Но няма лошо, ще си трая вече за такива неясни за мен неща... Отиде и бирата, добре че не съм пияница.
Ами не е нужно да си, за да се зарадваш на изстудена биричка в планински поток, до който малцина машини могат да стигнат в летния пек и височина. Тези чувства са за малцина
...Тия дискове с два апарата са много ефективни ,никакъв спор,обаче трябва да издържат на греене и се отива в по висока и скъпа технология.Най-малкото трябва да са вентилирани на макс!
Аз съм с по два апарата на диск, не греят повече от стандартните.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
То, че си е термин циментацията е ясно.
Обаче циментизиране не е.
И стоманизирано желязо също няма.
Айде на бас, че не знаеш каква е разликата между обикновеното желязо и стоманата?
Каквото и да ви разказвам няма да ме разберете, защото се касае до управление на на хуманитарни, а не технически системи, за това си трябва фундамент - хуманитарен профил.
Не, не мисля, както повечето от вас са изучавали технически профили, така има и хора, които са прекарали години в изучаването на хуманитарни системи. Както и на мен ми е трудно и даже почти невъзможно да разбирам някои неща от света на техниката, така е нормално да е трудно и даже почти невъзможно да обясняваш на някой инженер за Адам Смит. Или ако искаш да почнем? Например настоящият проект капитал ли е или не?
Ами образовали сме се по случайност, все си мисля че 4 г. профил металургия в техникум Н.Й. Вапцаров не са отишли напразно, ама ме е яд че тогава нямаше википедия, щях да си ги спестя тия години.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Друго си е да си "мериджей", още повече юрист... Може да си тълкува ръководствата както му е удобно.
Днес, 04:52
...
...
Да прав си в определени ситуации карам УАЗ-а на асфалт и с предния мост, но то си е задължително. В ръководство пише, че не трябва да се кара дълго време, а не че изобщо не трябва да се кара. Така дай да се съсредоточим върху мостовете, че практиката е ясна.
Ще станат нещата, стискам палци.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Нищо не пречи да са вентилирани ,независимо.че.това няма значение в калта и при ниски скорости!Спускаш ли и по черен път с едни 30-50км си е друго с добри.дискове.Иначе и обикновени ще вършат работа ,за обикновена машина дори и да е с тунинг ,обаче тука става въпрос за хипер тунинг и като проходимосхи като товар.На тия условия требва да се работи според мене на база Молотовка нагоре ,не УаЗ!С кво ще накичиш и наредиш шасито пак трябва да е от машини с тия параметри .Hard-heavy offroad truck или нещо те такова.При толкова неща дето ще се изискват от тоя франки ,трудно ще е добър във всеки аспект.А спирачките направо е добре да си отидат въздушен -камионджийски раздел .А такива има готови ,даже с налягане на гумите по избор.
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Адаш , остави ги бе , нека се излагат .
Излишно е да ги образоваш с Википедията . Те тия тука камионджиЙ и комбайнери знаат само у учебници да четат . Не им е ясно ни що е циментизиране , ни па са чули даже , че фургоните се прават от вредни за здравето феромагнити .
Ти си маай по проекта . Като нема 5-тонни камЬони - и УАЗ-а ше стане . За 7-8 кубика дърва се е утепАл.
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Карал съм джуган из планината н /нямам категория/,та и него го държи основно мотора и трансмисията+спирачки..
Смъкнал съм хиляди кубици с Джуга без да имам дори педал на спирачките ,а лоста раздатката притегнат към таблото с колан /защото понякога натискащото с крак цигане заспива и става страшно/.Занимаващите се с дърводобив в силно пресечен терен знаят ,за какво иде реч.Претоварвал съм толкова ,колкото никоя формула няма да изчисли!
Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
Nissan Terano 2.4i дълго с газ
0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/
Позната ситуация само,че в УАЗ лостът на раздатката е наобратно към каросерията и бай Мангал се набира назад с две ръце. Но тук расовите хоби офроудъри никога няма да ни разберат
Леле мале, ама темата явно си я бива....., из нашите гористи географски ширини, най-често съм срещал ей това чудо на снимката, което значи само едно, върши си работата за в гората, пренасяне на дърва и трупи и приказката за топлата вода си остава все с пълна сила....
Ся, да не земеш да кажеш че ще ти е висок разхода, че ти е голям, скъп и все оправдания, като ти се предложи нещо различно от супер-дупер УАЗ....
Леле мале, ама темата явно си я бива....., из нашите гористи географски ширини, най-често съм срещал ей това чудо на снимката, което значи само едно, върши си работата за в гората, пренасяне на дърва и трупи и приказката за топлата вода си остава все с пълна сила....
Ся, да не земеш да кажеш че ще ти е висок разхода, че ти е голям, скъп и все оправдания, като ти се предложи нещо различно от супер-дупер УАЗ....
Те това е най-коравата СССР машина на гуми и да не е БТР.
Имахме 4-5 такива 100 киловатови агрегати в БТ от преди преврата. Гледам още ги ползват.
Тоя даже не е натоварен!Имам едни селски с виетнамка сваля толкова ,а и повече от това на снимката!Но сте прави това е топлата вода и всичките и производни,манове,праги, щаери,уаза другите 4х4 возят гориво,вода и джегалите!Колегата дано направи нещо интересно ,но няма да е добро и в трите дейности на тая лекотоварна база.4кубика сурово дърво и пътници и супер проходимост под товар.Това го могат само е тия отгоре изброените!Не и уаз!Всеки си знае ква муха го яде де....
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Те това е най-коравата СССР машина на гуми и да не е БТР.
.
Не искам да опонирам,но и скоростна кутия и диференциал са се "сривали " при тежката експлоатация. А колегата е прав за лоста на раздатката при 157 ка- телта също "решаваше" въпроса.
В гората влизат всякакви, а оцеляват подготвените .......
Темата за "Супер Уаза" изважда на показ разликата между желания и възможности на техника и водачи!
Смъкнал съм хиляди кубици с Джуга без да имам дори педал на спирачките ,а лоста раздатката притегнат към таблото с колан /защото понякога натискащото с крак цигане заспива и става страшно/.Занимаващите се с дърводобив в силно пресечен терен знаят ,за какво иде реч.Претоварвал съм толкова ,колкото никоя формула няма да изчисли!
И се молиш да не се пръсне!Ма с Уазка е по сигурно.......!Един колега как се почупи с УаЗ ,заради това че се кълнеше в нея и я подържаше на макс,ма спирачките се прецакали и требвало да спира в дърветата!Като се чухме ,първата приказка беше" на такова повече не се качвам".Добре беше ,че малкия дявол.
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар