Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Грешка. На софтуера, не моя.
    Последно редактирано от Кольо; 08-01-20, 19:39.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Не плача, мислех, че тук мога да се подготвя за приемните изпити в девическия манастир - моя отдавна лелеяна мечта. Последното наистина ми е мечта.

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Е стига спам де.
      Темата е техническа, какви плачове, какви девически манастири, какви мераци...
      То и аз съм мерак, ама вече няма такива манастири.
      До моето село има женски манастир, ако искаш да те заведа да се запознаеш с монахините. Едната е с мустак по-голям от моя, а другата мирише като... Абе по-добре да не знаеш.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Поне за последното имам мултимедийно ръководство, доказано, че работи - https://www.youtube.com/watch?v=8O26oCt3oTQ, уви за супер УАЗ ще трябва да се понапъна...

  • #62
    Аз съвсем сериозно препоръчах литература, с четенето(и осмислянето) на която ще се спестят доста пари и излишни коментари по темата. Механика, Съпромат, Технология на материалите, Машинни елементи, Теория на автомобила, Проектиране и конструиране на автомобила...ако ти остане желание и време, може и нещо за обща култура по Двигатели с вътрешно горене, Теория, конструкция, характеристики...
    Заповядай:
    https://opusbg.com/Tehnicheska-liter...8/?&page_num=3

    https://opusbg.com/Tehnicheska-liter...e/menu_id.361/

    Може да ги четеш и след като уазката продължи да се чупи при солидно претоварване, каквото и да правиш по нея.

    Няколко неща по същество, па дано ти дойде акъла :
    1. Рамата. Тя е доста преоразмерена, и въпреки това над определен товар се минава границата на здравината и. Особено при динамични ударни натоварвания, които са многократно повече при движение по лоши пътища или въобще извън пътя.
    2.Окачването. Много трудно се прави окачване, което да е адекватно при толкова голяма разлика в теглото на празен и пълен автомобил. Още повече пък да е подходящо за оффроад. Просто за едното трябват ходове, а за другото товароносимост, които в голяма степен са взаимноизключващи се.
    3. Мотор. "Три литра дизел на Мерцедес"... Хубаво, ама кой точно, че има доста различни, и в голямата си част ще са слаби за толкова тежка машина. И назад скоростите също вероятно ще се окажат слаби за теглото.
    Ако вземеш да прочетеш някоя книга за проектиране на автомобили, ще разбереш, че цялата трансмисия се проектира според максимално-допостимото общо тегло и размера на колелата. Само съединителят се проектира спрямо параметрите на двигателя.
    4.Обща компановка на превозното средство, разпределение на теглото... Тук трябва да се изясни как точно ще се разполага товара, какъв ще е той, и въобще как е възможно да се натовари такъв товар, споменава се и двойна кабина(колко точно двойна?!). С двойна кабина товарното пространство се премества назад. Натоварването по мостове се променя. Въобще какъв размер на товарната платформа би бил необходим, може да се окаже, абсурдно голяма, или да се наложи да се товари до прекалено голяма височина, където пък устойчивостта на превозното средство силно ще пострада. Следователно може да се наложи преместване на мостовете, удължаване на кардани(което и без друго понякога се налага при слагане на друг двигател, скорости и раздатка). Като с местенето на мостовете, и натоварванията на рамата ще се променят, а може да се наложи и рамата да се удължава, като всички подобни действия са под въпрос като качество и изпълнение. Отделно, тия упражнения ще приближат возилото като параметри до по-големите камиони, съответно губи от качествата на малкото камионче.
    5. Мостове. И мостовете се изчисляват според теглото. Такива от камион, носят със себе си и други колела, други спирачки, друго тегло... Достатъчно здрави и сравними с тези на Уаза, ако въобще има такива за 6-7 тона общо тегло, ще са едни други пари...

    И накрая като теглим чертата, ще имаме доста похарчени пари и усилия, а ще сме получили возило с предимства и недостатъци, като на малко по-голям камион, който е правен заводски да носи такива товари. Иначе казано, "НЕма я ползата от файдата"
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Ужас, сега като се загледах в талона е набор 74. Не ми се мисли какво е преживял.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      По отношение на товара мога да кажа, че и сега се вози 1.7 до 2т. и както е направена не се чупи често, ако се кара грамотно. Идеята на ъпрегейда е да удвоим товара. По отношение на бизнес план частта не смятам, че ще надхвърли 3-4к. Основно изискване е да се ползва части от надеждни и често срещани МПС -оттам и ниската цена. Трудът е относителен, ама за целия проект повече 1-1.5 не вярвам да дам-още повече за хамалската работа ще се включа и аз. Но все пак ми интересно да чуя твоите сметки.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Сам казваш, че по някои точки нямаш никаква идея как да станат нещата, но въпреки това с лека ръка си ги писал, че ще са евтини. А не е хич така.
      1) Рамата е здрава, да. Но за двоен товар ще е трудно да се направи. Трябва акъл, и доста работа, при това качествено свършена, и пак чак двойно няма да е... Преди всичко трябва да се изясни натоварването по нея и къде колко ще бъде. После е добре да остане само рамата, и да се даде на място, където ще могат да се ползват подходящи методи и майстори за качествено подсилване на местата, където предварително ще е изчислено, че са най-вероятните проблеми. Това включва и подсилване срещу смачкване на профила на места подлежащи на удари(там допълнителните пружини и те си имат предел, след който трябват тампони, а тампоните са си почти твърд удар, особено при толкова голяма тегло). Обработка против корозия при свалена рама, и толко мерак, е най-малкото... Общо колко ще струва всичко с работата???
      2) По окачването също ще идат пари, а и не става само с неща от моргата...
      3)По мотора имаш избор - от лека кола или по-тракторно камионски, тип примерно варненски Перкинс. И при двата варианта парите си вървят, не само за закупуване, но и за попреправяне, особено на такъв от лека кола(слагане механично ГНП вместо електронно, промени на картера). Скоростите ще дойдат с мотора, но тези от лека кола не са същите като при камион - демек от 309 и 609 Мерцедес, и мотор и скорости са напълно различни, едните неща са от кола, другите от камионче/трактор. Познай кои ще издържат повече.
      4) Кабина, каросерия, самосвална уредба, механична лебедка... всичко е пари, плюс работа и акъл, които също са пари.
      5) Мостовете са най-големия и скъп проблем. От камион не стават, или трябва доста да се преправят/скъсяват. Отделно са тежки, отделно подходящите са кът, отделно искаш и блокажи... всичко е пари и работа, коята е майсторска и струва скъпо.
      Готови мостове, примерно редукторни за УАЗ(уж около два пъти по-здрави), можеш да потърсиш информация...стари почти не се намират, нови са над 5-6 бона общо, отделно пък и за тях неевтини блокажи... Там Фронтера, ала-бала...пак няма блокаж, и не е чак толкова здрав...
      Отделно, раздатка, кардани, преправене, напасване, стойки за раздатка, мотор, мостове...приводи на съединител, скоростна кутия, напасване на спирачките с помпата на уаза при други мостове... Въобще, дребни и пипкави неща, които отнемат време, и си трябва мислене и майсторлък, а често и няколко пъти проба-грешка. Ако си достатъчно майстор, имаш опита, машини, инструменти, място и време за да направиш много от нещата сам, тогава работата ще излезе малко по-евтино(ама си губиш време, в което можеш да изкарваш пари). В противен случай нещата отиват на хептен сериозни пари... И те така!

  • #63
    Вие пък сега го пращате да учи едни 4 +5 години /механотехникум + МЕИ/ То е къде по лесно със старт от скрапа - няколко гаечни ключа , електрожен и ъглошлайф са му достатъчни. Пък и ако някой работи по неговото задание - най добре.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      А колегата Цецо му препоръча все учебници от поредицата на Кухолейков, те са отживелица вече.Сега има ускорени курсове в Гугъл и Ютуб, три семестъра механика и два съпромат за половин час максимум си ги усвоил.

    • rusev
      rusev коментира
      Редактиране на коментар
      На Кухолейков не можете да му стъпите на малкия пръст. Жалки дърдорковци.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Не те разбрах?

  • #64
    Кольо,Кольо,
    Добре даваш систематизирана и насочваща информация,но защо не продължи и за мостовете на Варшава,Ниса, И да се знае ,че има икономии на материал в едните- с по две сателитни и две планетни търкалета,а в предните още по големи икономии. Да обясниш и за заложената "кукичка" с допълнителното малко лагерче на пиньона и как се подсилва.
    А бе направо се "включвай в проекта", за по бърза реализация!!!

    Коментар


    • #65
      Цецо,
      След като бях пунктиран за "дървата" и надлежно ми обясниха ,как се топля с корк и че дърводобива не ми е силна тема,,,,,се замислих дали пък нямам болни фантазии. Съмненията ми се подсилиха и от колега, който подчерта, че дървата за огрев (пространствен кубик) са 800кг.,- а за плътният кубик, просто губя реална почва.( това обяснява съня в които с Камаза и ремаркето карах и на първа в Котелският проход).................Вероятно пак в сънища съм се "срещал " и с почти всички товарни машини с висока проходимост от соц. лагера, ползвани в нашия дърводобив.
      Така,че няма как да съм достоверен "източник" и се включвам за "тонус"!

      Коментар


      • #66
        Цецо, Цецоо, разбирам ентусиазма ти комбиниран със желанието да помогнеш, но за да те разбере човека отсреща е добре да говориш неговият език, а ти явно не владееш добре китайски !
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Ванката пише че е добър мениджър.
          Мани го Цецо, кво разбира той от коли

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          За колите не знам, но китайският му е много зле.

      • #67
        Търтьо, туй за Ванката нямам против, обаче ще те помоля за малко хигиена. Ванката никога няма да пищи за модерация, защото модерацията разваля форумите, а не ги създава. Ванката няма да тръгне да си губи времето с безсмислени проекти като този, ами ще намери някой фабричен високопроходим камион.
        Иначе имаме и общо с Владо - малко офроуд от общите нагласи сме, затова Ванката го считам за универсален комплимент.
        Като гледам мнозинството тука - по-би ви отивало РаботническоДело.бг или Правда.ком.
        Прощавайте за офтопика, ама през 2 мнения отклонения за Ванката почват да стават досадни. И от един път вдяваме колко те интересуват клюки, че си ги и съчиняваш, няма смисъл да ни го натякваш постоянно.

        Коментар


        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Ела, тръпна

        • ikirov
          ikirov коментира
          Редактиране на коментар
          Са като почнете да се дъвчете, и ще заключат и тая тема.
          От години не съм виждал тема за кална разходка. Що ли... уж тематичен форум за тия неща.
          Темите тип форумна игра асоциации - цъфтят и вържат.
          Ха дано Владо да се хване и да пусне по някоя снимка. Не го разкъндърдисвайте! Сеир за чужда сметка, кво му е. Зима и скука на квадрат! С оня Трабант се хилих по нощите. Напоследък комедиите не успяват да ме развеселяват с тъпотата си. Тоя тип теми са безценни.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          "От години не съм виждал тема за кална разходка. Що ли... уж тематичен форум за тия неща......."

          Ами пуснах няколко клипа и май и снимки в темата за нашите разходки, и все едно съм ги пуснал в бга мама...
          Та пак не пускам нищо, а калта си я пробваме редовно, същата си е))

      • #68
        Имам въпрос към Цецо.
        Колко струва у ваше село правилно направен такъв автомобил.
        Пинцгауер
        Унимог
        Или нещо подобно
        Които пак нямат 4т полезен товар но айде това е в рамките на рибарските истории
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #69
          Няколко неща по същество, па дано ти дойде акъла :
          1. Рамата. Тя е доста преоразмерена, и въпреки това над определен товар се минава границата на здравината и. Особено при динамични ударни натоварвания, които са многократно повече при движение по лоши пътища или въобще извън пътя.
          2.Окачването. Много трудно се прави окачване, което да е адекватно при толкова голяма разлика в теглото на празен и пълен автомобил. Още повече пък да е подходящо за оффроад. Просто за едното трябват ходове, а за другото товароносимост, които в голяма степен са взаимноизключващи се.
          3. Мотор. "Три литра дизел на Мерцедес"... Хубаво, ама кой точно, че има доста различни, и в голямата си част ще са слаби за толкова тежка машина. И назад скоростите също вероятно ще се окажат слаби за теглото.
          Ако вземеш да прочетеш някоя книга за проектиране на автомобили, ще разбереш, че цялата трансмисия се проектира според максимално-допостимото общо тегло и размера на колелата. Само съединителят се проектира спрямо параметрите на двигателя.
          4.Обща компановка на превозното средство, разпределение на теглото... Тук трябва да се изясни как точно ще се разполага товара, какъв ще е той, и въобще как е възможно да се натовари такъв товар, споменава се и двойна кабина(колко точно двойна?!). С двойна кабина товарното пространство се премества назад. Натоварването по мостове се променя. Въобще какъв размер на товарната платформа би бил необходим, може да се окаже, абсурдно голяма, или да се наложи да се товари до прекалено голяма височина, където пък устойчивостта на превозното средство силно ще пострада. Следователно може да се наложи преместване на мостовете, удължаване на кардани(което и без друго понякога се налага при слагане на друг двигател, скорости и раздатка). Като с местенето на мостовете, и натоварванията на рамата ще се променят, а може да се наложи и рамата да се удължава, като всички подобни действия са под въпрос като качество и изпълнение. Отделно, тия упражнения ще приближат возилото като параметри до по-големите камиони, съответно губи от качествата на малкото камионче.
          5. Мостове. И мостовете се изчисляват според теглото. Такива от камион, носят със себе си и други колела, други спирачки, друго тегло... Достатъчно здрави и сравними с тези на Уаза, ако въобще има такива за 6-7 тона общо тегло, ще са едни други пари...

          И накрая като теглим чертата, ще имаме доста похарчени пари и усилия, а ще сме получили возило с предимства и недостатъци, като на малко по-голям камион, който е правен заводски да носи такива товари. Иначе казано, "НЕма я ползата от файдата"

          Това което е написал колегата е много вярно. Има твърде много противоречиви изисквания, които няма как да се припокрият.
          За да осъществиш подобен проект ти трябва колектив от читави конструктори, които много са грешили преди да се захванат с това.
          Казвам всичко това, защото съм минал по подобен път - и като ентусиаст и като профи.
          Тръгнеш ли да го правиш сам, означава много грешки, които няма как да предвидиш работиш ли сам. (Личен опит).
          Преди време, някой като ми кажеше че нещо не става ми щръкваха роги, като на африкански бивол - по метър и петдесет всеки и се хващах да го направя, само за да докажа че може да стане. И го правех.
          Сега вече като ми кажат че нещо не става ( а аз знам че става ), се усмихвам и подминавам.
          ДА. вероятно и това е осъществимо, но на каква цена.
          Всичко което пиша е с най-добри чувства и намерения, просто защото съм минал по пътя на "невъзможното". Има граница след която дадено нещо става неефективно, нецелесъобразно. Ако искаш да докажеш сам на себе си, че можеш да направиш това и това - тогава да, струва си да опиташ - НО ЗАРАДИ САМИЯ ОПИТ. Само в този случай.
          Така, че подкрепям ентусиазмът ти, но трябва добре да премислиш, преди да започнеш да влагаш пари.
          Последно редактирано от vanko57; 09-01-20, 16:14.

          Коментар


          • #70
            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Имам въпрос към Цецо.
            Колко струва у ваше село правилно направен такъв автомобил.
            Пинцгауер
            Унимог
            Или нещо подобно
            Които пак нямат 4т полезен товар но айде това е в рамките на рибарските истории
            От 4 до над 40 хиляди...евро... В зависимост дали за скрап, за части, за възстановяване, за работа, или за колекциониране.
            Като за тия цели направен, може би няма да е под 20 хиляди евро.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Е, добре, че пуснах тема, да може да се похвалиш. Кажи сега брато, ходиш ли на диско с нея или на чалга заведение. Връзват ли ти мацките и пр. Давай ти си на ход то и без това няма модератори - така че да го обърнем на порно.

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Всичко добре, ама иронията е, че се репчиш излишно, баш на който може да ти е най-от полза, особено пък с двигателите на Мерцедес и то от опит... ама свирено, обърка подхода и то без причина...

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Ами да обръщам подхода-ще го гъдилкам колко велика е G-класата, немското, вермахта - впрочем той не е ли вермахт войн? Колко съм бил сляп досега. Ама който не се зазяпва по аватари. Хмм...Ами ще се сприятеляваме - щом казваш, че ще е от полза на общото дело.

          • #71
            " cecoa1
            #62.19

            cecoa1 коментира
            Днес, 15:36


            Сам казваш, че по някои точки нямаш никаква идея как да станат нещата, но въпреки това с лека ръка си ги писал, че ще са евтини. А не е хич така.
            1) Рамата е здрава, да. Но за двоен товар ще е трудно да се направи. Трябва акъл, и доста работа, при това качествено свършена, и пак чак двойно няма да е... Преди всичко трябва да се изясни натоварването по нея и къде колко ще бъде. После е добре да остане само рамата, и да се даде на място, където ще могат да се ползват подходящи методи и майстори за качествено подсилване на местата, където предварително ще е изчислено, че са най-вероятните проблеми. Това включва и подсилване срещу смачкване на профила на места подлежащи на удари(там допълнителните пружини и те си имат предел, след който трябват тампони, а тампоните са си почти твърд удар, особено при толкова голяма тегло). Обработка против корозия при свалена рама, и толко мерак, е най-малкото... Общо колко ще струва всичко с работата???
            2) По окачването също ще идат пари, а и не става само с неща от моргата...
            3)По мотора имаш избор - от лека кола или по-тракторно камионски, тип примерно варненски Перкинс. И при двата варианта парите си вървят, не само за закупуване, но и за попреправяне, особено на такъв от лека кола(слагане механично ГНП вместо електронно, промени на картера). Скоростите ще дойдат с мотора, но тези от лека кола не са същите като при камион - демек от 309 и 609 Мерцедес, и мотор и скорости са напълно различни, едните неща са от кола, другите от камионче/трактор. Познай кои ще издържат повече.
            4) Кабина, каросерия, самосвална уредба, механична лебедка... всичко е пари, плюс работа и акъл, които също са пари.
            5) Мостовете са най-големия и скъп проблем. От камион не стават, или трябва доста да се преправят/скъсяват. Отделно са тежки, отделно подходящите са кът, отделно искаш и блокажи... всичко е пари и работа, коята е майсторска и струва скъпо.
            Готови мостове, примерно редукторни за УАЗ(уж около два пъти по-здрави), можеш да потърсиш информация...стари почти не се намират, нови са над 5-6 бона общо, отделно пък и за тях неевтини блокажи... Там Фронтера, ала-бала...пак няма блокаж, и не е чак толкова здрав...
            Отделно, раздатка, кардани, преправене, напасване, стойки за раздатка, мотор, мостове...приводи на съединител, скоростна кутия, напасване на спирачките с помпата на уаза при други мостове... Въобще, дребни и пипкави неща, които отнемат време, и си трябва мислене и майсторлък, а често и няколко пъти проба-грешка. Ако си достатъчно майстор, имаш опита, машини, инструменти, място и време за да направиш много от нещата сам, тогава работата ще излезе малко по-евтино(ама си губиш време, в което можеш да изкарваш пари). В противен случай нещата отиват на хептен сериозни пари... И те така!"

            1) По отношение на шасито - в УАЗ групата предлагат предлагат в перфектно състояние за по 100-200лв. Спомагателните елементи бих ги намерил на цената скрапа със скромна надценка. Имам двама професионални заварчици - за 100лв. (ден, ден и половина техен надник). Ще го направят заедно с електродите в цената, виждал съм ги как бачкат. Антикорозията - имам собствена разработена система-тристепенна с активна и пасивна защита. С бюджет от 50-100лв. за химията ще го направя сам и ще ме надживее. Евентуално и 50лв. за професионално пясъкоструене. Тук ключа е в технологията - железата са евтини и се намират навсякъде. Всеки втори стана моргаджия. Липсват обаче хора с акъл.
            2) Окачване. Допълнителни листове - на цената на скрапа. Пружини също. Евентуално мисля и за още един чифт ам-ове от оригиналните или газкови. Евтини и проверено надежни-40лв. бройката. Тук са ми най-малките грижи.
            3) ДВГ и СК - може да вземе и от МБ бус и двигателя и ако обикновен да се турбинира. Пълно е по моргите с такива, тъй като поради здравината си надживяват ламарината.
            4) Кабина, каросерия, и пр. Както казах тенекии и железа има в излишък, както и майстори за това. В нашата област металообработката е индустрия. Моргите също. Важно е да има акъл, който да им каже какво да правят. Много профи ковачи има също, те могат да намерят приложение в окачването също.
            5) Мостове - засега основен проблем. По-скоро като инженерно решение, а не като пари. Редукторните мостове едно, че са скъпи и вероятно трудни за поддръжка, а второ ще го спъне на асфалта и ще ми обезсмислят турбото. Един колега се включи и каза, че в неговия сервиз е дошъл някакъв негов роднина с подобен проект с молотовски мостове. Тук мисля, че може да се разработи екзотиката БРДМ. Един колега успешно е присадил на молотовка и ми казава, че в комбинация с перкинс и механична лебедка става неубиваема. Виждам, че и тук във военните теми се обсъждат подобни концепции. А цял БРДМ е 4к. в нета. Така че не вярвам мостовете да са скъпи- въпросът с резервните части малко е тревожещ. Раздатка може също да молотовска. Не знам. Идеята е да се ползва практически опит, за да се избегне точно хилядите досадни малки преправянки. За съжаление колегата още не е пратил снимки, за да се опрем на нещо реално като за начало.
            Както казаха бих се включил в хамалската работа и без това зимата няма какво да правя, а понякога и пролетта. Те така...

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              P.S. Трудът ще много по-евтин и ще се работи много лесно и качествено, тъй като се надгражда от нулата. Достъпът до детайли и възли ще е в пъти по лесен без кабина и каросерия. Та има и бонуси.

          • #72
            Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
            "

            Кабина, каросерия, самосвална уредба, механична лебедка...
            Отделно, раздатка, кардани, преправене, напасване, стойки за раздатка, мотор, мостове...приводи на съединител, скоростна кутия, напасване на спирачките с помпата на уаза при други мостове... Въобще, дребни и пипкави неща, които отнемат време, и си трябва мислене и майсторлък, а често и няколко пъти проба-грешка.
            . Антикорозията - имам собствена разработена система-тристепенна с активна и пасивна защита. С бюджет от 50-100лв. за химията ще го направя сам и ще ме надживее. ..
            Просто "фасулска" работа...........( Правя аналогия с времето необходимо на студент за изпит- "Давай конспекта и да почва изпита").
            А "дълбоката водата" и " наличието на подводни камъни"- в движение. Хората които, са минали подобен път ( подготовката на машина за конкретна цел) могат да ВИ кажат в какъв лабиринт от проблеми се влиза.......
            -Антикорозионната защита, която сте разработили, ако има декларираната цена и трайност може да се окаже значимо постижение!
            Последно редактирано от petkov_bb; 09-01-20, 19:37.

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Английската версия е по за вяра, но и бг ОК. Ами то в този форум бая средновековници живеят.

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Затова сме на това положение тук. Защото винаги някой ни е виновен, а ние сме жертви на световния заговор срещу България.

              Само за сведение-английския наистина не ми е толкова силен колкото руския, но мога да разбера за какво става въпрос, и то доста добре. Не, че съм приятел на руснаците, даже обратно, но така се случи живота ми. Дано вашия да е по-добър.
              А което не мога да разбера-има си гугъл преводач.
              Въпросните статии изобщо няма да ги чета, от сега знам какво пише в тях.
              Чак се чудя дотолкова ли нямате собствен разсъдък да видите и да помислите кое е реално и кое е измислица на въображението. Щото е много приятно да си измислят теории които оправдават собствения мързел и калпазанлък. И да ги публикуват, щото ги кефи как много хора са на техния акъл. А ако изнамерят отнякъде някакви факти в своя подкрепа-супер теория.

              Нищо, че тези факти са малко встрани, кой ще седне да ги рови надълбоко...

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Бай Кольо, тук съм съгласен на 100%, че на българина все някой друг му е виновен. Уцели 10-ката. Бихте почерпил бира, ако си наблизо. Иначе аз не ги виня за "планираното стареене", защото на практика това е политика, която им помага да излязат от депресията и има и положителни страни. В случая го приемам обективно като данък, който не искам да платя на нечия чужда икономика и за това търся начин да го избегна. Няма драма нито с американците, нито с руснаците. Нищо лично - просто бизнес. P.S. Никой не искам да вярвам в моите теории, даже за мен е добре да не ми вярват - нека конкуренцията кара унимози и пицгауери за 40К евра, а пък аз да си кютам с уаз-а. Но до тук с безплатния мениджмънт коучинг... Както сам казвам, темата е техническа, така че дай идея за шасито и мостовете - да почнем от някъде конкретно. Каквото и да се получи, ще повече от конвенционална уаз-ка и дори да не ми хареса като възможности ще го продам с печалба и ще остане да почерпя форумци, които са помагали градивно.

          • #73
            Владо М коментира
            Днес, 12:06


            ...Максималната маса ще е около 4.5т. Не надувайте балона....

            Ей тука на направо уби всичко деЦко в мен. Обща маса 4,5т и полезен товар 3,5т.....

            Те хората взеха да ти казват едни приказки ама ти си Велик!

            RAV 4
            F650GS

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Не казвам, че съм велик. 3,5 е максимална граница. Планирам регулярно товара да 2,8 - 3т. Всъщност на всички заяждащи мога да кажа, че по време на тестовете ще се прецени. Ако нещо му идва нагоре - просто се намаля товара. Толкова е просто, ама нали няма какво да правим и трябва да се заяждаме. Скучни хора.

          • #74
            Първоначално публикуван от FREEFLYER Преглед на мнение
            ...
            Ей тука на направо уби всичко деЦко в мен. Обща маса 4,5т и полезен товар 3,5т.....
            Щооо, карбон, кевлар, è такива мат'ряли.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Поне може ли да намериш?

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Разбира се ! Пусни ми една заявка и ще ти върна проформа.

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Цена на кг.?

          • #75
            ПропуснА кефир
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X