Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Борислав Бонев Преглед на мнение
    Чета я тая тема и ме сеща за практическите занятия по психиатрия в университета - там имаше едни подобни хора, които се мислеха за Айнщайн, Сталин, Ленин и т.н.. Той човека Владо сам не знае какво иска - няколко пъти пита кое е по- по- най патрулски или унимогски мостове, ма дали няма да стане и с паджерски... е, все още не е решил. Може обаче след 2 страници писане пак да попита! С една дума е зациклил в един негов си кръг и това е! Знаещите хора във форума нЕмат никакъв, ама никакъв шанс да му променят странните, налудничеви идеи!
    То преди време имаше един дето питаше за Щаери ,после за Шкоди .... дали не е същия ...
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • novatech
      novatech коментира
      Редактиране на коментар
      Май не е , оня беше отчайващо неграмотен.

  • Паджеровски мостове има с 4,625, каквото е на по-новия модел обикновенни уазови мостове. Който му е интересно да чете - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%D1%80%D0%BE-2

    От късо Паджеро с 2,5 дизел. Мостовете с блокаж са по-здрави и с четири сателита. Но пък всички мостове на Паджеро са с полуразтоварени полуоски...ама някой друг да му обясни на Владо за последното... За джипка вероятно е добър вариант, но за товарене...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      ЕЕЕ, не се скръндзи и за теб ще има каса бира, проектът с Паджеро моста се кара с товари до 1т. и не често.

  • Не знам... може! Ама ей на - 17 страници в опити да се влее мааалко мозък и познания на индивид, мислещ се за мениджър, завършил хуманитарни науки, със сериозни познания в техниката и автомобилостроенето , който за сметка на това си изкарва хляба с резачка на дърва - че няма и подчинени да му возят работниците и дървата. А, май и юридическо образование имаше някакво! Абе гений с една дума - просто не е за този форум!
    Б. Бонев
    0осем88две6шест71три

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Супер УАЗ-за Супер хора. Имаше едни-арийци си викаха, те имаха нагласата да са над другите човеци.

    • Борислав Бонев
      Борислав Бонев коментира
      Редактиране на коментар
      Ама те ( арийците,де) са правили и правят свестни неща и ги карат - предложения Унимог например. Тук върви реч за Супер УАЗ !

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Колега, колегата от Карлуково имам предвид. Съвсем приятелски - пийте си хапчетата, носете си бялата риза и не пропускайте занятията по електрошок - последните е възможно да са малко по-скучни от тези, на които ви срещат с Хитлер и Наполеон, но вероятно са също толкова полезни - дерзайте и изпълнявайте стриктно предписаното от лекуващия лекар. Ако някой ден ви пуснат на свобода, за което всички ние искрено стискаме палци, ви препоръчвам да посетите ИТ - там като разберат, че въобще возите работници в товарна машина ще ви напишат един такъв хубав акт, че луди ще ви направят, дори и предния път да не сте бил. Ама това са меринджейски, юридически дрънканици някакви, трудно разбираеми особено в Карлуково или там, където сте чест гост по вашите думи)))))))))))))))))))))))))........

  • Колега Владо. В темата с изказванията си лудият сте вие!
    Колегите доста пъти се опитаха да ви обяснят някои неща, но вие си знаете своето. Ще се опитам да ти обобщя малко нещата на по-разбираем за вас език.
    Буханката тежи под 2 тона и заводски и дават да носи близо тон, тоест общо тегло под 3 тона. Това с двигател 2 и нещо литра под 100к.с. и с гуми около 30 инча.
    Вие искате да и вдигнете товароносимостта двойно. За целта искате на направите редица интервенции които ще направят общото тегло на машината над 2,5 тона и с 2 тона товароносимост стават вече над 4,5 тона. За целта се предполага, че ще използвате и гуми към 35 инча и двигател с двойна мощност. Комбинацията от 50% по-високо тегло с 2 пъти по-висока мощност само изисква 3 пъти по-здрави мостове, като добавим и по-големите гуми нещата стават доста по-сериозни и вероятно отивате на 5 пъти по-здрави мостове. За това ви се каза няколко пъти, че сметките хич не са прости. В цялата драма трябват и достатъчно здрави раздатка, скоростна кутия, кардани и яко усилване на рамата за да понесе всичко това.
    Тогава разбираш защо на Виетнамката дават 2 тона товароносимост, макар да има запас за още 1тон.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
      Колега Владо. В темата с изказванията лудият сте вие!
      Колегите доста пъти се опитаха да ви обяснят някои неща, но вие си знаете своето. Ще се опитам да ти обобщя малко нещата на по-разбираем за вас език.
      Буханката тежи под 2 тона и заводски и дават да носи близо тон, тоест общо тегло под 3 тона. Това с двигател 2 и нещо литра под 100к.с. и с гуми около 30 инча.
      Вие искате да и вдигнете товароносимостта двойно. За целта искате на направите редица интервенции които ще направят общото тегло на машината над 2,5 тона и с 2 тона товароносимост стават вече над 4,5 тона. За целта се предполага, че ще използвате и гуми към 35 инча и двигател с двойна мощност. Комбинацията от 50% по-високо тегло с 2 пъти по-висока мощност само изисква 3 пъти по-здрави мостове, като добавим и по-големите гуми нещата стават доста по-сериозни и вероятно отивате на 5 пъти по-здрави мостове. За това ви се каза няколко пъти, че сметките хич не са прости. В цялата драма трябват и достатъчно здрави раздатка, скоростна кутия, кардани и яко усилване на рамата за да понесе всичко това.
      Човека не иска 2 тона товароподемност, а 3.5 тона. То ест общото тегло отива над 6 тона. Та сметките отиват още повече "у ряката"!
      Последно редактирано от Skorpion_BG; 27-01-20, 20:43.
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • Нещо не разбрах какъв ще е мотора. Защото за да премества всичкото това желязо и дърво ще си трябват поне 150 коня. Защото старите, надеждни и вечни дизели с такава мощност си тежат и заемат място. А комънрейл и турбина с променлива геометрия идват малко сложни за гората.
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Нямай грижи за мотора, ако четеш внимателно назад ще го намериш... Моторът ще е Мерцедес. Вероятно от бус. Ама трябва да е без турбо, за да не е издухан, а Владо ще му сложи сега турбо. Освен това, много е важно - упорито държи да вгради и палцов съединител от ГАЗ 53. Това дори и когато мотора ще се ползва заедно с неговите скорости(били вечни), щото ще е с отделна раздатка...от ГАЗ 69 уж, ама заради мостовете допуска и от ГАЗ 66...
          Иначе за механичната лебедка и самосвала от рифел, може и да се е отказал, скоро не ги е споменавал.

          Конструктивно и обективно съм помагал, но бисерите не мога да не ги отбележа. Още повече, че и със зор не мога да го разубедя за някои неща...

      • Няма нужда от силен мотор.
        С едни бавни мостове и една бавна раздатка машината става много мощна. Колегата ли не знае... Като включи бавните и ехеее-дошли още 20-30 коня.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          По задание трябва да се движи и в града, извънградско, поля и гори с уазовия и други подобни двигатели нещо от рода на 20-30 различни предавки го оправят.Тука имаше оптимисти дето със самоходно шаси 16кс ходеха за дърва, наблягам на ходеха.

      • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение

        Човека не иска 2 тона товароподемност, а 3.5 тона. То ест общото тегло отива над 6 тона. Та сметките отиват още повече "у ряката"!
        Той човека и сега товарел 2 тона, та като я направи да носи по две ще може пак да си я претоварва до желаното.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Е, виждам вече поне успяхте да схванете концепцията след 19 страници, след още толкова дано започнем по същество.

      • Аз пак да кажа. Машина покриваща твоите изисквания, може да се сътвори, но НЕ на базата на Уаз. На базата на виетнамка, ще стане без проблем. Ако толкова ти е драга Ужаската, можеш да си монтираш само кочинката, или емблемата.

        Почни от шаси (рама), която да ти носи 3,5 тона и тогава мисли за мостове, трансмисия и окачване.
        Все едно аз от Ферозата да искам да направя камионче да носи тоя товар.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Аз бих взел примерно шаси от някакво камионче дето носи на товар, два моста от Прага и по-нататък-творчество откъм трансмисия и окачване. Двигател, вероятно Ивеко турбодизел някакъв .Мостовете от Прага може и да са тежки, но са яки. Ще търпят и гуми от зил 131.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          С тези мостове от Прага ще стане Молотовка - не си струва труда - има готови 3-4к лв.Просто трябва да се нацелят най-удачните и сполучливи джипови възли и ще стане чудна машинка.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Двигателя от Ивеко е идея, но нямам идея кое е читаво и евтино при тях.

      • Владо, понеже наистина мнохо харесваш и искаш да е Уаз, ето ти един 6X6 който ще ти свърши идеална работа, виж снимите:

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:uaz_452dg_5.jpg Прегледи:0 Размер:220.2 КБ ID:6553377


        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:39094_4.jpg Прегледи:0 Размер:130.6 КБ ID:6553379

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Е това колко пъти ще го качвате -поне прочетете темата, че почнаха много дублажи.

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Първата и втората снимка не са от едно и също превозно средство. А на втората снимка с генерация от гофра е сигурно ,че е някой колхозник изобретателят.

      • С тези мостове от Прага ще стане Молотовка - ...........ами даа! Ако му имплантираш един мотор от мерцедес ще стане Мерцедес, слагаш едни стопове от Нисан - ще стане Нисан , накрая лепваш една емблема на УАЗ и става Супер УАЗ! Лесна работа! Ти си човека! Ше спорят с теб! Кои са теА бе!! Голям майтап е тоя Владо!
        Последно редактирано от Борислав Бонев; 28-01-20, 09:04.
        Б. Бонев
        0осем88две6шест71три

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Сериозно? А някакви хапчета пиете ли?

      • Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение

        То преди време имаше един дето питаше за Щаери ,после за Шкоди .... дали не е същия ...
        Цъ. И аз първо за това се сетих , ама оня беше определено "камионджийски" настроен . А освен че не беше фен на уаз-а, нямаше и маниакална склонност към франкенщайнски конструкции. . Освен това беше решил да прави фирма за дърводобив , не сам да си прекарва дървата . Меринджей - предприемач един вид . Въпреки неграмотността на 13-14 годишен юноша тогава .
        Ма знае ли човек ....то мина време , а при днешното ниво на университетското образование ....

        Иначе през годините съм забелязал, че мине- не мине и току се появи тук някой зевзек / бъзикач . ... и докато се усетят отговорните фактори да го изпратят в БАН , той вече е нанизал 10-на дежурни .. на гола кука
        Последно редактирано от Vlado_Ts; 28-01-20, 11:10.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • ikirov
          ikirov коментира
          Редактиране на коментар
          Стига бре Владо, пак са окъпали стар съфорумец, у всяка тема все за банове и модерация хортувате. Като не ти понася темата никой не те кара да я четеш. Мен ме кефи, ама искам и някоя друга снимка. На чужд гръб сеир, кой ти го дава това без пари?

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Кефи те щото явно си фен на Бара и Политиката, а тука е техническата част на Форума, дори не е във Водолетящите !
          В Бара не съм влизал никога щото ако съм излязъл от нас, задължително минавам през истински, и така цял живот, всеки ден.
          Политиката я пропускам повече от две години, а поради подобни причини рядко поглеждам и в Jeep.
          Искрено се надявам поне в този раздел да има нещо по същество.

        • ikirov
          ikirov коментира
          Редактиране на коментар
          Никак не ми изглежда техническа тая тема, ама както и да е. По-скоро нещо от типа на хумор и забава.

      • Ехо, момчетата от Карлуково - май сте цяла група? Защо обаче само един си призна, че посещава психиатрията, а май сте повечко? Единственият сеир е собствената ви простотия и липса на възпитание, през които избиват и множеството ви комплекси. Виждам, че форумната талибанщина и дървеното философство са ви изцяло присъщи. Сигурен съм обаче, че в реалния живот сте много по-тихи, защото никой не ви би търпял и играе дебелият край. Тук обаче (УАЗ подфорума) поради липсата на навременна модерация целият напън от низки страсти и комплекси се излива върху клавиатурата. Много ми е интересно, защото в Нисан подфорума - може да се води интелигентен и смислен диалог, а тук - не? Може би там ризите от БАН ги раздават много по-бързо. Може би трябва да си направя тема за супер Нисан, а вас да ви оставя тук да се давите в собствената си простотия и глупост...

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Това някаква форма на цензура ли е ?

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Абсолютно! Защита от СПАМ ботове ...

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Да връщаме чл. 1 първи?

      • https://www.facebook.com/10233911458...1249271698378/
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Това и с Нива може да го правиш, ако не ти е жал за съединителя.

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          За това има 722.3 и 722.4

      • Относително

        Мерседес Гелендваген – это правильно собранный УАЗ
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X