Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Започваш от мостове, с адекватна товароносимост, колела, рама с такава, окачване, което да става хем за празен, хем за пълен, хем и за асфалт, трансмисия, силово предаване двигател...
    В УАЗ няма детайл, който да понесе ежедневно натоварване, каквото се търси в задачата, освен страничните огледала и фаровете.
    Задачата за малък камион ми се струва осъществима, но не на база УАЗ.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


  • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    В УАЗ няма детайл, който да понесе ежедневно натоварване, каквото се търси в задачата, .
    Нали за това ще се "композира" Супер УАЗ. Ако имаше, задачата щеше да е решена и следователно напъна безсмислен!.
    Предложенията за техника в 3-4т. клас бяха отхвърлени като неподходящи.

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Така де.

  • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

    Нали за това ще се "композира" Супер УАЗ. Ако имаше, задачата щеше да е решена и следователно напъна безсмислен!.
    Предложенията за техника в 3-4т. клас бяха отхвърлени като неподходящи.
    Ами УАЗ за дърводобив, нещо не ми се връзва, освен в някакви кокошкарски мащаби, корелиращи с бракониерство.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

      Ами УАЗ за дърводобив, нещо не ми се връзва, освен в някакви кокошкарски мащаби, ....
      Е какво не ти се връзва? Стиснал някой кълките и не ще да си купи камион, щото сигур е решил, че с шаси на УАЗ ще му се води джипка и ще плаща данък като лек автомобил, няма да плаща на шофьор с професионална книжка, няма да плаща тол такси, а винетка и т.п.


      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        То книжката по нормалния начин с всички тескерета, му е 1/3 от бюджета. По втория начин, вероятно повечко, а и данъци, ГТП туй-онуй... Спомена нещо и за икономия на гориво, ама с неговите познания, по'-скоро си въобразява...

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Е, г-н М. лека полека, взехте да откривате топлата вода)) Може и от вас да стане меринджей някой ден, въпреки травмите отпреди '89г.

    • turtey коментира
      Днес, 17:36
      Тоя унимоК май е земеделска техника, но ми е слаб византийския
      И съдейки по мотора вписан в талона, е доста древен. ОМ312 е още преднамерен, и е първия от тая серия мотори...
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • turtey
        turtey коментира
        Редактиране на коментар
        То втора и трета серия са в пъти по красиви от новите

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        И аз го заглеждах, но някой части, докато намеря и пазарът - у рекътъ

    • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      Започваш от мостове, с адекватна товароносимост, колела, рама с такава, окачване, което да става хем за празен, хем за пълен, хем и за асфалт, трансмисия, силово предаване двигател...
      В УАЗ няма детайл, който да понесе ежедневно натоварване, каквото се търси в задачата, освен страничните огледала и фаровете.
      Задачата за малък камион ми се струва осъществима, но не на база УАЗ.
      Добре, бихте ли споделили на каква база да го направим - изключваме варианти над 10к лв.?

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

        Добре, бихте ли споделили на каква база да го направим - изключваме варианти над 10к лв.?
        За да се получи нещо смислено евтин вариант няма. Може би най-лесното е едно старо Ивеко Дейли II 4х4, има и самосвални но са доста редки. Гледах едно такова в центъра на Копривица скоро. Не е Унимог, но с малко въображение върши работа. Със сигурност по-добре от УАЗ. Имам такова само със задно и определено е на светлинни години от УАЗ като надеждност и се регистрира до 3500кг.
        Имай предвид, обаче че ДАЙаджиите вече качват на кантар и тези до 3,5 тона за претоварване, така, че ЗАКОННО не можеш да возиш много. Иначе и аз съм качвал на моето 4 тона..
        Такова
        https://www.truck1.eu/img/Van_Tipper...8414460903.jpg
        Последно редактирано от Scrapheap; 28-01-20, 18:45.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Е то за това си трябва кабината и емблемата на УАЗ-а прикритието и буквално и преносно е желязно - нещо като Стелт за дайаджиите. Лека полека и ще си дойдем на думата. Е, някои, де, някои ще си останат на тема Карлуково

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          За Ивекото съм съгласен на 100%-даже в началото го бях дал за идея, но никой не реагира с конкретна информация, така че тук може да сте полезен с ПЧ на задния мост - евентуално да търсим преден и РК? Според вас може ли да се осъществи?

      • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
        Ехо, момчетата от Карлуково - май сте цяла група? Защо обаче само един си призна, че посещава психиатрията, а май сте повечко? Единственият сеир е собствената ви простотия и липса на възпитание, през които избиват и множеството ви комплекси. Виждам, че форумната талибанщина и дървеното философство са ви изцяло присъщи. Сигурен съм обаче, че в реалния живот сте много по-тихи, защото никой не ви би търпял и играе дебелият край. Тук обаче (УАЗ подфорума) поради липсата на навременна модерация целият напън от низки страсти и комплекси се излива върху клавиатурата. Много ми е интересно, защото в Нисан подфорума - може да се води интелигентен и смислен диалог, а тук - не? Може би там ризите от БАН ги раздават много по-бързо. Може би трябва да си направя тема за супер Нисан, а вас да ви оставя тук да се давите в собствената си простотия и глупост...
        Владо, наистина прекаляваш с обидите.
        Я си прочети темата и кажи колко пъти някой си е позволил да ти държи такъв тон на теб? При всичката ти некомпетентност и наглост най-много си получил присмех и ирония.
        Какво се получава-хора копито са много в час с материята която се мъчиш да пребориш не си позволяват да те нагрубяват въпреки наглостта и безочието ти, а ти благодарение на тези ти качества им викаш луди, прости, комплексари, да си еват майките... А те въпреки това продължават да ти помагат. А ти въпреки това продължаваш да ги наричаш както ти е кеф.

        Правилно ли е според теб?

        Прочети още веднъж това, бавно и внимателно. Но наистина го направи. И вникни в смисъла на това което съм ти написал.

        Пък после действай според както прецениш за най-добре.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Много точно и ясно си го обяснил Коле, къде ли се изгуби Ясен, така хубаво поддържаше ред и дисциплина из форумите, сигурно му е писнало от глупостите ни и ни гледа сеира...

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Ничия майка не съм споменавал все още. Ако греша - ме цитирай. Тоя от психиатрията с нищо не ми е помагал - само спами - както виждаш, ако някъде съм сгрешил имам сърце да се извиня и то публично и съм го направил. Ама имай предвид, че ако някой така без да ме познава в реалния живот почне да го раздава като тоя от психиатрията. Преди да го върнат в нея, ще мине и през ортопедията. Случайни хора в гората и Балкана не работят...

        • Чавдар (V93)
          Чавдар (V93) коментира
          Редактиране на коментар
          Ако обичаш, спести си селските баитлъци! Друго предупреждение няма да има!

      • Видимо претоварен УАЗ или каквото и да е, освен баничарка/бус, вече също е магнит за ДАИ.
        Освен това не бих пренебрегвал с лека ръка написаното от повечето колеги тук. Със сигурност повечето знаят и могат повече, отколкото си представяш и всъщност рискуваш да научиш нещо...
        Концепцията с УАЗ е всъщност контрацепция - няма да се получи нищо смислено, еле пък такова, на което да разчиташ да изкарва пари.
        И оше нещо - не обиждай тези, които сме живели преди 89 година. Със сигурност има какво да научиш от нас. Светът не почва след 1990г. Пък и съветския боклук, от който искаш да направиш каквото ще правиш, също е оттогава.
        Ако държиш на УАЗ, си вземи няколко и работи с тях - със сигурност ще товарят повече от една, пък и ще имаш бекъп, когато една-две са в бокса.
        Опитвам се да съм с приличен тон. Който ме познава, знае какво ми коства това. Бъди здрав!
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Напълно го оценявам, че помагате в темата. Всъщност обичам да чувам странични мнения. Между другото и аз се чудя дали вместо ъпгрейдвана машина да не взема няколко стокови и така на принципа на ротацията, но пак влизаме в зоната на меринджейството - нещо, което преди '89 не ви е засягало. N * X бр. данъци, граждански и пр. В тази посока замисляш ли се ?

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако те бъркат данък и ГО на Уаза, много си сбъркал бизнеса.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Преглед, винетка, GPS ?

      • Преди да го върнат в нея, ще мине и през ортопедията
        И продължаваш в същия дух...

        Мога още много да напиша по темата за взаимоотношенията между хората, как някои неволно изтървани думи показват характера на човек, или ако са волно написани показват друго, но вече не виждам смисъл. Каквото си баба знае-това си бае.

        Саммо за сведение-за много по-меки изказвания са си отивали хора от тук. Така,ч е имай се за нещо като привилегирован, иначе отдавна темата да е затворена, а ти да си баннат.

        Но както решиш за правилно-така действай, твоя воля.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Има някакъв парадокс тук. Не виждам защо да съм привилегирован - даже напротив - има толеранс на модераторите към индивиди, които явно спамят по моите теми. Никога не съм започвал пръв да се заяждам с някого, но ако ме засегнат не оставам длъжен. Така съм и в живота - не съм навредил на никого без да ме е засякъл на къс на пас. Едва ли ще се променя. Виж в Нисан подфорума колко културно и интелигентно се говори. Може и някоя дребна закачка, но основно се разнищват технически аспекти на темата, а тук - зверилник. Така че и от форума на Мерцедес да дойде модератор едва ли ще търпи злобните подмятания по адрес на уаз-проекта.

      • Владо, аз наистина не те разбирам, както и много (повечето) колеги тук. Искаш да откриваш топлата вода по трудния начин, пък и да е бюджетно. Бих те посъветвал да се разровиш из темите за преработки и доработки във всички раздели и марки и да се информираш, колко им струва масрафа на колегите, които правят нещата както трябва да се правят и имат разбира се финансовия ресурс за това. Няма как да създадеш такова нещо и то да се движи из пътната мрежа, каквито и да са ти доводите. Просто ще набуташ медна пет цифрена сума, вместо да си купиш нещо вече готово и мислено за целите си и да си работиш с него. Има камиончета щар по щар, дето можеш да си доработиш, както ти харесва и да отстраниш евентуално недостатъците им, предвид идеята за употреба.
        Кеф ти друг двигател, кеф ти раздатка, или каквото там не "устиска", или няма дерман.
        Макар че, всяко конструктивно изменение по принцип, ще ти навлече проблеми, или технотест.
        Ти си знаеш. Никой тук не те обезкуражава. Всички подкрепят и дават мнение и помагат с каквото могат.
        Никой не е от Карлуково. Вероятно ти самият, все още не си си избистрил концепцията достатъчно, а също така законността и и икономическата оправданост. Не си само ти, който се занимава с дърводобив.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          "Преборва" го лесно... По документи след тунинга може да вози по-малко от оригинала.
          Но темата със законите, няма смисъл да я подхващаме, че и при джипките има много незаконни изменения. Това до някъде и защото закона е доста калпав, ама да беше само той...

        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Е, хубаво де. След тунинга може да вози по-малко от оригинала, но го хващат "органите" с 3,5 тона. И ко прайм ся?

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Кой орган по-точно ме хваща?

      • Владо, прочети още веднъж пост 264. Внимателно и с вникване в смисъла. КАзвам ти го за втори път.
        Скрападжията е един от много знаещите и много можещи хора тук. Да, не ни познаваш, и не вярваш много на хората, но тази информация ти я давам наготово.
        Та щом човек като него се включи в темата, и с оглед на последния абзац от поста му-съветвам те наистина да осмислиш цялата тема.

        Ааа, да-тук не е фейсбук или каквото и там лапешко-дронаджийско-селфаджийско сборище, за да си позволиш тона заради който писах по-предния си пост.
        Ако искаш да си участник тук трябва да се държиш като сериозен човек, а не като 15 годишен дришльо който скача на всичко само за да се чувства значим.

        Безплатни, и повярвай приятелски съвет.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Мостовете от Ивеко ще излязат доста от габарита на уазката а раздатката няма къде да побереш. Освен това за подобна машина трябва и рама, значително по-сериозна от уазовата. Самосвалната уредба съвсем сговнясва нещата, защото вкарва едни допълнителни усуквания, с които рамата на уазката няма да се справи. Съвсем отделно, рискът да се обърне при разтоварване, щото е и тясна.
          Това на фона на всичко, което Цецо, Кольо, Пепи и останалите колеги, вече са ти обяснили. Можеш да приемеш всичко аксиоматично, защото е пробвано вече от много хора, с по-голям от твоя потенциал и топлата вода е открита, независимо дали ти харесва или не.
          Стана ми интересно, обаче кой според теб е за Карлуково?
          Наистина преразгледай тона си, защото още си тук, само поради факта, че Ясен е зает с други неща в момента.

          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Сакън, Ясен да не пипа.
            Така и така е скучно през зимата, да има с какво да се развличаме.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Идеята ми е по-скоро на шаси от Ивеко да сложим Кабина от УАЗ. Самосвалната уредба не е толкова задължителна - може да се направи в последствие. Относно кой е за ... по политически причини не мога да отговоря вече.

        • Още след темата за спирачките и размислите в нея, би трябвало да ви се е изяснило, че всякакви опити за ''комуникация'' са напразни .…
          Просто ви се чудя на акъла…

          Коментар


          • Владо М коментира
            Днес, 20:46
            За Ивекото съм съгласен на 100%-даже в началото го бях дал за идея, но никой не реагира с конкретна информация, така че тук може да сте полезен с ПЧ на задния мост - евентуално да търсим преден и РК? Според вас може ли да се осъществи?
            Обявата за онова камионче си стои( https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...6&slink=e48rd2) доста под 10 хиляди лева струва, мотора и много неща са му от Ивеко Дейли, и ако попрочетеш и поровиш в нета за марката ( https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bremach ) ще видиш че са яката работа. Няма да ти е лесно да го счупиш от претоварване, и рамата му е много яка, и мостовете, че и блокажи има, и бавни, и много читав мотор(ако ти е слаб може да си сложиш и по-силни негови версии, без никакъв проблем), и е и самосвал. На твое място бих тичал да го видя, с приготвени пари. Ползват ги тия и за кемпери и какво ли не...
            По-добро от него, няма да можеш да направиш от Уаза, поне иди го виж. Тоя модел го има и до 3,5 тона и до 6...подозирам, че в доста от основните възли нямат много разлики, та ще деяни на претоварване...
            Отличен вариант е, доколкото успях да го проуча с бързо търсене в нета.

            ПП: Като го гледам колко е изпънато, май няма и ръжда, бих си го купил за себе си, без дори да ми трябва, имаш късмет, че съм далече... Ама от другите четящи, може и някой да те изпревари.
            Последно редактирано от cecoa1; 28-01-20, 19:52.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              К'ъв "вътък", нали нЕма се състезаваш?! Отделно, искаше нещо смислено за база, под 10 хиляди лева, това му се сменя мотора с по-мощни от Ивеко без броблем. Раздатката мисля пак е отделно, та и цял мотор със скорости от друго ще се монтира лесно.
              За гледане и проба, пари сигурно няма да ти вземат, а и най-малкото ще видиш как трябва да изглежда като техника, това което си си поставил като цели. Да не мислиш, че ще сделаш от Уаза нещо по-добро, за по-малко пари?! Не се самозалъгвай. За тоя товар ще му удървиш окачването, и ще се държи по същия начин навсякъде. Това ако има блокажи, го компенсира тоя недостатък, а ти тепърва се чудиш какви мостове...

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Отделно е с габаритите на газка...

            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Успех и от мен.

              Умните крадат акъл където и както могат, други не го възприемат и насила да им го дават. А баш акъла е много ценна стока, щото пести и пари, и усилия, и време.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X