Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хубава кипричка, за асфалт ще става. Ако съдя по външния вид, има три груби конструктивни грешки. Така че без да обиждам никого - единственото супер е цената, поне на пръв прочит.

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Не бъди егоист, сподели за конструктивните грешки.

  • Давай грешките.
    Ако ги има-те са такива още по конструкция. Защото това е чисто заводския вид на тази машина.

    А и по какво реши, че за асфалт ще става?
    Става за каквото става и всеки друг УАЗ, с тази разлика,ч е този конкретно е и с много добър външен вид. Но това е само баонус към другото, което е важното-важните места в машината са напълно годни за работа. Не по-малко годни от заводкия вид, и както казах-на някои места са и по-добри.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Не споря за заводския вид, но идеята е как да подготвим машините за офроуд, а не за преглед в КАТ. Иначе да, катаджиите ще получат оргазъм като я видят - спор няма.

  • Ще кажа грешките - ама искам да обещаете, че ще се включите сериозно като дойдат снимките и размерите на мостовете от Унимога?

    Коментар


    • Владо, Владо... Пазарлъци ли ще правим сега?
      Ако не си забелязал-много хора се включваме с конструктивни мнения, но ти игнорираш всичко което е извън това което си намислил.
      За включването-какво има да се коментира през клавиатура? Това си е инжинерна дейност, и трябва да го мисли този който ще прави промяната. Тук може да се дадат идеи, но само най-грубо. Никой не може(даже и да иска) да измисли колко дълги трябва да са обеците на ресьорите и какви да са самите ресьори. Примерно. Всеки един мост, от каква да е машина си е проектиран и произведен за целите които трябва да покрива. И напасването му към друга конструкция е сериозна и отговорна работа. Още повече щом това ще е машина която носи товар. Ами ако захващането се скъса по някой баир?

      За сведение-мостове от Унимог са монтирани към рама и двигател от Вранглер, с 4 литра двигател, с нам колко си коня. Доста...
      И по думите на Пламен-идват му тежки тези мостове. Хем джипа се използва само за състезания, и е олекотен колкото може. А като им сложиш 3,5 тона, и с немощния двигател на УАЗ...

      Пък за грешките-аз(и не само аз де, много други) си знаем, че няма такива, но ми е интересно кое ТИ виждаш като грешка.
      Или ако все пак има грешки-те са си по конструкция, така е казал конструкторът, и така са го произвели в Уляновск.
      То цяката УАЗка е една голяма грешка де, но е друга тема.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Напротив оценявам, че пишете и се радвам, защото ме провокирате да мисля. В смисъл ти и хората, които пишат конструктивно, а не тези, които се заяждат като в детската градина.

    • Все още не мога да проумея, как сериозни и с опит хора, се връзвате на ......... абе неам думи!!

      Аз бих предложил да взима един ГАЗ 66, да му слага двигател от Порше и скорости от Мазерати и да влачи трупите от гората.


      Както го е правил доста време с Нива и ремарке.

      https://offroad-bulgaria.com/forum/%...2-%D1%81%D0%BA

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Ей, хейтър, който кара Нива и ремарке е несериозен - така ли? Ти да не си почнал да се учиш на Ферари? Я, бегай у лево.

      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Господин меринджей, несериозни са онези, които искат да опънат дявола във въздуха и се зъбят на хората, които се опитват да ги вразумят. Преди 7 години пак си се правил на интересен, и е трябвало няколко години да настъпваш мотиката, да те млати сапът по челото, та да повярваш на това, което са ти казали - че козата си сака пръч и с Нива дърводобив не става. Сега пак те е подгонил някакъв сърбеж и, ако съм жив, след още 5 години ще те чакам тук да кажаш, че и с УАЗ не става, ами си си купил я Газела, я нещо друго.

    • Сега за грешките на заводска реконструкция:
      1) Калобраните. Те освен да минеш през КАТ са друго не стават. За това ключ 12/13 и под някой сушина или в коша.
      2) Прицепът на каросерията. С тези илюминатори при маневри назад на сложен терен си сляп като прилеп и също като прилеп ще трябва да се ориентираш по звука
      3) Задните светлини - при този монтаж ще играят ролята на задна броня и стават консуматив.

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Да и така може да се кажа, не всички сме родени с рентгеновото зрение на супермен, а джуганските коловози крият повече тайни от устието на Амазонка, ама какво да ти обяснявам ти в тях си закърмен

      • santaclash
        santaclash коментира
        Редактиране на коментар
        Аз реших, че ще кажеш нещо за хъбовете на предния мост, че не са БТР-ски блокажи, както повелява традицията, той се хвана за калобраните...))

        Пак ще напиша, каквото и горе- хванал си се с конструктивно объркан автомобил, който изобщо не е мислен да има гражданско предназначение. Това не значи, че не става за каране, а значи, че има много кратък лист от положителни качества, които се проявяват единствено в условия на експлоатация, близки до тези, за които машината е проектирана-да следва танковата колона в поход.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Всичко добре, ама само не разбрах, от къде разбра, че някой се интересува ГРАЖДАНСКО каране на УАЗ? Стегнете се малко бе, хора, почвам да се притеснявам за вас-гледайте по-внимателно, кои теми чете и кои коментирате.

    • Не виждам грешки в това.
      Според мен грешка е нещо което би се счупило при нормална експлоатация на машината.

      1. Калобраните-може и да не вършат много работа при тази висока конструкция, но както много пъти казах-тези машини се възстановяват до заводски вид и функционалност. И щом по конструкция ги има-има ги и тук.
      2. Под "прицеп" май разбираш теглича, руснаците му викат "фаркоп". Та какво за него? Къде е грешката?
      Все едно да кажеш, че някоя кола е грешна защото има теглич... КАто не става за теглене на ремарке-не теглиш. Но си е хубаво да го има, ако ти потрябва...
      3. Стоповете са си там по конструкция, спори за грешка с конструктора.

      И трите "грешки" са поправими, както казваш с две ключета и всеки може да си ги направи каквито иска.
      Та си държа на моето-в тази машина грешки няма.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • https://offroad-bulgaria.com/forum/%...2-%D1%81%D0%BA


        Как на Ферари?

        на ЗаПорше натюрлих. Не видиш ли аватара?

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Човече досаден си като пенсионерите пред входа. Зимата явно мигрирате от пейките по форумите...

      • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Не виждам грешки в това.
        Според мен грешка е нещо което би се счупило при нормална експлоатация на машината.

        1. Калобраните-може и да не вършат много работа при тази висока конструкция, но както много пъти казах-тези машини се възстановяват до заводски вид и функционалност. И щом по конструкция ги има-има ги и тук.
        2. Под "прицеп" май разбираш теглича, руснаците му викат "фаркоп". Та какво за него? Къде е грешката?
        Все едно да кажеш, че някоя кола е грешна защото има теглич... КАто не става за теглене на ремарке-не теглиш. Но си е хубаво да го има, ако ти потрябва...
        3. Стоповете са си там по конструкция, спори за грешка с конструктора.

        И трите "грешки" са поправими, както казваш с две ключета и всеки може да си ги направи каквито иска.
        Та си държа на моето-в тази машина грешки няма.
        1. Т.е. по точка едно имаме консенсус - само зад пред КАТ;
        2. Прицеп казвам на нещото, което разделя кабината от каросерията или по-скоро горната надстройка на каросерията с двата смешни илюминатора.
        3. Няма какво да споря - тунинговал съм ги така, че сега носят на коловози, дънери, пънове и дори дувари. Просто трябва да се вложи мисъл в процеса, а не водка.
        Не знам какво разбираш под нормална експлоатация - каране по асфалт и полянки, да съгласен съм, но има ли истински оф. Това са язви. Да не добавям и поставянето на ДКН - загубен е първия месец.
        Понякога се чудя дали това, което наричате офроуд не е да ходиш на пикници.
        Между другото много се чудя за мостовете - патрулски или да се бръкна за редукторни.
        Ей тук има много интересна дискусия точно по въпроса - http://www.offroad-monsters.com/foru...?t=2899&page=2
        Редукторни на какви цени могат да се намерят сега и от кого?

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          За N-ти път-Тази машина е докарана до заводски вид.
          Който я вземе може да си е преправи после да отговаря на неговите представи.
          За това какво наричаме офроуд няма да кажа нищо, просто иди на някое състезание по траял и кажи дали НЯКОЯ УАЗка го може това. Ма не в отворения клас де, там е детската градина

          За намирането на мостове-редукторни не знам къде има, а и да има-едно,ч е струват много, и друго, че се купуват почти веднага.
          В моето село има много редукторни мостове от Прага, те носят много. Ама и тежат много

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Състезания са някакъв вид много рядък офроуд на фона останалия, и за тях си има теми. Тук говорим за машина подготвена за професионална и ежедневна експлоатация. За редукторни мостове имам предвид за Уаз-кови редукторни, а не по-принцип. Общо взето между тях се колебая и патрулски и от Унимог, защото ми предлагат едни на добра цена. Ей, тази тема ме обърна в полза на уазковите - http://www.offroad-monsters.com/foru...?t=2899&page=2, вие какво мислите?

      • ей тва е...

        -Чем занимаетесь по жизни?
        -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
        -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Ами виж в УАЗ групата редовно публикуват снимки с подобна височина на снега, но това не е най-важно - структурата на снега е по-важна, ама там пак ще ми е трудно да ви обясня... А относно гумите - може би стават за блата и мочури, ама в тоя сняг никакви ги няма. Отделно, че са много широки, ама нали според вас това няма значение...

        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Движока се сменя, заедно със скоростите. Почти всичко останало е штатно, освен гумите.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Не мога да те разбера - може ли малко разяснения?

      • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
        ...

        Както го е правил доста време с Нива и ремарке. ...
        Колко ли време ще му трябва да стигне до прозрение като това?

        Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
        След 5-6 години тормоз съм съгласен с колегите, нивата не става за товари, дори и за по тежки хора. Или става, ако трябва да съм по-точен, но след това следват скъпи ремонти. Ъпгрейдвах с УАЗ и съм много доволен.




        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Никога, ама никога няма да направиш машина с твоите изисквания на базата на Ужаска. Дори и шестцифрена сума да вложиш.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Е, за толко пари не се знае....
            Последно редактирано от cecoa1; 27-01-20, 11:35.

        • Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

          Колко ли време ще му трябва да стигне до прозрение като това?






          За всички е ясно, че по-добре да я заменя с Молотовка, а след 5г. с Виетнамка и така докато стигнем до Урал. Ежедневно работя до такива машини и не забелязвам собствениците им да просперират особено. В Коми може и да са вървежни, но тук е все по-трудно да се работи с тях - и за това и цените им се сриват. Това не може да разберете, не че нямам 5 бона за Виетнамка. А това, че съм почнал от Нива и сега имам свободни пари да инвестирам означава, че ползвам правилната техническа и бизнес стратегия.

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Съвсем конструктивно ти обобщавам проучването ти до момента:
            1. Никой тука не е карал Патрол, с три тона товар. Или поне не и редовно, и едновременно по тежки терени, та камо ли да го е правил за да си изкарва хляба. Съответно, по тая тема обективно мнение базирано на опит, трудно ще намериш. Можеш да пробваш, и тогава ти ще даваш информация, но риска си е за твоя сметка.
            С подробни чертежи и ако се знаят материалите, знаещ човек може да пресметне колко точно трябва да са здрави. Има и практически тестове, които също да помогнат за решението, но и те са за хора с акъл, а акъла е пари. За по-простите - проба-грешка и те така.
            2. Мостове от Унимог, ама е важно баш от какъв Унимог, че те са много. Много изгодните, едва ли ще са правилните, ама знае ли човек... А и пак трябва акъл за да ги разпознаеш, иначе само се набутваш за железа. Отделно, даже и правилните, хем са тежки, хем докато ги сложиш на Уаза ще отидат още доста пари. Това там спирачки, гуми, раздатка, кардани, захващане за ресорите...има игра.
            3. Редукторни от УАЗ. Може, ама нещо ги няма, и държат цени. На теория са два пъти по-здрави от нормалните на Уаза, ама на практика е ясно кво им се чупи, та не са чак толко яки. Нямат блокажи, и там едни пари. А блокаж ще ти трябва, щото с промените по окачването, ще се окантарваш диагонално много по-лесно. Ще почнеш и с гъбките, и в зависимост от това, има вероятност да искаш усилени... И като дръпнеш чертата накрая, включиш и разправии, пропуснати ползи и разглобяване по няколко пъти, може пък разликата с готови усилени такива мостове с блокажи, от въпросните хора, с които казваш, че си контактуваш, да не ти се види толкова голяма. А уж дават май и нещо гаранция...
            Още по-отделно от всичко, така като си пишеш е едно, и едни пари ти се струват много, обаче в хода на проекта, като си вложил вече някакви сериозни според теб пари, цените ще ти изглеждат по друг начин- един вид "почти е готова, само още едни две хиляди за еди-какво си, и нЕма да има грешка..."
            Ако все пак се доближиш до твоето си задание, върни се в началото на темата, и виж какви прогнози за обща цена са давани, как си гледал тогава на тях, и сметни колко всъщност реално ти е излязло всичко.

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Цецо,
            Те тези готови усилени и т.н. мостове също не са тествани с три тона товар на работен пикап

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            И това е така, но както казах, като липсва акъл, и като не ти се плаща на който го има, на проба-грешка.
            Предвид откъде ще ги вземе усилените, може да пита дали ще издържат, и да се пазари за гаранция...може и за отстъпки като рекламно лице, ама се съмнявам
            Съмнявам се и да се изръси с толкова пари наведнъж за това, като даже и не знам каква е точно цената...само предполагам.

        • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          За всички е ясно, ...
          За всички е ясно, че пак ще се опитваш с трици маймуни да ловиш. Ако, че ти му казваш "инвестиция" и мяташ приказки на едро за бизнес стратегия и т.п. купешки думички.
          А за съветите какво да купиш - виетнамка ти препоръчват вероятно поради демонстрирания от тебе мазохизъм. Иначе, като гледам на село горските кооперации какво използват, нещо не ги виждам вече да извозват дървен материал с джугани и молотовки. Не и ако трябва да стъпват на асфалта. Още по-малко използват УАЗ-ки за целта Като им трябва да возят няколко тона - возят ги с камиони. От руските - по някой Камаз. Иначе - Щаер и др. западни.

          Аз претенции за технически спец нямам. Ама съм гледал много отблизо колко пари и време отиват в опити да се "подобри" конструкцията на някой джип, уж за да стане по-по-най-
          Твърде често обаче, когато работата се прави от хора, които нямат нужните знания, умения и инструментариум, както и когато се гони дяволът във въздуха, подобренията са си баш "подобрения" и резултатът е далеч от търсения. Ама в джипарския случай това не е особен проблем, защото става въпрос за играчка за големи момчета. Ако играчката не се получи - лошо, но не и фатално. Парите и без това са били отделени за кеф. И никой не си е базирал бизнес плана, с който да си изкарва за хляба и масълцето, на супер-пупер джипката.

          Напълно си свободен да си трошиш главата, както намериш за добре (силно е желателно да не строшиш нечия чужда в процеса), ама, спри моля ти се, да се подхвърляш като младо петле и да мяташ гръмки приказки. Най-малко за техническа стратегия, че от устата на човек, който не знае що е то бърз и бавен диф, не звучи никак сериозно.

          Вземи потроши някоя пара, дай да ти издялат с теслата някое Квазимодо, вземи го регистрирай в КАТ (щото нали там имаше изискване да става и за пред кафето) и после пускай демонстрация как возиш 4-5 кубика. Като го направиш, ще затвориш устите на "хейтърите". Както казах и по-горе поживем - увидим ...
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

            За всички е ясно, че пак ще се опитваш с трици маймуни да ловиш. Ако, че ти му казваш "инвестиция" и мяташ приказки на едро за бизнес стратегия и т.п. купешки думички.
            А за съветите какво да купиш - виетнамка ти препоръчват вероятно поради демонстрирания от тебе мазохизъм. Иначе, като гледам на село горските кооперации какво използват, нещо не ги виждам вече да извозват дървен материал с джугани и молотовки. Не и ако трябва да стъпват на асфалта. Още по-малко използват УАЗ-ки за целта Като им трябва да возят няколко тона - возят ги с камиони. От руските - по някой Камаз. Иначе - Щаер и др. западни.

            Аз претенции за технически спец нямам. Ама съм гледал много отблизо колко пари и време отиват в опити да се "подобри" конструкцията на някой джип, уж за да стане по-по-най-
            Твърде често обаче, когато работата се прави от хора, които нямат нужните знания, умения и инструментариум, както и когато се гони дяволът във въздуха, подобренията са си баш "подобрения" и резултатът е далеч от търсения. Ама в джипарския случай това не е особен проблем, защото става въпрос за играчка за големи момчета. Ако играчката не се получи - лошо, но не и фатално. Парите и без това са били отделени за кеф. И никой не си е базирал бизнес плана, с който да си изкарва за хляба и масълцето, на супер-пупер джипката.

            Напълно си свободен да си трошиш главата, както намериш за добре (силно е желателно да не строшиш нечия чужда в процеса), ама, спри моля ти се, да се подхвърляш като младо петле и да мяташ гръмки приказки. Най-малко за техническа стратегия, че от устата на човек, който не знае що е то бърз и бавен диф, не звучи никак сериозно.

            Вземи потроши някоя пара, дай да ти издялат с теслата някое Квазимодо, вземи го регистрирай в КАТ (щото нали там имаше изискване да става и за пред кафето) и после пускай демонстрация как возиш 4-5 кубика. Като го направиш, ще затвориш устите на "хейтърите". Както казах и по-горе поживем - увидим ...
            Колега Чавдар, много добре си признахте, че единственият ви опит в офроуда е комплектацията на хоби платформи, т.е. едни хора имат свободно време и наливат едни пари в един джип, който ползват за развлечение. Това не е професионален офроуд, а хоби - офроуд, дори и да ходиш на състезание. Професионален става, когато тази машина започне да носи едни пари в джоба ти па дори да е уаз-ка. Професионалисти или по-скоро полупрофесионалисти са и тези, чиито служебни задължения са пряко свързани с използването на офроуд машини-например военни, горски, планински служби и пр. При тях е характерно, че не те финансират поддръжката и закупуването на машините и за това ги определям като полупрофесионалисти. Така че щом силата ви е в хоби изпълненията и трошенето на пари, няма лошо - има си и съответните теми за това. Но моля ви не насърчавайте лично и без това ужасяващо големия брой спамъри и дървени философи във форума. Никой не е насилен с пистолет на главата да чете точно моята тема при условие,че във форума има десетки хиляди други. Не смятам да се доказвам на никого още повече, че в Бг територията успехът - най-вече финансовият поражда животинска завист. Щом темата се посещава и се пише по нея значи има смисъл и интерес, така че ако не можете да помогнете ... никой няма да ви се разсърди. Надявам се бях достатъчно учтив.

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Принципно си прав за разделението на професионалисти и любители.
              Ама хайде на бас, че тук има много "любители" които са много повече в час с офроуда отколкото много "професионалисти"
              Имаше тема за гасене на планински пожар в който наши доброволци участваха активно, та там някой каза,ч е водителя на някакъв джуган от пожарната не искал да мине през някакво нищо и никакво деренце. С думите, че не можело да се мине от там.
              Ебем ти професионалиста...

              Има и обратните случаи де, просто искам да ти кажа да не се дръвчиш на хора които не знаеш какви са в реалния живот. Щото ако се стигне до сравнителен тест не знм кой ще се черви...

            • Чавдар (V93)
              Чавдар (V93) коментира
              Редактиране на коментар
              Аааа, не знам да сме колеги. Аз нито съм професнионален офроудър с дърварски уклон, нито съм фермер, нито съм юрист, нито пък мениджър. Раснах по времете на Людмила Живкова, ама до всестранно развита личност не можах да го докарам.
              Проблемът е, че за тебе "хейтъри и дървени философи" са всички, които казват нещо, което не ти харесва и не съвпада с това, което си си навил на пръста. Ей го, и сега си се впуснал да ми обясняваш разликата между любители и професионалисти (като тебе?!?) и удобно си пуснал между ушите си същността на това, което исках да ти кажа. А то беше, че преработките дори за любителски цели (много далеч от влаченето на 3.5 тона товар в коловози) това струва доста пари и време и, когато се прави от пишман специалисти, обикновено завършва без положителни резултати. Т.е. хвърлените пари и време не са инвестиция, а директно отиват в графа "Загуби" ...

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Сравнителен тест с една съща машина няма проблеми да пробвам със всеки. Ама да няма приказки "ама това как да го запаля", "не влизат скоростите", "твърд ми е съединителят", "хидравликата не работи", "тук без блокажи няма да вляза" и т.н. )) Не всичко в офроуда е копчета и пари Някои колеги имат покана за каса бира и батъл, така че може винаги да разширим кръга

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X