Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аааааааааа "циментизирана стомана"!!!!!!!! Направо пусна ток на рибите.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Заедно с Перник сме едни от най-индустриализираните градове в миналото. Нямам време да чета. Имам доста познати със стругарски фирми. Просто отивам и им казвам какво искам и за какво и те ми казват дали ще стане и на каква цена. Сега обаче съм в позиция, че не знам какво точно искам?

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      " Сега обаче съм в позиция, че не знам какво точно искам?"

      Я???
      Май започваш да влизаш в час...

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Говоря за мостовете, а не като цяло...

  • Ей ние по наща планина си помагаме и с лебедки и в коловозите и въобще където се наложи,независимо от гуми и здрави трансмисии.Когато се разпределят точките на натоварване винаги има плюс ,тука сметки и теории няма,всичко е относително.Дерзаенето по тая идея не е лошо ,при положение че и велики умове са творили.велики глупости!Американската машина "Пингвин" произведена за Арктика е била един безмислен неработещ гигант ,останал там погребан под ледовете !Проект за милиони!Подробна статия в списанието оффролд,май предпоследното беше,не че.има.значение!Тия дискове с два апарата са много ефективни ,никакъв спор,обаче трябва да издържат на греене и се отива в по висока и скъпа технология.Най-малкото трябва да са вентилирани на макс!
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Ако не е опасно, защо не трябва да карам на два моста без да бутам таралежките, за които всъщност не знам? А скорост и ускорение са различни величини - дано правиш разлика, приемам пъргавината за синоним на ускорението...Сега разбра ли ме?

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Не. Ама приемам, че не мога да стигна висотата на знанията ти, та затова не те разбирам. Но няма лошо, ще си трая вече за такива неясни за мен неща... Отиде и бирата, добре че не съм пияница.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Ами не е нужно да си, за да се зарадваш на изстудена биричка в планински поток, до който малцина машини могат да стигнат в летния пек и височина. Тези чувства са за малцина

  • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
    ...Тия дискове с два апарата са много ефективни ,никакъв спор,обаче трябва да издържат на греене и се отива в по висока и скъпа технология.Най-малкото трябва да са вентилирани на макс!
    Аз съм с по два апарата на диск, не греят повече от стандартните.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • Относно циментацията се оказа, че даже не е жаргон, а термин - ето образовайте се малко, че май вие се излагате - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6...86%D0%B8%D1%8F .

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        То, че си е термин циментацията е ясно.
        Обаче циментизиране не е.
        И стоманизирано желязо също няма.
        Айде на бас, че не знаеш каква е разликата между обикновеното желязо и стоманата?

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Ехех , по-химия бях отличник

    • Май ще стигнем и до желязо-въглеродната диаграма, накрая?

      https://www.google.com/search?q=%D0%...3uruyOM:&vet=1

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Каквото и да ви разказвам няма да ме разберете, защото се касае до управление на на хуманитарни, а не технически системи, за това си трябва фундамент - хуманитарен профил.

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Владо, не мислиш ли започваш да ставаш леко груб с тези изказвания?

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Не, не мисля, както повечето от вас са изучавали технически профили, така има и хора, които са прекарали години в изучаването на хуманитарни системи. Както и на мен ми е трудно и даже почти невъзможно да разбирам някои неща от света на техниката, така е нормално да е трудно и даже почти невъзможно да обясняваш на някой инженер за Адам Смит. Или ако искаш да почнем? Например настоящият проект капитал ли е или не?

    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      Относно циментацията се оказа, че даже не е жаргон, а термин - ето образовайте се малко, че май вие се излагате - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6...86%D0%B8%D1%8F .
      Ами образовали сме се по случайност, все си мисля че 4 г. профил металургия в техникум Н.Й. Вапцаров не са отишли напразно, ама ме е яд че тогава нямаше википедия, щях да си ги спестя тия години.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • Друго си е да си "мериджей", още повече юрист... Може да си тълкува ръководствата както му е удобно.
        Днес, 04:52
        ...
        ...
        Да прав си в определени ситуации карам УАЗ-а на асфалт и с предния мост, но то си е задължително. В ръководство пише, че не трябва да се кара дълго време, а не че изобщо не трябва да се кара. Така дай да се съсредоточим върху мостовете, че практиката е ясна.
        Ще станат нещата, стискам палци.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • Нищо не пречи да са вентилирани ,независимо.че.това няма значение в калта и при ниски скорости!Спускаш ли и по черен път с едни 30-50км си е друго с добри.дискове.Иначе и обикновени ще вършат работа ,за обикновена машина дори и да е с тунинг ,обаче тука става въпрос за хипер тунинг и като проходимосхи като товар.На тия условия требва да се работи според мене на база Молотовка нагоре ,не УаЗ!С кво ще накичиш и наредиш шасито пак трябва да е от машини с тия параметри .Hard-heavy offroad truck или нещо те такова.При толкова неща дето ще се изискват от тоя франки ,трудно ще е добър във всеки аспект.А спирачките направо е добре да си отидат въздушен -камионджийски раздел .А такива има готови ,даже с налягане на гумите по избор.
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Колега, спускане по черен път с товар с 50 км. си е сериозна заявка за самоубийство дори с въздушни спирачки.

        • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
          Относно циментацията се оказа, че даже не е жаргон, а термин - ето образовайте се малко, че май вие се излагате - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A6...86%D0%B8%D1%8F .

          Адаш , остави ги бе , нека се излагат .
          Излишно е да ги образоваш с Википедията . Те тия тука камионджиЙ и комбайнери знаат само у учебници да четат . Не им е ясно ни що е циментизиране , ни па са чули даже , че фургоните се прават от вредни за здравето феромагнити .

          Ти си маай по проекта . Като нема 5-тонни камЬони - и УАЗ-а ше стане . За 7-8 кубика дърва се е утепАл.
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Е, още една изконна черта на българина - злопаметност - да се нареди до мързела и завистта.

        • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Карал съм джуган из планината н /нямам категория/,та и него го държи основно мотора и трансмисията+спирачки..
          Смъкнал съм хиляди кубици с Джуга без да имам дори педал на спирачките ,а лоста раздатката притегнат към таблото с колан /защото понякога натискащото с крак цигане заспива и става страшно/.Занимаващите се с дърводобив в силно пресечен терен знаят ,за какво иде реч.Претоварвал съм толкова ,колкото никоя формула няма да изчисли!

          Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
          Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
          Nissan Terano 2.4i дълго с газ
          0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Позната ситуация само,че в УАЗ лостът на раздатката е наобратно към каросерията и бай Мангал се набира назад с две ръце. Но тук расовите хоби офроудъри никога няма да ни разберат

          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Сапуна, Ти не беше ли мениджър на университет ?!??

          • sapuna
            sapuna коментира
            Редактиране на коментар
            Пръскам за стършели ,търтеите не ме вълнуват

        • Леле мале, ама темата явно си я бива....., из нашите гористи географски ширини, най-често съм срещал ей това чудо на снимката, което значи само едно, върши си работата за в гората, пренасяне на дърва и трупи и приказката за топлата вода си остава все с пълна сила....



          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1.jpg Прегледи:0 Размер:92.1 КБ ID:6550740

          Ся, да не земеш да кажеш че ще ти е висок разхода, че ти е голям, скъп и все оправдания, като ти се предложи нещо различно от супер-дупер УАЗ....
          Последно редактирано от Еделвайс; 21-01-20, 17:27.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
            Леле мале, ама темата явно си я бива....., из нашите гористи географски ширини, най-често съм срещал ей това чудо на снимката, което значи само едно, върши си работата за в гората, пренасяне на дърва и трупи и приказката за топлата вода си остава все с пълна сила....



            Натиснете снимката за да я уголемите Име:1.jpg Прегледи:0 Размер:92.1 КБ ID:6550740

            Ся, да не земеш да кажеш че ще ти е висок разхода, че ти е голям, скъп и все оправдания, като ти се предложи нещо различно от супер-дупер УАЗ....
            Те това е най-коравата СССР машина на гуми и да не е БТР.
            Имахме 4-5 такива 100 киловатови агрегати в БТ от преди преврата. Гледам още ги ползват.

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Като основно събират прах ще ги ползват още поне 200 години

          • Тоя даже не е натоварен!Имам едни селски с виетнамка сваля толкова ,а и повече от това на снимката!Но сте прави това е топлата вода и всичките и производни,манове,праги, щаери,уаза другите 4х4 возят гориво,вода и джегалите!Колегата дано направи нещо интересно ,но няма да е добро и в трите дейности на тая лекотоварна база.4кубика сурово дърво и пътници и супер проходимост под товар.Това го могат само е тия отгоре изброените!Не и уаз!Всеки си знае ква муха го яде де....
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              С голям кеф бих те оправдал или поне ще опитам
              Тези зверове обаче са много често безсилни в гъсти гори и пресечени местности.

            • sapuna
              sapuna коментира
              Редактиране на коментар
              Където УАЗ-а няма никаква работа!Сопри се вече синко ,ти не разпозна осанна от разпни го!

            • Владо М
              Владо М коментира
              Редактиране на коментар
              Доста джуганисти съм возил - питай бай Велко И съм ги спасявал без да съм Христос

          • Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

            Те това е най-коравата СССР машина на гуми и да не е БТР.
            .
            Не искам да опонирам,но и скоростна кутия и диференциал са се "сривали " при тежката експлоатация. А колегата е прав за лоста на раздатката при 157 ка- телта също "решаваше" въпроса.
            В гората влизат всякакви, а оцеляват подготвените .......
            Темата за "Супер Уаза" изважда на показ разликата между желания и възможности на техника и водачи!

            Коментар


            • Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение

              Смъкнал съм хиляди кубици с Джуга без да имам дори педал на спирачките ,а лоста раздатката притегнат към таблото с колан /защото понякога натискащото с крак цигане заспива и става страшно/.Занимаващите се с дърводобив в силно пресечен терен знаят ,за какво иде реч.Претоварвал съм толкова ,колкото никоя формула няма да изчисли!
              И се молиш да не се пръсне!Ма с Уазка е по сигурно.......!Един колега как се почупи с УаЗ ,заради това че се кълнеше в нея и я подържаше на макс,ма спирачките се прецакали и требвало да спира в дърветата!Като се чухме ,първата приказка беше" на такова повече не се качвам".Добре беше ,че малкия дявол.
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X