Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Juiced Преглед на мнение

    иска да си кара уаза с б категория и да си бере по 3 -3,5т метровки...
    Бтв във форума имаше тема с усилване на една ужаска с двойни ресьори(и за пълен и за празен) и коелгата го експлоатираше с някакви подобни тонажи.
    Да примем ,че след опитите с Нива с ремарке е преминал на бордови УАЗ със същата идея за товари.
    За метровките 3-3.5 т. си е 7-8 кубика (според вида ,влажността,размера,подредбата) т.е. товара е ГАЗ ка и като обем и като тегло.
    Мисията........... любопитна!

    Коментар


    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Когато работех в дърводобива , на ден на подвоз според терена и разтоянията- прехвърлях от 50 до 150 кубика дърва за огрев или технологична дървесина .
      Вероятно съм видял някое "дръвче" и отделно съм обяснил (за грамотните) някой зависимости. При средна влажност на метровките 25-50% може да проверите колко тежи един пространствен кубик . Вашите сметки излизат само и единствено при контрабанден дърводобив-режеш ,товариш и бягаш.............
      То всеки гледа от камбанарията си! http://darva-varna.com/tegloto-na-darvata/ -това за ориентир от търговците,а те няма да се минат щом продават на тонаж.

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Петков, искрено ме забавляваш, дано и при спирачките не си като дърводобива, че тогава наистина ще има жертви. Всички контрабандисти на дърва те поздравяват от сърце. Между другото ще получиш солидна доза кеш, ако споделиш местонахождението на обектите, където си работил. Познай защо?

    • petkov_bb
      petkov_bb коментира
      Редактиране на коментар
      Радвам се ! Забавлението е станало взаимно. Някога работили ли сте в дърводобивна фирма и на каква техника имате професионален опит-питам не от любопитство, а търся някаква "опорна точка" за чатенето?
      А сега Вие дайте жокер,че не се сещам "защо".

  • #17
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #18
      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      От къде го "изкопа"?
      -Това в най-голяма степен се доближава до изискванията в Проекта (Ще се преработи само в страничен самосвал) и си е "почти" 3.5 т. Уазка .

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Щом съм решил да инвестирам значи е смислено. Идеята е не да впечатляваме жените, както явно на доста от форумните хунтаджии, а да работим с машината, т.е. профи офроуд-понятие видимо непознато за някои много активни членове-дразнители.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Писаното тук остава... Дано да можеш някога да си прочетеш сегашните идеи с друг акъл.

      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Дано да ви повозя неверниците в проекта

    • #19
      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Относно рамата-щом казваш, че се къса-значи е дошла до края на земния си път. Това си е най-натоварената част в един джип, и с времето се уморява от постоянните усуквания. И да я завариш-ще продължи да се пука. А и по принцип заваряване по рама не се допуска. Не,ч е не сме го правили, но трябва да знаеш какво правиш. И пак с едно на ум. Според мен хвърляй тази рама и търси друга, запазена, колкото може в оригиналния си вид.

      За волговите мостове-предполагам имаш предвид карантията в задния. Щото предния от Волга е неподходящ. Но диференциала на Волгата е с два сателита, а този на УАЗ-с четири. От там и риск за чупене.
      От Волга се ползва главното предаване, защото е с по-яки зъби. Но ако сложиш такова от УАЗ с предавателно число 1:4,625 се постига същата сдравина.

      За двигателя и притискателния диск- Не знам как е маховика на този двигател, но ако е като в масовия случай-равен диск от чугун-може да му се сложи почти всеки притискателен диск. Само трябва точно центроване за да няма биене, стругарите знаят как да го направят.
      Но Скоростната кутия на УАЗ си е слаба, съветвам те ако слагаш друг двигател да го сложиш заедно с неговата кутия и неговия съединител. Щом назад ще си с ГАЗкова раздатка... Само дали ще намериш толкова къса кутуия, ама ще ровиш.
      Иначе оставаш с оригиналната, амааа...


      Забравих за спирачките, ако искаш дискови-в една тема съм сложил чертеж на планка която се слага за да се сложат дискови спирачки от витара. Някой беше казал,ч е имам грешка в някой размер, но може да видиш като идея, а размерите ще си ги свалиш сам.
      Там няма нужда от напасване на банджото
      И още нещо за спирачките-по джиповете слагаме витарски, но те са малки като за товарна машина. Потърси от нещо по-голямо, мисля от Газела казваха, че стават. В Уазбуката има много инфо и за това, но ти си над тези неща с руския...
      Относно заварките по шасито ползвам професионални шлосери и те ми казват същото - не заварят напречно, а надлъжно, но искат да свалим кабината и да подсилят шасито като дублират П-образния профил. Впрочем проектът ще различен от настоящата машина - просто ще се ползва опита и поуките от нея, а тя ще се ремонтира основно чак когато заработи проекта.

      Относно мостовете -сега съм оригинални, които са много добре регулирани (някакви луфтове), но майсторът ме предупреди, че не дава гаранция при товари над 1,5 при 0.7 по талон. Тук е хубаво да се дадат повече разяснение, защото повечето хора твърдят, че и двата моста трябва да са еднакви заради различно предавателно число. Всъщност не държа да са от волга. Може и редукторни. Или от молотовка. Или от нещо друго. Въпросът да е проверено и да надежно. Мисля, че излишно да казва, че не търсим скорост -макс 90-100км.

      За Д и СК и съединител все замислям за Мерцедес ама от бус. СК на УАЗ вярно е слаба, на МБ бусовите са вечни - сваляли сме такава на милионник и нямаше никакви износвания от 207Д. С Газ-ковата раздатка казват, че няма нужда от фланец, но това не е проверено.

      За спирачките съм намерил майстор, който е обиграл витарските дискове, а за газела трябва да го питам. С УАЗ-бука не ми се занимава-предпочитам бг опит.
      Последно редактирано от Владо М; 06-01-20, 13:12.

      Коментар


      • #20
        Какъв фланец за газкова раздатка те подгони.

        Абе, Иване? Да не си ти това
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #21
          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Какъв фланец за газкова раздатка те подгони.

          Абе, Иване? Да не си ти това
          Ми кръгъл бе, с четири "дупки
          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Аааа, сфинети

        • #22
          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

          Относно заварките по шасито ползвам професионални шлосери и те ми казват същото - не заварят напречно, а надлъжно, но искат да свалим кабината и да подсилят шасито като дублират П-образния профил. Впрочем проектът ще различен от настоящата машина - просто ще се ползва опита и поуките от нея, а тя ще се ремонтира основно чак когато заработи проекта.

          Относно мостовете -сега съм оригинални, които са много добре регулирани (някакви луфтове), но майсторът ме предупреди, че не дава гаранция при товари над 1,5 при 0.7 по талон. Тук е хубаво да се дадат повече разяснение, защото повечето хора твърдят, че и двата моста трябва да са еднакви заради различно предавателно число. Всъщност не държа да са от волга. Може и редукторни. Или от молотовка. Или от нещо друго. Въпросът да е проверено и да надежно. Мисля, че излишно да казва, че не търсим скорост -макс 90-100км.

          За Д и СК и съединител все замислям за Мерцедес ама от бус. СК на УАЗ вярно е слаба, на МБ бусовите са вечни - сваляли сме такава на милионник и нямаше никакви износвания от 207Д. С Газ-ковата раздатка казват, че няма нужда от фланец, но това не е проверено.

          За спирачките съм намерил майстор, който е обиграл витарските дискове, а за газела трябва да го питам. С УАЗ-бука не ми се занимава-предпочитам бг опит.
          Аз пак да попитам слагаме по-мощен и по-тежък двигател, по-здрава кутия,хидравлична помпа,разпределител,цилиндър,греди за самосвала,кош за самосвала, евентуално по-корави мостове, и разчитаме шасито, спирачките(дето още не сме ги избистрили) и най-вече гумите на УАЗ-а да издържат.Гумите по що-годе хубав път и черно държат до 1.5т всяка и уазкови и нисови.Проверено през годините, ползвам ги за тракторно ремарке и пръскачка, но при мен и да гръмнат под товар не е болка за умиране.

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Гуми има достъчно и бусови, и за кал. До там да я докараме.

        • #23
          Тая тема много ми напомня за Трабант трансформанс, ама там имаше реализация. Дано и тук има, че чакам с нетърпение.
          Владо, стига писа, хващай се на работа и качвай снимки.

          Коментар


          • #24
            Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
            Тая тема много ми напомня за Трабант трансформанс, ама там имаше реализация. Дано и тук има, че чакам с нетърпение.
            Владо, стига писа, хващай се на работа и качвай снимки.
            Финансирането ще дойде март, до тогава ми се иска да има ясни решения. Според мен ще отиде една година. Ама искам да го изпипаме, а не просто за идеята - да се направи някакво недоразумение. За съжаление има много малко конструктивни предложения по същество

            Коментар


            • #25
              Колега, автора на темата.Моля те човек не ме мъчи, снимай и покажи това което караш сега.

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Моля без офтопици. Още в началото на темата споменах, че "колко велик е моят джип и колко смотан е на колегата" се коментира в други раздели. Идеята е да коментират форумните специалисти, а не форумни и не само сеирджии.

              • zik7777
                zik7777 коментира
                Редактиране на коментар
                Недей така бре човек.Няма да коментирам.Просто искам да видя от какво ще се сътвори това чудо. https://www.youtube.com/watch?v=ZHMo...t_radio=1&t=96

            • #26
              Каква била идеята викаш?
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #27
                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Каква била идеята викаш?
                Има тук една работа , както казах по-горе...
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • vasil_karov
                  vasil_karov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Само накрая да не стане "...е@а и скъса брезента".

                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  Еее, тая тема я бях забравил

              • #28
                Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                Финансирането ще дойде март, до тогава ми се иска да има ясни решения. Според мен ще отиде една година. Ама искам да го изпипаме, а не просто за идеята - да се направи някакво недоразумение. За съжаление има много малко конструктивни предложения по същество
                Конструктивните предложения ти ги казахме няколко човека - заеби.Всяка техника си има определени възможности.Или се отказваш от полезното тегло или се отказваш от буханката.Ако намериш някой достатъчно откачен да се хване да ти я преработи в самосвал и я накичиш с всичко което си решил повече от 700-800кг няма да можеш да носиш/изсипваш.В калта ако те натиснат тея килограми на стръмно място жална ти майка с здравата кабина на буханката, големите гуми и яките спирачки.Работещите решения за разумно количество пари са или камион, който да си преправиш в самосвал или трактор със самосвално ремарке.
                Да ме прощават колегите и аз знам че има унимози самосвали, горски трактори, верижни машини, но освен ако колегата март месец не наследи петролен кладенец не я виждам как ще стане работата.

                Коментар


                • #29
                  Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                  За съжаление има много малко конструктивни предложения по същество
                  Защото концепцията е сбъркана.
                  Малко крайно, но за онагледяване-имам стар москвич. Ама гори много, та искам да сложа двигателя от трабанта на сясо ми.
                  С малко отпушване на карбуратора и полиране на портовете за клапаните, уголемяване на самите клапани ще му вдигна конете. Как да направя така, че като вдигне 220-240(поради увеличената мощност) да няма фучене на вятъра. Ще сменя ресьорите с такива от камион Газ, ама само няколко листа, за да вози хем комфортно хем стабилно.
                  И как да направя разхода около 3-3,5.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #30
                    И,ако може-да гори вода.
                    А зАпри са де....
                    Нищо не мога,и нищо не знам...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X