Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Трябва да почнеш от тук https://rta.government.bg/images/Ima...n3-ikiopps.pdf
    only 4 x 4,sim AWD

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Чел съм я достатъчно - това лято ми се правиха на интересни катаджиите. Има байпаси. Темата е техническа, а не юридическа.

  • #47
    До колкото разбрах се планира и превоза на жива сила, тоест трябва да се носи отговорност за здравето и живота на тези хора. От там трябва да започне проекта.
    FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Предвиден е рол и кейдж бар.

  • #48
    Това е една от възможно най-гадните и неудобни кабини в историята на автомобилостроенето . Създадена е за хора до 50 кг.
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      За това съм съгласен и за това ми се иска да се ползва кабина от буханка като на снимката.

  • #49
    [QUOTE=Владо М;n
    Все повече се убеждавам, че от българите нищо не става. Не ви ли е поне малко неудобно? ако някой знае да каже или да ми пише на лично, защото заради малцина талибани НЕ трябва да страдат всички потребители и посетители.[/QUOTE]

    Може и да има нещо такова.Скептицизма и трудното приемане на новаторските идеи (така се е случвало и с темите на други творчески натури) може да е от възрастта, изградения манталитет,завистта - ,а когато видим крайният резултат ....... спестяваме възторга си.
    Колегата с успешно завършения проект за "Трансформарса" имаше своя любима мисъл-"Няма начин, да няма начин" и доказа правотата си.
    Пожелавам ВИ подобен успех и съратници при реализацията!
    Принципа -"Слушам всички ,но от моя не се деля" е любим за творческите натури.

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Колегата с трабито знаеше разликата между диференциал и главно предаване.
      Също така не се консултираше със шлосери за заваряване
      Малки разлики

    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря

  • #50
    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
    ... Модератори има ли в този форум? Или са още коледна ваканция?
    Абе make sex, not spam, толкова ли е трудно да си намерите гадже. Все повече се убеждавам, че от българите нищо не става. Вярна приказката, че на бг казана в Ада охрана няма, защото се дърпат един друг надолу. С тая ваша простотия изгонихте и малкото читави участници - не ви ли поне малко срам??? Не ви ли е поне малко неудобно? Вижте си постовете от Иранската ядрена програма до как да зидаме комин - на всяко гърне -мерудия. Всестранно развити личности - плод на зрелия комунизъм. Наистина ли си вярвате, разбирате от всичко? Що не кандидатствате за Нобелова награда, ами дремете във форума? Ако модераторите не почистят темата, по добре да я заключват или да я местят в раздел трабант или общ лаф и да правя нова. Не знам колко е нормалното време за реакция от тяхна страна или трябва да пиша специално до някой- ако някой знае да каже или да ми пише на лично
    ...
    Стига с тая модерация! Таман стане някоя тема интересна, и току писнете да ви модерират. И без туй се чудя вече кое НЕ е забранено за коментиране. Покрай твоята тема снощи видях оная за трабанта, и съм се хилил снощи таман до малките часове. Комедиите не ме разсмиват като оная тема, и тука почва обещаващо.
    Читавите участници си заминават по други причини. Кой доброволно, кой доброзорно.
    защото заради малцина талибани НЕ трябва да страдат всички потребители и посетители
    Не виждам някой да страда, правим пуканки в момента и чакаме нататък. Ако стане като Трабант Трансформърс - обещавам да те черпя от което кажеш. Кеф за правещия - кеф за останалите, win-win situation. Maни натопорчените Тойоти - ще съберете погледите където и да отидете.
    Мярнах една тема дето докарали на Ясен УАЗ-а пред чалготеката, и събрали овациите. Лъскавите Кайени и Ге-та дохуело, пълно е в София с тях. Франкенщайн Трансформърс е ЕДИН!
    Последно редактирано от ikirov; 07-01-20, 08:56.

    Коментар


    • turtey
      turtey коментира
      Редактиране на коментар
      Иване, сам ли си говориш?

    • ikirov
      ikirov коментира
      Редактиране на коментар
      Вече споменах, че с простотии няма да се занимавам. Ако за теб е най-важно в живота клюките зад форумните постове, вкл. и тия дето си ги измисляте...
      Мен не ме вълнува.
      3,5 тона да мъкна с УАЗ-ка из горите мисля, че е простотия. Има си камиони за тия неща, 6х6. Ако ще и без двигател да е бих си взел такова, ако ми трябваше да мъкна дърва изобщо.

  • #51
    Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
    Това е една от възможно най-гадните и неудобни кабини в историята на автомобилостроенето . Създадена е за хора до 50 кг.
    От днешната "камбанария" няма да седна в такова произведение на изкуството,но някога даже си бях купил. Не че и при камионите нямаше красота-Виетмамката,Прагата,РТто,....

    Коментар


    • #52
      ,.
      Последно редактирано от zik7777; 07-01-20, 22:16.

      Коментар


      • #53
        Днес идва съседа да му проверя едната биела на перкинса (Д3900). Та той е същия рационализатор като колегата. Ще споделя с колегата някой от решенията на съседа. Рама УАЗ. мостове Газ 63, раздатка Газ 63, двигател Перкинс Д3900, съединител палцов Газ 53, скоростна, Газ 53, кабин(к)а Аро.. Търкаля го яко по горите Те ти и Супер УАЗ (УазАро Газ)

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Можеш ли да го питаш какъв тонаж кубатура превозва, като имам предвид регулярно, а не единични подвизи и има ли подсилване на шасито?

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          И аз си мисля много за мостове от Молотовка - пасват ли добре на уаз-ковто шаси? Ще може ли и някоя друга снимка?

      • #54
        https://www.youtube.com/watch?v=gmSnCpbwsfQ или https://www.youtube.com/watch?v=5GECQ2fT9ws като идеи ...............
        https://www.youtube.com/watch?v=ouUJ_jwohsY
        Последно редактирано от petkov_bb; 07-01-20, 22:08.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Триоската е екзотика, а напълно безсмислена, защото убива основното предимство на УАЗ - късата база, а както виждате и на зимния клип. Първият проект е инетересен, но малко практически неща може да заимстваме. ТД ДВГ в диапазона 2.5-3л. е вече определен като приоритет, самоблокировка на предния мост не мисля, че удачна, ел. усилване на волана - възможно-но няма конкретика...Понижение на РК с 2.8 - тук съм много бос, но е добра идея, тъй като първа бавна е прекалено бърза. Но си иска конкретика, за да почне проекта.

        • petkov_bb
          petkov_bb коментира
          Редактиране на коментар
          То и в идеята ВИ има доста екзотика. За да постигане на близки до заданието характеристики върху УАЗка, това е единствената възможност, Другото всички които сме минали подобен път сме споделили,но не ВИ хареса!
          Изчистете си идейния проект и параметрите и ще се ориентирате във възможните корекции. Иначе в гората съм виждал много чудатости,но с категорични предимства над фабричните няма. Подобряването на един "параметър" е за сметка на друг.
          Пр- Проходимост,"товареща система"-товароподемност и устойчивост.
          А триоската позволява използването на (поставяне на бързи за монтаж и демонтаж) общи вериги за двата моста, но опрели до там.......
          https://www.youtube.com/watch?v=QGWpENnWAhc -както казват размера има значение.......
          Последно редактирано от petkov_bb; 08-01-20, 09:17.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Концепцията е ъпгрейд на пикап, а как да построим наш си камион.

      • #55
        От ме запомни. Даже и един съветски болт да има и всичко отива ''НАХУЙ''
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Съотношението цена - качество е убийствено в полза на всичко съветско/руско. Бордовият УАЗ няма западен аналог.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Верно ли няма?
          Безаналогов?

          Иванееее, иванееее.
          Абе ти не почерпи за именния ден

      • #56
        Минахме на лични. Другия път пиши на модератор...
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.png
Прегледи:419
Размер:90.6 КБ
ID:6545496
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          А ти се оплачи на другарката от детската градина за грубо и болезнено проникване в личното пространство.

      • #57
        Понеже се скъсахте да ми пращате уведомления от тази тема, ще напиша до всички какво мисля. Всеки съм сигурен, лесно ще се сети кои думи са към него... ;-)

        И така, напомням, че има една поговорка: "Случайние люди Уаз-е не ездят"... (не съм много сигурен в правописа). Поговорката е 100% вярна...! Та всеки да си прави сметката, преди да се захваща от коя група е ;-)

        Второ, пиша като собственик и човек, притежавал, карал, ремонтирал и тунинговал почти всичко на четири колела, което може да се види по нашите земи плюс още няколко екзотики. Нагледал съм се и начел на всякакви "капацитети" дребни и по-големи, които твърдят какви ли не неща... Не вярвайте на "експерти" само защото с нещо те не са могли да се оправят. Обръщайте внимание, тогава и за това, което някой е могъл да направи...

        Накратко, няколко думи от мен. Всяка машина си има своите плюсове и минуси. Това без изключение, УАЗ-ите в това число. Попаднал в грамотни ръце, УАЗ-ът има страхотен потенциал, но не става за всеки. Последното КОМ-Емине, което правихме имаше две машини, които тръгнаха и пристигнаха без НИКАКВИ ремонти...! Едната бе моят УАЗ, другата Патрула на Геро...! Имаше много други машини, колегите помнят добре, какво се говореше в началото и как изглеждаха машините и настроенията в края... И почти всичко беше въпрос повече на човек, по-малко на конкретна машина...

        И стига с тези уведомления, тук не сме клуб на "благородните девици", по-добре е вместо да се оплаквате, кой, какво е казал, да направите нещо и да ПОКАЖЕТЕ!
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #58
          Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
          Понеже се скъсахте да ми пращате уведомления от тази тема, ще напиша до всички какво мисля. Всеки съм сигурен, лесно ще се сети кои думи са към него... ;-)

          И така, напомням, че има една поговорка: "Случайние люди Уаз-е не ездят"... (не съм много сигурен в правописа). Поговорката е 100% вярна...! Та всеки да си прави сметката, преди да се захваща от коя група е ;-)

          Второ, пиша като собственик и човек, притежавал, карал, ремонтирал и тунинговал почти всичко на четири колела, което може да се види по нашите земи плюс още няколко екзотики. Нагледал съм се и начел на всякакви "капацитети" дребни и по-големи, които твърдят какви ли не неща... Не вярвайте на "експерти" само защото с нещо те не са могли да се оправят. Обръщайте внимание, тогава и за това, което някой е могъл да направи...

          Накратко, няколко думи от мен. Всяка машина си има своите плюсове и минуси. Това без изключение, УАЗ-ите в това число. Попаднал в грамотни ръце, УАЗ-ът има страхотен потенциал, но не става за всеки. Последното КОМ-Емине, което правихме имаше две машини, които тръгнаха и пристигнаха без НИКАКВИ ремонти...! Едната бе моят УАЗ, другата Патрула на Геро...! Имаше много други машини, колегите помнят добре, какво се говореше в началото и как изглеждаха машините и настроенията в края... И почти всичко беше въпрос повече на човек, по-малко на конкретна машина...

          И стига с тези уведомления, тук не сме клуб на "благородните девици", по-добре е вместо да се оплаквате, кой, какво е казал, да направите нещо и да ПОКАЖЕТЕ!
          Коментарите са повече към желанието на колегата да монтира самосвална уредба и да може да товари 3 - 3.5 тона дърва, които да прекарва през гората ...
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Не е желание - правил съм го. Сега искам ъпгрейд, при който елементите на трансмисията да не са консуматив. Желания коментирайте в порно сайтовете.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Бъркаш, човека иска "само" 3,5 до към 4 тона товар...
            Бих му препоръчал учебника на Морчев- https://opusbg.com/Tehnicheska-liter.../elem_id.2887/

            На същия сайт има и други, които биха били от полза.

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Очаквам след още няколко поста payload-ът да надмине този на "Титаник"...Махленските клюкарки благородно ви завиждат!!!

        • #59
          Проблема по скоро че това е поредното превъплъщение на Ванката.
          На мен лично ми е малко досадно.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Вземай хапчета за параноя вместо да спамиш.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Не мислиш ли, че не е много удачно да искаш помощ, а да се държиш по такъв начин?

          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Един български класик е казал "С враг врагувам – мера според мера, с благ благувам – вера зарад вера"... Дали го помните?

        • #60
          Проекта е обещаващ !

          Аз бих предложил, обаче да се потърсят мостове от УРАЛ + дизелов двигател също от него (заедно със скоростите) + раздатка от ГАЗ66

          Всички дето са малко от малко в час, знаят че въпросните компоненти са меко казано легенда в здравината (във подобен проект пък съвсем ще бъдат неубиваеми) и в съотношението цена-качество.

          ​​​​

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Г-н спамър, бих препоръчал първо да овладеете правописа и след това техническите науки.

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X