Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект - създаване на СуперУАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Амортисьорите са ти най-малкият проблем. Трябват ти елементи с камионски параметри, но както казах по-рано те си вървят със собствени размери и тегло, които няма как да пренебрегнеш.
    Степенчати ресори има по камионите. Идеята е да има някаква федерация при празно положение а при товар да има какво да го поеме. Уазовия диференциал се троши редовно и при 469 при несравнимо по-малко натоварване от това, което търсиш. Не ти трябват толкова конски сили, колкото Nm.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Е, тя раздатка с понижение 3 и 4 нали това дава - въртящ момент в ниските обороти?

  • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Уазовия диференциал се троши редовно и при 469 при несравнимо по-малко натоварване от това, което търсиш.
    По трудния път разбрах ,че само да се счупи (премахне) чугунената черупка на малкия лагер на пиньона, преди да се сглоби "прасето" и дуракоустойчивостта се повишава значително.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

      По трудния път разбрах ,че само да се счупи (премахне) чугунената черупка на малкия лагер на пиньона, преди да се сглоби "прасето" и дуракоустойчивостта се повишава значително.
      Oбикновено я чупят за по-лесен монтаж. Не знаех, че допринася за здравината, но щом го казваш съм сигурен, че има защо.
      Отдавна се разведох с УАЗ. Пред нас кротко гние един Патриот само на 12 000км.
      Като виден мазохист се "мъча" с това на картинката.
      Прикачени файлове
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Патриота няма нищо общо с УАЗ освен емблемата.

    • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      За рамите сте прави.
      1) Върху оригиналното шаси П-профил обърната навън, да наложа Г-профил от горната външна част и с тези специални болтове като на Ифата да го хвана. Казаха ми го, че мога да си го правя сам или със стругар (заради дупките).
      .
      Тези "профили" за които говорите вероятно ще стават за асмалък или навес,сайвант..... За Лонжеронната рамата трябва подходящо желязо-15ГЮТ,или30Т,стомана 25.. Профилите са или прокатни или щамповани.
      Някой профили фабрично минават и термична обработка..... В интерес на истината, волските каруци ползвани в дърводобива носеха близки товари до тези в "заданието".......

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
        ... Казаха ми го, че мога да си го правя сам или със стругар (заради дупките).
        За начало, не е зле да си изясниш предметите на дейност на стругар, шлосер, заварчик, монтьор, конструктор. Тогава ще ти стане ясно към кого да се обърнеш за съответната операция.
        Искаш да научиш за броени дни, това което е коствало десетилетия при недотам бавноразвиващи се хора... Всичко това е събрано в десетина учебника и ваденето от контекста на каквото и да е е неприложимо, защото нещата са свързани и взаимозависими.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Честно казано нямам време - макс още един месец и тогава започвам да действам. За това търся съвети от тук. Стругар от заварчик разпознавам

      • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

        Oбикновено я чупят за по-лесен монтаж. Не знаех, че допринася за здравината, но щом го казваш съм сигурен, че има защо.
        Отдавна се разведох с УАЗ. Пред нас кротко гние един Патриот само на 12 000км.
        Като виден мазохист се "мъча" с това на картинката.
        Каква е тази "маскировъчна боя", кърти мивки......
        А премахването на черупката (лагерчето го оставяме да си седи) спасява от вероятността при откъртването парчето да мине през зъбите на пиньона и короната. След два счупени задни диференциала, мой приятел и колега с дългогодишен опит като инструктор и преподавател ме светна за "решението" на проблема и докато обясняваше взе чука и чукна гривната. Изтръпнах ,като видях как ми счупи "новото прасе",но се оказа прав-повече не счупих диференциал,но се започна с други възли....... Разказваше ,че в армията знаели за това "решение" и го прилагали превантивно.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          При наличие на толкова японски марки с идентични ПЧ, тези интервенции губят смисъл.

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Налични са сега, преди нямаше 1001 морги и не ставаше да си набереш части от каквото ти харесва.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Точно това казвам, че проектът може да се осъществи в заложения бюджет. Дори и някой възел да не сметнат добре. Важно е да ремонтопригоден и евтин като в случая с Витарата. Смяната на един възел в сезон не трагедия, ако окомплектоването е икономическо издържано.

      • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

        Каква е тази "маскировъчна боя", кърти мивки......
        А премахването на черупката (лагерчето го оставяме да си седи) спасява от вероятността при откъртването парчето да мине през зъбите на пиньона и короната. След два счупени задни диференциала, мой приятел и колега с дългогодишен опит като инструктор и преподавател ме светна за "решението" на проблема и докато обясняваше взе чука и чукна гривната. Изтръпнах ,като видях как ми счупи "новото прасе",но се оказа прав-повече не счупих диференциал,но се започна с други възли....... Разказваше ,че в армията знаели за това "решение" и го прилагали превантивно.
        Зная че масово чупят скобата, но мислех, че е по друга причина.
        С "боята" се сдобих, като минах през едно блато с биволи, защото един с Нива, каза че не можело да се мине.
        Обидното е, че биволите не ме отразиха по никой начин, при все че обстойно ги намятах с тиня.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение


          С "боята" се сдобих, като минах през едно блато с биволи,
          Обидното е, че биволите не ме отразиха по никой начин, при все че обстойно ги намятах с тиня.
          Когато биволите са легнали в гьола само кран може да ги извади!
          Като ученик лятно време съм пасъл (за наказание) на дядо биволиците,та знам от опит нрава на тези животни!

          Коментар


          • Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

            Тези "профили" за които говорите вероятно ще стават за асмалък или навес,сайвант..... За Лонжеронната рамата трябва подходящо желязо-15ГЮТ,или30Т,стомана 25.. Профилите са или прокатни или щамповани.
            Някой профили фабрично минават и термична обработка..... В интерес на истината, волските каруци ползвани в дърводобива носеха близки товари до тези в "заданието".......
            Нямаш идея колко си прав на село има една от втората световна война (няма майтап), но и дойде тоталът, като и сложих 5 кубика веднъж...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Нямаш идея колко си прав на село има една от втората световна война (няма майтап), но и дойде тоталът, като и сложих 5 кубика веднъж...
              Ами дървото по своята същност е композитен материал и здравината му не е за подценяване.
              Направо в гората можеш да си сковеш едно шаси и си готов.
              Майтапът е майтап, но обърни внимание на сгобките по стара дървена каруца и ще си отговориш на доста въпроси. Някога майсторите на тези ППС са били доста грамотни откъм техническа механика и съпромат. Няма отговорен възел по тях, който да разчита на пирони, пък носят доста на товар и безпътие, без окачване и раздатки.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • Владо М
                Владо М коментира
                Редактиране на коментар
                Честно казано исках да и правя реплика от алумин, но тогава беше скъп, иначе и аз доста я заглеждах като конструкция след знам какво съм я правил, а е участвала при битката при Драва през ВСВ. Уби я високата скорост по макадана.

            • Другото, което ми се върти в главата да се вземе някой евтин, най-вече изгнил Патрул у60, да се махне купето и да му се сложи кабина от УАЗ. Така май ще има по-малко за преправяне? Особено, ако не се мести двигателя. Някой правил ли е подобно упражнение?

              Коментар


              • Рамата на японските безспорно е по добра от руските, но като цяло е ташацинарояци
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                  Другото, което ми се върти в главата да се вземе някой евтин, най-вече изгнил Патрул у60, да се махне купето и да му се сложи кабина от УАЗ. Така май ще има по-малко за преправяне? Особено, ако не се мести двигателя. Някой правил ли е подобно упражнение?
                  А какъв ще е смисъла на цялото това упражнение? Да имаме кабина/емблема на УАЗ върху каквото и да е?
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                    А какъв ще е смисъла на цялото това упражнение? Да имаме кабина/емблема на УАЗ върху каквото и да е?
                    Концепция. Кабината на УАЗ дава повече място за товар и по добър контрол на пътя в офроуд, режим по-добър център на тежестта и пр.

                    Коментар


                    • Владо, мога да те светна как да си направиш преден мост от заден витарски. Така хем ще имаш японска здравина, хем цената ще е никаква, хем витарските мостове са леки.
                      Обаче трябва читав заварчик, има и стругарска работа.


                      Относно чупенето на леглото на опорния лагер на УАЗовите мостове-това е пълна талибанщина!!!
                      Ако сте чупили там, и то без да джаскате юнашки УАЗката-значи не ви е било регулирано правилно главното предаване. Що мостове сме правили, и ако ни попадне такъв с вече отчупено легло-моста на скрап. И колкото сме направили-след правилно регулиране си вървят въпреки лашкането по състезания и хард разходки.

                      Та преди да пишете неверни неща се замислете дали не грешите. Или сте по-умни от американските инжинери в Тимкен?
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Може разбира се, щом производителя така го дава.
                        Но пак ти казвам-това е жив ташак, и повече пречи отколкото да помага. По някой калем страничен наклон ще те хвърли, и ще чуваме за жертви в планината...
                        По джиповете ги слагаме, защото са евтини, но так и да пречи-не е фатално. Имаме клетки, колани, каски... И да се обърнем или да счупим нещо-голямо важно-незавършено състезание, или разходка.
                        Ти ще го ползваш за бизнес, а там това да се свърши работата е най-важното. Освен това натоварен с няколко тона, и с картонената кабина на УАЗката, майко мила, ако започне да се върти по някой баир,

                        Та си ги избий тези блокажи от главата, само истиски ще свършат работа.

                      • sek.1
                        sek.1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Кольо в казармата бях ВАРЕМаджия и понеже бяхме само двама от цялото поделение с опит в авторемонта от преди казармата и кубинките ми изгниваха в работилницата в парка . Имаше десетина радиостанции качени на УАЗ 452 (буханка) . Белята беше че радиостанцията и оборудването тежеше малко под 2 тона . Имал съм случай старшина да ме моли да го издърпам със зила през една дълбока кал щото забуксува ли малко по сериозно и двата диферинциала заминаваха за секунди . По тази причина УАЗките радиостанции гледаха много да не ги изкарват от летището .
                        Последно редактирано от sek.1; 01-02-20, 08:45.

                      • Владо М
                        Владо М коментира
                        Редактиране на коментар
                        Да не завърти в някое дере може и с твърд 100% блокаж, ако е само отзад, ако има и отпред тогава не знам - някой с Г да каже. Даже при твъдия блокаж ми се струва по опасно, защото автоматичният има шанс да отпусне като се посуче, а твърдия ще върти докато се търкулнеш.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X