Преди завъртане, почерпваш 1-2 пъти за по 1 секунда и въртиш постепенно ще го усетиш по паленето колко газ му трябва.Ако с почерпката се мъчи повече, значи сместа ти е преобогатена.Правилно настроената система пали с почерпка, пали ли лесно без почерпка значи е леко преобогатена  и ще ти гори повечко.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
лада нива безкрайни ремонти
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Точно така пробвах да запаля,но не иска миришеше много на газ а върти все едно няма гориво и мисля че се дави
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Има и вариант да изпуска газ от гумичката на клапана за ниското налягане и да пълни обема с изпарена газ. Аз съм си патил най-много от това.
 
 Колега, опитай следното:
 
 Вечерта преди да угасиш колата изключи газта от копчето и изчакай двигателя да изразходи газта докрай.
 На сутринта даваш контакт и до 2-3 секунди започваш да въртиш. Ако запали лесно-значи е от тази гумичка.
 Също може веднага след изключване на контакта да доближиш ухо до изпарителя и да чуеш дали съска вътре. Причината е същата.
 Друг метод-при нормално угасен двигател и пак не иска да пали-изключи газта от ключето, дай пълна газ и така върти. Като изсмуче газта в изпарителя и маркучите(а може и целия колектор да е пълен)-ще запали, но веднага ще угасне-няма газ щото си я изключил от копчето. Като включиш-трябва да запали нормално.
 
 Абе изпарителя е просто устройство, но е способен да изкара човек от нерви...Има ли желание-има и начин!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Задавена е според мен,щото на цъках копчето за почерпка няколко пъти и с натиснат педал на газта . Така палех до сега,но явно след като въртях винтовете и заработи прилично ще трябва да и намеря чалъма на палене.То така или иначе ще се сменя но за някой друг ден ще кара и така
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте днес я запалих на бензин, загря прехвърлих на газ минах 15-20 километра.О чудо така не е вървяла никога,никакво прекъсване,ускорява бе бонбон.Е да ама не обратно към нас пак същото,тоя изпарител ще дойде да е голямо животно.Мисля утре сутрин само да пробвам дали ще запали на газ,и да не я карам докато сменя изпарителя че ми дойде до гуша
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте пак,скоро не съм ви тормозил.Имам едно запитване,реглажа за сходимоста на колелата си го направих сам,но вертикално не е добре.Трябва да махна от шайбите и ще го направя,но сега нямам време,та питането ми е ще изяде ли бързо гумите ако карам така.Оказа се че тук във Враца няма къде да го направят.Минах на машината за реглаж да видя как е сходимост перфектна,даже не искаха да повярват че аз съм го правил
 Коментар- 
	
	
	
 Цял живот сам си правя сходимоста с рулетката. Меря на гумите. Коли с предно предаване 0 мм сходимост. Коли със задно 4-6 мм. Няма да ми износва, няма да ми тегли на някъде като пусна кормилото. Правя и на приятели. Вертикален наклон не ми се е налагало. При изправни шарнири и тампони - както е заводски.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 здравейте от ново,бях се навил да сменя предните пружини,че май от едната нещо прещраква и се замислих дали не е от подложките за повдигане,да стой леко като татра ще махна и от шайбите но тва щракане много ме дразни и още не съм сигурен от кое точно идва
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте и много здраве от мен,скоро не съм писал.Но както се подразбира нови проблеми,както бях казвал имам проблеми с газта.Сложих плочка горна,никакъв ефект,смених и изпарителя има подобрение но пак не е добре.Накрая се оказа виновно делкото,поне така ми каза майстора та дилемата ми е ново-безконтактно като това с което съм или от тези с чукче и наковалня да взема
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар