Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Car System Hohlraumkonservierer - във втората дума/на немски/, може да съм допуснал правописна грешка, че е по памет и питай изрично някой консултант за удължението с дюзата/твърд шлаух - около 50см. с месингов накрайник с 4 отвора/.
    Допускам, че ги прибират, защото се крадат.
    Без последното - няма бъркане по дупките/на шасито, да речем/.
    Флакона - основни цветове червено и сиво.


    С извинение към Спарки, тъй като въпроса, всъщност е към него, но се старая да съм полезен.
    Магазина е от предишния ми пост - да не го повтарям, че не заслужават рекламата.
    Life is too short to drive dull cars!

    Fight global warming !
    ... turn on your A/С !

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
      Спарки,а от къде да се обзаведа с въпросния парафин???
      Така ли се води като артикул..."парафин за кухини"???
      Между другото гледам продуктовата гама на Car System и виждам два вида такъв парафин KS200 и KS250 ти от кой ползваш и каква е разликата ???
      Между другото под калобрана подкалничната пластмасова кора ли имаш предвид или самия калобран,защото...аз като гледам май отпред калобран няма да има...гумата ще опира в него и в момента съм ги махнал,на май и ще си останат махнати.
      Поздрави!
      Води се "препарат за кухини". Аз ползвам KS250 мисля. Ама май защото беше по-голяма опаковка и си имаше маркуче с пръскалка. Не знам реално дали има разлика между двете. Май всеки си го води под каквото наименование му хрумне.

      Не знам какво сте решили за там. Като гледам само едно огъване на шева с точковите заварки ще свърши достатъчна работа. После ще трябва и да огънеш пластмасовата кора по него, а вероятно и калника леко.

      Аз от сума време съм приготвил едни паджерови джанти, обаче тояно там, дето ще пипаш ти, нямам и една точица ръжда, и сърце не ми дава да го омлатя с чука.

      Калобрана пази от камъчета точно тая част там. Обмисли вариант да го орежеш максимално, но да си остане поне частта, дето се държи на болтчета. Дори да режете и млатите с чука, калобрана предполагам може да се измоделира по "новите" ламарини с помощта на пистолет за горещ въздух. Корекцията, която ти трябва за тия гуми и тия джанти е съвсем мъничка.

      И моля, като тръгнете да творите там, щракни някоя и друга снимка. Току виж сте го измислили по-добре от мен.

      ПП: "препарата за кухини" в София се продава в MrBricolage. Не знам при вас какви магазини има, но CarSystem е сравнително разпространена марка и съм сигурен че и във вашия град някой ги продава. Ако не - BODY, NOVOL, VALVOLINE... Все нещо от тия ще се намери.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
        С извинение към Спарки...
        Ко речи???

        Ма молим ти се! Щи се сърдя до второто пришествие!
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Води се "препарат за кухини". Аз ползвам KS250 мисля. Ама май защото беше по-голяма опаковка и си имаше маркуче с пръскалка. Не знам реално дали има разлика между двете. Май всеки си го води под каквото наименование му хрумне.

          Не знам какво сте решили за там. Като гледам само едно огъване на шева с точковите заварки ще свърши достатъчна работа. После ще трябва и да огънеш пластмасовата кора по него, а вероятно и калника леко.

          Аз от сума време съм приготвил едни паджерови джанти, обаче тояно там, дето ще пипаш ти, нямам и една точица ръжда, и сърце не ми дава да го омлатя с чука.

          Калобрана пази от камъчета точно тая част там. Обмисли вариант да го орежеш максимално, но да си остане поне частта, дето се държи на болтчета. Дори да режете и млатите с чука, калобрана предполагам може да се измоделира по "новите" ламарини с помощта на пистолет за горещ въздух. Корекцията, която ти трябва за тия гуми и тия джанти е съвсем мъничка.

          И моля, като тръгнете да творите там, щракни някоя и друга снимка. Току виж сте го измислили по-добре от мен.

          ПП: "препарата за кухини" в София се продава в MrBricolage. Не знам при вас какви магазини има, но CarSystem е сравнително разпространена марка и съм сигурен че и във вашия град някой ги продава. Ако не - BODY, NOVOL, VALVOLINE... Все нещо от тия ще се намери.
          Спарки,мисля само да подрежем ръба с точковата заварка и да му ударим един шев с СО-то,отгоре грунд и боя.С тази операция разстоянието ще нарастне с още сантиметър и ще стане близо 1.5см. което според мен ще е напълно достатъчно.Да не забравяме,че гумите след няколко месеца,като им понамали грайфера ками ще си отворят още пролука.Като махнах днес пластмасовия подкалник имаше 15см нагоре в ботуша събрана пръст.Нормално е да има подобна повъхрностна ръжда.Дори се учудвам,че в самия ботуш и калника не са мръднали.Мисля където има подобни ръждички,да ги мина с ръждопреубразувател,грунд и спрейчето.
          Ще потърся в Бриколажа препарата за кухини и след тунинга ще го омажа хубаво с него.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Супер изглежда, поздравления!

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            ..........но отзад....
            Странно, защо при мен се наложи само да се подрежат калобраните Може би е защото все пак моите гуми бяха карани, но разликата в височината на грайфера с нова гума е не повече от 2 до 3мм

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
              Супер изглежда, поздравления!



              Странно, защо при мен се наложи само да се подрежат калобраните Може би е защото все пак моите гуми бяха карани, но разликата в височината на грайфера с нова гума е не повече от 2 до 3мм
              Ами ако си със стандартните джанти е много вероятно да става и така при теб,но с изхвърлени/реално новите джанти са с 2.5см. изхвърлени навън/ опира повече при завой!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Опс....твоите 16" ли са?

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
                  Опс....твоите 16" ли са?
                  Не е от цолажа. От офсета е. Оригинално е +25, а неговите са нулеви. И ти ако сложиш нулеви, и ти ще трябва да поработиш там.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Сега видях снимките. Удивително е само с смяната на едни гуми и джанти, какво се постига. Поздрави изглежда супер. Айде чакам за Крън да видим каква, ще е хавата.
                    Имаш ли още за натягане на торсионите?
                    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Не е от цолажа. От офсета е....
                      Да, сетих се ама след като зададох въпроса

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Сега видях снимките. Удивително е само с смяната на едни гуми и джанти, какво се постига. Поздрави изглежда супер. Айде чакам за Крън да видим каква, ще е хавата.
                        Имаш ли още за натягане на торсионите?
                        Повече от това не е редно. Не остава ход надолу и по завоите е приключение.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                          Сега видях снимките. Удивително е само с смяната на едни гуми и джанти, какво се постига. Поздрави изглежда супер. Айде чакам за Крън да видим каква, ще е хавата.
                          Имаш ли още за натягане на торсионите?
                          Ами има още...ама колко хич и не знам...
                          Левия е по-натегнат от десния,но това както и Спарки ми каза по тела не е съществен проблем!
                          За Крън...утре сутринта ще ходя рано-рано ,за да дам поръчката.Дайте съвет и вие...
                          Отзад ще слагам задните амове на Патрола от което произлизат няколко въпроса
                          1.Амовете са Монро-т.е. по-твърдички от на други марки
                          2. Амовете освен това са и от Патрол-т.е. по-усилени са от тия на Тераното,което означава най-вероятно още по-твърдички.
                          3. При направата на новите пружини ще ги поръчам 6 см. по-високи/идеята ми е като слегнат с около 1 см. в последствие да се установят на желаните от мен 5см./,но...дали при условията на т. 1 и 2 да не ги направя със същата твърдост като оригиналните,и само да вдигна височината им,или да ги направя и малко по-твърди???
                          Въпроса е да не би отзад да стане каруца и особено по черно да ми падат в петите бъбреците...
                          Та какво бихте ме посъветвали....
                          1.По-високи пружини със същата твърдост
                          2.По-високи пружини с увеличена твърдост
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Увеличена твърдост. По-малко ще се клати.

                            Виж с колко трябва да го вдигнеш към момента, за да се изравни с предницата. Към това прибави 2-3см. Задницата трябва да е леко "щръкнала", за да може като го натовариш да не заприличва на стар москвич с капнали ресори.

                            Усилени амове на значи твърди амове. А дългото терано тежи може би повече от патрола ти. Каквито и пружини да сложиш, комфорта зависи повече от амовете, освен ако не сложиш пружини от локомотив.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Увеличена твърдост. По-малко ще се клати.

                              Виж с колко трябва да го вдигнеш към момента, за да се изравни с предницата. Към това прибави 2-3см. Задницата трябва да е леко "щръкнала", за да може като го натовариш да не заприличва на стар москвич с капнали ресори.

                              Усилени амове на значи твърди амове. А дългото терано тежи може би повече от патрола ти. Каквито и пружини да сложиш, комфорта зависи повече от амовете, освен ако не сложиш пружини от локомотив.
                              Клатенето не идва ли по-скоро от амовете,а не от пружините???
                              Все ми се струва,че на Патрола амовете ще са по-твърди от на Тераното...
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Клатенето не идва ли по-скоро от амовете,а не от пружините???
                                Все ми се струва,че на Патрола амовете ще са по-твърди от на Тераното...
                                Накланянето при завой иде от пружините. Динамичното клатене иде от амовете, пружините и стаб.щангата. Абе сложно е.

                                За твърдостта на амовевте - не е сигурно. Маже да са, а може и да не са по-твърди от аналогични от същата марка, но за дълго терано. Разликата в базите е сериозна. Разликата в теглото - не толкова.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X