Не знам защо производителите се ориентираха само към хибриди,с пробег около 40-50 км,и пълни електрички.Много по-умно е хибрид,ама с 200-300 км пробег,плюс вграден генератор,удължител на пробега.Никой няма да се притеснява,кога ще му клекне акумулатора
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Края на ДВГ в Европа - всеки ден по една две статии
Свий
X
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеЕ то като свърши бензина пак същия хОй
Но и истинския проблем не е в това, а другаде - на електричките като им махнеш аеродинамиката, рекуперацията и прочие, пробега продължава да е смешен даже и върху асфалт, хич да не гледаме времето за зареждане.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеНе знам защо производителите се ориентираха само към хибриди,с пробег около 40-50 км,и пълни електрички.Много по-умно е хибрид,ама с 200-300 км пробег,плюс вграден генератор,удължител на пробега.Никой няма да се притеснява,кога ще му клекне акумулатора
Батерията за 40-50км е малка по габарити - и с малко желание можеш да я пъхнеш в всяка съществуваща средноразмерна кола! И цената е много добра! Затова се ориентират към нея.И тенденцията е да я направят 18-20kWh ама със същите размери!Има шанс!
Ако батерията премине границата от 60-70 kWh тя вече е голяма тежка - не става за вграждане в традиционна кола.Трябва шасито да е проектирано специално за нея.. И се оскъпява.
Така че чрез малката батерия електрическата е вече тук! Отделно и се зарежда от слаб контакт (за успокоение на хората тук)
Аз всъщност мисля че напук на логиката електричеството по добре пасва точно на офроуда и високопроходимите!
Логиката ми е много проста:
Правиш прост джип само с предно предаване!(по евтино и сигурно) - обаче на задния мост слагаш малкия електромотор с малката батерия 13.5!
И обикновенно джипа си кара само с предното и ДВГ - но в момента като закъса електрониката светкавично включва електродвигателя в задния мост!
Пак получаваш 4х4 но:
Няма връзка с предния двигател няма муфи пуфи раздатки простотии...Което означава по малко пари и по голяма сигурност
Имаш хибрид - моментална дига категорията и уточнихме че комбинацията от този мотор с тази батерия излиза около 10-12000лв (при шкодите)
Реално получаваш 2 в 1
Ще взема да пиша в завода на Шкода на принципа ако стане!
Коментар
-
Е, никой не е забранил и да си кандилкаш резервна батерия за екстрени случаи.
а изотчването на гориво от нещо след 1985 не е тривиално.
Иначе че за електричките е рано е факт.
Но пък за офройд са се утепали. Особено с мотор на колело. Можеш да правиш всякакви неща.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Аз не съм чел,някой въобще да разработва пауър банк за електрички,например 50 кг,да си я хвърлиш в багажника.Ама,ако е 12 бона,май няма много да ги харчат...А това оскъпяване на хибрида,в сравнение с обикновената кола,е прекалено.Сигурно трябва да минеш 200000 км,за да го избиеш,а тогава ще се окаже,че трябва да купуваш нов акумулатор...
Коментар
-
Купил си си хибрид (лайноягодка по дефиниция още) иси направил ти сметката, или някой така ти разправя?
Щото тука в офиса има един с 2 хибрида (негов и на жена му) - неговия хибреид харчи колкото тераното ми, дето е с 15 години по-старо и няма нищо хибридно в него.
-
Към sparkybg: Вече го писах, но сега в студения сезон моята Хонда Джаз харчи по-малко отколкото хибрида Тойота ЦХР на съпругата ми. През лятото са равни или с лек превес на хибрида. Карат се поне през зимния сезон по един и същ начин.
Но това като го написах ми опонираха, че не мога да сравнявам двата автомобила като класове, екстри, сигурност, което е вярно, но в Джаза има повече място отколкото в ЦХр.
-
Ми терното ми тежи тон и 800, с големи баници, вдигнато, и с аеродинамика на тухла четворка. Другото е RAV4 хибрид. Те не могат да се сравняват, ама в обратна посока - RAV 4 дори при еднакви други условия трабва да харчи драстично по-малко - тя е натъпкана с уж нови технологии, с по-малки и шосейни гуми, с драстично по-добра аеродинамика, с драстично по-малки загуби по трансмисия и прочие.
-
-
Все още не мога да си представя паркинг пред блок в Люлин(примерно) със зарядна станция на всяко паркомясто. Като започне да се случва електричките поне в града ще изместят течните горива. Кой знае, може да се случи и само след 5 години, не е чак толкова сложно.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Ако си в София мога да ти го покажа лично! В комплекс Цариградски в подземния паркинг една трета от колите са на ток!! Хората си имат определени паркоместа и зад колата има контакт! И вечер се вижда че са включени! Верно - засега не са повече от 50% от всички коли но.... преди 2 години нямаше нито една!
-
Ти правиш ли разлика от "паркинг пред блок" и "подземния паркинг в к-с Цариградски"?
-
-
И все пак,за телефони има пауър банк да си купиш,за кола-не.Кое е по-лошо,коя батерия да падне,на колата,ще останеш на пътя,в студа?А и никой не споменава,батерията на електричката да се сменя бързо,като на Нокия с фенерчеНа момента,електричките са на нивото на GSM преди 30 години,дето е с големина на тухла,и изкарва 20 минути разговори с едно зареждане.Дали е изгодно да си купиш нещо,което ще е остаряло след 1-2 години?
Коментар
-
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение... Дали е изгодно да си купиш нещо,което ще е остаряло след 1-2 години?
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнениеНа момента,електричките са на нивото на GSM преди 30 години,дето е с големина на тухла,и изкарва 20 минути разговори с едно зареждане.Дали е изгодно да си купиш нещо,което ще е остаряло след 1-2 години?
Сега ситуацията е друга... всъщност кой знае... може "Тесла" да прави по-чевръсти пиколата на хотелите и да вдига разни бариери, където иначе навъсени гавази щателно те оглеждат и питат при кого отиваш, преди да те пуснат... не знам.
Според мен обаче е нещо като i-продуктите на "Ябълката" - купуват се от "умнокрасиви" щото са "фьешън". Но ще стане като мобилните телефони - в един момент ще са масови. И няма да са само "с фенерче"."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
Гагич пак не четеш
100 км дневно е х 50 в посока което заедно със магистралното и градското е 1 час в посока
Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнениеБългарина е свикнал да има собствено МПС, да е независим, да си пътува до работа по 100 км дневно)"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Бях тръгнал да си търся употребявана електрическа кола ,че живея на 30 километра от града . Намерих една баничарка Пежо - 1998-а( за 8000 лв.) поръчкова от пощите на ....Белгия ,май беше ... не помня . Беше със сменени батерии от една фирма във Варна която се занимава с електрички. Според специалистите, на моето каране около 60-100 километра на ден, тези батерии щяха да издържат 3 години , след което пак нови, които към мометна струват 15 000 лева , ама тогава щели да бъдат евтини. Еми не ми излязоха сметките никак. Ако в годината има 250 работни дни ми излиза по 20 лева на ден, само стойността на батериите , без цената за тока.Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!
A1+
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнениеПреди време Гоблинът беше писал някъде из темите, че смяната на батериите в САЩ излиза около 2-3000 долара."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Кольо коментира
Днес, 20:03
Росен най-добре ще каже какво е имал предвид.
Според мен става въпрос за общо 100 км, за да ходи на работа."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
То и във Фъндъкшехир (новото име на ПерниСофия туй) правиха опити с нощни автобуси, просъществуваха общо взето едно лято и ги спряха. Бяха през около един час. Четири линии май бяха, бая дълги, кръстосваха Фъндъкшехир надлъж и шир
-
Знам ги софийските, зет ми дори ги караше. Имаха и контрольори в тях постоянно. Спряха ги заради Ковид, иначе щяха да си движат още.
Моята мисъл беше друга - все някъде нещо липсва - в Берлин много малко дежурни аптеки, в София има доста. Явно няма търсене- подготвят се отдалече, а ако все пак нещо им стане, предполагам ходят в спешните отделения
-
50 км в посока са си много наистина.
Преди години Младен Стоянов(участник тук) ми предлагаше работа с много приятна заплата, но трябваше да пътувам 55 км в едната посока.
И се отказах. А то и нощни смени, а аз съм заспивал вече два пъти зад волана, без инциденти слава Богу, и това също беше част от мотивите да не започна там.
-
-
Горките хора в Берлин, срам, рев и сополи в студа...
Градските електрически автобуси не успели да тръгнат в големия студ и се е наложило добрите "мръсни и миризливи" стари дизели да спасят положението.
ЛИНКБъдете живи и здрави!
Коментар
-
Мисля, че тези не са с батерии, а с кондензатори.
-
За автобусите с номер 84 и 284 - електрически са и пътьом от Летището към центъра се подзареждат около 10 минути на една спирка след "Окръжна Болница". Трябва да отида и да ви снимам с часовник процеса, А коментара за вложената в начинанието мисъл ще го оставя на вас, щото мен ме избива на ненормативна лексика.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар