Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мишо не знае ли бе Деди?
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Мишо щеше да идва , че и той само беше чувАл за съществуването на такъв двигател .....🙄

  • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    ...някой който е ремонтирал такъв тип машини случвало ли му се е да не индикира самодиагностиката такъв очеизваден електрически проблем като незакачени дюзи...
    На Hemi-то след като го сглобихме ако помниш въртях с изключени дюзи да вдигне масло. Грешки не трупа при това въртене. Не знам дали след като запали ще натрупа, ако е откачена само една.

    ПП: Има грешка за всяка дюза. Ама гледа при нпрежение на акумулатора над 10 волта и двигател и под 3000 оборота. Гледа за обратен индуктивен пик след изключване на дюзата и ако го няма, трупа грешка.
    Последно редактирано от sparkybg; 17-01-25, 11:12.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      И тук беше така, акумулатор току що минал цикъл на "умно" ( заряд -разрядно ) устройство, двигатела рипкащ но загрят на празен ход .......абе жълтурковщинЯ някаква 🤨

  • Каквото направи Дядо , все е хубаво !!!!!
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • Малко дядо реши да подреди гаража ( не се получи особенно ), но поне си свързах новото дистанционно към стационарната лебедка, С нея дърпам из гаража умрелите джипки, тя скача удря се тук там и старото почина. Новото тръгна някак си неуверено и си сложих кабелното дистанционно да си свърша работата. Сега като натисна "пауър бутон" си светва постоянно светодиодната и иникация, като натисна "ин" или "аут" мига все едно че изпълнява командата, но приемника не я изпълнява, До сега такова в този корпус дистанционните са ми с "щрак-щрак" бутон за включване, при това е само натискане без задръжка Впроса е аз ли с късмета на начинаещия първия път съм налучкал комбинация от бутони за да се сдвоят приемник и предавател, или от разсадика с елхички пак съм хванАл борчето


      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07969.JPG Прегледи:0 Размер:556.4 КБ ID:6988538
      Те това е гадта
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • Честито, Владо! Да си купиш и подемник (за колите).
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
          Честито, Владо! Да си купиш и подемник (за колите).
          Оценявам чувството ти за хумор


          Има друг дизайн дистанционни които се самоизключват след известно време, нямат бутон "вкл" и за да тръгнат натискаш едновременно и задържаш повече от 5 секунди "ин" и "аут" бутоните, въпроса е дали има някаква последователнос от натискане на бутоните за да тръгне пак това дистанционно
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Виж в приемника дали има някаква индикация - приема сигнал, разпознава го и т.н.
            Или виж документацията да ги чифтосаш отново.

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              Нямам документаци, нищо само двете кутийки с еднакви лепенки на гърба (съвпадащи букви и цифри) В предавателя няма джъмпери, ключета , нищо само постна електроника, приемника е залят със смола и съм до тук .............

            • stefsab
              stefsab коментира
              Редактиране на коментар
              Чичо Гошо не подсказва ли ?

            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              За сега мълчи 😥

          • https://m.media-amazon.com/images/I/91GVoAUTQRL.pdf
            ________________________________________________
            Subaru OUTBACK 2,5
            Hyundai TUCSON 2.0

            Коментар


            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              На Деди телефона е с копчета

            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              Така е, търсих с шайба ама няма.

            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Ако не намериш с шайба, имам един с 3 магнита и манивела. Работи без абонамент, само дето е тежък.

          • След като от сайта ми отговориха че сигурно съм вързал нещо неправилно и спряха да ми отговарят им теглих една ....От "Денис лебетката " си взех ново "старовремско", че и работещо и смятам проблема за решен. Другото отива в "стоки за левче" някой ако го иска да казва.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Понеже темата повече е техническа отколкото "разходкаджийска"да питам "метълите". Нормалната маркировка на болтовете е с цифри за милиметровите и чертички за инчовите, обаче шах - дойде "Гранд збироток " с какви ли не неоргинални болтове къде ли не и стандартни ( за модела ) инчови болтове 3/8" х 16 бяха заменени с други също 3/8 х 16 но със странна маркировка някои с черти други с цифри Въпроса е срещали ли сте такава за "инчаци, евентоално къде Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07982.JPG
Прегледи:528
Размер:197.0 КБ
ID:6989393
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Дедо, търси с тези ключови думи "sae bolts tension grades" и отиди на покажи изображения за да видиш таблиците

            • За инчаци с маркировка 8.8 ли питаш? Щото принципно едното няма пряка връзка с другото. Стандарта за резба си касае резбата, стандарта за якост - якостта.

              Примерно:
              https://itt-shop.bg/bolt-shestostene...n3-8x5-8-14692


              И още:
              https://www.vida-vint.com/bg/931-933-inch/
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Маркировката не е за инчак или милиметров, а за якост или grade (или там както го наричаха ония от другата страна на голямата вода). После стандарта за размерите и резбата е второ нещо - като има няколко стандарта за размер на глава спрямо резба например (милиметрова 8-ца има и с 12, и с 13, и с 14мм глава по 3 разлиани стандарта, башка с цяла резба, с не-цяла резба, с тънка или удебелена "шия" и т.н.).

                И те-така... Някои като прави инчаци, предполагаемо ги прави за държави, в които маркировката по стандарт е с чертички и затова масово са с чертички. И обратното. Но не е задължителност.

              • дядо владо
                дядо владо коментира
                Редактиране на коментар
                Явно е така, а аз си мислех че е задължителност 🙄

              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                И аз мисля, че няма връзка. Защото, при стари Тойоти резбата е метрична, а якостта е с чертички. Така че, според мен, с резбомер определяй резбата. Друго не ми идва наум.

            • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Понеже темата повече е техническа отколкото "разходкаджийска"да питам "метълите". Нормалната маркировка на болтовете е с цифри за милиметровите и чертички за инчовите, обаче шах - дойде "Гранд збироток " с какви ли не неоргинални болтове къде ли не и стандартни ( за модела ) инчови болтове 3/8" х 16 бяха заменени с други също 3/8 х 16 но със странна маркировка някои с черти други с цифри Въпроса е срещали ли сте такава за "инчаци, евентоално къде Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07982.JPG
Прегледи:528
Размер:197.0 КБ
ID:6989393
              Във форума (някъде) имаше теблици с означения на болтовете. Там имаше и подобни извращения.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Тази обаче бройка двигател (4.7 на гранд чероки) продължава да ме изненадва, Това че болтовете са с някакво означени - разбрах има и други стандарти, това че някакви криво ляво паснали на мястото където са сложени, без да се съблюдава стъпка тип и диаметър на резбата ( няма нито един детаил където всичките болтове да са оригиналните или поне да са еднакви по вид ) ще го отстранявам когато го сглобявам, но тези следи в цилиндрите някой дали има идея как са се появили , не се усещат при преминаване с пръст или нокът...

                . Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07998.JPG Прегледи:0 Размер:238.8 КБ ID:6989816
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  И аз си мисля нещо такова, предвид че мотора е "сбироток" , но реших да питам и други с опит ☕

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  На мен и хонимга ми е малко странен. Все едно е правен с дрелка. Пресен ли е или е работил мотор? Да не е оная 4.7ца WK в насипно състояние?

                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не, тези с "насипната" се скатават , не вдигат телефони и т.н този е друг някъде от шуменско , а къде е "тюниХован" незнам, ма ако дойдеш за по на кафе ( кола) ще го оклюкаме .......

              • Временно (като за почивка) спирам с джипките и се опитвам да вдъхна живот на едно отдавна мъртвородено нещо наречено "тракторЕ". На дневен ред са спирачките. След много опити "втора ръка" купувам нови спрачни цилиндърчета, маркучи, тръбички и спирачна помпа но МЯУ, нещо не е така. Помпата е от "москвич 2141Алеко" . Има три връзки за щуцери, два отгоре на снимката и един отдолу. Долния го бях запушил и вземах налягане от горните. След обезвъздушаване и липса на налягане отпред махам казанчето и гледам. Задната секция (в зеленото кръгче) при натискане на педала дава признаци на живот, но предната (в червеното) не мъцва. Аз ли бъркам свързването (УАЗ имаха някакв двойни връзки), борче ли пак съм хванал в разсадника с елхички или с партизански плам и самоотверженост браДския усрАински народ е призвел менте за да провали продукцията н "Москвич"

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC08001.JPG Прегледи:0 Размер:154.9 КБ ID:6990992
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • bocho64
                  bocho64 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тая стрелкичка дето е до зеленото кръгче през един тройник към предните търкалета,двете отпред с по една тръбичка към задните. Втората секция почва да работи като натовари достатъчно първата,на сухо няма да я видиш да мърда.

                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Сполай ти, ще пробвам !

                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  ......пробвАх го,получИ се, ще идваш да те черпя че се забравихме и на улицата ще се разминем без да се познаем :-)
                  До сега не съм конструирал спирачни системи и ако съм сменял нещо слагам тръбичките както идват от преди това. По близо до педала да е по-натоварената част някакъв челен сАвеЦки опит в автомобилостроенето ли е , или го има и на други коли?

              • А какво е това нещо "тракторЕ"?

                Коментар


                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ветеринаря които се грижи за животните ми преди три години с половинката си решиха да направят малка конна база и ферма, За да си помага в работата беше купил "нещо" гръмко наречено малък трактор самоделка ( на местния диалект - тракторЕ) но което някой е сънувал че е гледал как се прави трактор💀 ..............и се започна това да поправя онова да преоформя ужасТна ужасТ, 😪 цените за тези три години на подобен вид техника паднаха и сега го правя просто от спортна злоба и желание да трупам опит.....

                • jordanov sv
                  jordanov sv коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да, вече разбрах каква е идеята на нещото.
                  Все пак съм на мнение че не му трябват и кой знае кви спирачки. Предполагам някогашният замисъл е бил основно за транспорт, демек вместо да се запряга кон у каруцата, каруцата да се закача на тракторето и да се свърши работата.
                  Ся- евентуално- ако има някаква навесна система с хидравлика и ако ще влачи тежко ремарке /тор, бали/ по криви терени може да се измисли спирачка на ремаркето, например...

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X