Мишо не знае ли бе Деди?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
При Дядо Владо
Свий
X
-
На Hemi-то след като го сглобихме ако помниш въртях с изключени дюзи да вдигне масло. Грешки не трупа при това въртене. Не знам дали след като запали ще натрупа, ако е откачена само една.Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение...някой който е ремонтирал такъв тип машини случвало ли му се е да не индикира самодиагностиката такъв очеизваден електрически проблем като незакачени дюзи...
ПП: Има грешка за всяка дюза. Ама гледа при нпрежение на акумулатора над 10 волта и двигател и под 3000 оборота. Гледа за обратен индуктивен пик след изключване на дюзата и ако го няма, трупа грешка.
Последно редактирано от sparkybg; 17-01-25, 12:12.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Малко дядо реши да подреди гаража ( не се получи особенно ), но поне си свързах новото дистанционно към стационарната лебедка, С нея дърпам из гаража умрелите джипки, тя скача удря се тук там и старото почина. Новото тръгна някак си неуверено и си сложих кабелното дистанционно да си свърша работата. Сега като натисна "пауър бутон" си светва постоянно светодиодната и иникация, като натисна "ин" или "аут" мига все едно че изпълнява командата, но приемника не я изпълнява, До сега такова в този корпус дистанционните са ми с "щрак-щрак" бутон за включване, при това е само натискане без задръжка Впроса е аз ли с късмета на начинаещия първия път съм налучкал комбинация от бутони за да се сдвоят приемник и предавател, или от разсадика с елхички пак съм хванАл борчето
Те това е гадта0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Оценявам чувството ти за хуморПървоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеЧестито, Владо! Да си купиш и подемник (за колите).
Има друг дизайн дистанционни които се самоизключват след известно време, нямат бутон "вкл" и за да тръгнат натискаш едновременно и задържаш повече от 5 секунди "ин" и "аут" бутоните, въпроса е дали има някаква последователнос от натискане на бутоните за да тръгне пак това дистанционно
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Виж в приемника дали има някаква индикация - приема сигнал, разпознава го и т.н.
Или виж документацията да ги чифтосаш отново.
Коментар
-
След като от сайта ми отговориха че сигурно съм вързал нещо неправилно и спряха да ми отговарят им теглих една ....От "Денис лебетката " си взех ново "старовремско", че и работещо и смятам проблема за решен. Другото отива в "стоки за левче" някой ако го иска да казва.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Понеже темата повече е техническа отколкото "разходкаджийска"да питам "метълите". Нормалната маркировка на болтовете е с цифри за милиметровите и чертички за инчовите, обаче шах - дойде "Гранд збироток " с какви ли не неоргинални болтове къде ли не и стандартни ( за модела ) инчови болтове 3/8" х 16 бяха заменени с други също 3/8 х 16 но със странна маркировка някои с черти други с цифри Въпроса е срещали ли сте такава за "инчаци, евентоално къде
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
За инчаци с маркировка 8.8 ли питаш? Щото принципно едното няма пряка връзка с другото. Стандарта за резба си касае резбата, стандарта за якост - якостта.
Примерно:
https://itt-shop.bg/bolt-shestostene...n3-8x5-8-14692
И още:
https://www.vida-vint.com/bg/931-933-inch/Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Маркировката не е за инчак или милиметров, а за якост или grade (или там както го наричаха ония от другата страна на голямата вода). После стандарта за размерите и резбата е второ нещо - като има няколко стандарта за размер на глава спрямо резба например (милиметрова 8-ца има и с 12, и с 13, и с 14мм глава по 3 разлиани стандарта, башка с цяла резба, с не-цяла резба, с тънка или удебелена "шия" и т.н.).
И те-така... Някои като прави инчаци, предполагаемо ги прави за държави, в които маркировката по стандарт е с чертички и затова масово са с чертички. И обратното. Но не е задължителност.
-
Явно е така, а аз си мислех че е задължителност 🙄
-
И аз мисля, че няма връзка. Защото, при стари Тойоти резбата е метрична, а якостта е с чертички. Така че, според мен, с резбомер определяй резбата. Друго не ми идва наум.
-
-
Във форума (някъде) имаше теблици с означения на болтовете. Там имаше и подобни извращения.Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнениеПонеже темата повече е техническа отколкото "разходкаджийска"да питам "метълите". Нормалната маркировка на болтовете е с цифри за милиметровите и чертички за инчовите, обаче шах - дойде "Гранд збироток " с какви ли не неоргинални болтове къде ли не и стандартни ( за модела ) инчови болтове 3/8" х 16 бяха заменени с други също 3/8 х 16 но със странна маркировка някои с черти други с цифри Въпроса е срещали ли сте такава за "инчаци, евентоално къде
Коментар
-
Тази обаче бройка двигател (4.7 на гранд чероки) продължава да ме изненадва, Това че болтовете са с някакво означени - разбрах има и други стандарти, това че някакви криво ляво паснали на мястото където са сложени, без да се съблюдава стъпка тип и диаметър на резбата ( няма нито един детаил където всичките болтове да са оригиналните или поне да са еднакви по вид ) ще го отстранявам когато го сглобявам, но тези следи в цилиндрите някой дали има идея как са се появили , не се усещат при преминаване с пръст или нокът...
.0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
Временно (като за почивка)
спирам с джипките и се опитвам да вдъхна живот на едно отдавна мъртвородено нещо наречено "тракторЕ". На дневен ред са спирачките. След много опити "втора ръка" купувам нови спрачни цилиндърчета, маркучи, тръбички и спирачна помпа но МЯУ, нещо не е така. Помпата е от "москвич 2141Алеко" . Има три връзки за щуцери, два отгоре на снимката и един отдолу. Долния го бях запушил и вземах налягане от горните. След обезвъздушаване и липса на налягане отпред махам казанчето и гледам. Задната секция (в зеленото кръгче) при натискане на педала дава признаци на живот, но предната (в червеното) не мъцва. Аз ли бъркам свързването (УАЗ имаха някакв двойни връзки)
, борче ли пак съм хванал в разсадника с елхички
или с партизански плам и самоотверженост браДския усрАински народ е призвел менте за да провали продукцията н "Москвич"
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
......пробвАх го,получИ се, ще идваш да те черпя че се забравихме и на улицата ще се разминем без да се познаем :-)
До сега не съм конструирал спирачни системи и ако съм сменял нещо слагам тръбичките както идват от преди това. По близо до педала да е по-натоварената част някакъв челен сАвеЦки опит в автомобилостроенето ли е , или го има и на други коли?
-
Коментар
-
Ветеринаря които се грижи за животните ми преди три години с половинката си решиха да направят малка конна база и ферма, За да си помага в работата беше купил "нещо" гръмко наречено малък трактор самоделка ( на местния диалект - тракторЕ) но което някой е сънувал че е гледал как се прави трактор💀 ..............и се започна това да поправя онова да преоформя ужасТна ужасТ, 😪 цените за тези три години на подобен вид техника паднаха и сега го правя просто от спортна злоба и желание да трупам опит.....
-
Да, вече разбрах каква е идеята на нещото.
Все пак съм на мнение че не му трябват и кой знае кви спирачки. Предполагам някогашният замисъл е бил основно за транспорт, демек вместо да се запряга кон у каруцата, каруцата да се закача на тракторето и да се свърши работата.
Ся- евентуално- ако има някаква навесна система с хидравлика и ако ще влачи тежко ремарке /тор, бали/ по криви терени може да се измисли спирачка на ремаркето, например...
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар