Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/


    Не че няма да го отворя тези дни заради шума от скоростите, но все пак да чуете и да кажете как звучи.
    На малко по високи обороти се чува по силничко звука който ме притеснява, като се пренася и към въздушния филтър. Не знам дали е възможно да чувам клапата преди карбуратора. Ако нещо е запушен ауспуха и да трака към клапата и карбуратора се чудя. При 4Т като затискаш ауспуха за да чуваш мотора как работи и в един момент започва да тропа количката (шибъра) на карбуратора. Дали и този ефект се получава при 2Т ако ауспуха нещо се е запушил....
    EXC TPI 2019

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Малко е сложно да се прецени по "телефона" , но се чува неприятен звук , нещо е доста износено , разбито ,или хлабаво, възможно е луфт между буталото и буталния болт.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Прилича ми на биела .Свали карба ,после кутията с клапите и ще видиш (пипнеш) биелата в какво състояние е.
        Силата е нищо без контрол.

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          Някой да може да каже размерите на скобата за сваляне на магнета. Интересува ме най вече стъпката на резбата на самия магнет.
          В нета намирам някакви размери (27х1) но все пак да си питам.
          Последно редактирано от chavetoo; 27-11-16, 08:56.
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            Със скобата се оправих, става скоба за Хонда с лява резба. Разглобих всичко и за мен лагера който е под кошницата на първичния вал е заминал. Още преди да го избия и при леко завъртане се чува как шуми като предава шума по целия картер.
            Биелата няма никакви луфтове и е на Прокс. Буталото е S3 на Вертекс 71.93мм буква А. Като най долу на полата като го меря е 71.82мм според ел. шублер който е верен според мен. Утре ще го занеса в бачкането и там стругара да го провери с микрометър... Даже ще прескоча до шлайфисти на ДВГ и те да вземат размери. Според мен ситното тропане е от буталото. Цилиндъра изглежда добре, има си хонинг и не е надран, но като се вземе размер и на него тогава ще стане ясно колко живот му е останал.
            ЕДИТ: лагерите на двата вала са сачмени, ролковите лагери са на "избирача". Тези на КВ изглеждат добре, мисля да сменя само семерингите, но на по малкия не виждам числа. Най вероятно размерите са някъде отдолу, но трябва да го унищожа за да видя числата а все още не ми се ще да го мачкам. Предполагам за там ставаше на въпрос, че семерингите са витонови, ако сложа обикновени имали проблем.
            Също така отдолу на единя картер има болт точно под КВ това дали не е за блокиране на вала?

            Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
            Последно редактирано от chavetoo; 27-11-16, 16:53.
            EXC TPI 2019

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Скоба става от Китайските атв-а, има я в Търговище - Ванеда -15лв.
              Хонинг щом има, има години карани в мотора. Размера на семеринга е отвътре, а това има като инфо в пространството за заменяемост
              1 x LHS CRANK SEAL KOK 20x35x6 ? VITON ktm 47030076100 (2004-14 105 85 65)
              1 x RHS CRANK SEAL KOK 38x52x7 - VITON ktm 0760385273 (1994-14 250 300)
              Слагал съм и обикновени семери и със сигурност карат 2 сезона.
              Болта е дренажен,и не е за законтряне ,а евентуално ако мотора стане подводница
              Силата е нищо без контрол.

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Това дали е добро ?
                Всъщност май вече няма значение,ама !
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15218681_1446856445339700_201983568_n.jpg
Прегледи:1
Размер:104.0 КБ
ID:5735536

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Изглежда много добре, дано да те радва.
                  Моя ми допадна още от първото каране.

                  ЕДИТ: гарнитурата под цилиндъра е метална при мен.
                  Последно редактирано от chavetoo; 27-11-16, 17:34.
                  EXC TPI 2019

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                    Изглежда много добре, дано да те радва.
                    Моя ми допадна още от първото каране.

                    ЕДИТ: гарнитурата под цилиндъра е метална при мен.
                    Пътува от Италия . Ще досаждам и аз като дойде !

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Добре дошъл в сектата, Джартони! Честит да ти е!

                      Гардове на радиаторите задължително, и в никакъв случай капачка на 1.8бара, ако не искаш да сменяш радиатори. От 2007-ма на горе са BEHR и се пукат като сапунени мехури - е така от нищото.
                      Силата е нищо без контрол.

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                        ....

                        ЕДИТ: гарнитурата под цилиндъра е метална при мен.
                        Не съм виждал с метална .. ,колко десети е дебела?
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Метална е и тази под големия капак на който е водната помпа. Утре ще мога да кажа колко е дебела.

                          Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение

                            Гардове на радиаторите задължително, и в никакъв случай капачка на 1.8бара, ако не искаш да сменяш радиатори. От 2007-ма на горе са BEHR и се пукат като сапунени мехури - е така от нищото.
                            Ха ха ха ,ти от де знаеш бе. Даже единия е спукан.
                            Значи работата е ясна.Човека казва че не е удрян или усукан а има теч.

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Аз съм с 1.8 даже мотора дойде с две капачки. Трябва да си видя радиаторите и да я сменя. А каква да сложа.

                              Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                                Ха ха ха ,ти от де знаеш бе. Даже единия е спукан.
                                Значи работата е ясна.Човека казва че не е удрян или усукан а има теч.
                                Ми наблюдения и пряк контакт .Просто си потърси радиатори от моделите до 2007-ма (трудна работа) - еднакви са на размери и захващане, или Китайци които са по-здрави от заводските. Нашите ги караме с капачки от КТМ на 1.8, но са от стария матрЯл .Все пак ,и мотоциклетостроенето следва пътя на съвременните автомобили - много пластмаса, части от станиол и болтчета от гипсокартон.
                                Силата е нищо без контрол.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X