Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Еййй , че ебавате човека
    Това е копче за смяна режима на работа на двигателя (две карти).
    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Ей предадохте се без бой за нула време ...

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
        Нещо да ми хареса и да няма стартер.
        2т моторите палат с поглет или петел като кацне на манивелата стартера е излишен

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
          2т моторите палат с поглет или петел като кацне на манивелата стартера е излишен

          Зависи къде си и в каква поза
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            Ясно но много малко пъти съм ритал втори път 2т. карал съм yz250 2т

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Съгласен съм, но защо трябва да ритам след като може да има стартер.
              В интерес на истината за копчето съм чувал за какво е, но според някои хора не се случва нищо. Точно затова реших да попитам, но някои решиха да се бъзикат.
              Утре ще разбера какво съм си купил и ще споделя някоя снимка тук. По документи е края на 2012г като модел не знам коя е защото ми е много мътно с моторите.
              По номер на рамата предполагам може да се разбере коя година е. Засега само знам, че е малко "одръцан" външно, има един кашон в който има инсталация, стартер и всичко нужно за него, както и още разни неща към мотора. Реално ако стартера бачка ще го монтирам най вероятно защото за 2кг няма да се правя на луд и да ритам. От 124кг на около 115кг като сляза и ще ми е перце.
              Та от утре ще почна да питам... дори за неща които ги знам. Просто ми харесва да общуваме, дори и да спорим.
              EXC TPI 2019

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Със копчето за дъждобрана мотора е муден,по бавно реагира все едно липсва гориво,а със слънчевото копче до 5 се итрелва на една гума.

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                  Със копчето за дъждобрана мотора е муден,по бавно реагира все едно липсва гориво,а със слънчевото копче до 5 се итрелва на една гума.
                  Това най вероятно ще го разбера догодина. Сега съм в бокса с две спукани ребра и само ще гледам отстрани. Затова пък ще имам достатъчно време да го разглобя целия за основно почистване и гресиране след това.
                  EXC TPI 2019

                  Коментар


                  • Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                    Зависи къде си и в каква поза
                    +1

                    Първоначално публикуван от iacata Преглед на мнение
                    Ясно но много малко пъти съм ритал втори път 2т. карал съм yz250 2т
                    Зависи къде караш....то и аз съм карал без 1 път да ми се наложи да ритам и то 4Т, ама стартера си е голям плюс в гората.

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                      Със копчето за дъждобрана мотора е муден,по бавно реагира все едно липсва гориво,а със слънчевото копче до 5 се итрелва на една гума.
                      То и това му е целта на това копче ,при кално и мокро задницата да не ходи където си поиска ,особено и задната гума ако е заминала става веселба .Това ако го караш от средни до високи иначе в ниските и без копчето ще върви ,като трактор .Добра е машинката ,желая ти бързо възстановяване и да и се радваш дълго.

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        В интерес на истината, аз не намирам осезаема разлика във тези режими на работа (включително и на моя мотор). Номера е да го удушиш с една скорост нагоре от колкото ти се струва ,че ще върви, и тогава няма проблеми на хлъзгави места.

                        пп .. ,а кита за стартера на Гаската не стига че струва колкото теглото си, ама в злато, ами е проблемен колкото и на КТМ-а (бендикси ,втулки ,четки и тн) и е май само за украшение и трябва да се използва само в належащи случаи. Виж, вече Бета и КТМ 2017 са преоткрили топлата вода за стартера ,копирайки Японците и Италианците от 90-те години.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Днес дойде газката и много ми е кеф. Разпарчетосах го целия и хванах да го мия и смазвам. Видях няколко щети които не са болка за умиране, но ще трябва да ги оправя.
                          Седалката е счупена, но си личи само като е свалена. Като е свалена акумулаторната кутия и седалката е нямало къде да лежи и от тежестта на водача се е скършила.
                          Опашката отдолу и липсва върха и има голяма дупка през която влиза яко кал към филтъра... Ще трябва да измисля нещо за да запуша дупката.
                          Калобрана е от друг мотор и е хванат много афиф, но там ще трябва да си купя оригинален. Единя радиатор е леко натиснат но няма течове. Ключа който е за стартера и останалите неща също е счупен и там ще трябва да мисля нещо.
                          Стартера го пробвах и върти. Сложих акумулатора на зарядното малко да живне. Утре ще отворя стартера да го почистя и смажа и го монтирам. Трябва да върна и цялата инсталация която е за стартера, но и там е малко греда. Трябва да разбера горе долу кое къде е било монтирано и кабелите от къде минават. Също така има и ентилатор за охлаждане който и той е вързан някъде и ще падне ровичкане по инсталацията. Няколко дни ще си имам занимавка, пък и аз не бързам.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Честито и успех с цвайката, много да те радва.
                            Няма да е лошо да правиш и по някоя снимка от процесите, на мен ще ми е интересно.

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Изкарах инсталацията която се води Cross Country и с много чудене кое от къде и защо сложих другата. Не успях да намеря никакви снимки или нещо друго от което да видя от къде минава инсталацията и кое къде се захваща.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20161008_103606.jpg
Прегледи:1
Размер:68.5 КБ
ID:5730722
                              И веднага след закачването на акумулатора дойде първия проблем. Регулатора на напрежение е с 4 проводника, два към генератора и другите два плюс и минус. Белия проводник към регулатора беше отрязан, но не и изолиран. Предположих, че на някой му е трябвала букса и затова е резнал кабела, кабела с буксата ги възстанових и го включих както е по схема. Обаче като тръгнах да закача акумулатора и има късо/голяма консумация. Минута мислене и се насочих към регулатора, с мултицет както и да го меря няма никакво късо... между крачетата, единствено между това на което е минуса има връзка към корпуса. Реших да изключа белия проводник който беше резнат и късото изчезна. В момента ако регулатора работи само едната намотка ще зарежда АБ, ще захранва фара и перката на радиатора. Затова ще трябва да търся регулатор.
                              След това отново главоблъсканица докато разбера как се лови за магнета зъбното колело, кашона с частите е много голям и много разхвърлян. Докато намеря правилната гайка и падна яко ровене. Стартера го почистих и смазах, втулката при четките беше суха все едно никога не е слагана смазка там. Монтирах го и отново някакъв проблем, завърта около 4-5оборота двигателя и след това изпуска бендикса. Не знам дали трябва да е така, но като сипя бензин и ще видя дали това завъртане ще е достатъчно за да запали.
                              ЕДИТ: нещо не ми дава да кача повече снимки, ще ги кача някъде другаде и после ще ги добавя.
                              Последно редактирано от chavetoo; 09-10-16, 08:26.
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Попаднах случайно на едно видео.
                                Приятно гледане.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X