Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
    Първо провери дали има някакво захранване към електрониката. Провери без да е включена електрониката и след това я включи. С бобина и без нея... Провери самата бобина дали работи. Ако разбереш бобината и намотките дали са здрави е ясно от къде е проблема.
    На мен ми се струва доста голямо съпротивлението в лулата, не знам дали трябва да е толкова.
    E kak да провери като няма акумулатор?

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Рита на манивела и гледа дали идва захранване към електрониката.
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Направих радиатора,залепих дупката и сменям капачката.
        Много не се вижда на снимката ама новата е на 1,4бара
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20161224_170620_opt (1).jpg
Прегледи:1
Размер:43.6 КБ
ID:5738782

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          За какъв мотор е капачката?
          Аз като питам за капачка и всеки ми предлага на 2 бара. Като им кажа, че искам на по ниско налягане и ме гледат като извънземно и всеки казва, че няма.
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            Капачка става от КТМ. Аз смених нашите с такива на 1.8бара от Митко от Троян .Иначе на Гаската оригинално беше с 1.2бара.
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
              Капачка става от КТМ. Аз смених нашите с такива на 1.8бара от Митко от Троян .Иначе на Гаската оригинално беше с 1.2бара.
              Добре де,ти ми казваш че е необходимо да се намали а си сложил 1,8.Моята си беше толкова.
              Сега съм сложил 1.4 а ти казваш че оригинал е била 1.2.Е как да гръмне радиатор с по малко налягане?
              Нещо не мога да схвана.
              Иначе новата ми стара капачка на 1,4 бара е от стар 4тактов КТМ.предполагам 2003-2006г

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Значи пояснявам - на нашите мотори (моя и на Искрен) оригиналните капачки бяха 1.2бара, но сложих такива на 1.8.
                На моторите след 2007-ма ,радиаторите са друга марка (BERH)и са "кекави" - пукат се е така ,от нищо. Твоя мотор излиза от завода с 1.8бара и затова написах да сложиш капачка на по-ниско налягане, за да пази радиаторите. По-добре да хвърля антифриз ,от колкото радиатори.
                За справка питай Пачароза, Филип или Краско. А капачка става от всеки КТМ - 2 и 4Т.
                Силата е нищо без контрол.

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Да разбрах .
                  Предполагам, че и червения антифриз на "Мотул" ще помогне за по малко кипене !
                  Мисля че беше на 160 градуса.
                  Преди на Ходата никога не ми е кипвал,а не е да не съм я тормозил.

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Намери си едно вентилаторче от скутер или шосеен мотор, с диаметър мах. 130мм + един грец - изправител примерно 5А и няма да кипи.
                    Силата е нищо без контрол.

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Вентилатор става и от китайско АТВ, най малко цената е по приятна. Грец не му трябва ако не е пипана инсталацията... трябва да си има стабилизатор и изправител.

                      Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Що ми се струва че искате да ме тикате в проблеми.
                        Нямам намерение да тикам и буксувам .
                        От опит знам че като се движи мотора се обдухва и не кипи.
                        Хич няма намерение да се стига до радиатори вентилатори и незнам си кво.
                        До сега не съм имал мотор с вентилатор,а които са биле около мен с вентилатори са на 100% без акумулатори, съответно стартери.
                        Предполагам че на мотор без акумулатор хич няма да му е арно да му черпи тока някой вентилатор.
                        Ще я караме по полека и така.

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          В грешка си. Мотора въобще не го бърка вентилатора. Магнета е направен да захранва фара от една от намотките, другата е за километраж... В случая и вентилатора който ще добавиш. По добре да имам вентилатор от колкото да се чудя дали няма да кипне някъде. Друг е въпроса ако ще го караш само по ливади и черен път.

                          Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            На Гаските без стартер ,респективно без акумулатор ,им трябва грец задължително.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Има нещо такова, но това зависи от точния модел. Сега гледах схема на такава без стартер и там инсталацията е малко по различна. Също така едната намотка на магнета не се ползва- стои незакачена. Колегата ако се реши на вентилатор е хубаво първо да си види инсталацията.

                              Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Пробвано е на моделите до 2013-та. От там нагоре не знам, но вероятно е същото - трябва грец да изправи тока, но вентилатора е само плюс и с нищо не натоварва генератора. Аз съм го вързал така, че да не може едновременно да работи с фара макар, да е с мощност 35W
                                До колкото знам 2K-3 запалването (голямото) е със 100W мощност, а 2К-2 (малкото) е с 35W. 2K-1 е на кросовите модели само с ток за искра ,но има 3 празни бубини и може да се навие и да стане като 2К-2.
                                Силата е нищо без контрол.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X