Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
    Ако иска нека да опита така, но според мен няма да стане. Маншона на филтъра няма ход назад и за да извади карбуратора ще се наложи да го мачка и т.н. По добре да развие 4-болта на опашката и два на гърнето.
    Иначе вчера направих първа проба на тунинга на клапата. Пробата беше по асфалта, но ясно се усеща ефекта. Клапата преди да сложа пружината има свободен ход от няколко мм и тогава почваш да усещаш пружината. Пружина която добавих я закачих така, че съвсем леко да обере празния ход на клапата. Купих си още четири модела пружини и сега мисля как да направя да може да се регулира без да се налага да свалям капачката. Имам няколко идеи, но ще ги споделя когато ги обмисля на 100%.
    Давай идеята че да доусъвършенстваме,че как не ми се дават пари ако знеш !!!

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Няма за какво да даваш пари, всичко до тук което съм направил е супер елементарно. Гайката си я направиха на струга в бачкането за няколко минути, това при положение, че не съм стругар. А въпросната гайка я направих защото така няма значение колко ще се завие, стягаш докрай и си избираш подходяща дупка. В края на капачката в момента сложих болт за който закачам пружината, като сега не мога да регулирам. Идеята която обмислям е от страната на карбуратора да направя винт който да се върти на ръка и с него да натягам пружината. От страни също става да се направи, но според мен има по голяма вероятност нещо да удари там и да бъде счупено. Вътре има достатъчно място и може да се сложат дори две пружини. Една по мека която да работи до 50% от хода на клапата и след това да се включи другата която е за останалият ход. Варианти много и супер лесни за изпълнение и за без пари.
      Засега ще се спра на варианта с винт от страната на карбуратора. Отвор с резба в капачката за М5. От външната страна вместо глава на болта ще бъде направен за въртене с ръка, нещо от сорта на регулируемите жигльори който се продават като тунинг за карбуратор. Като ще сложа и контра гайка която отново ще се върти на ръка, а гайка защото хем да контрира винта хем да служи като уплътнител за да не протича гняс от вътре покрай резбата. От вътрешната страна на винта трябва да направя нещо което да не предава въртеливо движение на пружината. Ако искам да ползвам две пружини, в по меката се слага ограничителна тел която да ограничава разтягането. Така първо се разтяга меката докато опре в телта и тогава започва да разтяга по твърдата. Като цяло това ми е идеята.
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Здравейте, преди време писах в форума, че имам проблем със запалването на мотора GasGas EC 300 - 2003. След като го откарах при майстори в Гърция (Драма), казаха ми че са сменили всичко по ротора статора, бобините са намотани със съпротивленията по менуала и в крайна сметка запалил мотора. Работи но във високите оборити ми обясниха, че вдига повече волтове и не може да се изфорсира (изреже) чисто, а заглъхва. Предполагат, че е от CDI, но нямат от къде да намерят същото, за да го пробват и да сме сигурни, че е от там проблема. Споделиха, че при тях такива мотори не се задържат, не ги харесват .
        Предложиха да изчакаме и да намерят цялостно запалване (комплект, ротори, статори бобини ...) от друг мотор, което да пасва на габарити, параметри.
        Мина много време, мотора си стои там при тях, вие си пишете как правите подобрения по машините да са на топ нива за сезона, а аз чета и чакам да ми се обядят за някакво развитие благородно ви завиждам!
        Лошото е че не познавам никой с такъв мотор, от когото да мога да заменя частите и да разберем от къде е този проблем.
        Имате ли някакви предложения, от какъв мотор да търся комплект запалване, което да отговаря и да става на машината или някакви други варианти да мисля преди напълно да съм се отчаял, че имам хубав мотор, но си стои в гаража, не го краси дори, а не и в моя гараж.

        Благодаря Ви много!

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          Мен ако ме питаш си смени майсторите.
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            CDI -то става от ТМ. Пробвали сме обраното - от Гас 99г сложихме на 2009-та ТМ 250 за проба поради съмнения. От края на 2004-та, Гаската е с друго запалване с две криви.
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Yagaska
              Прикачени файлове

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Някой си е по играл да насади двигател от газка
                EXC TPI 2019

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Днес покарах малко по калните коловози,голям кеф.
                  Някакси има сила тоя мотор, а не може да ме стресне като Хондата.
                  Доста се заиграва със скоростите, но е голям кеф и не изморява.
                  Удоволствие е да се кара и окачването е уникално,не че не съм карал Бетата със Марцочито но съм очарован от возията
                  Със две думи харесва ми марката !!

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Искам да попитам, като по-разбиращи, на моя гас гас 300 предницата е на WP и някакъв беше писал, че марзочито е по-добре и WP не става. Това така ли е или я бива тази предница?

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                      Днес покарах малко по калните коловози,голям кеф.
                      Някакси има сила тоя мотор, а не може да ме стресне като Хондата.
                      Доста се заиграва със скоростите, но е голям кеф и не изморява.
                      Удоволствие е да се кара и окачването е уникално,не че не съм карал Бетата със Марцочито но съм очарован от возията
                      Със две думи харесва ми марката !!
                      Какво имаш предвид със скоростите. При мен по черния път си върви на всяка предавка, ако искам да е в кондиция тогава трябва да съм на точната.
                      Окачването наистина е много добро и според мен въобще не може да се сравнява с това на Бета което е Марцоши 45мм. Точно окачването на моята Бета натежа в разделянето с нея, макар че след смяна на маслото с по тънко и още няколко неща стана доста добра.
                      На мен също ми харесва като марка, но лично аз нямам наблюдения върху други 2Т.
                      Като лекота, поврътливост... в карането досега не съм карал такъв мотор.

                      WP предницата може и да е добра, но все пак зависи какъв е модела. След като се знае модела, тогава според мен може да се говори за коя е по добра.
                      EXC TPI 2019

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        И мойта е WP и след като Жоро Пашов пипна предницата и амортисьора съм много доволен от окачването .Мисля ,че като за аматьори е доста добре ,стига да е правилно настроена .Иначе и аз покарах днес и гаската ми се стори много икономична в сравнение с един рм 250 ,с 1,5л минах 20-22км ,а рм-а изгори почти двойно .Нямам километраж да го засека ,но по принцип знам ,че горят около 10 на 100 ,може и да е от по-бедните настройки ,вашите колко горят ?А със скоростите какво има да се заиграваш ,гаската има въртящ момент да те издърпа ,дори и да си с 1,2 предавки нагоре .Предполагам ,че не те стряска ,защото има много плавно ускорение от средни към високи .Но ако погледнеш от страни ще видиш ,че се изстрелва като ракета .Освен доброто окачване е и много маневрен и поврътлив както каза колегата .

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Аз също имах рм и наистина гори доста повече от гаса. Моето окачване също има нужда от "бутване" но не знам кой в околностите (Габрово-Севлиево) може да помогне или пък да се прати някъде

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Провери си окачването дали ти отговаря на килограмите, след това го сложи на стандартни настройки. Излизаш да караш и по време на карането го донагласи.
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Първоначално публикуван от GeToVvV Преглед на мнение
                              А със скоростите какво има да се заиграваш ,гаската има въртящ момент да те издърпа ,дори и да си с 1,2 предавки нагоре ..
                              Да бе,то това да не е дизел.
                              Аз съм, или поне бях свикнал със Хондата след рязко подаване на гаста и леко подръпване да тръгва веднага на задна гума,дори и да е на 5-а скорост,.
                              Това естественно е за сметка на ръцете,но при цвайката се случва само със една или две предавки надолу.
                              Ще го преодолеем разбира се,и не е нещо за оплакване.Пък си има и съединител който е много мек и приятен за ползване с един пръст.

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                С какви пиньони е твоя?
                                EXC TPI 2019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X