Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    източва се маслото

    Как се точи с коловете на мотора?
    Ок, ще отвиеш клапаните отдолу, но ще се правиш на йогадокато ги отвиеш още повече ако пълнителите почнат да превъртат.
    А и според мен е хубаво да извадиш пълнителите и да избършеш старото масло(на клипчетата даже мият вътрешностите) преди да се налива ново.

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Най-лесно и чисто със голяма спринцовка и тънък маркуч. То е ясно , че остава малко , затова го дават и като ниво , но при положение , че се прави редовно по предписание , това е правилният начин според мен. Обаче ако не е сменяно с години или пък се ремонтира предницата , много ясно , че се чисти и мие всичко. То и на двигателя не му миеш частите като сменяш маслото , и винаги остава от старото.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Доста съм се врял из боксовете по световното в Севлиево, и не съм виждал да сменят масло без да свалят коловете.
        Да не кажа, че на всеки манш мотора е без предница в бокса.Имат си готови колове и ги сменят, но се свалят задължително от тройниците !

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          За да подменят коловете е ясно , че трябва да ги свалят от тройниците , те и други работи променят по предниците в зависимост от условията на трасето , ама са им много скъпи предниците ,не са като за нас. Ако тръгнем да гледаме какво правят те , няма да пишем по форумите , а ще си назначим механици. Тук става въпрос за стари мотори със стари предници при които не е нужно да се разглоби всичко за да се смени маслото веднъж в месеца. Пък и не сме такива карачи , че да ни се отрази във времената 10-20 м.л. течност.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • От: Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

            Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
            Как се точи с коловете на мотора?
            Ок, ще отвиеш клапаните отдолу, но ще се правиш на йогадокато ги отвиеш още повече ако пълнителите почнат да превъртат.
            А и според мен е хубаво да извадиш пълнителите и да избършеш старото масло(на клипчетата даже мият вътрешностите) преди да се налива ново.
            Ако трябва да го правим както го препоръчва производителя ще се скапат резбите на болтовете ако ги сваляме. А реално на всеки 10 часа проверка на нивото и на всеки 30 часа смяна масло. На 30 часа ако си сменяме маслото няма да има нужда толкова от миене...
            На 96 мото часа по километраж и гаранция не са реални защото е карано без километраж, маслото изглеждаше като ново, като предполагам има значение на какъв терен се кара. Ако го сменям на 30 часа направо ще си е ново. Та при отваряне веднъж в месеца ще предпочета да го правя на мотора. Изтеглям старото и отгоре наливам новото.
            EXC TPI 2019

            Коментар


            • Re: От: Re: От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
              Ако трябва да го правим както го препоръчва производителя ще се скапат резбите на болтовете ако ги сваляме. А реално на всеки 10 часа проверка на нивото и на всеки 30 часа смяна масло. На 30 часа ако си сменяме маслото няма да има нужда толкова от миене...
              Хм, в твоя мануал това ли са препоръките за смяна на маслото в коловете - 30ч.?

              На ктм-ите пише:
              - проверка за речове на 10 часа
              - обезвъздушаване(от вентилите) на 10 часа
              - проверка/регулиране на лагерите на тройника на 10 часа

              И обслужване на предцита веднъж в годината, на задения амортесиор - на 2 години.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:maintanance.JPG
Прегледи:1
Размер:82.7 КБ
ID:5742450

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Пълно обслужване веднъж в годината , което означава втулки ,пружини , семеринги , О-пръстени , ........ , за амортисьора е две години , защото при него хода е значително по-къс и няма въздушна камера. Но всичко зависи от начина на каране и условията при каране.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Когато маслото в кола се сменя/мери/регулира, кола се сваля и поставя вертикално. Пружината се вади, кола се свива до край и се мери въздушната камера от върха до нивото на маслото. Най добре става със спринцовка с тръбичка на нея, с точната дължина. Сипва се малко повече масло и се изтегля докато спринцовката засмуче въздух. Това е начина, другото са свободни съчинения. Ама всеки има право да прави квот си иска по мотора си де..
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Какво ще кажете за промяната на главния горивен жигльор според табличката която дават по менуала. Като си определиш горе долу на каква височина и температура ще караш и умножаваш получено число по стандартния главен Жигльор и получаваш с какъв трябва да караш.
                    Например сега ми отговаря да карам с 172 и в момента мотора работи добре според мен защото жигльора е точно такъв. Когато стане топло обаче ще се наложи да сложа 165 според таблицата на производителя, дали наистина ще се наложи да го сменя или почти няма да се усети разлика и не си заслужава галимацията с размяна на жигльори според сезона.
                    EXC TPI 2019

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Понеже не съм карал такива мотори ще ми е интересно .
                      Мисля че мотора си върви но прехода е малко рязък.
                      Може ли да се подобри нещо в тази посока.
                      Слушал съм че Газките най приличали на кросаци.
                      Кажете нещо по тази въпрос

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                        Какво ще кажете за промяната на главния горивен жигльор според табличката която дават по менуала. Като си определиш горе долу на каква височина и температура ще караш и умножаваш получено число по стандартния главен Жигльор и получаваш с какъв трябва да караш.
                        Например сега ми отговаря да карам с 172 и в момента мотора работи добре според мен защото жигльора е точно такъв. Когато стане топло обаче ще се наложи да сложа 165 според таблицата на производителя, дали наистина ще се наложи да го сменя или почти няма да се усети разлика и не си заслужава галимацията с размяна на жигльори според сезона.
                        Щом сега ти е добре мотора, не го закачай докато се стопли .Не забравяй ,че всеки мотор си е с индивидуални настройки и всичко става с проби. Аз например, целогодишно карам с едни жигльори и само местя иглата според сезона ,като гледам да не го "пържа" много като се застуди.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                          Понеже не съм карал такива мотори ще ми е интересно .
                          Мисля че мотора си върви но прехода е малко рязък.
                          Може ли да се подобри нещо в тази посока.
                          Слушал съм че Газките най приличали на кросаци.
                          Кажете нещо по тази въпрос
                          Възможни причини няколко. Игла, CDI ,ако мотора ти е Рейсинг или сикс дейс или подложки на пружината на механизъма на клапата. Някой нямат, а други имат даже по две шайби (подложки). Жокер - 32-22-0.2 е размера им. Свали си резонатора ,после капачето на цилиндъра и виж дали има свободен ход лостовия механизъм. На снимката се вижда колко трябва да е Натиснете снимката за да я уголемите

Име:004.jpg
Прегледи:1
Размер:70.1 КБ
ID:5743195 Ако опира в болта и стои под напрежение, трябва да се свали целия капак на съединителя да се охлаби малко.
                          Силата е нищо без контрол.

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Не помня при мен как беше, но болта не е ли ограничител на клапата колко да отваря/затваря. Защото имам спомен, че при мен механизъма си опира в болта, но не помня дали аз като го дърпам, с какво усилие...
                            EXC TPI 2019

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Болта е един вид ограничител ,но когато я има хлабината клапата отваря по-късно. Пробвал съм като я стегна -мотора става като крос. Същото става и когато пружината и е мека или няма подложки (шайби) .Това е доста разисквано в gasgasrider.org .
                              На WR 250 2T 2016-та пишат, че са постигнали много плавна и линейна работа на мотора ,като са разтегнали диапазона на пълното отваряне на клапата от 500об/мин при кросовия вариант , на 1500об/мин при еднурото с по-твърда пружина.
                              Силата е нищо без контрол.

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Значи клапата не е настроена от завода както трябва. Това обаче дали важи за всяка година или с всяка година има някаква промяна. Тези модове които ги правят с допълнителна пружина на клапата не натоварва ли по някакъв начин механизма и да го води към износване. Малко ми е тъмна Индия с този механизъм и как точно работи.
                                Предполагам от центробежната сила се избутва лоста който движи клапата.
                                За този мод говоря
                                Последно редактирано от chavetoo; 12-02-17, 15:42.
                                EXC TPI 2019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X