Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
    Бакелита също е пластмаса. Не го бъркам с КТМ. Гробницата става като не се поддържа, но все пак няма как да сложиш лагери на задната капла които се слагат на предната от други производители. Всичко изтънено страшно много и...... и пак килата много.
    За лагерите бъркаш и веднага казвам защо. На единия ми Гас Гас сложих задна капла от КТМ която е с два лагера, за разлика от оригиналната ,която е с три. Е... няма такова сменяне на лагери направо. На оригиналната като ги сменя веднъж на другата през това време ги сменям три пъти. Една и съща марка. И не, не от втулката между тях...
    Силата е нищо без контрол.

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Може и аз да греша, споделям какво съм видял. Може гаската да е със сменена капла..... За КТМ всеки си знае, че има склонност към саморазпад...
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Да споделя и аз краткия си опит с гаската, преди година смених задните лагери с 3 чешки и нови семеринги ест... но какво да Ви кажа, точно 10 карания и вече бяха да изхвърляне... За моя радост не бях изхвърлил старите, позачистих ги и ги върнах обратно(не помня какви бяха), но и до сега не са мръднали.

        А относно ктм ехц125(1г. каране) и гаската ец 200 (1.5г каране), мога да кажа, че единственото, което харесвам в ктм е колко е лек, и колко много части, дори и втора врътка има за него... И имаше невъобразимо хубави спирачки(брембо с къдрави дискове) и предница(магнум 45мм), докато точно от тези неща не съм доволен при гаската... този уайт пауър 43мм въобще не му приляга на килцата, и ниссин-а не са най-добрите спирачки, които човек иска :Д Но ктм-а беше къде къде по-трошлив, а да не говорим как му превъртат всички резби хаха..
        На гаската до сега съм сменил само лагери на колянов вал, лагери на задната ос, купил съм нов калобран за задния аморт(че въобще нямаше) и подмяна на вс семеринги по двигателя и някой др лагер по кутията, обслужване на линка и шарнира, само със смяна на един иглен и семерингите... ктм-а имаше далеч повече неща за правене след няколко карания, не ги помня много много вече...
        Това е скромното ми мнение. Може и да не сте съгласни с него...

        Отдавна исках да питам някой колега, който си е купувал спейсър за капака на клапата, колко е широк и каква е разликата с него?
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:spacer-2.jpg
Прегледи:1
Размер:10.2 КБ
ID:5694183
        Аз си направих сам такова нещо и си мисля, че има някакъв ефект, но не знам дали не си внушавам...Това, което съм изработил е 15мм, имам и още една шина на 25мм, та се чудя дали да не пробвам и с нея... По натам мога да покажа и някой снимка, само, че ме е малко срам - много е грозно хаха

        Та правя такива глупости, понеже все не съм доволен от ниските... и бих искал да пробвам и друга 200, но за момента не познавам колега с такъв... Ако има някой, който иска да даде едно кръгче, няма да му се обидя хихи

        Смених и вата в ауспуха(с минерална, но временно) ...а някой беше сложил ауспуха от вътрешната страна на планките...
        предиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141124_210237.jpg
Прегледи:1
Размер:231.2 КБ
ID:5694186 и следНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0040.jpg111.jpg
Прегледи:1
Размер:99.5 КБ
ID:5694184 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0045.jpg111.jpg
Прегледи:1
Размер:73.7 КБ
ID:5694185Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0044.jpg111.jpg
Прегледи:1
Размер:82.1 КБ
ID:5694187

        Поздрави!
        Димитър Тенев

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          Мога да дам да пробваш ктм 200 ехц
          А за хубави ниски, най-безполезненото и евтино решени е тежест на маховика.
          Аз съм подготвил за моя ама все не остава време за него.
          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            Първоначално публикуван от BikerBoyy Преглед на мнение
            обслужване на линка и шарнира, само със смяна на един иглен и семерингите...
            ѝ случайно да помниш размера на семерингите.
            МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
              Мога да дам да пробваш ктм 200 ехц
              А за хубави ниски, най-безполезненото и евтино решени е тежест на маховика.
              Аз съм подготвил за моя ама все не остава време за него.
              Мерси за предложението, но незнам кога може да се случи, че евентуално само по Коледа ще съм във Варна... А по принцип съм карал на Боян 200-та, нали все пак беше на брат ми, и определено има по-добри ниски от моя...
              А за тежестта съм си го мислил, но и там идват други въпроси - колко грама, на стругар или афтърмаркет, ще има ли ефект(понеже съм гледал тук таме, че не е кой знае какво) и т.н.
              Ти какво си му приготвил,купил ли си го вече или...? Че ми е интересно...

              Семерингите въобще не ги помня, беше преди повече от година... Има някакъв шанс да не съм ги изхвърлил, но минимален... Гледам, че ги има в мануала...
              Димитър Тенев

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                ѝ случайно да помниш размера на семерингите.
                Не са семеринги, а О-пръстени и по-добре, защото държат в пъти по-добре от семерите.
                Точния размер е 21х3,5 ,но поне аз не успявам да открия за сега такъв и си слагам 20х4 - влизат с малко натискане.На амортесьора са 15х3,5мм.
                Уширител (спейсър) си правих 20мм, но подобрение не усетих и го махнах. Тежест на вала също имам добавена ,като първоначално беше 980гр ,но мотора стана муден ,по-бавно се развърта и по-бавно му падат оборотите. Плюса е ,че не гасне така лесно. В последствие я намалих на 500гр и така по ми харесва вървежа. Мотора ми е с малкото запалване 2К2 35W и е по-леко от стандарното 2К3 110W с около 300гр, затова и грамажа е стряскащ . Обикновен гаражен стругар ми го е правил без баланс и така вече почти 2,5 години без разбити лагери, валове и вибрации.
                Последно редактирано от maki449; 07-12-15, 22:56. Причина: добавяне на инфо
                Силата е нищо без контрол.

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Първоначално публикуван от BikerBoyy Преглед на мнение
                  Мерси за предложението, но незнам кога може да се случи, че евентуално само по Коледа ще съм във Варна... А по принцип съм карал на Боян 200-та, нали все пак беше на брат ми, и определено има по-добри ниски от моя...
                  А за тежестта съм си го мислил, но и там идват други въпроси - колко грама, на стругар или афтърмаркет, ще има ли ефект(понеже съм гледал тук таме, че не е кой знае какво) и т.н.
                  Ти какво си му приготвил,купил ли си го вече или...? Че ми е интересно...

                  Семерингите въобще не ги помня, беше преди повече от година... Има някакъв шанс да не съм ги изхвърлил, но минимален... Гледам, че ги има в мануала...
                  И аз по коледа ще съм в БГ, може да заформим каране с брат ти
                  Иначе тежестта на маховика дава голям ефект. Ако е правена на струг, не мисля че има смисъл от допълнително балансиране (освен ако няма някакви а-симетрични отвори за захващане). Относно теглото, за ктм 200, ги дават 9 или 11 унции (една унция е около 31 грама), според предпочитанията.
                  Моята тежест е такава : http://www.ebay.co.uk/itm/Steahly-KTM-200-XC-XC-W-08-11-Flywheel-Weight-9oz-/161353160840?hash=item259165d888:m:mjqnvGUHFKL3VSRIaccCQqg
                  обаче е за друга марка/модел и ще се наложи малко да се тръкне на струг. Теглото ще гледам да го докараме около 11 унции, и в последствие спрямо резултата ще редуцираме ако се налага.
                  Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                    Не са семеринги, а О-пръстени и по-добре, защото държат в пъти по-добре от семерите.
                    Зная Момчиле нали на 2 месеца ги обслужвам. Но човека каза семери че сменял затова го попитах че май само на приказки е сменял но ти май не зацепи.
                    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Може да се направи едно излизане, че така ми се е докарало... само че брат ми трябва да го возя Той май и Ванко щял да се връща, ако вече не е де...

                      А "семерингите" може би съм ги сменял виртуално...
                      Димитър Тенев

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Колеги какво мислите за бъдещето на gas gas ,ще ги бъде ли ? Началото на миналата година имаха дългове за над 20 милиона евро ,но от скоро ги купи испанския производител на електрически мотори "Torrot".Имали планове да инвестират 13 милиона евра .Щели уж да правят ново ендуро за 2017 ,целта им била да произведат 6000 мотоциклета следващата година ,от които пък само 2000 щели да бъдат ендуро .Дали ще възкрастнат предстои да видим .

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Здравейте,
                          Тъй като съм горд собственик на gas gas ec 300 2003г., но имам проблем с окачването
                          http://defidiscount.fr/pieces-pour-m...gasgas-ec.html
                          се интересувам от къде си поръчвате части и можете ли да ми препоръчате сайт (магазин), от който сте пазарували и сте доволни?
                          Лошото е че и доста от частите ги нямат налични.

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Първоначално публикуван от Drakoo Преглед на мнение
                            Здравейте,
                            Тъй като съм горд собственик на gas gas ec 300 2003г., но имам проблем с окачването
                            http://defidiscount.fr/pieces-pour-m...gasgas-ec.html
                            се интересувам от къде си поръчвате части и можете ли да ми препоръчате сайт (магазин), от който сте пазарували и сте доволни?
                            Лошото е че и доста от частите ги нямат налични.
                            Има всичко мога да ти дам сайт в испания но тези ги вземи от кавазаки КХ 250 защото са метални но са същите.


                            http://www.motocrosscenter.com/shop/...250314007.html
                            МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Първоначално публикуван от Drakoo Преглед на мнение
                              Здравейте,
                              Тъй като съм горд собственик на gas gas ec 300 2003г., но имам проблем с окачването
                              http://defidiscount.fr/pieces-pour-m...gasgas-ec.html
                              се интересувам от къде си поръчвате части и можете ли да ми препоръчате сайт (магазин), от който сте пазарували и сте доволни?
                              Лошото е че и доста от частите ги нямат налични.
                              Би ли споделил какъв точно е проблема с тези рамена, което нито се движат, нито могат да се огънат?
                              Силата е нищо без контрол.

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                                Би ли споделил какъв точно е проблема с тези рамена, което нито се движат, нито могат да се огънат?
                                Чупят се когато не се обслужва линка.Виждал съм в Пловдив на 4-т 450 чупено.
                                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X