Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Колко мм. е дебела планката? Ако не махна шайбата какво греша? А ако я махна то тогава повърхнината играеща роля на шайба трябва да е повече от семеринга на хебела, а на снимката не изглежда така и ми се струва, че ще влизат мизерийки вътре. В стержана има достатъчно резба да поеме и шайбата и планката освен, ако планката не е доста дебела.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      Май от тройка я правеха. Не помня. Но повече от 4-ка не е със сигурност.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Питах и в други теми, ще попитам и тук. Реших да си взимам терано, късо, дизел,към "97-"99, с климатик-задължително !. Та въпросите са :
        1. Има ли проблеми със загряването конкретните модели ?
        2. Може ли да се провери дали задния диф е с LSD без да се дига колата ?
        3. По - чести проблеми, които може да се вдят при оглед без ходене до сервиз ?
        4. Налагат ли се всичките тези доработки които са описали колегите в тази тема, за нормални излети сред природата, ходене за риба, пикник, гъбИ ?
        5. Иии... още нещо- може ли товарно късо терано да се направи отново пътническо и колко ще струва това (задните седалки и коланите) ?

        Извинявам се, ако оспамвам темата, но не искам да отварям нова, защото повечето въпроси ми се изясниха. КЪСМЕТ ще трябва най-вече.

        Благодаря, Поздрави
        Последно редактирано от I.Stoyanov; 12-07-12, 17:08.

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
          Питах и в други теми, ще попитам и тук. Реших да си взимам терано, късо, дизел,към "97-"99, с климатик-задължително !. Та въпросите са :
          1. Има ли проблеми със загряването конкретните модели ?
          2. Може ли да се провери дали задния диф е с LSD без да се дига колата ?
          3. По - чести проблеми, които може да се вдят при оглед без ходене до сервиз ?
          4. Налагат ли се всичките тези доработки които са описали колегите в тази тема, за нормални излети сред природата, ходене за риба, пикник, гъбИ ?
          5. Иии... още нещо- може ли товарно късо терано да се направи отново пътническо и колко ще струва това (задните седалки и коланите) ?
          ........
          Според моя опит
          1,Ако няма проблем с охладителната система, дори и при сериозно натоварване на бавните, няма проблеми с загряване.
          2,Да, обикновено си го пише на самия диф, вариант с пробване без вдигане незнам, освен в хубава калчица и с лек страничен наклон се усеща.
          3,Ръжда по рамата и праговете.
          4,Може само едни 31-ци, които го повдигат с около 5см и предните калобрани се изрязват с макетно ножче където опират. Ако не търсиш екстремизъм това ще ти е достатъчно.
          Успех.

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            1. Проблем със загряване няма.
            2. Със сигурност е с LSD
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              а що се отнася до това да вземеш товарно,поинтересувай се в твоята община(че от два месеца имало нови изменения)би трябвало данъка да ти е по малък
              що се отнася до привеждането към седалково звъниш по обявите за части и сам решаваш дали те устройва

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Няма грижи за спама на темата, но аз все още търся отговори на тези въпроси:
                Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                Колко мм. е дебела планката? Ако не махна шайбата какво греша? А ако я махна то тогава повърхнината играеща роля на шайба трябва да е повече от семеринга на хебела, а на снимката не изглежда така и ми се струва, че ще влизат мизерийки вътре. В стержана има достатъчно резба да поеме и шайбата и планката освен, ако планката не е доста дебела.
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  А може ли да си стои товарно и да си му сложа седалки. Възможно ли е да се заядат катаджии ? Иии.. щом е товарно има ли варянт да е захабено в товарното от разните товари ?


                  Благодаря !

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                    Питах и в други теми, ще попитам и тук. Реших да си взимам терано, късо, дизел,към "97-"99, с климатик-задължително !. Та въпросите са :
                    1. Има ли проблеми със загряването конкретните модели ?
                    2. Може ли да се провери дали задния диф е с LSD без да се дига колата ?
                    3. По - чести проблеми, които може да се вдят при оглед без ходене до сервиз ?
                    4. Налагат ли се всичките тези доработки които са описали колегите в тази тема, за нормални излети сред природата, ходене за риба, пикник, гъбИ ?
                    5. Иии... още нещо- може ли товарно късо терано да се направи отново пътническо и колко ще струва това (задните седалки и коланите) ?

                    Извинявам се, ако оспамвам темата, но не искам да отварям нова, защото повечето въпроси ми се изясниха. КЪСМЕТ ще трябва най-вече.

                    Благодаря, Поздрави
                    1.Не
                    2.Всички са с LSD, дали работи е друг въпрос.На място, без вдигане, май няма как...Спарки, ако измисли нещо...!?
                    3.Не работещи степени на вентилатора, проблеми с ел.машинките на стъклата и фаровете, течове от вътрешната страна на задните колела, не работеща индикация за включено 4х4, проблеми с движението и регулацията на предните седалки(особено тази на шофьора при къса база), теч на уплътнението в горния ъгъл от към пантите на задната врата....всичките са отстраними, но са повод да се коментира цената.
                    4.За мен, не са задължителни, но зависи какво разбираш под "нормални излети сред природата, ходене за риба, пикник, гъби"
                    5.За можене, може, ама колко струва не знам!

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      то е ясно, че стъклата ще са от мен. БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се.


                      Поздрави !

                      Ааа може ли да напишем с общи усилия нещо от сорта на списък за оглед на евентуалните проблеи и тяхното последователно откриване?

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                        Няма грижи за спама на темата, но аз все още търся отговори на тези въпроси:
                        Дупката в планката опита на въбче върху стержена, където опира и шайбата.

                        Планката можеш да я направиш достатъчно широка, така че да притиска целия семеринг. Семеринга е "челен", тоест има няколко реда реснички (мисля 3 реда бяха). Достатъчно е да се притисне дори само единия от тях, и вътре мизерии няма да влязат никога.

                        Планката я правиш от максимално дебелото желязо, което позволява стержена и болтовете към шасито. Не помня със сигурност, но франсетата май ми казаха че я правят от тройка. Аз бих я направил от четворка или петица дори, а където е гайката на стержена ще я "хвана" на фрезата така че само там да е по-тънко. Болтовете към шасито не са нищо особено и могат да се сложат по-дълги, така или иначе.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          На товарното/като моето/ данъка е 12лв. Обаче прегледа е на 6/шест/ месеца. Имам задни седалки, до сега не са се заяждали, ама знае ли човек...
                          Издържах вчера, ще издържа и днес...

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Ясно !

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              това че се води товарно не е никъв проблем
                              като регистрирах алмерата(беше първа регистрация в бг) в кат пловдив взимамси талоните и отивам на гишето за номерата и полицая ми взима талона за да ми ги даде и ме гледа очудено и ми вика абе ти кво регистрираш
                              ;аз му викам ами кола-той вика тука пише фургон-аз взех да се смея и му викам обърнисе към колегите ти от другата странакоито са го попълвали
                              и вкрайна сметка така си и остана,мързеше ги да го смеят явно и никога не съм имал проблем
                              така че хич да не ти пука че е товарен

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Дупката в планката опита на въбче върху стержена, където опира и шайбата.

                                Планката можеш да я направиш достатъчно широка, така че да притиска целия семеринг. Семеринга е "челен", тоест има няколко реда реснички (мисля 3 реда бяха). Достатъчно е да се притисне дори само единия от тях, и вътре мизерии няма да влязат никога.

                                Планката я правиш от максимално дебелото желязо, което позволява стержена и болтовете към шасито. Не помня със сигурност, но франсетата май ми казаха че я правят от тройка. Аз бих я направил от четворка или петица дори, а където е гайката на стержена ще я "хвана" на фрезата така че само там да е по-тънко. Болтовете към шасито не са нищо особено и могат да се сложат по-дълги, така или иначе.
                                Айде имаш една бира от мен в Приморско.
                                Отвора на планката за стержана трябва ли да е толкова точен, че да се набие в шлиците на стержана или може да е с една идея по-голям?
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X