Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

    Дамяне, виж това, смятам че е интересно:
    http://nissantrailriders.com/forum/v...php?f=10&t=299

    Коментар


    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

      Интересно е като концепция, и най-вече обръщането на ръкавите на моста от Y160. Доста неща са тотален ташак, като например крепежа за амовете, че и за пружините. За сериозно каране тераното иска кулички отпред и греда между тях, над двигателя. Иначе шасито се гъне, колкото и невъзможно да изглежда. Няколко по-сериозни удара по бъмпстоповете, и резултата ще е налице. А имайки кулички, да се сложат койловери не е никаква философия. Тоталното орязване на всичките стари железа също е ненужно - моста ще се побере и без да се режат, но ще имаш опцията да се върнеш в изходно положение, ако нещо не ти хареса.

      ...отделно дето да си играеш с цели мостове и да не сложиш поне едни 33-ки си е направо кощунство.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

        Спарки, само за протокола колко струват тия мостове и на-важното до колко добре може да се изработи за да нямаш ядове и да получиш желаната здравина???
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          Може и перфектно да се изработи, стига да намериш човека.

          А мостовете (Dana44) са Jeep-ови - за колкото ги намериш - толкова.

          Другия вариант от темата горе е пpеден мост от Y160/260, и обръщане на ръкавите. Тогава, бидейки с 4.625(щото си бензинка) заден, няма да ти се налага да го бараш въобще, ако намериш Y160/260 със същото предавателно число (а те май са предимно с 4.625). Аз не знаех че на тоя мост му се вадят толкова лесно ръкавите. На фрезата ще паднат за нула време.

          Та, с C200 преден и H233b заден мост съвсем спокойно ще тътрузиш 33-ки (е, и флекс ще трябва за ламарините), със всичките там предимства (и недостатъци) на целия преден мост.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            Брей, че то звучи лесно ве. Невярвам да е толкова скъп тоя преден мост. Имам и правилните хора във Варна на които мога да разчитам, но уви въобще не съм наясно с окачването. То не е само моста, а си трябва и закрепване като на 160/260-ката, а как ще стане незнам. Може да се коментира обаче. Но ако разсъждавам друго яче, а именно 300 лева за горни носачи от тебе, 500 лева за нови торсиони е то ко стана май на една цена с идеята за цял мост.
            На теб(понеже си по-наясно) въобще как ти се струва идеята? Ще може ли после нормално да се движи по пътя или става строго само за гората???
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              To E лесно, ама за човек, дето знае какво прави. За незнаещ е кошмар. И по асфалт ще върви, пак ако правещия го знае какво прави. Но не се заблуждавай че ще стане лесно и евтино. Категорично няма да е под 800лв, а по-скоро двойно на това като минимум, щом няма да си го правиш ти. Това е трудоемка, и най-вече времеемка работа. Има много мислене, мерене и т.н. Не виждам как дори опитен човек ще го направи за по-малко от седмица (отделно дето сам е трудно, значи поне двама), освен ако вече не го е правил точно с тия части и точно на терано.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Радвам се , че идеята допада, а все пак идеята е основата , върху която се гради.
                За жалост аз скоро терано няма да карам, особено дизелово, че тука само данъка му надхвърля 1000 евро. За ремонти няма да говоря, въобще идеята джипка е задраскана, докато не успея да си наема подходящ гараж. За сметка на това ми се въртят едни турбинирани единички из главата, с 3 литровата бензинка... ех мечти , мечти....
                Обурудването на един гараж е без пари в сравнение с цените на труда, а за качеството му няма да споделям въобще.
                Поздрави от Швеция!

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Идеята определено много ми допадна. По предницата имам да сменям доста тампони биалетки торсиони(които на практика са ми скъпи и няма да сменя), и др.
                  Въпросът е какво печели и какво губи човек когато започва една такава дейност. По-добре ли ще е с цял мост на терано? Ще му даде ли малкото от което се нуждае да готин в гората?
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                    Идеята определено много ми допадна. По предницата имам да сменям доста тампони биалетки торсиони(които на практика са ми скъпи и няма да сменя), и др.
                    Въпросът е какво печели и какво губи човек когато започва една такава дейност. По-добре ли ще е с цял мост на терано? Ще му даде ли малкото от което се нуждае да готин в гората?
                    Братле...първо всичко което си изброил като се скапе тотално,щеш не щеш ще го сменяш/или остава да не се качваш на джипа/За торсиони чак не говорим,макар,че сложиш ли лебедка и ще се налага и там смяна
                    Печелиш/при качествена интервенция-говорим спазена геометрия най-вече и след това качествени заварки и т.н./едно по-здраво и по-евтино за обслужване окачване,както и разбира се едни доста по-големи ходове,а от там и по-голяма проходимост на машината в офроуд условия.Какво губиш....ами първо комфорта на возията на активното окачване,второ ще има вдигане на разхода,тъй като ще станеш и по-тежък и трето...едни пари ,които ще дадеш за интервенцията/лошото е че ще ги дадеш преди да разбереш какво ще се случи и колко ще е успешно/
                    Това е....
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                      второ ще има вдигане на разхода,тъй като ще станеш и по-тежък
                      Тсъ. От сега мога да се обзаложа че като махнеш всичките фабрични железа и сложиш целия мост, разликата надали ще е много повече от 50 кила. На тераното целия преден диф си е там, така или иначе, и тежи. Разликата с новия са двата носача (ако 2-линк), малко по-дълги ръкави, сферите и.... май друго не остана.

                      Филма си е голям и скъп, както и да си говорим. Но изпълним. Отделно дето за пътно поведение ще трябва и стабилизираща щанга, та ходовете няма да са чак толкова велики. Печели евентуално по-голяма надеждност и по-редки ремонти, особено при интензивно каране извън пътя. При 2 линк единствената геометрия, касаеща пътното поведение, която трябва да се докара, е castor ъгъла. Другото е въпрос на пружини, амове за тях и т.н. Няма нужда да се открива топлата вода - достатъчно е да погледне една предница на патрол, 70-ка, или нещо от сорта. Да не говорим че е най-лесно и да се вземат шанги/носачи от такова, вместо да се мислят други. Така и така захващането на самия мост към щангите ще се прави наново, значи и наклона на сферите, наклона на дифа и всичко останало може да се направи според случая. Ваденето на ръкавите МНОГО улеснява нещата в това отношение, защото практически имаш пълна свобода да направиш точно това, което е нужно хем за геометрията, хем за ъглите на кардана например.

                      ...и пак да кажа че цялата работа е безсмислена, ако не сложиш поне 33-ки. С 31-ци и фабричното окачване се справя безгрижно.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                        ...и пак да кажа че цялата работа е безсмислена, ако не сложиш поне 33-ки. С 31-ци и фабричното окачване се справя безгрижно.
                        То само с 33" гуми ще вдигне разхода и ще събори динамиката на мотора....останалото е допълнение....
                        П.П.Между другото на Патрола макар със стаб. щанга отпред за пътно поведение,ходовете са му завидни...още повече,при наличието на почти никакви такива на Тераното/говорим за стандартно изпълнение/разликата ще е осезателна...
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Никакви са като караш бавно. Я му дай цялата газ по бабунести местенца, и тутакси придобива 20-ина сантиметра (10 нагоре и 10 надолу). То на това окачване това му е предимството. Моя лично пълни ходовете сигурно 2 пъти годишно, като нещо са ме хванали дяволите. През останалото време никога не опира на долния тампон (ограничителя за ход нагоре).
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Има много видове Патроли....аз лично съм виждал няколко различни вида мостове поставени на 160-260....с различно разположени дифове/десни и централни/!Моя единия е K160 a другия Y260 и двата с SD33D и мостовете са им еднакви,а като тежест ..не са кой знае колко тежки примерно сравнени с тези от Y60 /които пък са и по широки с около 13-14 см./ и се справят и с по големи гуми от 33 инча!аз не съм много сигурен но според мен ако се ползва само преден мост от Патрол трябва да се броят зъбите в дифа....инак!А и като здравина ще са доста различни тези на Тераното и Патрола.А и като широчина сигурно са различни,
                            Не е ли по удачно два моста примерно от Y260 с 2800 ТД поне и той е с централен диф отзад.............много мислене трябва!
                            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                              Има много видове Патроли....аз лично съм виждал няколко различни вида мостове поставени на 160-260....с различно разположени дифове/десни и централни/!Моя единия е K160 a другия Y260 и двата с SD33D и мостовете са им еднакви,а като тежест ..не са кой знае колко тежки примерно сравнени с тези от Y60 /които пък са и по широки с около 13-14 см./ и се справят и с по големи гуми от 33 инча!аз не съм много сигурен но според мен ако се ползва само преден мост от Патрол трябва да се броят зъбите в дифа....инак!А и като здравина ще са доста различни тези на Тераното и Патрола.А и като широчина сигурно са различни,


                              Не е ли по удачно два моста примерно от Y260 с 2800 ТД поне и той е с централен диф отзад.............много мислене трябва!
                              А друга жипкА , така де вместо толко преправяния, една за по софт разходки и един за супер хард дето асфалт няма да види


                              Поздрави !

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Ако се намери преден със същото предавателно число като задния му се спестява куп работа, а задния на тераното е H233B и съвсем безгрижно ще се справи и с 35-ци дори.

                                И 160-ките, и 260-ките ги има с от 3.9 до 4.875. Бензиново (и дизел преди 1996-та) терано е с 4.625, дизел след 96-та е с 4.375, а трилитровия след 200-та - с 4.11.

                                Европейските 160-ки са предимно с 4.375 (5-скорости) и 4.11(4 скорости), за 260 няма информация.

                                ПП: Колеята (разстоянието между центрите на гумите) на терано с оригинални гуми и джанти е по-голяма с 5 сантиметра от колеята на 160/161 (1455мм срещу 1405мм). Та, какъв е смисъла да сменяме задния мост???
                                Последно редактирано от sparkybg; 06-10-12, 20:30.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X