Похвално, много идейно.
При мен някой идиот го беше откъртил - явно му е пречело.
Взех пистолета за горещия въздух и го залях със пластмаса - засега държи, но да видим докога. Май ще го преправям като теб.
Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
Opel Campo 3,1 TD '99
Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"
Браво, струва си ремонта......аз пък си купих втора употреба, мнооо скъпо бе...100лв. от (уж) познат с супер отстъпки и прИмоций. Е но пък сега си имам две десни огледалца
Снимай или напиши поне с цифри номера на генератора,защото той може и да е същия и за дизеловия вариант/поне визуално прилича.Та примерно ако някой ще сменя лагери...може ако съвпада номера му с този от твоя генератор направо да си купи същите като твоите предварително,а не да чака да го разглобява ...
Поздрави!
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Любо, разгледай по-подробно снимките има нужната информация за която говориш!А и алтернатора за дизела не е същия. Има вакум помпа към него. За тоя алтернатор няма други части освен четки и колекторче във Варна и именно затова само това смених и се надявах да тръгне. За мой късмет стана.
Само тая снимка не съм постнал с номера на алтернатора
Последно редактирано от damyan82; 01-12-12, 11:27.
Е, то 5 ампера не е велика сила, сравнен с 65 при теб. Макар че от друда страна може да е точно разликата между зареден акумулатор и разреден такъв.
Ако се сетя утре ще го снимам, но определено имат нещо общо - най-малкото марката.
ПП: По каталозите наистина го дават с вакуум помпа, но няколко пъти съм го оглеждал, и не помня да влизат или излизат някакви тръби от него. Ако се сетя ще огледам по-подробно.
Последно редактирано от sparkybg; 01-12-12, 21:50.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Дамянски на моя категорично НЯМА вакуум помпа!!!
Дори се чудя къде аджаба е вакуумпомпата на моя модел....
Бош е и прилича досуш на твоя на външен вид!!!
В мнението си със снимките НЯМА никъде номера на генератора,а се виждат само и единствено номерата на лагерчетата и четките.Само че без номера на самия генератор,/който вече виждам си постнал по-надолу/,не може да се уточни аджаба дали моя,твоя или дори и на друго бензиново Терано е същия,а съответно и дали са същите частите по него!
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Днес цял следобед се човърках по двигателя на джипа. Няколко пъти ми се налага да свалям акумулатора и да го качвам. Не съм го мерил, но определено има 20 кг. Преди няколко месеца когато свалях предната броня ми направи впечатление, че е станала доста тежка. Сега седя и си мисля на мен какво ми пречи да метна тоя акумулатор в багажника за да не тежи и на без това тежката вече предница. По този начин бих спомогнал и за баланса.
Какво, ще кажете(макар, че вече май го реших)???
Вътре в купето за мен не е много удачен вариант,защото ще му дишаш изпаренията,които са доста вредни.Другото което е,че окабеляването ще трябва да е с двойно по-дебели каблели/за да няма загуби/,а ако нямаш такъв кабел наличен си е сума....И на последно място,но не и по значение е,че вземе ли да кипи в някой момент...ще ти осере багажника.
Така,че....решавай,ама аз лично не предпочитам...
Поздрави!
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар