Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

    Днес най-после имах възможност да поработя върху усилката. Матеряла е 5мм неръждаема ламарина. За сега имам само една снимка, но когато стане, ще пусна други.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

      А защо не от цяло парче? Почти навсякъде могат да ти го сгънат.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

        Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
        Днес най-после имах възможност да поработя върху усилката. Матеряла е 5мм неръждаема ламарина. За сега имам само една снимка, но когато стане, ще пусна други.
        Дамянски...явно съм пропуснал нещо да прочета/пък и тия дни нещо не ми и остава много време за това/ ,та да попитам...
        Всъщност каква е идеята на това усилване???
        Какво точно се случва с хебела и защо се налага/ако се налага де.../?
        Единственото нещо което ми идва на акъла е...да се предпази от удар хебела при силно пресечена местност....
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

          накрадко идеята е вместо на три опрни точки да е на 4-ри,като по този начин оста няма да има странични ударни сили при по сериозен терен

          Коментар


          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            Дамянски...явно съм пропуснал нещо да прочета/пък и тия дни нещо не ми и остава много време за това/ ,та да попитам...
            Всъщност каква е идеята на това усилване???
            Какво точно се случва с хебела и защо се налага/ако се налага де.../?
            Единственото нещо което ми идва на акъла е...да се предпази от удар хебела при силно пресечена местност....
            Поздрави!
            Хебела е слабоват. При лифт на окачването има навика да се гъне. Аз от много време умувам да направя същото, но все не стига време.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              А защо не от цяло парче? Почти навсякъде могат да ти го сгънат.
              Ами Спарки аз работя в голям завод в който не е трудно да се направят подобни маниполации, но питах тук там и не получих надежден отговор. Съгурен съм, че има някъде, но нямам време да се занимавам да ги търся. Имам добър заварчик особенно на "бяло" и не мисля, че ще има проблем ако е на заварка. Все пак е дебело 5 мм. Не мога да го направя красиво като това на калмини.
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                Ето какво сътворихме аз и моя заварчик(приятел) вчера и днес.

                Няй-после усилката на хебела



                Защитата на дифа!!!



                И допълнителни усилки за предната броня!!!

                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                  ... при поглед отзад и отдолу забелязах съмнително омасляване на задния мост /Терано 2/- оказа се , че спирачното маркуче се е напукало и ...смяна.
                  Следвайки съвета на Спарки , въртя на варненските момци - кратка справка и отговора на двамата беше - намира се само оригинално такова и трябва доставка на същото.
                  Цена ?!
                  При мимо13 - 40 лв. , при патрол фен-а -70!?Оригинално ... и никъде го няма при колегите - проверено!
                  След 2 часа ми го изпратиха от съседния град за - 17 лв , неоргинално.
                  Обещавам , ако има проблем с маркучето веднага да съобщя , така както споделих и ,,оригиналните'' разлики в цените на вносителите

                  Коментар


                  • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Е чак за спирачни маркучи няма сми. Там няма какво толкова да не е както трябва, освен самия маркуч нещо да е от нефелна гума и да свърши по- бързо. Ама надали. Моя на съединителя е напукан откак го имам мойто. Ама се държи.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Има смисъл от истински спирачни маркучи.
                      Като слагах УАЗ-овия мост на витарата купих и две нови маркучета за спирачките. Чисто нови бе, от магазин за руска техника. Още при обезвъздушаването едното маркуче започна да стреля тънка струйка течност при натискане на педала. От магазина ми дадоха друго, и то протече. Върнах им маркучите, взех си парите, и сложих втора употреба.

                      Верно, УАЗ не е Нисан, ама що и такива маркучи да не са произведени от някой пишман производител...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        ...от магазин за руска техника...
                        ЗадавИх се! От такъв магазин си взимам грес за вратите, някоя и друга пластмасова щипка, и толкоз. Имам лоши спомени с едни шарнири за самара. Додето уцеля нешо читаво, смених ги 3 пъти. Задни спирачни апарати - 2 пъти. Единствено на руска кола съм сменал 2 пъти серво на спирачките. Единия път със все спирачната помпа, щото и тя протече. В края на зимата сменям платно на бензинова помпа, и тръгвайки за морето тя отново сдава. На следващата зима смених цялата помпа, щото разбрицаните дизели покрай мен палеха, а аз - не. Тръгвам да сменям термостат и се оказва че тръбата завинтена към двигателя без гарнитура, а аз съм я разчовъркал, и въпреки че я стегнах - тече, посред зима през блока. Чисто нов антифриз! И понеже не го смесвам предварително, а сипвам литър антифриз, после литър вода и така, додето се напълни, на другия ден се беше вкУравило вече на места. Клапанчета за чистачките сменях тъпо и упорито 3 пъти и карат по 2 седмици. Най-накрая - казанче и 2 помпи, но от друг магазин помпите, и заспа. По средата на почивка, на майната си, предната седалка решава че ще блокира както тя си реши, при това на криво. Единия колан го ремонтирах посред гората, на връщане от Батошевски манастир. "Автоматиката" за изключване на горивото при принудителен празен ход - първо се оказа че е блокирало клапанчето. Смених го. После се оказа че модула, дето го управлява си пуска квото иска към клапанчето. Смених го с нов. Новия и той си пускаше квото си иска, ама по друг начин. Най-накрая си сложих блокиралото старо клапанче, и приключих със всякакви опити по въпроса. Разбитите шпилки на карбуратора въобще не ги коментирам - те са си по подразбиране откак има жигули.

                        ... сигурно ше се сетя и за още, ама няма сми. А беше купувана от кореком. Смятай. Не че това ми попречи за година да и друсна 30000км де.

                        Е, имаше едно нещо, с което шашках всичките автомивки - мият двигателя наред, без да пазят нищо, после чакат да гледат шоу, ама шоуто е за мен - паля и тръгвам, все едно нищо не е мито.

                        Та тъй! Това не са магазини за части, а магазини за проблеми. На ферозата сложих едни тампони на амортисьорите от такъв магазин, и след точно 2 месеца бяха напукани, а след още два - вече хлопаха. И това ми беше окончателно за последно.

                        Е, с транзита съм имал и други изпълнения, направо комични - излизам от паркинга, обтяжната ролка на единия ремък решава че точно тогава и в време да сдаде, при което по асфалта се изсипват шепа чаркове, съчми, и ролката включително. Няма такъв смЕх - караш и ръсиш чаркове!
                        Последно редактирано от sparkybg; 03-08-12, 21:16.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          ЗадавИх се! От такъв магазин си взимам .........
                          Та тъй! Това не са магазини за части, а магазини за проблеми. На ферозата сложих едни тампони на амортисьорите от такъв магазин, и след точно 2 месеца бяха напукани, а след още два - вече хлопаха. И това ми беше окончателно за последно.
                          Като чета .... много дълго си издържал.
                          Здрави нерви имаш.

                          Коментар


                          • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Е, аз търсех маркучи за УАз, от магазин за мерцедес ли да търся...
                            Мисълта ми беше, че щом е възможно да има менте маркучи за някоя марка(още повече руска, дето и оригиналните не са скъпи)-не е невъзможно да има и за всички други. Този производител може да бълва маркучи с всякакви накрайници.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Е чак за спирачни маркучи няма сми. Там няма какво толкова да не е както трябва, освен самия маркуч нещо да е от нефелна гума и да свърши по- бързо. Ама надали. Моя на съединителя е напукан откак го имам мойто. Ама се държи.
                              Ти недей чака,че да не стане като моята работа...половината ми отпуска мина в притеснения ,дали ще се прибера със спукания маркуч на съединителя.оригинален 65.00лв и няма...,от Опел Кадет става,но се игнорира една дълга тръбичка отиваща назад към задния мост/за съжаление обаче явно го играе някакъв регулатор на напрежението и без нея при натискане на съединителя се чува зверско скърцане/ и ...моето решение-направа на нов маркуч използвайки старите накрайници/в Ст. Загора имаме на две места където ги правят и то на професионално ниво/.Сега съм с него....всичко е ОК...ама отпуската ми мина в притеснения и чупки и чалъми по пътищата!
                              Така,че помисли дали да чакаш до последно...
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • От: Най после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Ти недей чака,че да не стане като моята работа...половината ми отпуска мина в притеснения ,дали ще се прибера със спукания маркуч на съединителя.оригинален 65.00лв и няма...,от Опел Кадет става,но се игнорира една дълга тръбичка отиваща назад към задния мост/за съжаление обаче явно го играе някакъв регулатор на напрежението и без нея при натискане на съединителя се чува зверско скърцане/ и ...моето решение-направа на нов маркуч използвайки старите накрайници/в Ст. Загора имаме на две места където ги правят и то на професионално ниво/.Сега съм с него....всичко е ОК...ама отпуската ми мина в притеснения и чупки и чалъми по пътищата!
                                Така,че помисли дали да чакаш до последно...
                                Та значи все пак намери значението на тръбичката.
                                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X