Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Спарки, докъде го докара с ксеноново-светодиодните експерименти? Резултат?
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Спарки, докъде го докара с ксеноново-светодиодните експерименти? Резултат?
      Ми карам си. Поради разни особености и не особено висока мотивация, топло-белите крушки засега отлежават. Иначе, пуснати са на 23 вата, светят добре и достатъчно. Има малко отблясъци поради конструкцията на фара, но не съм сигурен дали не са оставени нарочно така - лупата отзад е плоска, отражението се връща към ограничителната ламаринка, която си е оставена лъскава, и отразява обратно към лупата, правейки лек ореол над линията на отрязване.

      От друга страна, ако това го няма, няма да се виждат добре пътни значи и табели над пътя.

      Ако ми попадне фабрично WK1 с ксенони ще проверя дали и там, е така. От крушките категорично не е.

      С отваряне на фаровете може да се коригира елементарно с черен перманентен маркер, но самото отваряне е разправия, с която не ми се занимава никак.
      Последно редактирано от sparkybg; 27-09-25, 13:24.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Поради разни особености и не особено висока мотивация, топло-белите крушки засега отлежават.
        Колко изискан начин да кажеш "мързи ме"
        Ученото си е учено!

        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
        No wahalla.

        Коментар


        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Мяза на "студените светят достатъчно добре". А топлите са доооста топли. Китайците имат изключителното свойство да измислят недостатъци, които не си предполагал че могат да съществуват.

          Не съм ги пробвал още на колата де. Ама ще. Но категорично не са 4000К, както ги поръчах, а към 3000, че и надолу. Което ми е прекалено жълто.


          Нямам достъп до медни платки на смислена цена, иначе бих си ги направил сам.

        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Какво значи "медни платки"?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          лист мед, върху нея тънък изолатор, върху него писти. Това, комбинирано с heatpipe, е в китайските крушки. Има кой да го направи, ама цената е хипер безсмислена.

      • Вппрочем, щукна ми да пробвам да излъжа старото табло да се изпрограмира и...
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:itasalive.jpg Прегледи:0 Размер:213.0 КБ ID:7014257

        Вече е живо. Още по-хубавото е че мога да дръпна софтуера от другото (2010-та, това с ECO-то, с което карам) и да налея неговия софтуер и в това.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • ...и налях. И тръгнА. Сега двете табла са абсолютно едни и същи.

          Дръпнатите (таблото, или поне процесотът, са Nippon Seiki.... бла-бла, последния да затвори вратата) сложили уловка обаче - европейския фирмуер, който принудително налях на картинката горе, е сменил 1 цифра и 2 букви във VIN-а. Това означава че дори да се закачи и да тръгне на возилото, щеше да има постоянно записани грешки за неотговарящ регион и грешен VIN. Сега, сигурно и това е преборваемо, ма няма сми да се балтавя, при положение че изчетох другото и налях същото в оригиналното ми. Сега работят и двете, еднакво.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Tramp
            Tramp коментира
            Редактиране на коментар
            След като не ти остана да направиш почти нищо на този Grand, се чудя, кога ще мотираш едно друго Cherokee на второто табло, че да имаш с какво да си играеш през зимата?

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            А още по-интересно ще бъде, ако се хване с някой Ленд Ровър! Щото само с руси или само с черни ще стане банално.

        • И... 3 години по-късно, дойде време за инслекция как се е справила защитата на пода. Няма как да съм по-доволен - открих зачатък на петънце ръжда 5x5мм само около точкова заварка на единия праг. Никъде другаде.

          Зад предните подкалници се беше събрала педя листа в задната част, и долу 2 пръста кап, но дори и там нямаше ръжда изобщо. Взел съм мерки повече да не се събира, или по-точно лесно да се мие - резнах долните 5см на "ститопора", наврян там за изолация между вратата у подкалниковото пространство. Ще побая малко и на нефелно направените капачета за сменяне на крушки на мигачите, но това някъде по-нататък.

          Днес я окъпах на критичните места (подкалници, места където се събира гняс или хвърчат камъчета) с Fertan, след няколко дни ще я измия и ще чакам хубаво време за повторение на мазньочите.

          Ето какво заварих:
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_130236.jpg Прегледи:72 Размер:257.4 КБ ID:7014328

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_130241.jpg Прегледи:73 Размер:231.1 КБ ID:7014329

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_130300.jpg Прегледи:72 Размер:209.1 КБ ID:7014330

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_132732.jpg Прегледи:72 Размер:257.6 КБ ID:7014331

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_132737.jpg Прегледи:72 Размер:186.5 КБ ID:7014332

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_132743.jpg Прегледи:72 Размер:255.3 КБ ID:7014333

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_132749.jpg Прегледи:72 Размер:225.1 КБ ID:7014334

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_132753.jpg Прегледи:72 Размер:231.4 КБ ID:7014335

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_132823.jpg Прегледи:72 Размер:211.5 КБ ID:7014336

          Нарочно съм снимал главно откъм намачканата страна (който не е в час, дойде понамачкана отдясно, в първи пост се вижда) - там хем заради това че е "външната" страна, хем заради това че е изпъвана и ремонтирана, се очаква най-напред да пробие ръжда. Нямаше такава. Като я взех по точковите заварки на прага също беше тръгнала, още повече че беше със степенки, и е имало и някакъв инцидент там. Но, явно съм сложил нещата под контрол - нямаше, освен споменатото дребно петънце, което ще бъде елиминирано.


          Тоя път си имам и "помощница":
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_134548.jpg Прегледи:72 Размер:278.3 КБ ID:7014337

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20251101_134559.jpg Прегледи:73 Размер:203.4 КБ ID:7014338
          Последно редактирано от sparkybg; 04-11-25, 09:50.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Нешо интересно - продават се китове за премахване на веригата, и са bolt-on. Засега VVT-то отпада, обаче:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hemichainless.jpg
Прегледи:116
Размер:530.7 КБ
ID:7018149Натиснете снимката за да я уголемите

Име:hemichainless2.jpg
Прегледи:114
Размер:745.2 КБ
ID:7018150



            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              То и без това аз съм му противник ( на ВВТ-то )

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Точно към реализацията върху HEMI нямаш никакви основания за това. Изключително просто и абсолютно безпроблемно нещо - с един PWM клапан върти единствения разпределителен вал. Резултат - 35 коня отгоре, още малко икономичност и пълна липса на външен EGR, с прилежащите му клапани, тръби, охладители и прочие полюции. Самото VVT оставя част от газовете в цилиндъра, със същия ефект.

              Нищо общо с полюцията върху 3.6 - 4 вала, всеки въртящ се отделно и още куп щашкънии покрай това. И EGR-а си е там.

          Активност за темата

          Свий

          Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

          Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

          Зареждам...
          X