Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Оригиналния очевидно е,

    Във всеки случай ми се струва че би-било значително по-лесно в оборудван сервиз да се свали всичко барабар със скоростите, отдолу..

    т.1 щО реши че свалените от теб валове сЪ оргиналдЪ
    т.2 назнам как е при WK 1 но пред мен има WK2 фейслифотво 3.6 за двигател ( Създателя да ми прости че го започнах....) нЕма такава отврат и отдолу да вадиш ( както е сглобен) си е гадно
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      т.1 щО реши че свалените от теб валове сЪ оргиналдЪ
      Мина ми същото през чутората, ама прилича на оригинален. По начина на скапване включително.

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      т.2 назнам как е при WK 1 но пред мен има WK2 фейслифотво 3.6 за двигател ( Създателя да ми прости че го започнах....) нЕма такава отврат и отдолу да вадиш ( както е сглобен) си е гадно
      Избягва се разправията с радиаторите и после ти е по-удобно. Нищо повече. На 3.6 без да го махнеш от тампоните и стартера ме може да му се смени.
      Последно редактирано от sparkybg; 21-07-25, 12:38.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        За това някой като ми каже че си е купил нещо 3.6 и първо му изказвам съболезнования ........

    • Ти ще го изкараш по-зле от 4,7 или 2.5тд тоя мотор Деде.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
        Ти ще го изкараш по-зле от 4,7 или 2.5тд тоя мотор Деде.
        От 4.7 е категорично по-зле. От VM-ското говно 2.5 надали има нещо по-зле във вселената.

        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • 4.7 е лесен прост и приятен за работа, 2.5 дизела като мотор е със "странности". 3.6 като мотор може и да не е по-зле, но като ремонтопригодност е отврат заменя ВеЕмеца в класацията за гнуснявост, отделно за него няма части .....
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            ...2.5 дизела като мотор е със "странности"...
            Освен че е със същите "странности" като говното 3.1, и като параметри е скромен, но за сметка на това типично тракторен, което в комбинация с чероково купе е нещо отвратително - цялото вибрира зверски, звучи и върви като трактор. Първото ми терано беше на светлинни години във абсолютно всяко отношение, вибрации включиелно.

            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Ама е наполовина по-леко от гранд черокито.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Не е. Тегло празно на XJ 2.5 е 1540кг, тегло празно на WJ 3.1 e 1856кг.

              Интересното е че на XJ му дават 12.4 до 100км/ч, а на WJ 14.0.

              Но, WJ, дори и 3.1 дизел, се усеща като нормален дизелов автомобил. Не знам дали заради 5-те цилиндъра или заради друго, докато XJ-я имаш чувството че всеки момент ще започнае да се саморазпада от вибрации. Това са ми впечатленията. Имаше разни малки коленца на VW с помпа-дюза - същото отвратително усещане, макар и не чак в степента, която е на XJ. Не помна - мисля че диселова Fabia около 2003-2005-та ми направи това отвратително чувство. Вярно сигурно не харчи нищо - при положение че бензина харчеше 4.5 извънградско, дизела би-трябвало да слиза на 3, обаче като спреш на някой светофар на празен ход е отврат.

          • И една интересност. Понеже снощи смених и свещи - оказа се имало една хлабава. Тръгна да се отвърта почти без усилие. И се загледах в ръководството с колко да стягам. Оказа се че:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57sparktcrit2.jpg
Прегледи:558
Размер:116.0 КБ
ID:7006072

            И после:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57sparktcrit1.jpg
Прегледи:545
Размер:61.4 КБ
ID:7006073

            Такова чудо не знаех че съществува. Свещите не личеше да са с конусовидна резба - изобщо нищо видимо не предполага по-особен дизайн на нещо там. Също, резбата е доволно дълга - вероянот поне 20мм, а може и повече:

            Има такова нещо (от сайта на NGK):
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Anatomy_TaperedSeat_half.png
Прегледи:535
Размер:11.0 КБ
ID:7006074

            ...ама мойте свещи си имаха дифтунги. И старите и новите.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0135987_denso-4703-ikh16tt-iridium-tt-spark-plug_550.jpeg
Прегледи:548
Размер:33.5 КБ
ID:7006075

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0135988_denso-4703-ikh16tt-iridium-tt-spark-plug_550.jpeg
Прегледи:542
Размер:38.8 КБ
ID:7006076

            В сайта за конкретниоте пише:
            Първоначално публикуван от Denso
            • Seat Type: Gasket
            • Torque Specs: Cast Iron: 26-30 lb. ft. Aluminum: 15-22 lb. ft.
            ...което не съвпада с ръководството, или поне never exceed въртящия момент от ръководството е на минимума на тоя в спецификациите. Слагат се на доста модели коли между 2000 и 2023-та, та явно самите свещи не са някаква нестандартност.

            Загадка остава какво значи въпросния "tapered design"- може би приличащото на чинийка горе на последната снимка.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Спарки, направо си пише, че освен свещи с конусна пола, други няма да станат, провери си старите и новите, ти си и стругар какво да ти обяснявам за рисковете в този случай да сложиш където се иска конусно съединение нещо друго. И заеби какво пише в каталозите, бедна ти е фантазията какви изгъзици със счетоводни цели мислят различните марки ползващи едни и същи базови компоненти за да ги напаснат на техните извратенящини, европейските марки особено

            • mariiin
              mariiin коментира
              Редактиране на коментар
              До 2008г. са с конусните резби, след това са с дихтунги. Гледаш сервизното ръководството за модела от 2005г. затова обяснението е за такива свещи.

          • mariiin : Прав си. Това дават за 2006-та. Очевидно е какъв е случая. Благодаря. Сега трябва да си намера спецификациите за 2009-та и нагоре.
            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:4717_FRO.jpg Прегледи:0 Размер:55.6 КБ ID:7006086

            ПП: Интересното е че само на 5.7-цата ги сменят. Всичките Grand Cherokee след 2009-та са със свещи с дифтунга. SRT-тата си остават с конусните поне до 2022-ра.
            Последно редактирано от sparkybg; 21-07-25, 15:42.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • mariiin
              mariiin коментира
              Редактиране на коментар
              Виж спецификациите за 3.7 и 4.7, те са с дихтунги от началото.

          • РезИлтатът:
            1. От старите свещи определено е имало такива, дето не са във форма. По каква причина, не знам. Имаше едно приклащане на празен ход по светофарите, сега го няма.
            2. Стартера също реши да върти номера - запалих няколко пъти покай кандърмите за обезвъздушаване и таман реших че ще си ходя с него (парното тръгна, което за 5.7 е ключовия момент), каза само "мяк" и спря да върти. Понеже имаше отдъшник, който се скува и половината остана вътре, отварах го откъм четките за да го извадя. Явно са били накрая си и дългото въртене да качи масло и няколко след това са ги докарали съвсем докрай. След почукване тръгна. Вчера го смених с нов, оригинален. Новият върти доста по-чевръсто.
            3. Трябваше му доста време да напълни някои от повдигачите. Преди не ми се беше случвало.
            4. Заради новия разпределителен вал цъканките са осезаемо по-малко.

            Чакам да видя какво ще се случва тепърва в следващите няколко хиляди км. Надявам се най-накрая да съм елиминирал всичко. То не остана какво да се пипа по тоя мотор. Ако знаех че ще се разправям толкова, щях направо да го извадя и разхвърлям на кванти още в началото.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • Приготвил съм му и едно такова:
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:89c.jpg Прегледи:0 Размер:119.7 КБ ID:7006466

              ...но ще видим кога ще го сложа. Оригиналният е на 95 градуса (начало на отваряне), напълно отворил е на 103.

              Аз съм свалил целевата температура на монота от 105 на 100 градуса, та тоя термостат ще пасне точно. Даже може да я сваля на 98 след това..
              Последно редактирано от sparkybg; 25-07-25, 13:14.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Остана ,остана
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                  Остана ,остана
                  След 2 махания на лява глава и 3 махания на дясна, видимо са си в ред - нула нагар и никакви признаци за проблем. Държат си локвичката обезмаслител, с който мия главата. Смукателните даже са си лъскави откъм цилиндъра. В какво състояние са водачите без разхвърляне няма как да видя. Сега, признавам си без бой, не съм им духал в портовете да гледам за мехурчета.

                  Eagle главите не страдат от падащи легла, освен че и газ на тая кола не е имало никога.

                  Ей-това е отвътре. Главата е както я махнах, без да е пипната грам:
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:glava.jpg Прегледи:0 Размер:223.3 КБ ID:7006474

                  Блока, преди монтаж:
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:blok.jpg Прегледи:0 Размер:241.2 КБ ID:7006475
                  Последно редактирано от sparkybg; 25-07-25, 13:55.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Кристиян Костадинов
                    Кристиян Костадинов коментира
                    Редактиране на коментар
                    3пъти махане на глава, те резби няма да останат по тази кола. Не разбирам каква ти е идеята, но направи го един път както трябва, не през 2 седмици да правиш ремонт на ремонта.
                    Клапани се проверяват най- елементарно и най- просто като напълниш порта с нафта, главата си седи в работно положение и на сутринта провериш има ли омасляване от към цилиндъра. Да пълниш камерата и да се надяваш течността да не избяга, е проверка малко тип- "Щом котката не е избягала от колата, значи руснаците са сглобили хубава кола"

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Впрочем, за такива като мен се предлагат шпилки. За кавалите с кобилиците също.

                • Слагам оригинални повдигачи, оригинални гарнитури и т.н. По "като хората" от това няма на къде. Проблемът не е с клапани, а с повдигачи. Вал смених именно за да е максимално "като хората". И болтове сменям, и соленоиди смених.

                  Обезмаслител в камерата и духане в порта си е съвсем нормален и легитимен начин на проверка. Вижда се веднага. Но пак, нямам проблем с това.
                  Последно редактирано от sparkybg; 30-07-25, 21:48.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Чудя се това нали е за твоя двигател и маслена помпа? Или греша:

                    https://www.facebook.com/share/v/1DwWq4Rjsf/

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение
                      Чудя се това нали е за твоя двигател и маслена помпа? Или греша:

                      https://www.facebook.com/share/v/1DwWq4Rjsf/
                      Помпата ми е сменена преди 2 години с такава от Hellcat. Вала и повдигачите доста по-скоро.

                      Чакам нов смукател за масло и нов О-пръстен. Повече от това няма какво да направя.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • Гаврил Груев Хлътев
                        Гаврил Груев Хлътев коментира
                        Редактиране на коментар
                        май не си видял 'трика' от клипа.

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        На клипа видях някакъв да ме "светка" как да си сменя помпата без да махам картера. Това го правих преди 3 години. Чак после свалях картер, по други причини.

                        То и картера ми не е такъв, а метален, ама това е друг въпрос.

                        Ако има нещо друго, което не виждам, моля кажи.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X