Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    А докъде го докара с осветлението?
    Карам си с новите фароe с лупи и диодните крушки. Пак не е идеално, но е по-добре от преди. В крайна сметка нагласих на обща мощност 28 вата, което на крушките е около 24-25.

    Топло белите май са прекалено жълти, но тепърва ще преценявям. Сега като пусна на дълги халогенките малко мязат на светлина от фас като цвят, на фона на 6000к диоди.
    Последно редактирано от sparkybg; 22-06-25, 12:49.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Dilyan Zagorchev
      Dilyan Zagorchev коментира
      Редактиране на коментар
      Като карам на дълги (6000К) и после ми е терсене. На късите ми е екстра с 4300К диоди

  • 200 кила багаж, 300 кила хора, хлиматик, 135 по GPS по магистралата от край до край, с някои намаления покрай ремонтите и някои настъпвания до ламарината заради дразнители + 50ина км с 90-100

    = 14.4/100 разход.

    Напоследък се бях притеснил че харчи повече - явно е от магарето зад волана.

    ..вярно че и профилите на дозите докарах до състояние дългосрочните компенсации да са под 1% де. Вече официално мога да кажа че с дюзи с 6 дупки от 2020г харчи по-малко, макар и с половин идея, отколкото с оригиналните. Може и махането на резонатора на входящия въздух да има свойта дан, но по-скоро не ми се вярва.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      14.9 ми беше най-ниското до сега. При същите условия и маршрут. Факта е че това ми беше и най-скучното пътуване евър. Но пък имаше насрещен вятър на места.

      ...но пък предния рекорд беше с 5W20 масло, а сега съм с 0W30, при това съвсем прясно.

      Ще видим и на връщане. Там винаги е било повече. То и денивелацията е +500 метра, та нормално.

      ПП: Смемял съм дюзите щото... Оригинални нови дюзи по 30 (да не бяха и 25) долара парчето. Но без да се пипне таблицата разхода отива в небесата и корекциите в някои случаи отиваха на 30+ процента. Не съм опаквал някакви значими икономии, освен от факта че са пресни и еднакви. Разликата между лява и дясна главв също са под 1%. С оригиналните беше повече.
      Последно редактирано от sparkybg; 29-06-25, 22:44.

    • Васил_Стоев
      Васил_Стоев коментира
      Редактиране на коментар
      Спарки, това сигурно е разход на бензин. Мислил ли си да слагаш газ?

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Мислил съм. Няма да има газ.


  • Bogoljub Gagic коментира
    Днес, 21:17

    Моето си харчи толкова на магистрала без да съм сменял нищо, освен свещи преди ... 10-на години май.

    Е сега станааа...
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • Нищо не е станало. Гагича да не го е засичал с 300 кг хора и два бидона с джибри в багажника!🤣 Освен ако тия 200 кг не са като тия 20 см.🤣
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20250629_234012.jpg
Прегледи:529
Размер:74.1 КБ
ID:7004004
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • На Гагич WKто е с 55 коня надолу, с различни пластмасарии по предницата, с различна височина на окачването, с различен размер гуми, с различен вискозитет масло, с различна маслена помпа, с различно настроен скоростомер (при мен е изравнен с GPS показанието) а цитираните разлики в харча от 400 грама на фона на разход 14.4 са достатъчно малки за да е невъзможно обективно сравнение, даже да предположим че 300-те кила хора и 200те кила багаж са еднакви и магаретата зад волана карат еднакво.

        При мен конкретно се е случило нещо, за да ми даде най-ниския разход до сега, при максимално еднакви други условия, от 10ина пъти минаван един и същ маршрут. Толкоз. Какво - всеки сам си "преценя". И според мен има вероятност дюзите да имат пръст в това, не защото правят някакви черни магии, а най-вече защото са нови (тоест еднакви) и евентуално заради повечето им отвори. Има правени сравнения между различни варианти дюзи при други мотори и резултатите практически винаги са в полза на дюзите с повече отвори, още повече че няма друго логично обяснение защо след 17 години производство решават да сменят дюзите, без да пипат нищо друго.

        ПП; И впрочем, това са единствения модел оригинални дюзи за Hemi, които към момента са масово налични, макар и вече с цена 50+ долара.
        Последно редактирано от sparkybg; 30-06-25, 10:03.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Наобратно - същите условия, същата скорост, същия разход от 14.4.

          И катуна е същия. При седалките има още малко дреболии.
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250708_223013_copy_1020x765.jpg Прегледи:29 Размер:168.5 КБ ID:7005034
          Последно редактирано от sparkybg; 09-07-25, 10:50.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Буренцето с бирата е в краката на навигатора.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:TitanNewY.jpg
Прегледи:360
Размер:210.4 КБ
ID:7005150
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • Кво прайте бе Пичове ?!?!?!?!? Аз на палатка отивам с по-малко багаж
              Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
              За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

              A1+

              Коментар


              • blackfirefly
                blackfirefly коментира
                Редактиране на коментар
                Ако пътуват с по три куфара рокли, е разбираемо... Веднъж съм имал такъв случай..

            • Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
              Кво прайте бе Пичове ?!?!?!?!? Аз на палатка отивам с по-малко багаж
              Жена + синковец + котарак = това. Аз съм сменил 5 фланелки и 3 чифта гащи.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • trapper
                trapper коментира
                Редактиране на коментар
                Багажът за море е според багажника. Ходили сме с както с Лада-Нива, така и с ЛР Диско - мястото все не достига ...
                С раници беше най-добре!

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Още може, трябва да изровя мои снимки с кораба-майка. Трябва да си купиш по-голяма кола, и нея ще я запълнят до откат.

            • Аз пътивах из Европа с чанта която влиза като ръчен багаж. .... ама без трите Червени Шапчици.

              А,... разхода средно за последните 10тина к км е 13.5/100.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • и... подвигачи, n-та серия.

                Горе споменах че пак някой повдигач се обажда. Пак същия филм - само на горещ мотор, 2-10 секунди след палене, отново без никакви други проблеми. Правеше впечатление че спира почти веднага като пусна на скорост - вероятно при падащите при това обороти има повече време да се напълни.

                И тоя път реших да действам кардинално:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_170256.jpg Прегледи:0 Размер:685.3 КБ ID:7005998

                и.... на пръв поглед нищо чак страшно...
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171624.jpg Прегледи:0 Размер:383.9 КБ ID:7005999

                ... ама като се загледа човек:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171653.jpg Прегледи:0 Размер:298.9 КБ ID:7006000

                Първо, покритието/циментацията/закаленото е увредено, а конктрно на тая гърбица има и ямка.

                В целия му блясък:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:camdamage.jpg Прегледи:0 Размер:280.0 КБ ID:7006016

                Друга в такова състояние нямаше, но в близко, да:
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171725.jpg Прегледи:0 Размер:319.6 КБ ID:7006001

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171810.jpg Прегледи:0 Размер:280.4 КБ ID:7006002

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171816.jpg Прегледи:0 Размер:267.3 КБ ID:7006003

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171833.jpg Прегледи:0 Размер:291.3 КБ ID:7006004

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171901.jpg Прегледи:0 Размер:295.4 КБ ID:7006005

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171908.jpg Прегледи:0 Размер:281.4 КБ ID:7006006

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_171951.jpg Прегледи:0 Размер:304.4 КБ ID:7006007


                Къде повече, къде по-малко, процесите са си тръгнали. Дали след 10, 50 или 100 хиляди км, ясно беше на къде са тръгнали.

                ...ама тоя път съм подготвен...
                Последно редактирано от sparkybg; 21-07-25, 12:34.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • Та, бях се подготвил с разпределителен вал на Melling, аналогичен на оригиналния (знам че сега някой ще подпита защо не сложи performance - защото не искам - искам си VVT-то, MDS-а и прочие).

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_172348.jpg Прегледи:0 Размер:659.8 КБ ID:7006009

                  Интересното е че се виждат някои разлики. Оригиналния очевидно е отливка - виждат се грубите необработени части между гърбицита, докато при Melling и там е обработено.
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_172353.jpg Прегледи:0 Размер:442.8 КБ ID:7006010

                  Освен това Melling-ът е с по-тесни гърбици:
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_172511.jpg Прегледи:0 Размер:228.1 КБ ID:7006011

                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_172536.jpg Прегледи:0 Размер:230.6 КБ ID:7006012

                  Разлика от около 2мм. Механично е без значение - ролките на повдигачите са доста по-тесни и от 14.5мм, но показва допълнителни обработки и олекотяване, което със сигурност е от значение.

                  В профила на самите гърбици разлика не се забелязва. Въпросният Melling си е с такова предназначение - заместител на оригинала:
                  Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20250719_172655.jpg Прегледи:0 Размер:304.9 КБ ID:7006013


                  ...и те-така...

                  Тоя път така разхвърлях всичко, че още не съм го събрал. Сложих вала, главите, предния капак, и финиширах снощи към 23:00. Кога ще бръмне, не знам още. Надявам се да ми е последното обезглавяване.

                  Във всеки случай ми се струва че би-било значително по-лесно в оборудван сервиз да се свали всичко барабар със скоростите, отдолу. Махането на всичките радиатори и тръборляци отпред си е не малка разправия. Слагането предполагам ще е не по-малка "приатност" махар да съм го правил вече.
                  Последно редактирано от sparkybg; 20-07-25, 12:56.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Не съм запознат с тоя двигател, но разпределителният вал не може ли да се смени без да се демонтират главите?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Не съм запознат с тоя двигател, но разпределителният вал не може ли да се смени без да се демонтират главите?
                      Технически може, с лек риск някой повдигач да падне в картера. В случая разглобявах заради обаждащ се повдигач, а те без обезглавяване не юогат да се сменят.

                      Ще ги заменят гаранципнно, та поне няма набутвация с цената на частите. Вътрих се само за вала.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • Добре че си я правиш ти тази кола и очевидно не ти е основна или поне не ти е проблем ако е такава.
                        Ама нищо де...поне знаеш какво е направено...или по-скоро какво още е останало да не е направено.
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Нарича се аетохипохондрия (по дядо Владо). След първия разпръцафръцан мотор задръжките рязко падат за сметка на увеличените мухи в главата.

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X