Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Страхил Тошков от форума с това се занимава от доста години. Приятели са със Соти.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Страхил Тошков от форума с това се занимава от доста години. Приятели са със Соти.
      Нищо не ми говори, но ако е тоя в Симеоново, който вгражда лупи в стандартни фарове, цените са му като за тойотаджии.

      ... и Гагич !

      P.S. Абе що никой не му честити рожденият ден вчера ?!
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • brum
        brum коментира
        Редактиране на коментар
        Факт, че са му високи цените, но после тия фарове не ги мислиш повече. При него правех фаровете на един Passat от 2000та година дето по-горе писах в коментар.

        Сега на Гранд Чурокито ползвам Meguiar's Plastx. Едно шише като го гледам ще ме изкара 3 коли.

      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        Аз си вграждах сам лупи във фаровете на... Тойотата Като видях с ръцете си колко труд отива от край до край, бих казал, че даже малко взимат за тая услуга

    • Понеже пак си купих WJ, а фаровете му бяха отвратително матирали, се наложи да ги полирам. И защото за другите два джипа, ми вземаха в Русе по 90- 100 лв за полиране и фолиране, се хванах, този да си го направя сам. С фолио от 3 лева от ОЛХ, малко шкурка и малко шлайфпаста и ето го резултата. Джипа рязко прогледна.
      Преди: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7545.JPG
Прегледи:390
Размер:293.9 КБ
ID:6640173
      След: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_7549.JPG
Прегледи:397
Размер:405.0 КБ
ID:6640175
      Тази същата процедура я правих на Кията и на колата на жената преди две години. Фаровете не са мръднали, така, както и тези направени от по 100 лв.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от atanas_93; 31-08-20, 10:02.
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


      • m4r1qn
        m4r1qn коментира
        Редактиране на коментар
        Добре се е получило

    • Хванах се днес да си стегна дръжките на страничните колони от шоф.страна и пасажерската на моя WJ и като махнах гумените тапички установих,че камъчето не влиза . С някакъв специален инструмен ли се стягат или пък трябва да се махнат първо колонките ? Камъчето май е 6.5 или 7мм , но не влиза в предвидения отвор .

      Коментар


      • Камъка е 5,6мм ако не греша (или 6,5мм) - инчов размер!

        Аз слагах 6мм + парче тънка тел и го набивам на главата и така ги развих на всички дръжки и сложих винт със фрезенкова глава за кръстата отвертка , че като се наложи после да няма ядове

        Коментар


        • Добра идея , ама камъка изобщо не влиза в отвора , може би в моя инструмент е проблема . Ще търся други камъчета .

          Коментар


          • камъка трябва да тънкостен!

            Коментар


            • Цалостно намазване с Wurt,после цинков лак(боя) и за десерт Roberlo siltex 800.

              Коментар


              • Рециклирах кормилната рейка

                Коментар


                • Kalin Galinov
                  Kalin Galinov коментира
                  Редактиране на коментар
                  Течеше, или имаше по-голям свободен ход? И какво смениха, само семернгите и уплътненията ли? Моята рейка се закрепи, няма да капе както преди време, но ми се иска да я сменя...

              • Не течеше но тропаше. Нямам идея какво са сменяли. Вече не тропа.

                Коментар


                • Нова хидр
                  авлична помпа,рециклирана рейка,сменено хидравлично масло,маркуч за високото налягане,нови кормилни накрайници,нов термостат,монтирано допълнително охлаждане-включващо се само при определена температура или принудително.

                  Коментар


                  • Вчера прегледах предницата на Сахарата, че след 12-13,000КМ много силно натоварен(претоварен) за два месеца, започна да ми светва често лампата за ESP BAS

                    Оказа се леш, всичкото тампони по напречни, стабилизиращи щанги, биелетки + шарнири по кормилната система + един маркуч претрит от носача, не погледнах бъмп стоповете и те сигурно за мор + амовете и те са трупове но поне амове имам чисто нови оригинални.

                    Сега се двоумя дали дали да налея четири цифри в ремонти с бързи поръчки на цели детайли, дали да сваля всичко и да търся/правя тампони по размери или направо да си поръчам лифт кит, който да има тия проблемните възли и да ги сменя с чисто новите в кита.
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • нищо не направих, но ужулих задната броня
                      само на парктроник не бива да се разчита

                      Коментар


                      • Обезвъздуших спирачната система и смених спир. течност. Старата излезе мътна и с плаващи боклуци в нея.
                        Смених един датчик на парктроника , че стария беше счупен.

                        Коментар


                        • Смених си дръжката на шофьорската врата. Че се беше счупил палецът и трябваше да си я отварям отвътре. Общо взето, лесна операция, която включваше и подмяна на патрона - сложих моя патрон на "новата".

                          Обаче ми продължава главоболието със задните спирачки. Вече на 2 пъти сменям преждевременно накладки (вървят повече от предните), като отдясно ги износва на клин - от едната страна е до метал, а от другата - феродото е над 1/2. Преди няколко дни на спускане на планински път направо запалих накладките от въпросната страна. След 1-2 по-силни натискания на спирачката отдясно апаратът е блокирал и, докато се усетя, че миризмата на феродо е от мен, взе да пуши. Накладки са сменяни преди малко месеци, като бяха подменени и водачите на апарата.

                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • BatGeorgeone
                            BatGeorgeone коментира
                            Редактиране на коментар
                            Буталцата в комбинация с квадратните пръстенчета, според мен вероятността да са маркучите е под 10% спрямо 90% да са износени пръстенчета с квадратно сечение + корозия/гняз по буталцето.

                          • ivaningbg
                            ivaningbg коментира
                            Редактиране на коментар
                            Колега, ако си от София мога да ти препоръчам много добър майстор специализиран само по спирачки. Пиши ми на ivaningbg@abv.bg, ако имаш интерес. На колата ма жената направи чудеса.

                          • Чавдар (V93)
                            Чавдар (V93) коментира
                            Редактиране на коментар
                            Не можаха да открият никакъв бъг в задните спирачни апарати. Всичко било нормално. Остана като непотвърдена работна версия проблемът да е дошъл от недобра работа на непипаните от няколко години предни спирачни апарати.

                        Активност за темата

                        Свий

                        Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X