Страхил Тошков от форума с това се занимава от доста години. Приятели са със Соти.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих по джипа днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеСтрахил Тошков от форума с това се занимава от доста години. Приятели са със Соти.
... и Гагич !
P.S. Абе що никой не му честити рожденият ден вчера ?!ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Понеже пак си купих WJ, а фаровете му бяха отвратително матирали, се наложи да ги полирам. И защото за другите два джипа, ми вземаха в Русе по 90- 100 лв за полиране и фолиране, се хванах, този да си го направя сам. С фолио от 3 лева от ОЛХ, малко шкурка и малко шлайфпаста и ето го резултата. Джипа рязко прогледна.
Преди:
След:
Тази същата процедура я правих на Кията и на колата на жената преди две години. Фаровете не са мръднали, така, както и тези направени от по 100 лв.Последно редактирано от atanas_93; 31-08-20, 10:02.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
- 2 likes
Коментар
-
Хванах се днес да си стегна дръжките на страничните колони от шоф.страна и пасажерската на моя WJ и като махнах гумените тапички установих,че камъчето не влиза . С някакъв специален инструмен ли се стягат или пък трябва да се махнат първо колонките ? Камъчето май е 6.5 или 7мм , но не влиза в предвидения отвор .
Коментар
-
Камъка е 5,6мм ако не греша (или 6,5мм) - инчов размер!
Аз слагах 6мм + парче тънка тел и го набивам на главата и така ги развих на всички дръжки и сложих винт със фрезенкова глава за кръстата отвертка , че като се наложи после да няма ядове
Коментар
-
Вчера прегледах предницата на Сахарата, че след 12-13,000КМ много силно натоварен(претоварен) за два месеца, започна да ми светва често лампата за ESP BAS
Оказа се леш, всичкото тампони по напречни, стабилизиращи щанги, биелетки + шарнири по кормилната система + един маркуч претрит от носача, не погледнах бъмп стоповете и те сигурно за мор + амовете и те са трупове но поне амове имам чисто нови оригинални.
Сега се двоумя дали дали да налея четири цифри в ремонти с бързи поръчки на цели детайли, дали да сваля всичко и да търся/правя тампони по размери или направо да си поръчам лифт кит, който да има тия проблемните възли и да ги сменя с чисто новите в кита.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
Смених си дръжката на шофьорската врата. Че се беше счупил палецът и трябваше да си я отварям отвътре. Общо взето, лесна операция, която включваше и подмяна на патрона - сложих моя патрон на "новата".
Обаче ми продължава главоболието със задните спирачки. Вече на 2 пъти сменям преждевременно накладки (вървят повече от предните), като отдясно ги износва на клин - от едната страна е до метал, а от другата - феродото е над 1/2. Преди няколко дни на спускане на планински път направо запалих накладките от въпросната страна. След 1-2 по-силни натискания на спирачката отдясно апаратът е блокирал и, докато се усетя, че миризмата на феродо е от мен, взе да пуши. Накладки са сменяни преди малко месеци, като бяха подменени и водачите на апарата.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Буталцата в комбинация с квадратните пръстенчета, според мен вероятността да са маркучите е под 10% спрямо 90% да са износени пръстенчета с квадратно сечение + корозия/гняз по буталцето.
-
Колега, ако си от София мога да ти препоръчам много добър майстор специализиран само по спирачки. Пиши ми на ivaningbg@abv.bg, ако имаш интерес. На колата ма жената направи чудеса.
-
Не можаха да открият никакъв бъг в задните спирачни апарати. Всичко било нормално. Остана като непотвърдена работна версия проблемът да е дошъл от недобра работа на непипаните от няколко години предни спирачни апарати.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар