Някой има ли идея от къде може да се намери бутало за този компресор, малкото е ок, ама голямото е заминало.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Компресор
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Здравейте.Може ли да препоръчате пистолет за авто боядисване на цена до 100лв или тези пистолети вървят по-скъпо? В момента съм с пистолет Parkside за 25лв от Lidl.Върши работа,но не става за боядисване на коли.Боята е като "портокалова кора" и си мисля,че за по-добро качество ще ми трябва по-хубав пистолет,но какъв да взема? Компресор взимам на заем доста добър италиански със 100л бутилка .Пистолета няма да се ползва професионално .Т.е. няма да се прехранвам с него.Ще си пръскам по някой друг детаил по моята кола.
Например този ще върши ли работа:
https://www.onlinemashini.bg/profesi...r-14-mm-/38872
Коментар
-
Здравей,портокаловата кора се получава от неправилно налягане, аз ползвах аурита 1.4 за база и имам walcom 1.3 за лак. Компресора трябва да е поне 330л изход за да смогва. Но това не е от значение защото трябва да пръскаш база на 2 атм,акрил на 1.6 -1.8,филер 2-2.5 и лак на 2 атм.
Ако нямаш регулатор и не си свикнал ще ти е трудно да нагласиш пистолета. Бих ти препоръчал италко 951 от avtomateriali.com има вариант с 1.2 дюза за по дребни детайли като брони,огледала,джанти. Имам италко глос 1 1.4 дюза за база и съм доволен
-
Всички коментари са правилни, но нямаш ли усет към вискозитета според околната температура и боята, която ползваш и с най-добрата сата резултата ще е трагичен .
-
Хората продават мерни линии за вискозитета като начало. Освен това дават препоръки за ползваните инструменти и материали. Смея да твърдя, че 1.4 си е универсална дюза, която става за всичко. За домашно боядисване няма нужда от 10 пистолета, не че и за професионално има де .
-
-
Първоначално публикуван от stypkata Преглед на мнениеЗдравейте.Може ли да препоръчате пистолет за авто боядисване на цена до 100лв или тези пистолети вървят по-скъпо? В момента съм с пистолет Parkside за 25лв от Lidl.Върши работа,но не става за боядисване на коли.Боята е като "портокалова кора" и си мисля,че за по-добро качество ще ми трябва по-хубав пистолет,но какъв да взема? Компресор взимам на заем доста добър италиански със 100л бутилка .Пистолета няма да се ползва професионално .Т.е. няма да се прехранвам с него.Ще си пръскам по някой друг детаил по моята кола.
Например този ще върши ли работа:
https://www.onlinemashini.bg/profesi...r-14-mm-/38872
Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнениеLVLP няма ли да е по добре? Не му разбирам ама май нещо такова съм чел. Опитните да кажат.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
Купуваш двата варианта (две бройки) на този https://avtomateriali.com/pistoleti-...-500-lvlp.html пистолет, и си готов за труд и отбрана Голямата дюза ползваш за филер, малката за база и лак. Тези новопредставени ЛВМП ми звучат като обикновени конвенционални пистолети от едно време. Единствената ми Сата, която имам в момента, харчи около 250 литра въздух при 3.5-4 атмосфери с 1.4 дюза, а е на 30+ години . Евентуално може да се наложи да ползваш горната граница на количеството разредител за дадена боя или лак, за да се справя дюзата 1.3 с тях. В интерес на истината, с 1.3 дюза съм наливал подгрята до 50-60 градуса алкидна боя без грам разредител в нея. 5 кутии боя за Лада на 2 ръце.
П.П. Към пистолета е задължително да имаш едно такова https://avtomateriali.com/pistoleti-...hen-filtr.html в комбинация с едно такова
за да няма капки вода по детайла и, за да подаваш точното налягане на входа на пистолета.Естествено филтърчето се навива преди манометъра, за да пази и него от пълнене с конденз.Последно редактирано от коко келеша; 16-05-20, 07:13.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
На сто процента подкрепям колегата!За тези пари Ауритите стрелят повече от добре Можеш да погледнеш и този:https://avtomateriali.com/pistoleti-...-898-lvlp.html Който и да вземеш ще останеш доволен!
Коментар
-
Явно не е отварян,руснаците лепят клингиритените гарнитури със някакво отвратително лепило и няма отлепване.Трябва внимателската да разделиш главата от блока,като използваш тънък нож,който да среже гарнитурата.След това те чака упорито жулене до показване на метал.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
Ще мъча утре да го разделям ама с бой нещо не става.Може ли телефон или сайт на тия руснаци от Младост.Чудя се дали да хонинговам или изобщо да не пипам цилиндъра.
Намерих инфо и ключа на сегментите го дават 0.2-0.4мм, утре ще меря и ще видя дали ми трябват нови.Последно редактирано от shisharkata; 28-05-20, 22:04.
Коментар
-
Пускам линк със схеми и хлабини за компресор от ЗИЛ,Мисля че ще е полезен на доста хора.
Компресор ЗИЛ 130
Коментар
-
След доста четене стигнах до следния план за действие:
Новия капак е с различен цвят ,за това трябва да се боядиса от двете страни.Боята е сив перлен металик
По новия капак има драскотини и места с паднала боя до гола ламарина и дори има 2 петънца ръжда.Очукан е от камъчета в предната част ,Не ми е ясно дали тези миниатюрни вдлъбнатини в боята (без да е огъната ламарината) могат да се запълнят само със шприц кит или трябва да се китосат преди шприца.Смятам да изшлайфам старата боя на сухо с 120-180-220.След което да пръсна шприц кита със стария пистолет от Лидл,защото е с голяма дюза (1.7мм). Колко ръце трябва да е шприц -кита представа нямам .Дават го да изсъхва за 10мин след което можело да се шлайфа с водна шкурка 1000-2000.Поръчах този шприц кит:
https://perocar.com/produkti/grundov...itel-body-625/
След шлайфането смятам да пръсна базата :
https://perocar.com/produkti/avto-bo...ist-a08-900ml/
Не ми е ясно с какво се разрежда боята (бензин,АМВ или нещо друго).Също не знам колко ръце трябва да е колко време се чака между ръцете ..и за колко време изсъхва напълно при атмосферни условия (20гр напр).И дали въобще трябва да се чака боята да изсъхне напълно или лака се пръска на мокра боя,за да стане спойка?След боята смятам да обезмасля и да пръсна лака на поне 3 ръце.Не ми е ясно колко време се изчаква между ръцете .Накрая смятам да мина горната част на капака с водна шкурка,1000-1500-2000-2500 и да пастирам (специалитета ми).Относно пастирането въпроси нямам.Имам доста богат опит с него.
Пистолета ,който купих за боята и лака е този :
https://avtomateriali.com/pistoleti-...-500-lvlp.html
Последно редактирано от stypkata; 02-06-20, 18:14.
Коментар
-
Stypkata, защо не минеш в другата тема https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B0%D0%BD%D0%B5 Там ще си хортуваме на воля, без да рискуваме да ни наплескат .
-
Ей,като почнете от форум на форум,с едно и също.... Е като си чел,що не си разбрал?
Те хубаво го дават,ма не съхне за 10 мин.И за 20 не съхне.Като си купиш въпросното "ако",на опаковката пише,налягане,време м/у ръцете,каква дюза,време за пълно изсъхване,при 20 градуса и при принудително сушене.
Като гледам капака,не съм сигурен,че въобще има нужда от това.
Базата се разрежда с акрилен разредител,за база.
-
-
Колеги някой да даде идея как да свържа компресор от зил130 с бутилката, на компресора съм направил преход на 1/2вик, а възвратния ми е на 3/8 мислех да е с медна тръба, но шайбата на мотора е малко разбита и има вибрации което ме съмнява, че ще разбие връзките.Гледах и някакви маркучи семперит издържат на 160бар. работно и мислих да го правя с щуцери на 12мм и скоби, ама топлината?Вие как ги свързвате?
Поздрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар