Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Благодаря за бързото мнение. Значи няма да го ползвам постоянно държа да има балансьор искам когато го включа да е настроен на едни атм. и след като паднат да се включва сам.
    Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

    Коментар


    • От: Компресор

      Балансьора е клапан, който изпуска въздуха при достигане на налягане. Слага се при трактори и камиони, където компресора работи постоянно и не може да се изключи. Недостатък е че и при по-ниско налягане си изпуска по малко.
      Ако искаш да ти изключва електромотора при достигане на налягането си вземи пресостат, управляващ контактор.
      За мене и двете системи за регулиране на налягането имат предимства в зависимост от приложението.

      Коментар


      • От: Компресор

        Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
        Балансьора е клапан, който изпуска въздуха при достигане на налягане. Слага се при трактори и камиони, където компресора работи постоянно и не може да се изключи. Недостатък е че и при по-ниско налягане си изпуска по малко.
        Ако искаш да ти изключва електромотора при достигане на налягането си вземи пресостат, управляващ контактор.
        За мене и двете системи за регулиране на налягането имат предимства в зависимост от приложението.
        Балансьора/специално при ЗиЛ/ изключва работата на компресора като подава налягане към смукателните клапани и ги държи отворени т.е. компресора работи на празен ход. Предпазният клапан се отваря когато не работи балансьора и налягането стане мах. допустимо. Издава дразнещ звук.

        Коментар


        • От: Компресор

          Балансьора е задължителен при всички компресори независимо дали има пресостат или не . Обикновено се настройва около една атмосфера над горната граница на пресостата и ако той не сработи по някаква причина сработва балансьора . Аз лично имам доста случаи в които не ми е сработвал пресостат .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Компресор

            Добре колеги мен ме интересува да сложа най-доброто. Има ли някаква схемичка кое как да свържа пресостати , клапани ?
            Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

            Коментар


            • От: Компресор

              Ако си от София, обади се ,ако искаш и нагледно ще ти покажа каквото те интересува.Имам два компресора за различни цели, но изпълнението и доработката им са идентични. Ако решиш обади ми се на 0898201756-Петър и ще се опитам да ти бъда максимално полезен.Успех!
              "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
              Ат.Буров.

              Коментар


              • От: Компресор

                Пресостата си е едно реле, което сработва на определено налягане и изключва на друго (за да има хистерезис). Можеш да го вържеш последователно на пусковия ключ.
                С пресостата все едно включваш и изключваш компресора когато е нужно.
                Няма нищо сложно...
                Зависи какъв е пресостата, но някои имат две настройки - налягане на включване и налягане на изключване (или разликата между двете налягания).
                Целта е например да ти включи на 4АТМ, а да изключи на 6 атм. Защото ако няма хистерезис при всяка малка консумация или изстиване на въздуха в бутилката компресора ще включва.
                Докато при по-голям хистерезис компресора ще включва доста по-рядко. Но там пък се получава друг недостатък - налягането на 'горното' ниво може да е прекалено високо, а в долната граница вече да е недостатъчно за правилната работа на въздушните устройства. Затова и се търси компромис между наляганията и рисийвъра (бутилката).
                А предпазния клапан го бучваш на някоя тръба, която е пряко свързана с рисийвъра (да няма нищо - никакъв кран между клапана и бутилката).
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Компресор

                  Повечето пресостати работят със заводски зададен хистерезис който обикновено е 2 атмосфери което означава че ако го настроим да изключва на 8 атмосфери ще включва на 6 . Точно по тази причина на моите компресори предпочитам да слагам пресостати от големите хладилни инсталации на които и двата параметъра регулируеми . Нормален пресостат струва няма 30 лева по магазините . Някъде на горе в темата съм сложил схема на управление на трифазен ел. двигател с обяснение .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Моя пресостат е смъкнат от голям компресор. Хистерезиса му на включване и изключване е регулируем в диапазона 0,1 атм- 1,6 атм. Аз съм си го настроил на 0,5атм хистерезис. По-малко според мене е безсмислено. Така компресора ми включва за донапълване след няколко часа, но ако започна да ползвам въздух почети веднага тръгва.

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Интересуващи се от компресорно тяло на зил 130,елдвигател трифазен 1,5 kW,и нова автогазова 60 л.бутилка+още дребни неща за окомплектоване на компресор-на ЛС,ако съм на неправилно место,моля за извинение,и нека Админа да бъде така добър,да го премести или изтрие?Благодаря,поздрави.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Колеги подариха ми един български компресор, но имам доста проблеми с него. Ето така изглеждаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:20130606_201816.jpg
Прегледи:3
Размер:156.2 КБ
ID:5523231(снимката е от нета). Като го пусна почва да подскача като бик. Махнах главата с клапанчетата и върху буталото имаше около 100грама масло, свалих цилиндъра и работата е много зле. И цилиндъра и буталото са надрани много има деруги по 1мм дълбоки. Та въпроса ми е имали части за тази техника?

                        Между другото забелязах, че са много лоши отливките на буталото и биелата. Биелата като я пипнах и едно "мустаче" се отчупи и ми остана в ръката. Предполагам, че това е и причината за бруталното надиране, някое отчупило се парченце.

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Преди няколко години ми се наложи да разглобявам такова чудо и по спомен биелата е бронзова, та проблем има и при коляновия вал. Въпреки положените усилия не намерихме резервни части за него тогава. Може пък ти да имаш късмет. Успех!
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Биелата наистина е бронзова и много ме учуди, че няма аксиален луфт, затова ми се иска да го сглобя компресора. Ще обикалям по моргите пък може и да изскочи нещо.

                            Да питам и нещо друго. В момента съм с двуцилиндров компресор от ифа и ми върши добра работа(направил съм го преди 5 години), но за боядисване на по-големи детайли не става. Как е дебита на българския компресор в сравнение с този на ифата. Аз като гледам буталото и хода му предполагам, че е доста по-голям, но кажете точно колко?

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Няма как да намериш резервни части . Тези компресори са произвеждани като ширпотреба в едно ТПК някъде в брезнишките села .
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Биелата наистина е бронзова, но няма аксиален луфт и затова ми се иска да го направя компресора. Ще пообиколя вторичните пък може и да имам късмет. Да попитам и нещо друго в момента съм с двуцилиндров компресор от ифа(правил съм го преди 5 години) върши ми работа, но понякога не му стига дебит. Какъв е дебита на българския компресор? Така гледам диаметъра на буталото и хода ми се струва, че ще е много по-голям от на ифата?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X