Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тези стари антични компресори стават ако са в добро състояние или ако главата и бутилката(примерно) са ти без пари. Стават и ако имаш струг, фреза и други машини за да си правиш някой чаркалак, защото нови няма, а старите ако въобще се намерят са в лошо състояние. Предимството на тези 50 годишни машинарии е и че са здрави, презастраховани конструктивно във времена в които алуминий и чугуниЙ бяха без пари. От там нататък ако искаш сериозна работа, нов, с по-голям дебит отколкото ти трябва за да работи разтоварено и не го мислиш.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от LazCh Преглед на мнение
      Здравейте, може ли малко помощ относно избор на компресор с цел пясъкосъруене?
      Вих искал да се свържа с потребител sek. 1.,но не мога да му изпратя лично.
      Бях е спрял на нов китайски 7.5 кв с дебит на входа 1150л. и бутилка 160л., но намерих обява за втора употреба УК-50 на ремарке и в базар намерих обява на човек който може да изработи гаражно изпълнение и иска само мотор и бутилка
      ​​​https://m.bazar.bg/obiava-19234129/n...presor-1500-lv
      И така прочетох доста във форума, но вече съм доста объркан и не искам да си дам парите за нещо което няма да ми върши работа или ще се окаже боклук, затова ако някой иска да помогне ще се радвам!
      Привет ! За втори път във форума дискутираме обява на въпросния малоумник . Рядко давам категорични становища за човек особено съдейки само по две обяви . Това което е на снимката е руски двустъпален компресор и дебита от завода му е около 500 литра . В действителност е много здрав но това определено не му е цената . Нов може и да е бил преди 40 - 50 години . Резервни части за него не е имало никога не че има толкова какво да му се чупи . Ремъчната шайба също не е неговата . Тия еднопосочни клапани където ги е наслагал няма да изкарат и 10 минути защото са за вода и вътре сърцевината е пластмасова и се стопява почти веднага . Тоя е поредния дето се опитва да лови с трици маймуни лошото е че се намират хора които им се връзват . Мога да му покажа поне десетина аналогични на различни марки и държави от тия години . Това е българския му аналог УК 25 . Миналата седмица за него се обадиха едни момчета от Добрич. Утре ще звънна на колегата да видя дали не са го отнесли вече . https://offroad-bulgaria.com/forum/%...81%D0%BE%D1%80
      Последно редактирано от sek.1; 28-08-21, 20:55.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • Погледнах обявата, погледнах и другите му обяви. Нищо ново няма в това, клапаните са от тези с месинг вътре, но са за вода, обикновен възвратен клапан, който се слага на тръби, помпи и др. При мен има 10 модела клапани за въздух на цени от 11 до 40 лв... Този маркуч също не е за там. На едната му обява за нов американски компресор няма нищо ново и нищо американско, това е на 50 години техника. Със сигурност ще работи още и е сигурно, че няма части за него. Поувлякъл се е с писането на глупости малко, дори в обявата за велосипеда е написал страшни глупости.

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Американския му компресор е от ЗиЛ . А какви глупости е написал за УК 25 нямам думи .

      • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
        Погледнах обявата, погледнах и другите му обяви. Нищо ново няма в това, клапаните са от тези с месинг вътре, но са за вода, обикновен възвратен клапан, който се слага на тръби, помпи и др. При мен има 10 модела клапани за въздух на цени от 11 до 40 лв... Този маркуч също не е за там. На едната му обява за нов американски компресор няма нищо ново и нищо американско, това е на 50 години техника. Със сигурност ще работи още и е сигурно, че няма части за него. Поувлякъл се е с писането на глупости малко, дори в обявата за велосипеда е написал страшни глупости.
        То само това да е здраве му кажи Елиминирал е двустъпалното и го е направил най обикновен двуцилиндров. На тоя компресор най ценното е точно двустъпалното пълнене.

        Коментар


        • Това е компресора в оригиналната си комплектация . В интерес на истината трудно се намира по корав от този модел . Този ми захранва с въздух машините в цеха и никой от старите колеги не помни някога нещо да е правено по него . Гледам само да не остане без масло . Има един модел такива с маслена помпа тия дни ще докарам един такъв от един колега . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210829_172739_134.jpg
Прегледи:522
Размер:537.8 КБ
ID:6767740Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210829_172820_795.jpg
Прегледи:515
Размер:523.7 КБ
ID:6767741
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • Имам нужда от съвет или по-скоро насока

            Вчера най-накрая си купих собствен компресор.
            До сега съм ползвал такъв за почистване, издухване на мръсотии, помпане на гуми.
            Имаме един стар, правен с компресор от някакъв камион преди повече от 30 години.

            Както и да е, натоварих един такъв:

            https://www.metabo.bg/c/kompresori-b...c-250-24-w-130

            Аз първоначално възнамерявах да купя някой още по-детски от този защото нямам място но се справих.
            Освен това после видях, че имало и онлайн прИмоция за модела с 50лв надолу но не съжалявам за тях,
            Ако не го бях взел веднага пак нямаше да си купя, освен това предпочитам да дам подкрепа за локална железария.

            Питанката ми е модел с тези характеристики дали ще може ли да се ползва за някакъв "лек" пневматичен инструмент като например тресчотка?
            Имам предвид малка, 1/4 или максимум 1/2, например тази.
            Нямам очаквания я ползвам за гуми на кола а за някакви дребни неща, просто за удобство.
            Пише, че компресора има около 100л/мин ефективен дебит.

            Освен това и въпрос за смазването на инструментите - виждам, че се продават "ойлери".
            От това си вадя заключение, че явно има инструменти, които се мажат от въздуха.
            Къде пише дали конкретният инструмент се маже от въздуха или има собствен контейнер за смазка?
            И ако се ползва такова къде е добре да се слага - в началото на маркуча или непосредствено преди инструмента?
            Понеже виждам да се предлагат и двата варианта!

            Иначе нищо допълнително не съм купувал за него освен един 10м "къдрав" маркуч.
            На старият ползваме обикновен армиран маркуч, имаме пистолет за издухване, имаме и някакъв бояджийски такъм.
            Естествено и "помпачка" за гуми има но мисля да хвърля едни 50-100лв за такава с дигитален манометър.
            Ще почна да на недоскивам все някога пък и на аналогов никога не ми е било възможно да видя разлика от десета на бар-а.

            Враг усраине

            Коментар


            • Тресчотките на въздух консумират повече въздух от нормален гайковерт на 1/2 ,например 560 нм вюрт. Всички въздушни инструменти се смазват от масло във въздушния вход ,достатъчно е 2-3 капки за деня ,преди работа. Ойлера се явява препядствие на пътя на въздуха ,усеща се при работа.
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • Аз имах предвид някакъв слаб инструмент, нещо от порядъка на 50-60 нм.
                Тоест за инцидентно и съвсем любителско ползване да разбирам, че отделен "ойлер" към компресора е напълно излишен?
                И да не стане грешка питах за смазване на евентуални инструменти към компресора а не за мазане на самият компресор.

                Ще се опитам да намеря от някой познат пневматична тресчотка, която да пробвам на конкретният компресор.
                Да не се окаже наистина, че ще купя нещо, което няма да ми върши работа.
                Враг усраине

                Коментар


                • Едва ли ще го ползваш целодневно гайковерта или тресчотката, 2-3 капки в щуцера с масльонката преди работа е достатъчно.
                  На първото натискане на спусъка си го дръж далеч от лицето да не те наплюе.
                  Ойлера пречи при работа.
                  П.П. Чукча писател, Калин е писал

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                    Аз имах предвид някакъв слаб инструмент, нещо от порядъка на 50-60 нм.
                    30 нм на 1/4 тресчотка яде толкова много въздух ,че ме е яд да я ползвам. На 1/2 е повече. Вземи си ,за инцидентно ползване стават.
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • Ясно, благодаря и на двамата.
                      Така както слушам май и тресчотка няма да поръчам.
                      Аз ръчни си имам, нямам особена нужда от пневматична.

                      Не съм някакъв максималист ама компресора го купих щото всеки път като ползват старият все едно стрелях по врабци с гаубица.
                      И него далеч не ползвах ежедневно ама загубите му на налягане и теглото му при всяко включване навяваха такива асоциации.

                      Преди малко поръчах само още 5м "къдрав" маркуч, че 10м стигат само до моторите но не и до колата.
                      Също и пистолет за помпане на гуми с дижитъл манометър.
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • Компресора е от инструментите дето си викаш, абе аз що не съм си купил по-рано.
                        Ако маркуча е по-тънък от 10мм. вътрешно го откажи, след известно време ще си купиш и гайковерт, щото нали апетита идва с яденето, а не го няма да му харесва тънък маркуч. : ))
                        ​​​

                        Коментар


                        • Гайковерт си купих приблизително преди 2 години след последната среща с гумаджия.
                          На батерии, не електрически.
                          Оказа се тогава, че на ток нямало работещ, само на батерии.

                          Нямам зор да карам компресора да върши точно това.
                          Помислих си, че освен да духа този конкретно може да свърши още нещо.

                          Между другото забелязах проблем.

                          В повечето случаи баласта или както там се нарича механичната защита/баласт/клапан изпуска преди електрическата.
                          В резултат на това бучи повече отколкото е нужно.

                          Пресостата ако така се нарича електрическата автоматика има бурма за настройка ама е запечатана с плюнка.

                          Ако не беши гаранцията щях да я развъртя у да я сваля под нивото на механичният клапан.
                          При него хептен не виждам начин да се настройва.

                          Та сега се чудя дали да тегля майната на тъпата гаранция или да се правя на редови еврогеец и да търся сервиз.

                          Според "часовника" гледам, че държи 8 бара заради него.
                          Даже компотаджия като мен е на мнение, че дори малко над 10 бара не да руска рулетка.

                          Ще ида до "железарията" тези дни и ще питам какво ще правим.
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • Механичния клапан трябва да има врътка или контра гайка, повечето заводски са нагласени на 10атм. Натегни го лекичко щом не можеш да бутнеш пресостата. Само се мъчи да достигне налягане така.
                            Кат' жена след третата година "спира да духа и само 'арчи" : ))

                            Коментар


                            • Утре ще изпусна налягането от бутилката и ше разгледам на спокойствие клапана.
                              Вероятно не е ракетна наука но не забелязах нещо предвидено за реглаж по него както на пресостата.
                              И му е рано още за такова сравнение - от неделя няма даже 3 дни
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • коко келеша
                                коко келеша коментира
                                Редактиране на коментар
                                на аварийния клапан се маха капачката и вътре има гайка, която се затяга или отхлабва.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X