Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Евентуално само двигателя ако продаваш имам интерес . Миналата седмица на компресорчето дето ми е в нас с монофазен двигател изгоря ел. двигателя . Трифазни имам сигурно поне 50 парчета . От сто години се каня да вкарам и в нас трифазно напрежение ама все време не остава . То и сега го имам ама е през три монофазни електромера Изпуснаех момента когата ремонтираха улицата да си пусна една тръба през нея в завода направо щях да се вържа за подстанцията там имам 3 по 630 киловата
    За момента има кандидат за целия. Едва ли ще тръгна да го разделям, ако никой не го вземе сигурно един ден ще си го довърша, предимството му е в монофазния двигател и правилните компоненти .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • От: Компресор

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Гледам преди няколко страници пак зачекнахте хладилните, та да питам от любопитство - някой да е ползвал компресор от автомобилен климатик и ако да - как е като дебит спрямо хладилен?
      https://www.youtube.com/watch?v=urFVLKlpf1I
      имаш 5-10 бутала, а в хладилния ти е едно пак толкова голямо... лесно се привързва за ел.двигател заради ролката, тряба ти само едни 12в за съединителя... колко ще изкара божа работа.. ... тея нямат "картер" като хладилните.. те и на онея им привършва маслото, ама щом компресора ти е от хладилник толкова и го ползваш...

      Коментар


      • От: Компресор

        Я вижте тук, май руснаците са го правили вече https://www.youtube.com/watch?v=M0a5jYxQ0TY https://www.youtube.com/watch?v=JuFsBCjiP9Q
        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

        Коментар


        • От: Компресор

          Започнах подготовката за поставянето на пресостата, като реших да сложа и възвратен клапан след разширителя на компресорът.
          Наложи се да премина от метрична към цолова резба за поставянето на клапана, което от своя страна доведе до надигане на горе на разширителят.

          Ето и снимки
          В жълто съм оградил медната връзка.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190529_204135 (1).jpg
Прегледи:1
Размер:357.7 КБ
ID:5816580Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190626_211449.jpg
Прегледи:1
Размер:244.9 КБ
ID:5816581
          Към момента разширителят беше хванат към главата на компресора с медна тръба 16мм и два щуцера М 22 х 1,5 резба.
          Въпросът ми е как да направя връзката между компресорната глава и разширителя... Възможно ли е да се огъне сегашната медна тръба или нова тръба ще трябва да се напасне.
          Мисля и вариант с хидравличен маркуч евентуално, но не ми се ще.
          Ако може дайте съвет къде мога да отида да ми огънат такава тръба и старите резбови щуцери дали ще могат да се използват...
          Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

          Коментар


          • От: Компресор

            Първоначално публикуван от resistbody Преглед на мнение
            ...ама щом компресора ти е от хладилник толкова и го ползваш...
            Ааа, имам си гвуглав, 3-киловатов, 50 литров нормален, купешки компресор. Просто масово се коментират хладилни, и никъде автомобилни климатични, пък на прима виста не се сетих за съществена разлика.

            ПП: Впрочем мога да се докопам и до лопатков, май с бакелитени лопатки.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Компресор

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              ПП: Впрочем мога да се докопам и до лопатков, май с бакелитени лопатки.
              В Победа имам десетина такива .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Компресор

                Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                Започнах подготовката за поставянето на пресостата, като реших да сложа и възвратен клапан след разширителя на компресорът.
                Наложи се да премина от метрична към цолова резба за поставянето на клапана, което от своя страна доведе до надигане на горе на разширителят.

                Ето и снимки
                В жълто съм оградил медната връзка.
                [ATTACH=CONFIG]990966[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]990967[/ATTACH]
                Към момента разширителят беше хванат към главата на компресора с медна тръба 16мм и два щуцера М 22 х 1,5 резба.
                Въпросът ми е как да направя връзката между компресорната глава и разширителя... Възможно ли е да се огъне сегашната медна тръба или нова тръба ще трябва да се напасне.
                Мисля и вариант с хидравличен маркуч евентуално, но не ми се ще.
                Ако може дайте съвет къде мога да отида да ми огънат такава тръба и старите резбови щуцери дали ще могат да се използват...
                Като гледам шайбата на ел мотора дали ще тръгне и ако ли ,компресора да се развърти приблизително с3000об. мале ле!!
                Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                Коментар


                • От: Компресор

                  Може мотора да е с по ниски обороти
                  "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Първоначално публикуван от Чичко Фър Преглед на мнение
                    Като гледам шайбата на ел мотора дали ще тръгне и ако ли ,компресора да се развърти приблизително с3000об. мале ле!!
                    На 2200 оборота е в момента тръгва от 4 атм. Въпросът е медната тръба от главата към разширителя как да я огъна...
                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Пълниш я с пясък, затапваш двата края, нагряваш с газова горелка и сгъваш.Хубаво е да имаш дебели ръкавици за електрожен.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                        На 2200 оборота е в момента тръгва от 4 атм. Въпросът е медната тръба от главата към разширителя как да я огъна...
                        Може и с отвръщане на медта. Процесът е сходен като при стоманите, но е точно наобратно - загряване и рязко охлаждане отвръща медта.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Няма асинхронен двигател на 2200 оборота.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Няма асинхронен двигател на 2200 оборота.
                            2,2 КВ 1440 об/мин сега му погледнах табелката
                            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Значи с неголямата разлика в диаметрите на колелата глават ще е с малко по високи обороти от тези на двигателя
                              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
                                Значи с неголямата разлика в диаметрите на колелата глават ще е с малко по високи обороти от тези на двигателя
                                Точно обратното. Шайбата при мотора му е по-малка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X