Обява
Свий
Няма добавени обяви.
зареждане на акУмулатор
Свий
X
-
До: зареждане на акУмулатор
Ясене то за Нивата бреПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДа бе, оптима ще вземаш - вземи обикновен, ама по-голям. Примерно двойно на щатния. Оптимата е смислена, ако всеки ден теглиш 2-3 лебедки. И нямат големи размери, което е досадно.
А за нея имат Optima... А друг за Нивата незнам какво ще се побере?
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Пенчо каза, а точното е : капацитет в амперчасове, разделен на 20 часа. Получава се ток в ампери.Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнениеКакво означава С/20 в изречението
Нивата, като я посъветва човек с флекса, събира и 100Ач на щатното място. И поне още толкова под резервната гума или зад седалките.Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнениеЯсене то за Нивата бре
А за нея имат Optima... А друг за Нивата незнам какво ще се побере?
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Напълно съм съгласен,таблицата е ориентировъчна,но и достатъчно показателна.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
Таблицата на Airborn има силно пожелателен и приблизителен характер.
И понеже явно съм бил в известна степен заблуден от търговеца,редно е да цитирам кореспонденцията ми
с производителя на устройството,за да избегнем други недоразумения:
Здравейте,днес закупих от ваш представител устройството от линка:
http://www.ang-bg.com/en/products.html?page=shop.browse&category_id=2
В описанието на изделието не са упоменати важни за мен подробности:
1.Какво представляват двата режима на работа на изделието CHR 12/50
2.Как се разпознават те по време на работата му
3.Има ли десулфатиращ режим и как точно работи той
4.По време на първоначална зарядка червеният светодиод свети непрекъснато,
а след известно време започва да свети на импулси през няколко секунди - какво индикира това?
Надявам се да отговорите изчерпателно на въпросите,от които и аз,и други мои
приятели живо се интересуваме.BTW,ако някой се интересува,мога да постна схемата на колега от друг форумПривет,
Двата основни режима на работа на зарядното устройство са:
1.Режим на нормален заряд(светят жълтия и червения светодиоди )-
тече заряд с максималния възможен за устройството ток или е достигнато
праговото напрежение(14.5V за 12V зарядно устройство) , но токът още не е
паднал под около 1А.
2.Свети само жълтия диод - устройството е минало в режим на дозаряд
(напрежение на акумулатора между 13.7V и 14.5V)и ток под около 0.8A(когато
тока на дозаряд надхвърли около 0.8A устройството автоматично минава в режим
на нормален заряд)
Зарядното устройство няма десулфатизиращ режим и поне на нас не ни е
известен начин за употребата му като десулфатизиращо такова.
Постоянното и продължително светене на импулси през няколко секунди на
червения светодиод е показател за непрекъснато редуване на гореизброените
режими 1. и 2. и обикновено е резултат или от висок саморазряд на
акумулатора или е предизвикано от наличие на някаква консумация от
акумулатора - неоткачена поне едната клема на автомобила.
Поздрави
Ангел Ангелов
P.S. Единствената известна на нас схема за заряд осигуряваща добра
десулфатизация при повечето (но не всички)оловно серни акумулатори
е старата руска с еднопътно изправяне,разреждащ резистор паралелно на
изправителния диод и ограничаващ тока мощен резистор.Добри резултати сме
постигали с многократното повтаряне на цикли зареждане/разреждане с нея.
на руско импулсно зарядно с тороидален траф,което може да се окаже интересна алтернатива по казуса.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
За лебедка трябва гелов акумулатор. AGM технология, или подобен. Има дори BOSCH такива. Обикновените с киселина след няколко дълбоки разряда просто сдават, дори да са правени на Марс.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Стига с тоя гел, бре - 10лв/амперчас го докарва, а тягови батерии има и от преди гела. Единствено предимство - работят прекатурени. Може би е важно за хард-изпълненията.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЗа лебедка трябва гелов акумулатор. AGM технология, или подобен. Има дори BOSCH такива. Обикновените с киселина след няколко дълбоки разряда просто сдават, дори да са правени на Марс.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Къде ги тяговите? Можеш ли да ги купиш от акумулаторджийница, или преди това трябва да издирваш кой ги внася, и дали ше му изнася да ти внесе на теб? Стандартни размери ли са? Стават ли за стартови, или само за тягови? Стават ли за зареждане от автомобилната инсталация без изменения?Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСтига с тоя гел, бре - 10лв/амперчас го докарва, а тягови батерии има и от преди гела. Единствено предимство - работят прекатурени. Може би е важно за хард-изпълненията.
А геловия - влизам в магазина, харесвам си размер, давам парите и го отнасям. Не казвам да е непременно Optima - според мен са неоправдано скъпи. Правят ги кажи-речи всички по-известни марки, че и доста неизвестни.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Не забравяй, че не всички гелови са тягови или полутягови. Някои са си чисто стартерни и те не са много по-добри за лебедка. За сметка на това, ВСИЧКИ гелови имат трудности със стандартните алтернатори.
Мокри полутягови правят примерно в Монбат. Примерно. Отива се при дистрибутора и се пита. За една друга цел ми ги бутаха зорлем в ръцете.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Аз бих взел BOSCH, например. До сега с другите им проблем не съм имал. А ферозата вече 3-та година е с BOSCH Silver на незнайни години, 44Ah, и си работи перфектно. На тераното съм вече втора зима със син BOSCH, заради японския размер. Никакви грижи.Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнениеЕ добре де какви други гелови марки ще препоръчате? Иначе Optima си е качество безспорно...Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
ВЪПРОС- проблем ли е да си зареждам акумулатора без да му откачам клемите от колата при положение, че зарядното е стабилизирано по напрежение?
Моля за отговор- да или не, защото както каза Паджеровод по напред - Вие наистина сте "ИЗВРАТЕНИ" /прекланям се пред знанията ВИ демек/, ама аз просто искам да си заредя аkумулатораПоследно редактирано от atanas05; 02-02-10, 21:19.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
За повечето автомобили няма проблем.Първоначално публикуван от atanas05 Преглед на мнениеВЪПРОС- проблем ли е да си зареждам акумулатора без да му откачам клемите от колата при положение, че зарядното е стабилизирано по напрежение?
Моля за отговор- да или не, защото както каза Пджеровод по напред - Вие наистина сте "ИЗВРАТЕНИ" /прекланям се пред знанията ВИ демек/ ама аз просто изкам да си заредя амумулатора
Коментар
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар