Обява

Свий
Няма добавени обяви.

зареждане на акУмулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: зареждане на акУмулатор

    Изключвааааааай!

    C/20 си е C/20 независимо колко е зареден акумулаторът, а моментът, в който да спреш да го зареждаш, се определя по напрежение или по други признаци - отделяне на газове, температура и т.н. В частност, фактът, че напрежението е почнало да спада е сигурен признак, че температурата расте. По-простите прибори, които все пак имат изключване след края на заряда, го правят при достигане на 14.6-14.8 волта. Други прибори пък намаляват тока така, че напрежението да не отива над 14.4 (както и в колата).

    Коментар


    • От: зареждане на акУмулатор

      Изключих, беше сега 15.41
      Колко според теб е напрежение за зареден акумулатор в моя случай, а и въобще.И като достигне това напрежение веднага ли да го изключвам или не?С три години гаранция е, да не го убия зорлем.Разбра с каква техника за зареждане разполагам.
      А С/20 си е С/20, ама на мен ми звучи на иврит.Преведи го като за фаготист.

      Коментар


      • От: зареждане на акУмулатор

        На 14.7-14.8 го изключвай.

        ...това зарядно нещо.....

        Ако го зареждаш с ток C/20 - горе-долу твоя случай (62/20), доволно изтощен акумулатор се зареджа около 48 часа, като доволно време в края на зареждането тока става нищожен (примерно 0.1-0.2А) но това ако зарядното има ограничение по напрежение. Иначе трябва да го следиш и да го изключиш като стигне това, дето съм споменал.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: зареждане на акУмулатор

          Зарядното разкачено показва 18.2 волта, за ремонт ли е или за кофата ?
          Окото нещеше да позеленее на 14,7/14,8.Позеленя на 15 волта.

          Коментар


          • От: зареждане на акУмулатор

            C/20 си е капацитетът на акумулатора (в твоя случай 62Ач), разделен на 20 часа, което прави ЗА ТВОЯ АКУМУЛАТОР 3.1 ампера. С толкова трябва да го зареждаш. Ти имаш устройство, което дава 3.5 ампера и вероятно не се регулира, но и не ти трябва - достатъчно е близо до 3.1, за да не обърка сметките и да не стопи плочите, ако го забравиш. Включваш и зареждаш, като стигнеш 14.6-14.8 - изключваш. Да го изтървеш с 3-4 часа не е фатално, но не е и полезно.

            Окото, кога ще стане зелено, е малко божа работа - то зависи и от размесването на електролита. Ако подритваш акумулатора през половин час, би трябвало да позеленее още около 13.8-14 волта.

            Абе, ти защо толкова често се бориш с акумулатори?

            Коментар


            • От: зареждане на акУмулатор

              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
              Зарядното разкачено показва 18.2 волта, за ремонт ли е или за кофата ?
              То толкова си може, не е нито за ремонт, нито за кофата. Просто няма никаква регулация и разчита на магически способности у потребителя.

              Коментар


              • От: зареждане на акУмулатор

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                C/20 си е капацитетът на акумулатора (в твоя случай 62Ач), разделен на 20 часа, което прави ЗА ТВОЯ АКУМУЛАТОР 3.1 ампера. С толкова трябва да го зареждаш. Ти имаш устройство, което дава 3.5 ампера и вероятно не се регулира, но и не ти трябва - достатъчно е близо до 3.1, за да не обърка сметките и да не стопи плочите, ако го забравиш. Включваш и зареждаш, като стигнеш 14.6-14.8 - изключваш. Да го изтървеш с 3-4 часа не е фатално, но не е и полезно.

                Окото, кога ще стане зелено, е малко божа работа - то зависи и от размесването на електролита. Ако подритваш акумулатора през половин час, би трябвало да позеленее още около 13.8-14 волта.

                Абе, ти защо толкова често се бориш с акумулатори?
                Подред:
                Зарядното си подмина 14,7 волта и се кротна на 15,4 - на толкова работи около час, после падна на 15.37, писах и след отговора ти го изключих.Пиши го час и половина два след указаната от теб граница.Това проблем ли е и ако да, да дебна ли 15 волта максимум и да ритам щепсела?
                Акумулатора го разбълниквах още от 14,5 волта, но окото се появяваше и пак се скриваше.
                Ако нещо те съмнява инсталацията, проверих - 20/25 милиампера консумация при включена аларма, 14.1 волта от алтернатора на тихи обороти.
                Движа се основно на къси разстояния в града и около него, брой го режим "бакшиш" плюс паленията, оттам е поклекнал акумулатора за мен.

                Коментар


                • От: зареждане на акУмулатор

                  Според опита ми, от китайски 12V 10A траф от близката бакалия + изправител и малък кондензатор пак от там, се получи направо перфектно зарядно с "естествена" регулация. Напрежение на празен ход - около 16 волта, а при 0.2-0.3А товар падаше на 14.8. При изтощен акумулатор 72Ah започваше примерно на 12.5 и около 6-7А, като на 13.5 вече тока беше наполовина.

                  Въобще, все едно нарочно го бяха правили с идеално мека характеристика за зареждане на акумулатор.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: зареждане на акУмулатор

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    То толкова си може, не е нито за ремонт, нито за кофата. Просто няма никаква регулация и разчита на магически способности у потребителя.
                    Ще кажеш, че има разум в него, бръмченето в края на заряда утихва значително, в началото - с антифони.
                    За гледането, понеже няма реглажи - наглеждам го през час/два с мултицета.

                    Коментар


                    • От: зареждане на акУмулатор

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Според опита ми, от китайски 12V 10A траф от близката бакалия + изправител и малък кондензатор пак от там, се получи направо перфектно зарядно с "естествена" регулация. Напрежение на празен ход - около 16 волта, а при 0.2-0.3А товар падаше на 14.8. При изтощен акумулатор 72Ah започваше примерно на 12.5 и около 6-7А, като на 13.5 вече тока беше наполовина.

                      Въобще, все едно нарочно го бяха правили с идеално мека характеристика за зареждане на акумулатор.
                      Изправителят е грец, предполагам, кажи две благи думи за стойността на кондензатора, електролитен ?

                      Коментар


                      • От: зареждане на акУмулатор

                        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                        Подред:
                        Зарядното си подмина 14,7 волта и се кротна на 15,4 - на толкова работи около час, после падна на 15.37, писах и след отговора ти го изключих.Пиши го час и половина два след указаната от теб граница.Това проблем ли е и ако да, да дебна ли 15 волта максимум и да ритам щепсела?
                        Това ти написах по-горе - дебнеш даже преди 15 волта - на 14.8 спираш всякакво зареждане. Нищо фатално не е станало, от това че си го зареждал още час - просто акумулаторът е изгубил малко вода.

                        Коментар


                        • От: зареждане на акУмулатор

                          Грец, да. Кондензатора не е от голямо значение и принципно може и съвсем да го няма. В случая беще нещо към 1000мкф, байпаснат с няколко микрофарада неелектролитен.

                          ...това преди 7-8 години си го правих, като имах един скихал Tranzit, дето зимата палеше след минута въртене, и то ако имаш късмет.

                          ПП: Ама не се разправяй с това. Сега на пазара зарядни - дал господ,
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: зареждане на акУмулатор

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Това ти написах по-горе - дебнеш даже преди 15 волта - на 14.8 спираш всякакво зареждане. Нищо фатално не е станало, от това че си го зареждал още час - просто акумулаторът е изгубил малко вода.
                            ...пък има още 2.5 години гаранция и е с лепенки върху капачките.Кофти, ще го дебна до 14.8 следващия път, а окото ако не е изплувало, казваш да го подмина като показател за зареденост ?

                            Коментар


                            • От: зареждане на акУмулатор

                              Тия оченца са малко афиф. Полезни са май само при пазаруване от магазина.

                              Коментар


                              • От: зареждане на акУмулатор

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Тия оченца са малко афиф. Полезни са май само при пазаруване от магазина.
                                И аз съм стигнал до същия извод. Общо взето работят, но често поднасят изненади и само на тях не може да се разчита.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X