Обява

Свий
Няма добавени обяви.

зареждане на акУмулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: зареждане на акУмулатор

    Ясно, в магазина беше зелено, вече ще гледам мултицета.
    @Спарки:ами моето като не е мъртвец, а само иска някой да се върти около него, не е проблем.Не съм зарядна станция, все един път на няколко месеца ще отделя някой вечерен час.

    Коментар


    • Re: От: зареждане на акУмулатор

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      Ясно, в магазина беше зелено, вече ще гледам мултицета.
      @Спарки:ами моето като не е мъртвец, а само иска някой да се върти около него, не е проблем.Не съм зарядна станция, все един път на няколко месеца ще отделя някой вечерен час.
      Абе я бягай до магазина за рекламация щом не е зелено, нали по документацията на акумулатора то е критерия за здрав и сдухан. Щом казваш, че има още 2 години гаранция занача акумулатора е още нов, а той щом още в началото мига като сфетофар нечакай да те вози.
      Вярно е, че оченцето не е 100% показател но на теб са ти го продали с това оченце и си си платил за него, в книжката пише, че трябва да свети зелено.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • От: зареждане на акУмулатор

        А, не. Оченцето става черно като изтощиш акумулатора, това не е повод да ти го сменят - ще го заредят, ще го тестват и ще ти вземат едни пари.

        Има случай, в който оченцето става бяло - тогава акумулаторът е за смяна, но дали ще е гаранционна - според причината. Практически, оченцето е бяло, когато електролитът е с много ниско ниво. Доливането на вода обикновено решава и тази беда.

        Коментар


        • От: зареждане на акУмулатор

          И как да долеем вода в запечатания акумулатор с оченце, само питам, щото аз моя не успях да го отворя?
          Няма! Свършиха.

          Коментар


          • От: зареждане на акУмулатор

            Първоначално публикуван от horazio Преглед на мнение
            И как да долеем вода в запечатания акумулатор с оченце, само питам, щото аз моя не успях да го отворя?
            Повечето под лъскавите лепенки са си с капачки. Друг е въпроса че понякога тия капачки са силно инатливи, понеже така или иначе не са правени да се отварят додето тоя акумулатор е все още жив.

            Защо реши че му трябва водица? Ако очето му е зелено, обикновено нивото на електролита е достатъчно. Така е направено - ако нивото падне, очето изсъхва и не е зелено, поне според мойте впечатления.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: зареждане на акУмулатор

              До доливане не съм я докарал, капачките ясно се виждат под лепенките, но засега си е в гаранция.
              Друго се присетих, може ли през вентилационните отвори при яко лашкане в дупки, прилични странични наклони и един километров стръмен баир с ями по него, да изпусне малко електролит през тях?
              Пластмасовата кора под акумулатора беше буквално омазнена/без локвички, стичания и т.н./ в единия край като го извадих за заряд.
              След заряда го подритвах, сложих го на вестник да видя ще има ли пак омазняване - няма такова.
              Ако не е нормално, да им паля сандалите на продавачите Овреме.

              Коментар


              • От: зареждане на акУмулатор

                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                До доливане не съм я докарал, капачките ясно се виждат под лепенките, но засега си е в гаранция.
                Друго се присетих, може ли през вентилационните отвори при яко лашкане в дупки, прилични странични наклони и един километров стръмен баир с ями по него, да изпусне малко електролит през тях?
                Пластмасовата кора под акумулатора беше буквално омазнена/без локвички, стичания и т.н./ в единия край като го извадих за заряд.
                След заряда го подритвах, сложих го на вестник да видя ще има ли пак омазняване - няма такова.
                Ако не е нормално, да им паля сандалите на продавачите Овреме.
                Такова ми правеха българските обслужваеми навремето, както и на един приятел новия, уж необслужваем. Двата ми BOSCH-а никога не са пускали и капчица дори, въпреки лашкането - единия е на тераното, другия - на ферозата.


                Ма ти нещо много често го зареждаш бре? Провери ли си возилото дали се справя с тая задача?
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: зареждане на акУмулатор

                  Той пали Фруктиерата веднъж седмично, а има и аларма. И самолет да е, няма да зарежда добре при тези условия.

                  Коментар


                  • От: зареждане на акУмулатор

                    А, от тогава не съм го зареждал и си е добре, но се присетих да питам за това леко пускане нормално ли е.AcDelco, уж добри, пак ли уцелих гредата?

                    Коментар


                    • От: зареждане на акУмулатор

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Той пали Фруктиерата веднъж седмично, а има и аларма. И самолет да е, няма да зарежда добре при тези условия.
                      Абе не е седмично, но преходите са къси, гасене, палене - режим бакшиш дето ти писах.

                      Коментар


                      • От: зареждане на акУмулатор

                        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                        До доливане не съм я докарал, капачките ясно се виждат под лепенките, но засега си е в гаранция.
                        Друго се присетих, може ли през вентилационните отвори при яко лашкане в дупки, прилични странични наклони и един километров стръмен баир с ями по него, да изпусне малко електролит през тях?
                        Пластмасовата кора под акумулатора беше буквално омазнена/без локвички, стичания и т.н./ в единия край като го извадих за заряд.
                        След заряда го подритвах, сложих го на вестник да видя ще има ли пак омазняване - няма такова.
                        Ако не е нормално, да им паля сандалите на продавачите Овреме.
                        Ако акумулатора се е зареждал интензивно се отделя голямо количество газ и обема на електролита се увеличава в комбинация от стръмно спускане и повечко неравности резултата е описания. Не смятам че има място за притиснение а и количеството изтекъл електролит е нищожно малко.
                        Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                        Коментар


                        • От: зареждане на акУмулатор

                          Мен пък преди няколко дни ме ухапа кучето и си правя експеримент с един "бракуван" акумулатор: Берга 44Ah
                          От 2-3 години не е ползван и само ми седи, че ми е жал да го хвърля.
                          Преди да се заиграя с него показваше около 9 волта. Диагнозата му е 2-ра (от плюса към минуса) клетка умряла.
                          Закачих го на един адаптер за безжичен телефон: Input 220V 12W, Output 12V 6W (50% КПД), който без товар показва 18V.
                          От начало акумулаторът не искаше изобщо да отлепи (около час седя на 17V), но после стана по-интересно - падна до 10V и след това тръгна леко нагоре. След около 24 часа вече беше около 11V. Реших да го стресна и го закачих на друго зарядно (за лаптоп): 18V 120W. След минута 5 клетки забълбукаха (освен 2-ра), а кабелът (фи 0.5) се загря значително. Върнах предишното зареждане с адаптера 12V 6W, но като премерих напрежението вече беше около 13V.
                          Така е вече 4-5 дена. Като напрежението се качва много бавно. Последно го мерих снощи: 13.75V, а адаптерът вече не грееше. Предполагам, че са стигнали вече до що годе равновесно положение.
                          Смятам да го оставя така докато стигне 14V. Все едно колко време ще ми отнеме - 2-3 седмици не е проблем. После ще го разкача и ще го изчакам да се успокои, да видя за 24 часа какво напрежение ще покаже.
                          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                          Коментар


                          • От: зареждане на акУмулатор

                            Браво голям ентусиазъм ще се радвам да имаш успех в начинаието а ако и го споделиш с нас ще е супер...
                            LZ2DRD

                            Коментар


                            • От: зареждане на акУмулатор

                              Абе имам си 2 акумулатора в мазето, единия от мотор 12А, другия от кола 44А.

                              Имам и две UPS-чета...12В и 1,2А вързани заедно (така си дойдоха от фабриката...представляват суха батерия с платка отгоре, на която има траф, кондензатор, диод, некъв трмер)...и съм включил пробно към тях малкия акумулатор.

                              Та сега дефакто го зареждам скачен към други батерии...тръггна на 12,1В и за 2 часа е 13,1В...дали ше си подпала мазето???

                              Коментар


                              • От: зареждане на акУмулатор

                                Тази вечер измерих 14.1V и изключих адаптера.
                                Ще видя утре вечер какво ще покаже.

                                П.П. Идеята за бавен заряд ми дойде от описанието на един соларен модул за поддържане на акомулатор. Там пишеше, че не му трябва контролер, защото бил с мощност само 5W. И реших да пробвам.
                                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X