Обява
Свий
Няма добавени обяви.
зареждане на акУмулатор
Свий
X
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДа бе, оптима ще вземаш - вземи обикновен, ама по-голям. Примерно двойно на щатния. Оптимата е смислена, ако всеки ден теглиш 2-3 лебедки. И нямат големи размери, което е досадно.А за нея имат Optima... А друг за Нивата незнам какво ще се побере?
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнениеКакво означава С/20 в изречението
Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнениеЯсене то за Нивата бреА за нея имат Optima... А друг за Нивата незнам какво ще се побере?
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
Таблицата на Airborn има силно пожелателен и приблизителен характер.
И понеже явно съм бил в известна степен заблуден от търговеца,редно е да цитирам кореспонденцията ми
с производителя на устройството,за да избегнем други недоразумения:
Здравейте,днес закупих от ваш представител устройството от линка:
http://www.ang-bg.com/en/products.html?page=shop.browse&category_id=2
В описанието на изделието не са упоменати важни за мен подробности:
1.Какво представляват двата режима на работа на изделието CHR 12/50
2.Как се разпознават те по време на работата му
3.Има ли десулфатиращ режим и как точно работи той
4.По време на първоначална зарядка червеният светодиод свети непрекъснато,
а след известно време започва да свети на импулси през няколко секунди - какво индикира това?
Надявам се да отговорите изчерпателно на въпросите,от които и аз,и други мои
приятели живо се интересуваме.Привет,
Двата основни режима на работа на зарядното устройство са:
1.Режим на нормален заряд(светят жълтия и червения светодиоди )-
тече заряд с максималния възможен за устройството ток или е достигнато
праговото напрежение(14.5V за 12V зарядно устройство) , но токът още не е
паднал под около 1А.
2.Свети само жълтия диод - устройството е минало в режим на дозаряд
(напрежение на акумулатора между 13.7V и 14.5V)и ток под около 0.8A(когато
тока на дозаряд надхвърли около 0.8A устройството автоматично минава в режим
на нормален заряд)
Зарядното устройство няма десулфатизиращ режим и поне на нас не ни е
известен начин за употребата му като десулфатизиращо такова.
Постоянното и продължително светене на импулси през няколко секунди на
червения светодиод е показател за непрекъснато редуване на гореизброените
режими 1. и 2. и обикновено е резултат или от висок саморазряд на
акумулатора или е предизвикано от наличие на някаква консумация от
акумулатора - неоткачена поне едната клема на автомобила.
Поздрави
Ангел Ангелов
P.S. Единствената известна на нас схема за заряд осигуряваща добра
десулфатизация при повечето (но не всички)оловно серни акумулатори
е старата руска с еднопътно изправяне,разреждащ резистор паралелно на
изправителния диод и ограничаващ тока мощен резистор.Добри резултати сме
постигали с многократното повтаряне на цикли зареждане/разреждане с нея.
на руско импулсно зарядно с тороидален траф,което може да се окаже интересна алтернатива по казуса.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
За лебедка трябва гелов акумулатор. AGM технология, или подобен. Има дори BOSCH такива. Обикновените с киселина след няколко дълбоки разряда просто сдават, дори да са правени на Марс.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЗа лебедка трябва гелов акумулатор. AGM технология, или подобен. Има дори BOSCH такива. Обикновените с киселина след няколко дълбоки разряда просто сдават, дори да са правени на Марс.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСтига с тоя гел, бре - 10лв/амперчас го докарва, а тягови батерии има и от преди гела. Единствено предимство - работят прекатурени. Може би е важно за хард-изпълненията.
А геловия - влизам в магазина, харесвам си размер, давам парите и го отнасям. Не казвам да е непременно Optima - според мен са неоправдано скъпи. Правят ги кажи-речи всички по-известни марки, че и доста неизвестни.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Не забравяй, че не всички гелови са тягови или полутягови. Някои са си чисто стартерни и те не са много по-добри за лебедка. За сметка на това, ВСИЧКИ гелови имат трудности със стандартните алтернатори.
Мокри полутягови правят примерно в Монбат. Примерно. Отива се при дистрибутора и се пита. За една друга цел ми ги бутаха зорлем в ръцете.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнениеЕ добре де какви други гелови марки ще препоръчате? Иначе Optima си е качество безспорно...Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
ВЪПРОС- проблем ли е да си зареждам акумулатора без да му откачам клемите от колата при положение, че зарядното е стабилизирано по напрежение?
Моля за отговор- да или не, защото както каза Паджеровод по напред - Вие наистина сте "ИЗВРАТЕНИ" /прекланям се пред знанията ВИ демек/, ама аз просто искам да си заредя аkумулатораПоследно редактирано от atanas05; 02-02-10, 20:19.
Коментар
-
До: зареждане на акУмулатор
Първоначално публикуван от atanas05 Преглед на мнениеВЪПРОС- проблем ли е да си зареждам акумулатора без да му откачам клемите от колата при положение, че зарядното е стабилизирано по напрежение?
Моля за отговор- да или не, защото както каза Пджеровод по напред - Вие наистина сте "ИЗВРАТЕНИ" /прекланям се пред знанията ВИ демек/ ама аз просто изкам да си заредя амумулатора
Коментар
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар