Обява

Свий
Няма добавени обяви.

зареждане на акУмулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: зареждане на акУмулатор

    Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
    Какво означава С/20 в изречението
    Капацитет : 20.

    Коментар


    • До: зареждане на акУмулатор

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Да бе, оптима ще вземаш - вземи обикновен, ама по-голям. Примерно двойно на щатния. Оптимата е смислена, ако всеки ден теглиш 2-3 лебедки. И нямат големи размери, което е досадно.
      Ясене то за Нивата бре А за нея имат Optima... А друг за Нивата незнам какво ще се побере?

      Коментар


      • До: зареждане на акУмулатор

        Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
        Какво означава С/20 в изречението
        Пенчо каза, а точното е : капацитет в амперчасове, разделен на 20 часа. Получава се ток в ампери.

        Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
        Ясене то за Нивата бре А за нея имат Optima... А друг за Нивата незнам какво ще се побере?
        Нивата, като я посъветва човек с флекса, събира и 100Ач на щатното място. И поне още толкова под резервната гума или зад седалките.

        Коментар


        • До: зареждане на акУмулатор

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

          Таблицата на Airborn има силно пожелателен и приблизителен характер.
          Напълно съм съгласен,таблицата е ориентировъчна,но и достатъчно показателна.


          И понеже явно съм бил в известна степен заблуден от търговеца,редно е да цитирам кореспонденцията ми
          с производителя на устройството,за да избегнем други недоразумения:

          Здравейте,днес закупих от ваш представител устройството от линка:



          http://www.ang-bg.com/en/products.html?page=shop.browse&category_id=2



          В описанието на изделието не са упоменати важни за мен подробности:



          1.Какво представляват двата режима на работа на изделието CHR 12/50
          2.Как се разпознават те по време на работата му
          3.Има ли десулфатиращ режим и как точно работи той
          4.По време на първоначална зарядка червеният светодиод свети непрекъснато,
          а след известно време започва да свети на импулси през няколко секунди - какво индикира това?



          Надявам се да отговорите изчерпателно на въпросите,от които и аз,и други мои

          приятели живо се интересуваме.
          Привет,



          Двата основни режима на работа на зарядното устройство са:

          1.Режим на нормален заряд(светят жълтия и червения светодиоди )-

          тече заряд с максималния възможен за устройството ток или е достигнато

          праговото напрежение(14.5V за 12V зарядно устройство) , но токът още не е

          паднал под около 1А.

          2.Свети само жълтия диод - устройството е минало в режим на дозаряд

          (напрежение на акумулатора между 13.7V и 14.5V)и ток под около 0.8A(когато

          тока на дозаряд надхвърли около 0.8A устройството автоматично минава в режим

          на нормален заряд)



          Зарядното устройство няма десулфатизиращ режим и поне на нас не ни е

          известен начин за употребата му като десулфатизиращо такова.



          Постоянното и продължително светене на импулси през няколко секунди на

          червения светодиод е показател за непрекъснато редуване на гореизброените

          режими 1. и 2. и обикновено е резултат или от висок саморазряд на

          акумулатора или е предизвикано от наличие на някаква консумация от

          акумулатора - неоткачена поне едната клема на автомобила.



          Поздрави

          Ангел Ангелов



          P.S. Единствената известна на нас схема за заряд осигуряваща добра

          десулфатизация при повечето (но не всички)оловно серни акумулатори

          е старата руска с еднопътно изправяне,разреждащ резистор паралелно на

          изправителния диод и ограничаващ тока мощен резистор.Добри резултати сме

          постигали с многократното повтаряне на цикли зареждане/разреждане с нея.
          BTW,ако някой се интересува,мога да постна схемата на колега от друг форум
          на руско импулсно зарядно с тороидален траф,което може да се окаже интересна алтернатива по казуса.

          Коментар


          • До: зареждане на акУмулатор

            За лебедка трябва гелов акумулатор. AGM технология, или подобен. Има дори BOSCH такива. Обикновените с киселина след няколко дълбоки разряда просто сдават, дори да са правени на Марс.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: зареждане на акУмулатор

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              За лебедка трябва гелов акумулатор. AGM технология, или подобен. Има дори BOSCH такива. Обикновените с киселина след няколко дълбоки разряда просто сдават, дори да са правени на Марс.
              Стига с тоя гел, бре - 10лв/амперчас го докарва, а тягови батерии има и от преди гела. Единствено предимство - работят прекатурени. Може би е важно за хард-изпълненията.

              Коментар


              • До: зареждане на акУмулатор

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Стига с тоя гел, бре - 10лв/амперчас го докарва, а тягови батерии има и от преди гела. Единствено предимство - работят прекатурени. Може би е важно за хард-изпълненията.
                Къде ги тяговите? Можеш ли да ги купиш от акумулаторджийница, или преди това трябва да издирваш кой ги внася, и дали ше му изнася да ти внесе на теб? Стандартни размери ли са? Стават ли за стартови, или само за тягови? Стават ли за зареждане от автомобилната инсталация без изменения?

                А геловия - влизам в магазина, харесвам си размер, давам парите и го отнасям. Не казвам да е непременно Optima - според мен са неоправдано скъпи. Правят ги кажи-речи всички по-известни марки, че и доста неизвестни.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: зареждане на акУмулатор

                  Не забравяй, че не всички гелови са тягови или полутягови. Някои са си чисто стартерни и те не са много по-добри за лебедка. За сметка на това, ВСИЧКИ гелови имат трудности със стандартните алтернатори.

                  Мокри полутягови правят примерно в Монбат. Примерно. Отива се при дистрибутора и се пита. За една друга цел ми ги бутаха зорлем в ръцете.

                  Коментар


                  • До: зареждане на акУмулатор

                    Е добре де какви други гелови марки ще препоръчате? Иначе Optima си е качество безспорно...

                    Коментар


                    • До: зареждане на акУмулатор

                      Първоначално публикуван от Morskia Преглед на мнение
                      Е добре де какви други гелови марки ще препоръчате? Иначе Optima си е качество безспорно...
                      Аз бих взел BOSCH, например. До сега с другите им проблем не съм имал. А ферозата вече 3-та година е с BOSCH Silver на незнайни години, 44Ah, и си работи перфектно. На тераното съм вече втора зима със син BOSCH, заради японския размер. Никакви грижи.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: зареждане на акУмулатор

                        ВЪПРОС- проблем ли е да си зареждам акумулатора без да му откачам клемите от колата при положение, че зарядното е стабилизирано по напрежение?
                        Моля за отговор- да или не, защото както каза Паджеровод по напред - Вие наистина сте "ИЗВРАТЕНИ" /прекланям се пред знанията ВИ демек/, ама аз просто искам да си заредя аkумулатора
                        Последно редактирано от atanas05; 02-02-10, 20:19.

                        Коментар


                        • До: зареждане на акУмулатор

                          Първоначално публикуван от atanas05 Преглед на мнение
                          ВЪПРОС- проблем ли е да си зареждам акумулатора без да му откачам клемите от колата при положение, че зарядното е стабилизирано по напрежение?
                          Моля за отговор- да или не, защото както каза Пджеровод по напред - Вие наистина сте "ИЗВРАТЕНИ" /прекланям се пред знанията ВИ демек/ ама аз просто изкам да си заредя амумулатора
                          За повечето автомобили няма проблем.

                          Коментар


                          • До: зареждане на акУмулатор

                            БЛАГОДАРЯ

                            Коментар


                            • До: зареждане на акУмулатор

                              На някой не му ли се намира излишно зарядно...
                              Последно редактирано от emanuilis; 02-02-10, 19:26.
                              Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                              „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                              LZ1EMS

                              Коментар


                              • До: зареждане на акУмулатор

                                Колко мощно? Мога да ти дам едно бивше зарядно за рутер, което ползвам за тези цели. 0.5-1А - идеално зарежда 100Ач батерия за 1 седмица

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X