От: ДАКАР 2012!!!
	
		
			
			
				
	
Да има. Малко преди ралито Гордън говореше няколко часа в интернет точно по тези въпроси и посочи като едно от най-важните неща, които с големите гуми на Тойо му осигуряват най-доброто сцепление както на равното, така и в дюните. Заедно с това е и задното предаване, с което му позволяват да слага 37 цола гуми. Ако не бъркам на 4х4 автомобилите са позволени до 31 цола.
							
						
					
					Първоначално публикуван от stojan_defender-a
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		

 После през 2007 бяха направили такава система но много лошо изпълнена.И пак с Боб ходихме да разглеждаме на бъгитата тази екстра..Тогава се запознахме и с Шлесер.Интересно е че те с Боб бяха стари познати защото Шлесер е ходил при него в САЩ за съвети относно бъгито с което е започнал участието си на Дакар.После когато и Роби се появи на плаца ни каза че новото боди на болида е вече тотално направено от карбон и че са го правили в Англия.Бяха свалили общо 200кг от масата на Хамъра.Но това ги е забавило и за системата и тестове не е останало никакво време за направа.Навигатора Анди Гридър тъпчеше върху един компресор и много маркучи на мястото му в кокпита.В последствие тази система дефектира в Африка и Гордън счупи скоростната кутия.Помагахме на екипа в лагера а Роби сам свали скоростите на болида.
После през 2007 бяха направили такава система но много лошо изпълнена.И пак с Боб ходихме да разглеждаме на бъгитата тази екстра..Тогава се запознахме и с Шлесер.Интересно е че те с Боб бяха стари познати защото Шлесер е ходил при него в САЩ за съвети относно бъгито с което е започнал участието си на Дакар.После когато и Роби се появи на плаца ни каза че новото боди на болида е вече тотално направено от карбон и че са го правили в Англия.Бяха свалили общо 200кг от масата на Хамъра.Но това ги е забавило и за системата и тестове не е останало никакво време за направа.Навигатора Анди Гридър тъпчеше върху един компресор и много маркучи на мястото му в кокпита.В последствие тази система дефектира в Африка и Гордън счупи скоростната кутия.Помагахме на екипа в лагера а Роби сам свали скоростите на болида.
 
			
			
		





 
							
						
Коментар