Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
    Браво!
    Интересно инфо - особено ограниченията в различните класове.
    Гордън има ли система за контрол на налягането?
    Да има. Малко преди ралито Гордън говореше няколко часа в интернет точно по тези въпроси и посочи като едно от най-важните неща, които с големите гуми на Тойо му осигуряват най-доброто сцепление както на равното, така и в дюните. Заедно с това е и задното предаване, с което му позволяват да слага 37 цола гуми. Ако не бъркам на 4х4 автомобилите са позволени до 31 цола.

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
      Да има. Малко преди ралито Гордън говореше няколко часа в интернет точно по тези въпроси и посочи като едно от най-важните неща, които с големите гуми на Тойо му осигуряват най-доброто сцепление както на равното, така и в дюните. Заедно с това е и задното предаване, с което му позволяват да слага 37 цола гуми. Ако не бъркам на 4х4 автомобилите са позволени до 31 цола.
      Вече има. В началото през 2006 нямаше и това му попречи да се представи добре.Никога няма да забравя как с Боб Гордън обикаляхме да разглеждаме бегачките на плаца в Лисабон.Той беше много притеснен че Роби няма такава система и знаеше че ще бере ядове с трансмисията.Боб е легенда в мото спорта но нямаха никакъв опит с тези системи.Разчитаха на бързо изпускащи вентили.Важното беше че цялото боди на бегачката беше проектирано от легндата в авто дизайна Чип Фус.После през 2007 бяха направили такава система но много лошо изпълнена.И пак с Боб ходихме да разглеждаме на бъгитата тази екстра..Тогава се запознахме и с Шлесер.Интересно е че те с Боб бяха стари познати защото Шлесер е ходил при него в САЩ за съвети относно бъгито с което е започнал участието си на Дакар.После когато и Роби се появи на плаца ни каза че новото боди на болида е вече тотално направено от карбон и че са го правили в Англия.Бяха свалили общо 200кг от масата на Хамъра.Но това ги е забавило и за системата и тестове не е останало никакво време за направа.Навигатора Анди Гридър тъпчеше върху един компресор и много маркучи на мястото му в кокпита.В последствие тази система дефектира в Африка и Гордън счупи скоростната кутия.Помагахме на екипа в лагера а Роби сам свали скоростите на болида.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3427.jpg
Прегледи:1
Размер:186.0 КБ
ID:5334366Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3420.jpg
Прегледи:1
Размер:106.9 КБ
ID:5334368Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3455.jpg
Прегледи:1
Размер:186.6 КБ
ID:5334367Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 456 - Copy.jpg
Прегледи:1
Размер:138.8 КБ
ID:5334371 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 516.jpg
Прегледи:1
Размер:68.9 КБ
ID:5334369Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 517.jpg
Прегледи:1
Размер:133.7 КБ
ID:5334370Това е второто поколение на този болид.Тук е още с койловър и пет степененн байпас от Кинг на всяко колело.Колесната база също е по-дълга.За Африка тази концепция работише добре.Но в сегашните условия е важно задната част да е по-къса заради неравните тераси в Аржентина и Чили.Следващото Хамбъги е вече с по един огромен койловър който служи и за байпас както и за бъмп стоп.Направени са по поръчка за Роби и се казват AGR.Теглото на болида отново беше намалено както и бързото обслужване и повече място в асистенският Т-5
      Сега Хамъра има система за налгането в гумите и на четирите колела.
      В началото на този Дакар се е наложило Боб Гордън да доставя части за Хамърите в куфар направо с полет от САЩ заради забавения Т-5
      Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 09-01-12, 19:11.

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Май МИНИ крадът идей от руснака!!Или се чудат как е възможно това да работи???????
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от roskouaz; 09-01-12, 19:44.

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Първоначално публикуван от joro/ Преглед на мнение
          Докато се ровех из клиповете за Дакар ми попадна това, но нещо не намирам никакво допълнително инфо за доработките. Ако някой знае нещо ще съм му благодарен да сподели. Изглежда доста интересно.
          Това Английски тим от гр.ПУУЛ.Трябваше да карат тази година но не стана.Май финансови проблеми.Колата е новия Реиндж Бейби,или поне така му викат.Мотора е дизел БМВ.

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            001 COMA (ESP) KTM 005:03:52.000
            Айде сега да посмятаме заедно СС 477км. време за преминаване 5.03.52 представете си как карат първите.
            __KTM__

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              Първоначално публикуван от boevski Преглед на мнение
              001 COMA (ESP) KTM 005:03:52.000
              Айде сега да посмятаме заедно СС 477км. време за преминаване 5.03.52 представете си как карат първите.
              ЛУДА РАБОТА!!!!!!!
              Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
              Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Първоначално публикуван от boevski Преглед на мнение
                001 COMA (ESP) KTM 005:03:52.000
                Айде сега да посмятаме заедно СС 477км. време за преминаване 5.03.52 представете си как карат първите.
                Трябва да се премахне и времето за зареждане както и това за почивка.Мисля че беше 15мин задължително
                Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 09-01-12, 18:52.

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Първоначално публикуван от roskouaz Преглед на мнение
                  Това Английски тим от гр.ПУУЛ.Трябваше да карат тази година но не стана.Май финансови проблеми.Колата е новия Реиндж Бейби,или поне така му викат.Мотора е дизел БМВ.
                  Фотошоп и епична музика за фон.А техническите характеристики са на поне 10 години.

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                    Фотошоп и епична музика за фон.А техническите характеристики са на поне 10 години.
                    http://www.youtube.com/watch?v=KLYEn...eДа,такаДа така е но в сайта така пише.Аз ги следях преди, но отложиха за 2013г.Карали са в WRC .http://www.dakarrallyteam.co.uk/
                    Последно редактирано от roskouaz; 09-01-12, 19:05.

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Сутринта питах, за Грейт Уола, и ми отговориха, че той и при представянето за участие е представен, като проектиран на базата на БМВ и с използването на силова конструкция и купе на БМВ. Отделно и хомологацията на този автомобил е на БВМ. Така, че си е факт, че това всъщност е БМВ. Леко модифицирано, но в рамките допустими от хомологизацията. Другият Греат Уол, който се движи по трасето, е вече на оригиналното шаси.

                      Кофти снимка, ама се вижда, разликата между Стената и БМВто



                      Пишат, че сега с нета е още по-зле, едно фото се точи между 10-15 минути, за дори 2-3 минутни видео, дори и дума не може да става. А там където е разрешено ползването на бърз интернет има убийствена цензура, каквото и да значи това.
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Нещо интересно:

                        Организаторите са променили трасето в първата част заради проливен дъжд и има преизчисление на времето на всички мотористи. Това се случва след като първите 7 моториста са преминали по оригиналното трасе.. .. и сега най-интересното.. по този начин Сирил Депре вместо 17 мин. изостава само с 9 мин. в този етап спрямо Марк Кома ...

                        Май отново състезанието ще се решава и от Организаторите от ASO, а не само на терена. Все пак Марк Кома минава първи трасето, докато Депре затъна и загуби над 10 мин. в калта..

                        Виждам, че вече и dakar.com e променено и преизчислено класирането от първоначалният си вариант

                        Ето и клип от затъването на Депре, Гонкалвеш и Уливалсетер: http://www.youtube.com/watch?v=uJTy0knYyAE .. много е забавно.. Никой не спря да им помогне..
                        Последно редактирано от Superchief; 09-01-12, 20:20.

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Нани Рома спечели етапа.Веднага след него е Роби Гордън а на трето място е Холовчиц.
                          Ако етапа е бил кален дали от Мини са включвали на 4x4 очаквам оправданията от директора на X-raid
                          При АТВ Маркос Патронели спечели етапа.
                          Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 09-01-12, 20:06.

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Ето още видео за Роби.http://www.youtube.com/watch?v=dLFOw...&feature=share

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Ал Атиях май пак е счупил нещо, защото на първата контрола е със закъснение от над 18 минути, но пак е карал по-бързо от победителя тъй като на финала е на 8 минути от първия.
                              Лопата - друг солдата!!!

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Първоначално публикуван от roskouaz Преглед на мнение
                                Ето още видео за Роби.http://www.youtube.com/watch?v=dLFOw...&feature=share
                                На клипа (3.20мин.)ясно се вижда как Насър е скъсал каиша и е счупил стойката на резервната гума.После е смачкал тръбата за водното.С тези шорт кътове по трасето е задрал в грунда.Вече слагат по два колана на колелото в багажното отделение.
                                А в началото е Боб Гордън таткото на Роби.Етапа е бил смесица от две състезания които се карат по правилата на BITD в САЩ.
                                Vegas to Reno и Parker425 и двете са много тежки състезания.Едното е в Невада а другото е в Аризона точно там Роби Гордън тества Хамъра.
                                Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 09-01-12, 21:22.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X