Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ДАКАР 2012!!!
Свий
X
-
От: ДАКАР 2012!!!
И просто няколко красиви снимки за колорит.
Знаете ли, колкото и да се ровя по чуждестранни форуми, мога на 100% да кажа, че нашият, е номер 1, по информативност, снимков материал, развитие и технически коментари.
Благодаря, на всички пишещи.
Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
А двата МАЗа, досега борещи се за оставане сред участващите в Дакар, днес имаха тежък ден.
След счупен ресьор, на предишният етап, ремонт и нощно каране, днес поради малък опит и неправилна преценка, единият от МАЗовете отпада от състезанието.
При щурмуване на дюна, пилотът не преценява правилно кога да върне газта, в резултатът камазът, не стига до гребена, свлича се в пясъка и се преобръща. Екипажът не е пострадал, напуснал е камиона още преди преобръщането. В момента хеликоптер се опитва да изправи камиона.
Същата грешка е коментирана и в сайта на Камаз, само че, там водачът е заседнал на самият гребен, което е коствало доста време, пот и сръчни действия с пътеките и лопати
Както пишат, същинските пясъци започват и днес 35% от стартирали, ги чака нощуване в пустинята.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Cyril Despres tells us about his time in the dunes of Copiapo as he conceded a little of his overall lead to Marc Coma, but not too much...
I’m coming to the Dakar to fight for the lead and for first place so when yesterday’s stage was cancelled it was not a good feeling. Today I was happy to fall back into a fast rhythm.
I knew that Marc would be out to get some time back on me on today’s stage and that the dunes of Copiapo would be an intense riding experience. Marc eventually caught up with me after 200km and I let him past. It’s not my job to open the stage and go crazy trying to push through the desert with no clues in front of me to help find the right path.
As soon as Marc reached me I knew his time would be two minutes faster than me for today’s stage but that is the benefit of starting the day with an overall lead of 10 minutes. I made sure that I kept Marc in my sights for the remaining 200km of the stage because of course I don’t want to lose all of my lead.
'Coming down the side of the dunes was like being on a rollercoaster ride'
The riding on the second part of the stage was good fun and I was glad to be back in the dunes of Copiapo. It’s not the hardest Dakar stage I have done at Copiapo but it’s never going to be easy. They always manage to keep us guessing about what we will find out there. They sent us to the biggest dunes in the area today and coming down the side of them was like being on a rollercoaster ride at an amusement park.
It was a relaxing ride for me to be able to follow Marc through this section and keeping up with his speed was an enjoyable test. When we came to the end of the stage he finished just before me and that’s the way it should be. He lead me through 200km of open track so the code of respect between us meant I had to let him be the first to cross the line. Marc really did a good job leading the way through some tricky valleys and finding some good racing ground.
Tomorrow on the rest day I will get some washing done, get a massage and do my best to prepare for a successful second half of the Dakar.
Източник - Red Bull RIDER'S BLOG
<-- Mark Coma
Когато хората не могат да достигнат нивото ти,започват да те плюят!
GSM - 0877851214
Коментар
-
-
От: ДАКАР 2012!!!
Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнениеДоживях да чуя Роби Гордън да каже на някой, че трябва да е по-внимателен... Мини са доста препотени от бъгитата на новия Шлесер
От утре очаквам Петърханзел да започне да допуска грешки заради нарушеният му комфорт.През годините помня моменти в които той си изпускаше нервите и това му струваше победата.
Голям дразнител излезе Насър движи се отзад но ги бие отпред.Само да не попилее Хамбъгито.
Предаванията по Евроспорт са много интересни и добре направени тази година,а Емилян Стойков се справя страхотно.Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 09-01-12, 00:24.
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Още един такъв етап и ще чуем Х-райд да повдигнат темата или за екология или за безопасност... обзалагам се...Technical Rescue Direct - life lies in courage
http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнениеОще един такъв етап и ще чуем Х-райд да повдигнат темата или за екология или за безопасност... обзалагам се...
За АСО обаче са важни таксите за участие.Да не говорим за меракът на Монстър трайно да се настани в Европа.Тази победа им трябва спешно.
Платили са много с този голям отбор и не случайно в X-raid карат толкова много добри състезатели.
Очаквам интересни обрати при мотоциклетите.Заради наказанията за смяна на двигател някой от топ пилотите може да се прости с победата.Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 09-01-12, 12:08.
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Докато сме на вълна X-Raid, ето едно разследване:
BMW X3СС ли е Great Wall Haval на Карлос Соуса в “Дакар”?
Карлос Соуса е един от ветераните в рали “Дакар”, оставил трайна следа в историята на надпреварата. Независимо дали е зад волана на Nissan или Volkswagen, португалецът винаги се е стремял да бъде в топ 10 на надпреварата. От своите 12 участия в ралито, пилотът не е завършвал само веднъж.
Тази година, Соуса е фирмен пилот на китайската компания Great Wall, която има и автомобилен завод в България. За разлика от своя съотборник Жу Йонг, който имаше доста технически проблеми, прави впечатление, че и тази година пилотът е неизменно в челната десетка на класирането (в момента e 8-ми в генералното).Слуховете твърдят, че новоразработеният състезателен Great Wall Haval за “Дакар” е просто нов, или по-стар X-raid BMW X3CC. Има логика в тези слухове – в много технически и оптически детайли китайският болид много си прилича с болидите на Свен Квант. Освен това тази година китайците са с дизелов мотор. Или пък става въпрос за плагиатство, с каквото се славят фирмите от най-населената държава в света.
Тайната е строго пазена, китайците не обявиха технически подробности за болида (неофициално се знае, че параметрите са сходни с тези на старата Х3СС). Томас Квант от X-Raid официално заявява: “Помогнахме на Great Wall, наистина, но така както помогнахме и на Volvo Pewano”. Но това е “лек” отговор, тъй като се знае, че само около 20% от детайлите и агрегатите в изгорялата шведска машина на Алфи Кокс са от X-Raid, докато при Great Wall има повод да се мисли, че са много – много повече. >>ВИЖ ЦЕЛИЯ ТЕКСТ>>
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Франсиско Лопес е отпаднал от надпредварата.Помня че миналата година при Антофагаста имаше много трошляк по трасето и това направо съсипваше гумите.Днес трябва много да се внимава за това.Етапа е дълъг и всеки се е нахъсал след почивния ден.Почти сигурно е че ще има изненади в този маратонски етап.Очаква ни много интересен ден.
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Жалко за Младен .. Дано Пепи завърши с това темпо ! Само не разбрах Де Вилиерс как се движи в момента ?ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
0878 23 58 34- Радо
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
Първоначално публикуван от TLC23 Преглед на мнениеЖалко за Младен .. Дано Пепи завърши с това темпо ! Само не разбрах Де Вилиерс как се движи в момента ?
Коментар
-
От: ДАКАР 2012!!!
А Китайските братя верно май са си взели цяла бегачка от БМВ.Ето и моята част в раследването.Тези две снимки съм ги направил на БМВто на Насър от 2006г.в Африка Ясно се виждат че долната част на рамата системата за подаване на гориво и задното окачване са същите.Дори спирачната система и кевларените панели са напълно идентични.Единствената разлика е торсионата щанго на на новия Х-Райд е точно такава.Иначе съм фен на карането на Соуса гледал съм го в две издания и е луд по цялата глава.Хитър ход от страна на жълтурите.С не толкова популярен но стабилен пилот и платена доказана концепция за бегачката.
На тази снимка се виждат и деференциялите за силовото предаване.Казват се IRS и IFS Пройзводсто на Х-трак с такива карат всички отбори при бегачките от Т-1 4Х4 Богатите отбори като Митсубиши VW и BMW ги сменят всяка вечер.Пише се кой е пилота и в кой етап е играло "прасето"след което се праща в Англия за оглед и изследване.Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 09-01-12, 14:26.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар