Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Пеко ....., а на китайската бангия има дори подобрения. Принудително охлаждане на задните дискове ....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      Ако някой е запознат и има възможност, ще ми е(предполагам и не само на мен) интересно да прочета нещо относно използваните в състезанието гуми.
      Какви марки и модели се предпочитат, има ли практика в различните етапи да се избират различни гуми.
      С какви карат "богатите", с какви "бедните"? Какви размери гуми са на почит?
      При джиповете използват ли се някакви системи, които да контролират налягането на гумите?
      По снимките виждам, че хамърите ползват бедлок джанти, за разлика от другите.
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Петерханзел с това Мини ме съмнява да издържи до края . Въобще всички Минита . Аз съм си за Де Вилиерс , дано влезе в 3-ката !
        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
        0878 23 58 34- Радо

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
          Ако някой е запознат и има възможност, ще ми е(предполагам и не само на мен) интересно да прочета нещо относно използваните в състезанието гуми.
          Какви марки и модели се предпочитат, има ли практика в различните етапи да се избират различни гуми.
          С какви карат "богатите", с какви "бедните"? Какви размери гуми са на почит?
          При джиповете използват ли се някакви системи, които да контролират налягането на гумите?
          По снимките виждам, че хамърите ползват бедлок джанти, за разлика от другите.
          Единия етап гледах няколко джипа с BF Goodrich All Terain T/A . Наистина много добри гуми за всякакъв терен !
          ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
          0878 23 58 34- Радо

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
            Ако някой е запознат и има възможност, ще ми е(предполагам и не само на мен) интересно да прочета нещо относно използваните в състезанието гуми.
            Какви марки и модели се предпочитат, има ли практика в различните етапи да се избират различни гуми.
            С какви карат "богатите", с какви "бедните"? Какви размери гуми са на почит?
            При джиповете използват ли се някакви системи, които да контролират налягането на гумите?
            По снимките виждам, че хамърите ползват бедлок джанти, за разлика от другите.
            Относно гумите - над 90% BF Goodrich. За "богатите" специални competition модели, за бедните - Mud terrain и All terrain. Много интересни размери са при колите, предимно в 16-цола... На Пеко любимите Хамъри са с Toyo, също много добра гума... Системи за контрол на налягането имат само машините с един задвижващ мост. За джантите - Близнаците да поемат нататък

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              По правилник 4х4 нямат право на бедлок.Размерите на гумите също са лимитирани до 32" както и тежеста на джантата.Не може да е по-лека от 9кг..За различните етапи имат избор в плътноста на каучука.Задно задвижващ мост има право на система за контрол на въздуха.Всички богати отбори карат с гуми специално направени за рали рейд маратони.Гордън кара със стокови такива на Тойо подсилени странично с кевлар. При него е интересното е че в етапите с повече дюни слага размер 37" а за отсечките в стил WRC-35" гуми Бяхме на едно представяне с американица в Лас Вегас на Тойо и шефовете на фирмата бяха много доволни че лично той е разрушил хегемонията на БФГудрич в състезанията BAJA и DAKAR Там му връчиха и специална награда за доказване на продукта. В Мексико БФГ имаха победи в 22 поредни години от състезанието.Каквито и да са колелата дойдат ли каманаците и пилота ако не ги пази стават на парцали.А Гордън кара с джанти лично произведени от него и вчера е казал че в последния етап е изкривил джанта за първи път в Дакар.Литнал е от една дюна със сто мили в час и направо се е приземил в някакъв заровен в пясъка камък.Изразил е съжеление че не е имало хеликоптер на мястото било е луд екшън.Хилили са се заедно с Кембъл който се справя много добре за първи път на Дакар като навигатор.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 739.jpg
Прегледи:1
Размер:122.9 КБ
ID:5334361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 724.jpg
Прегледи:1
Размер:99.9 КБ
ID:5334362Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1897.jpg
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5334363
              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 09-01-12, 16:03.

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Евала Петре, че споделяш тези неща с нас
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Браво!
                  Интересно инфо - особено ограниченията в различните класове.
                  Гордън има ли система за контрол на налягането?
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Катареца тръгна първи , а на първа контрола изостава на 6-то място с 18 мин. Дали наистина няма да го обявят за "карък на Дакар 2012"
                    „Дори водата придобива лош вкус, щом се взема по рецепта.“

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      От интервюто на Камаз Астана - Ардавичус, за седмият етап.

                      След като Чагин ни почисти рали обувките, почуствахме силата в ръцете /краката ?/ си, същинският етап на състезанието започва.




                      Механиците нямаха много работа с камионите, и за да не губят тренинг, си организираха състезание по влачене на скоростна кутия на време.



                      Това е в рамките на шегата, после ако публикуват снимката, ще пусна от почивния ден, който сред механиците шеговито се нарича, "деня на смъртта", снимка на механика, как е заспал с камионската тресчотка директно под моста, по време на работа с камиона.

                      Та както споделя Ардавичус, от седмият етап са повече от доволни. Камазът в пясъците се чувства повече от добре, и от преките конкуренти Ивеко, вече има и първи жертви. Ако забелязахте, един от добре каращите Биазон, се свлече на 35 място и отпадна от надпреварата за призовите места, леко се поотмести и Стейси.

                      "Изкачвахме продължителна, но полегата дюна 1.5км, на опашката ни седеше Биазон, след върха веднага пред нас се откри гледката на окопал се моторист. Имахме два пътя, или да минаваме по утъпканото през него, или да заобикаляме в пясъка. Избрахме заобикалянето. При тази маневра, от основно значение да не затънеме в пясъцит,е е и игра с налягането на гумите от ко-пилота. Загубихме около пет минути от заобикалянето, но продължихме напред. Ивекото последвало по пътя ни се окопа за над час и половина и отпадна от играта.

                      На скоростната част, в края на етапа стигнахме още едно Ивеко /Стейси/. При бързо трасе, по - подходящата тактика е, не да изпреварваш, а да седнеш плътно зад камиона. Това кара водача отпред да ускорява, да следи огледалата и да пропуска опасни участъци от пътя, т.е. и по-често да греши. Сгреши и Стейси, спука гума и в крайно за етапа загуби над десет минути в самият край.
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
                        Катареца тръгна първи , а на първа контрола изостава на 6-то място с 18 мин. Дали наистина няма да го обявят за "карък на Дакар 2012"
                        Може С Hummer не е толкова добър колкото с VW . Същото се отнася и за Де Вилиерс !
                        ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                        0878 23 58 34- Радо

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Първоначално публикуван от tiramisu Преглед на мнение
                          Катареца тръгна първи , а на първа контрола изостава на 6-то място с 18 мин. Дали наистина няма да го обявят за "карък на Дакар 2012"
                          WP1-45
                          WP2-13
                          засега
                          Последно редактирано от Валентин Исаев; 09-01-12, 18:09.
                          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                          0885 660 613

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                            Ако някой е запознат и има възможност, ще ми е(предполагам и не само на мен) интересно да прочета нещо относно използваните в състезанието гуми.
                            Какви марки и модели се предпочитат, има ли практика в различните етапи да се избират различни гуми.
                            С какви карат "богатите", с какви "бедните"? Какви размери гуми са на почит?
                            При джиповете използват ли се някакви системи, които да контролират налягането на гумите?
                            По снимките виждам, че хамърите ползват бедлок джанти, за разлика от другите.
                            Изгледай това. Направо летят..
                            Георги 00356/ 77777016 Малта
                            Lаnd Rover 110 /Series II‎

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Докато се ровех из клиповете за Дакар ми попадна това, но нещо не намирам никакво допълнително инфо за доработките. Ако някой знае нещо ще съм му благодарен да сподели. Изглежда доста интересно.
                              Георги 00356/ 77777016 Малта
                              Lаnd Rover 110 /Series II‎

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                При мотоциклетите Кома завърши първи днешния етап.В момента катерят технична отсечка с много камъни.Гордън в момента води на 181км.от етапа..След него е Рома а Петерханзел се движи четвърти.Насър или е затънал или е гръмнал гума.Казахстанеца води при големите с голяма преднина.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X